quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Hoi lovebearWelkom bij Baantjer - EK voetbal - Idols - BB en het 'zoek een normale vriendin voor Isabeau' forum
Moscowitz is echt een hele leuke ventquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik was trouwens degene die Moscowitz vroeg wat er zou gebeuren als ik gewoon naar huis ging. Ik had nachtdienst gehad en daarna naar de rechtbank in Den Haag gegaan. Daar moest ik en heel lang wachten en kreeg ik een trut van een rechter die me niet geloofde (alhoewel, het was volgens mij een meervoudige rechtbank, er zat 5 man). Ik was echt doodop. Heb toen ik alweer moest wachten maar even met meneer Moscowitz gepraat. Die man is reuze charmantHeb ook nog een andere bekende advocaat gesproken, maar vergeet z'n naam steeds.
Je hebt geen ideequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:04 schreef flugeltje het volgende:
JIj in de rechtbank? (getuige?)![]()
Jee Isabeau, jij maakt nog eens wat mee....
Hoi lovebeartje, wat ben je laat..quote:
Jaaaaa!! en dan eentje die met me over BB wil pratenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:06 schreef Anitra het volgende:
Is een huisvrouw die niks doet, alleen achter haar pc zit, in een dorp wonend, saai genoeg
En je hebt nog een strafblad ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb ook wel eens 3 dagen in een politiecel gezeten, best wel stoer
Heb daar oa de story en de prive gelezen
Dan weet ik er 1tje voor jequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaaa!! en dan eentje die met me over BB wil praten(al mijn vrienden vinden dit dus heel erg suf)
Mijn vriendin mocht niets lezen en heeft toen de bijbel geëist en gekregen. Kwam ze eruit met een vrolijk gezicht "Sas! Ik heb de avonturen van Jezus gelezen!"quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb ook wel eens 3 dagen in een politiecel gezeten, best wel stoer
Heb daar oa de story en de prive gelezen
Ja had verjaardag vandaagquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:07 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi lovebeartje, wat ben je laat..
Gewoon wat extra kusjes...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh super! Mijn emailadres is: isabeau@fok.nlquote:
De film bedoel je?quote:
Dan haal ik voor de gezelligheid mijn ogen der uit!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:06 schreef Djoj het volgende:
Rob heeft voor de gezelligheid z'n been afgedaan...![]()
Okay, dat is dan ook weer teveel van het goede...quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt geen ideeIk ben zo blij met BB...gewoon heerlijk dom streams kijken en lol hebben in het BB forum.
(die huiszoeking om 7:00 's morgens vond ik veel erger dan getuigen...al m'n pc's mee...al m'n dagboeken mee...allemaal mannen voor je deur in kogelvrije vesten en met getrokken wapen...heel gezellig wakker worden)
Dan was die verjaardag of heel vroeg of heel laat afgelopenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:10 schreef lovebear het volgende:
Ja had verjaardag vandaag
![]()
![]()
![]()
![]()
Back lief dat je vraagt
eigen schuld,quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan zo commentaartekstenbedenkster worden voor BB
Ik heb door haar ook al twee BB liveshows gemistquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
Okay, dat is dan ook weer teveel van het goede...
Maar wel aandoenlijkquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb bij de rechtercommisaris bijna gesmeekt of ik alsjeblieft naar huis mocht, maar dat komt hier natuurlijk niet stoer over![]()
pssssssssssst, das ook stiekem de bedoelingquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:13 schreef flugeltje het volgende:
eigen schuld,![]()
Als je een webpage in je ondertitel zet zijn er écht nog wel mensen die gaan kijken én lezen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |