haha ja iddquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Het is best maf om te kijken naar een groep mensen die tv kijken![]()
Maar dat mag denk ik weer niet ivm de rechten van de film enzo, daarom kan je via de Talpa livestream nooit een film meekijken als ie uitgezonden wordquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:47 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
iddIk had het wel leuk gevonden als een camera op de film gericht stond
ik gebruik het als richtlijn, dus een film die meer dan een 7 haalt zal best te pruimen zijn, en een film met een 5 of lager niet de moeite waardquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hou de cijfers van IMDB helemaal niet aan. Heel vaak ben ik het er totaal niet mee eens.
uhhh....neequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:46 schreef versabommie het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar domino-day?
Ja mag ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag het dan ook 4 - 2 voor NL worden?
Daar is ie ook op gebaseerdquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:49 schreef demins het volgende:
Die film lijkt me gewoon een remake van Guess who's coming to dinner. Als ik me goed herinner met Sidney Poitier. Dat is een klassieker!!!!!!
gompie, bestaat dat nogquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:46 schreef versabommie het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar domino-day?
Waar is van der Sar eigenlijk?quote:
zie het net in het reclameblok van sbs.....brrrrrrrrrrrquote:
Maar ondertussen heb je lekker de tijd om een goed lopende nederlandse zin te bedenken, toch??quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
lekker kut avond voor de streamers.
Geef mij maar dans en muziek dan zo'n kut film.
Film duurt niet zolang meer en dan is alles weer back2normalquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
lekker kut avond voor de streamers.
Geef mij maar dans en muziek dan zo'n kut film.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
Zo door alle voetbal commotie ff gestemt was best pittig![]()
leuke weekopdracht welquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:55 schreef versabommie het volgende:
zie het net in het reclameblok van sbs.....brrrrrrrrrrr
Als je me min punten geeft, wil je dan wel svp mijn username goed schrijven?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:56 schreef lovebear het volgende:
Zo door alle voetbal commotie ff gestemt was best pittig![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:55 schreef demins het volgende:
[..]
Maar in de ondertussen heb je lekker de tijd om een goed lopende nederlandse zin te bedenken, toch??![]()
Gelukkig, want het voetbal is ook niks.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Film duurt niet zolang meer en dan is alles weer back2normal
Alleen de eerste helft.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Heeft van der Sar de hele wedstrijd niet meegedaan???
Idd, daarom snap ik niet dat sommige mensen zo'n plasmading mooi vinden, geef mij maar gewoon een normale 4:3 tvquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef Djoj het volgende:
Het is waar wat Lieske zegt, door breedbeeld tv wordt alles dikker/breder, mits het een film is die hier speciaal voor gemaakt is...
haha, maar Joost is lelijker dan Chantal, wat nu?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef Muerte het volgende:
Om maar even bij films te blijven
"The good, the bad and the ugly"
[afbeelding]
kep een plasma die autmatisch het beeld in stelt en ik ben heel gevoelig voor vervormd beeld en geluid maar nix geen last heur!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, daarom snap ik niet dat sommige mensen zo'n plasmading mooi vinden, geef mij maar gewoon een normale 4:3 tv
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef Djoj het volgende:
Het is waar wat Lieske zegt, door breedbeeld tv wordt alles dikker/breder, mits het een film is die hier speciaal voor gemaakt is...
Joost telt niet mee, die is slechts een figurant in het geheel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:59 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, maar Joost is lelijker dan Chantal, wat nu?
Sorry schat heb t veranderdquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Als je me min punten geeft, wil je dan wel svp mijn username goed schrijven?
Bedankt, schatje.![]()
Mits???? Ik word gek hier!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef Djoj het volgende:
Okay.... De vele doelpunten verbazen me ineens niet meerquote:
Dit NL elftal is nog niet goed op elkaar ingespeeld.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, het is geen belangrijke voetbalwedstrijd. Gelukkig.
Maar waarom Frizti? Je hebt toch keus genoeg... Zo'n vrouw als jij! Come on!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry schat heb t veranderd![]()
Maar meen t echt heb nx tegen je om te minnen maar moest iemand zijn![]()
![]()
Ik had het al gezien, bedankt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry schat heb t veranderd![]()
Maar meen t echt heb nx tegen je om te minnen maar moest iemand zijn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |