En het erge is ik weet dat dit morgenochtend om 8 uur ook alweer begintquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie hoor het al voor me
Do Re Mi Faaa Sol Laaaa Tiiiiii DooooooOOOoooo!!
Nog een fijne avond hè, MissX
Ik vind het überhaupt erg om mijn buren te horen, laat staan als ze ineens toonladders gaan oefenen. Verschrikkelijk zeg! Kan je niet heel luid gaan zingen uit protest. Het liefst iets met veel volume en dan zo vals mogelijkquote:
Nou, een vriendin van mij...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er nog iemand iets leuks te vertellen?
de film is afgelopen en iedereen gaat zo slapen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
volgens mij hadden ze alles kunnen waarderen onder deze omstandighedenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:10 schreef Isabeau het volgende:
Ze vonden het een echt leuke film.
quote:
Geloof me, zo doodgeslagen ben ik nog nooit geweest!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:13 schreef flugeltje het volgende:
Nope...quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Heeft van der Sar de hele wedstrijd niet meegedaan???
Precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:14 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij hadden ze alles kunnen waarderen onder deze omstandigheden
De meest slechte film die ik ooit gezien heb is "intensive care'' met Koen Wauters en Nada van Nie... Die film is zo slecht dat hij vanzelf weer leuk werd... Heb mezelf rot gelachen...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik dachtZe hadden nog gelachen om Policeacademy VI
ik heb niet zoveel volumequote:Op zaterdag 12 november 2005 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt erg om mijn buren te horen, laat staan als ze ineens toonladders gaan oefenen. Verschrikkelijk zeg! Kan je niet heel luid gaan zingen uit protest. Het liefst iets met veel volume en dan zo vals mogelijk
maar die is dan ook erg grappigquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat ik dachtZe hadden nog gelachen om Policeacademy VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |