SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door splendor op 12-11-2005 14:45:59 ]-
ARGH...godver...quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:20 schreef splendor het volgende:
En hier verder..
Eigenlijk kunnen we shannon nu wel uit de openingspost gooien.
Mja, spoilertags mag je best gebruiken, ook al is dit het USA-topic. Anyway daarover hebben we volgende week meer zekerheid, ben wel benieuwd hoe dit zich zal voortzettenquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:20 schreef splendor het volgende:
(...)
Hij was volgens mij iets vergeten, dop van die veldfles volgens mij. Maar hij zei tegen Jin dat ie daar moest wachten en nergens naartoe moest gaan.quote:wat ik trouwens ook wel raar vond was toen Jin en Ecko bij dat riviertje zaten. Die ecko kijkt opeens op alsof hij wat hoort, en zegt daarna iets wat ik niet goed heb verstaan en loopt vervolgens weg. Precies op dat moment komt Michael aan lopen.
Heeft die Ecko nou dus iemand gehoord en is h'm toen gesmeerd en heeft Jin achtergelaten of hoe zit dat?
Ik verstond het ook niet goed maar de ondertiteling zegt: "We zijn zijn spoor kwijt".quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:35 schreef Scarface_ het volgende:
Hij was volgens mij iets vergeten, dop van die veldfles volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Dat heb ik in alle topics tot nu toe iig nog niet gezien, vond het toch een re-post waard...quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:13 schreef C_V_S het volgende:
Ook al vermeld dat de schilderijen in de hatch en bij de ex van Claire kwa stijl heel veel op elkaar lijken ?
Hatch, door de maat van Demond
Ex van Claire
Station 1: Psychological Researchquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:37 schreef Gekkehenkie.de.gekste het volgende:
Kwam deze link tegen op een ander forum: http://video.google.com/videoplay?docid=-2303739044374474930&q=dharma
Dat filmpje is gemaakt door een fan die zichzelf Samuel DeGroot noemt. (zie hier en vooral pagina 4)quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:37 schreef Gekkehenkie.de.gekste het volgende:
Kwam deze link tegen op een ander forum: http://video.google.com/videoplay?docid=-2303739044374474930&q=dharma
de naam samuel degroot werd ook genoemd in het eerste officiele dharma filmpje. het is tevens een newbie, dushet zou me niks verbazen als dit een release is die van de makers komt. die vinden het nl. echt leuk om met fans te fucken (hebben ze ook weleens gedaan bij alias...iemand in de serie een t-shirt aantrekken met een bepaalde tekst als shout out naar de messageboard fans...)quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat filmpje is gemaakt door een fan die zichzelf Samuel DeGroot noemt. (zie hier en vooral pagina 4)
Maar het is wel knap gedaan.
http://www.lostlinks.net/promo.htm (realmedia) of http://www.lost-media.com/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=385 (downloadbare mpg)quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:26 schreef C_V_S het volgende:
Weet iemand trouwens een directe link naar de previeuw van episode 7 ?
Pff, daar trap ik niet meer in..quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:24 schreef C_V_S het volgende:
Merged
* Scheduled air date: December 14, 2005
This episode has some big questions answered. It shows flashbacks of the island. Yes, the island and tells you how the hatch came to be, what will happen if the 'numbers' aren't typed into the computer, and how the 'others' came on the island.
Source: E!
Dus allemaal wachten tot 14 december
Hmm, ik kan er niks van maken hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:53 schreef Symer het volgende:
Iemand heeft zojuist het gefluister ontcijferd: hier
Volgens mij hoor je alleen wat je wilt horen, maar het is op zich wel interessant.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hmm, ik kan er niks van maken hoor.
uhh, dit klinkt als onzin.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:24 schreef C_V_S het volgende:
Merged
* Scheduled air date: December 14, 2005
This episode has some big questions answered. It shows flashbacks of the island. Yes, the island and tells you how the hatch came to be, what will happen if the 'numbers' aren't typed into the computer, and how the 'others' came on the island.
Source: E!
Dus allemaal wachten tot 14 december
oh ja, dat waren idd andere namen. hm, die tweede brief had ik nog niet ontdekt, maar Joop is wel een hele vette naam voor die aapquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:16 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
uhh, dit klinkt als onzin.
Verder, Samuel DeGroot is niet een naam in het filmpje, maar Gerald en Karen.
Lijkt me niet dat de makers via zoiets als google video iets plaatsen, als ze al zoveel officiele websites hebben om te gebruiken.
op de lep.html pagina's van thehansofoundation.org staat nu die brief he. als je op de onderste regel klikt komt er een invoerveld. Wachtwoord is Copenhagen. Dan zie je nog een andere brief.
In de eerste brief staat eerst de naam Einar Ragnarsson. Later staat er Einarsson. Zou dat dan ook echt de zoon van E. Ragnarsson zijn? Het project lijkt nog steeds te lopen n.a.v. de data op de brieven, dus kan best dat zijn zoon het over heeft genomen... Een typo / foutje lijkt me namelijk sterk voor de makers, omdat ze daar juist zoveel aandacht aan schenken.
Hier komt bij dat French Chick liever van grote afstand met d'r geweer schiet (zoals ze Hurley te lijf ging) dan er met een mes op af lopen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De theorie, die in het vorige topic een paar keer op dook, dat Rousseau Shannon eigenlijk vermoord heeft. Lijkt mij een beetje onzin. Dat zou betekenen dat Rousseau net zo stil als the others zich door de jungle kan begeven. (Vooral de groep van Anna Lucia was heel erg op hun hoede en zal het minste geluidje wel al gehoord hebben) En na Shannon vermoord te hebben, binnen no-time ook weer te kunnen verdwijnen.
Dat die mysterieuse other dat nou kunnen, daar wil ik nog wel inkomen. Maar Rousseau![]()
Lost zonder Katequote:Op zaterdag 12 november 2005 15:16 schreef Caesu het volgende:
ik miste Kate wel eigenlijk deze aflevering...
volgende afl. waarschijnlijk weer wat er daar allemaal onder de grond afspeelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Het lijkt veel korter. Maar je hebt natuurlijk gelijk. Heeft iemand misschien een linkje naar een tijdlijn ofzo?quote:Op zondag 13 november 2005 16:05 schreef Sturmvogel het volgende:
Minstens 48 dagen.
http://tviv.org/wiki/Lost/Timelinequote:Op zondag 13 november 2005 16:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het lijkt veel korter. Maar je hebt natuurlijk gelijk. Heeft iemand misschien een linkje naar een tijdlijn ofzo?
Ik vind ze ook hetzelfdequote:Op zondag 13 november 2005 17:57 schreef C_V_S het volgende:
Die vent op die boot die ze tegen komen met het vlot en die kerel aan het einde van het Dharma Google filmpje lijken verdomd veel op elkaar.
[afbeelding]
Misschien is het ook wel zo dat het zo is omdat ze beide een baard hebben maar qua ogen en neus komt er ook wel veel overheen
Je hebt gelijk via de zeer handige tijdlijn, kan je zien dat de tailgroep op dag 46 begon met lopen. Op dag 47 komen ze elkaar dan tegen. Dat is dus een kleine twee dagen lopen. Als je bedenkt dat Locke soms best wel ver afdwaalde de jungle in, is het wel raar. Dat ze elkaar niet eerder zijn tegengekomen. En dat er zo'n groot verschil is tussen de kampen.quote:Op zondag 13 november 2005 17:41 schreef greatgonzo het volgende:
wat ik me afvraag is waarom niemand van beide groepen elkaar eerder zijn tegekomen. Ik bedoel, Said en Shannon lopen een paar 100 m, zo leek het, het bos in en komen de rest tegen.
Verder ben ik benieuwd bij wie Said zich zal aansluiten..
Das dezelfde ja, maar die vent kwam, zoals hierboven gezegd, ook in het filmpje voor dat Jack en Locke zagen.quote:Op zondag 13 november 2005 17:57 schreef C_V_S het volgende:
Die vent op die boot die ze tegen komen met het vlot en die kerel aan het einde van het Dharma Google filmpje lijken verdomd veel op elkaar.
[afbeelding]
Misschien is het ook wel zo dat het zo is omdat ze beide een baard hebben maar qua ogen en neus komt er ook wel veel overheen
Dat was toch niet echt gezegd? Tenminste ik kan het me niet herinneren maar wel weer een extra band tussen de personages erbij....quote:Sarah blows out a tire and flips into uncoming traffic, hitting and killing Adam Rutherford.
Dat was toch in s02e01 ofzo? We zien dan Jack die dat vrouwke Sarah redt, de man is niet meer te redden (dat is dus de vader van Shannon en Boone) Met Sarah gaat hij dan later trouwen nadat hij haar weer heeft laten lopen (of eigenlijk dansen op d'r bruiloft natuurlijk...)quote:Op zondag 13 november 2005 18:19 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Uit de Lost timeline link die gegeven werd hierboven
Dat was toch niet echt gezegd? Tenminste ik kan het me niet herinneren maar wel weer een extra band tussen de personages erbij....
2 dagen lopen, dwars door de jungle, dat is echt niet om de hoek hoor. Daarbij zijn 'onze' survivors nooit zo ver gekomen, Locke zat voornamelijk bij het luik. Tot nu toe is het volgens mij nog niet voorgekomen dat mensen meer dan 1 dag weg waren van het strand/de grot, behalve misschien helemaal in het begin, toen ze die zenders gingen plaatsen.quote:Op zondag 13 november 2005 18:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk via de zeer handige tijdlijn, kan je zien dat de tailgroep op dag 46 begon met lopen. Op dag 47 komen ze elkaar dan tegen. Dat is dus een kleine twee dagen lopen. Als je bedenkt dat Locke soms best wel ver afdwaalde de jungle in, is het wel raar. Dat ze elkaar niet eerder zijn tegengekomen. En dat er zo'n groot verschil is tussen de kampen.
quote:Op zondag 13 november 2005 14:52 schreef Wuder het volgende:Had hij z'n gun niet in z'n hutje laten liggen? Hij deed hem af, maar ik heb niet gezien dat-ie hem weer oppakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even wat anders ter herinnering halen: toen Boone in dat vliegtuig van de smokkelaars zat, net voor-ie naar beneden stortte, had-ie contact met iemand via de radio. We weten nog steeds niet wie dat is, maar het moet in de buurt zijn!censuur :O
Ik denk dat ze in contact met de tail-survivors stonden. Als ik het me goed herinneer, roept Boone door de radio dat ze de survivors van vlucht nr. 815 zijn. Maar dan wordt geantwoord met: "No, we are the survivors of vlucht nr. 815". (of zoiets) Dat betekent dus dat ze met elkaar in contact stonden. Wat goed mogelijk is aangezien de tail-surivors een radio hebben.quote:Op zondag 13 november 2005 20:24 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Had hij z'n gun niet in z'n hutje laten liggen? Hij deed hem af, maar ik heb niet gezien dat-ie hem weer oppakte.
Even wat anders ter herinnering halen: toen Boone in dat vliegtuig van de smokkelaars zat, net voor-ie naar beneden stortte, had-ie contact met iemand via de radio. We weten nog steeds niet wie dat is, maar het moet in de buurt zijn!
Iemand een screenshot hiervan ?quote:Op zondag 13 november 2005 18:01 schreef greatgonzo het volgende:
kan me van een vorig topic herinneren een foto herinerren waarbij veel van die lui van het bootje te zien waren in het hanso filmpje dat Jack en Lock te zien kregen
dat filmpje is nep...gemaakt door een fan die het zelf via rapidshare op een forum geknald heeft...quote:
Je hebt het nu over het Google dharma filmpje, iemand zegt hier dat de mensen in het dharma filmpje wat Locke en Jack zien gelijkenissen vertonen met de Hillbillies op de boot die Walt kipnappen.quote:Op maandag 14 november 2005 00:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat filmpje is nep...gemaakt door een fan die het zelf via rapidshare op een forum geknald heeft...
de acteur in t laatste shot is volgens mij gewoon uit een andere film geknipt. hij lijkt op een vent die in the young ndiana jones zat en in zo'n tijdreis-serie met jerry o'connell
Maar wat heeft die teddybeer met het verhaal te maken dat Jin daar zo erg van schrok? Is die niet van walt ofzo?quote:Op maandag 14 november 2005 10:50 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Je hebt het nu over het Google dharma filmpje, iemand zegt hier dat de mensen in het dharma filmpje wat Locke en Jack zien gelijkenissen vertonen met de Hillbillies op de boot die Walt kipnappen.
Wat ik me ook afvraag wat al The Others met die kinderen moeten, ze hebben het kind van die Franse chick gepikt. Ze wilden de Baby van Claire, ze hebben Walt. En teven hebben ze twee kinderen van die andere groep. O.a. dat meisje met die teddybeer die je ziet lopen als Jin en Eko gaan schuilen.
quote:Op maandag 14 november 2005 11:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Maar wat heeft die teddybeer met het verhaal te maken dat Jin daar zo erg van schrok? Is die niet van walt ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op maandag 14 november 2005 12:10 schreef splendor het volgende:
[..]Maar waarom schrikt Jin dan zo? Waar kent hij die teddy van? Mysterie Mysterie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O_o o_O O_O °_O °_° O_°
Zie pagina 1 van dit topic! Daar wordt een link gegeven.quote:Op maandag 14 november 2005 12:23 schreef Scarface_ het volgende:
Waar staat de preview voor volgende week?
Ja dat weet ik ook nietquote:Op maandag 14 november 2005 12:22 schreef Euc- het volgende:
[..]
Maar waarom schrikt Jin dan zo? Waar kent hij die teddy van? Mysterie Mysterie..
quote:Op maandag 14 november 2005 12:10 schreef splendor het volgende:
[..]Die kinderen hebben geen mensen ontvoerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kinderen zijn ontvoerd door "The Others" en als Jin en Eko die "Others" zien zie je die teddybeer van dat meisje over de grond slepen. Je ziet trouwens drie paar benen van kinderen waarvan één donker paar wat op Walt zou kunnen duiden maar wat nogal vreemd is aangezien Walt ook bij Shannon is (of Walt zijn geest)
Voor die tent bedoel je ?quote:Op maandag 14 november 2005 16:28 schreef Captain Pervert het volgende:
Waarom heeft Walt bij zijn geestverschijningen aan Shannon zijn mond vol water.
Walt heeft 'krachten' waardoor hij onbewust ook die ijsbeer liet verschijnen. Let maar eens goed op dat Franse stripboek dat ie aan het lezen is bij het kampvuur.quote:Op maandag 14 november 2005 01:41 schreef FremantleDockers het volgende:
Maar goed, ik wil alleen maar weten wat die fucking ijsbeer daar deed, godgloeiende...
Slim zeg van je. Daar hadden wij 12 topics lang nog nooit aangedacht. Laat staan die tig andere sites vol met theoriën.quote:Op maandag 14 november 2005 17:40 schreef Scoutmaster het volgende:
Misschien is alles wel nep en waren ze niet gecrashed maar onder hypnose gebracht voor een expiriment ofzo:s
Joh.... daar was nog niemand in deze topic reeks opgekomenquote:Op maandag 14 november 2005 17:40 schreef Scoutmaster het volgende:
Misschien is alles wel nep en waren ze niet gecrashed maar onder hypnose gebracht voor een expiriment ofzo:s
Ik heb net gekeken en het lijkt als of die helemaal nat is.quote:
natuurlijk niet alsof de VS verders zou zijn dan internet. Bovendien:. Lost (USA)quote:Op maandag 14 november 2005 20:32 schreef Plotinus het volgende:
tvp
Overigens, hoever zijn ze nu in de VS? Ik heb t/m aflevering 2x06 gekeken, maar volgens mij zijn ze al verder, of niet?
het zou wel gaaf zijn als Jin die teddybear inderdaad ergens van kent. Hij kon het toch niet vertellen.quote:Op maandag 14 november 2005 12:22 schreef Euc- het volgende:
[..]
Maar waarom schrikt Jin dan zo? Waar kent hij die teddy van? Mysterie Mysterie..
Nu je het zegt..quote:Op maandag 14 november 2005 21:00 schreef telamomtepoepn het volgende:
[..]
het zou wel gaaf zijn als Jin die teddybear inderdaad ergens van kent. Hij kon het toch niet vertellen.
En Walt ja, dat zit goed ingewikkeld. Raar is dat niet alleen maar Shannon hem kan zien. Walt heeft wel zijn hond aan Shannon overgelaten, misschien ging hij daarom alleen naar haar toe....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Nou het lijkt me vrij duidelijk:quote:Op maandag 14 november 2005 19:17 schreef FremantleDockers het volgende:
Dat Walt dingen kan laten gebeuren is gewoon een theorie zoals zovelen. Da's leuk, maar ik wil het in Lost zien voor ik het geloof.
Zat ik inderdaad ook al over te denken. De makers hebben wel gezegd dat een groot karakter dood zou gaan, maar misschien legt Sawyer als nog het loodje. Maar ik denk (hoop) het niet.quote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef Euc- het volgende:
Is ze eigenlijk wel écht dood? We hebben haar alleen neer zien vallen in de armen van Sayid, maar niemand heeft gezegd dat ze ook echt dood is..
Wat is er dan met die ijsbeer ?quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nou het lijkt me vrij duidelijk:
- tijdens een spelletje op het eiland met Locke wint hij telkens alsof hij het afdwingt
- de ijsbeer
- het vogeltje dat tegen de ruit vliegt als hij ermee bezig is
- op een gegeven moment zegt een personage zelfs 'he makes things happen' o.i.d.
Walt heeft absoluut wel krachten, dat hebben we allemaal kunnen zien.
Ik ben trouwens blij dat die doos van een Shannon dood is.![]()
Ja dat ja. Walt leest weer ergens over en dan gebeurt het. Hetzelfde als met de vogel gebeurde.quote:Op maandag 14 november 2005 23:30 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Wat is er dan met die ijsbeer ?
Ik weet alleen dat die ook in dat Spaanse stripboek staat wat die lees
Nee ze vader zegt dat hij de hond gaat zoeken als het stopt met regenen en dan stopt hetquote:Op maandag 14 november 2005 23:40 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja dat ja. Walt leest weer ergens over en dan gebeurt het. Hetzelfde als met de vogel gebeurde.
Er is overigens nog een keer iets anders gebeurt in de serie. Het regent en Walt zegt iets over stoppen met regenen en dan stopt het ook. 'He makes things happen'.
Deze link legde ik eigenlijk ook gelijk toen ik Jack in dat ziekenhuis zag lopen, en dat ze vertelden dat die vader in een auto-ongeluk was omgekomen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:11 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dat was toch in s02e01 ofzo? We zien dan Jack die dat vrouwke Sarah redt, de man is niet meer te redden (dat is dus de vader van Shannon en Boone) Met Sarah gaat hij dan later trouwen nadat hij haar weer heeft laten lopen (of eigenlijk dansen op d'r bruiloft natuurlijk...)
Please correct me if I'm wrong...
Sayid zag Walt toch ook?quote:Op maandag 14 november 2005 21:00 schreef telamomtepoepn het volgende:
[..]
het zou wel gaaf zijn als Jin die teddybear inderdaad ergens van kent. Hij kon het toch niet vertellen.
En Walt ja, dat zit goed ingewikkeld. Raar is dat niet alleen maar Shannon hem kan zien. Walt heeft wel zijn hond aan Shannon overgelaten, misschien ging hij daarom alleen naar haar toe....
Ja kloptquote:
5 minuten langer volgens het persbericht van ABC.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:23 schreef spooky1234 het volgende:
volgende episode zou 'extended' zijn? 10 minuten langer of een dubbele aflevering?
]quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:25 schreef Symer het volgende:
[..]
5 minuten langer volgens het persbericht van ABC.
Geen idee, maar ik lees et voor et eerst.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef C_V_S het volgende:
Een maat van me vertelde me vandaag dat Walt de spaanse strip "The Green Latern" aan het lezen is. Dit is een superheld die zijn gedachte werkelijkheid kan laten worden. Ook iets wat Walt heeft lijkt me.
Is dit al eerder gemeld ?
Ik ga hem nu kijkenquote:Op donderdag 17 november 2005 09:03 schreef Molluck het volgende:
Was er nu een nieuwe aflevering vannacht of niet? Ik kan de torrent nog niet vidnen namelijk
Idd, weten we eindelijk wat er met de andere overlevenden is gebeurd én weten we zeker dat anna-lucia shannon heeft neergeschoten/vermoord. Kan alweer niet wachten op volgende weekquote:Op donderdag 17 november 2005 11:28 schreef frenkck het volgende:
leuke samenvatting
wowquote:Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef djenneke het volgende:
http://www.lostlinks.net/promo.htm
Heb je ook een mpg of een ander formaat link ?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef djenneke het volgende:
De nieuwe preview (realmedia) is weer te zien op
http://www.lostlinks.net/promo.htm
elke week trouwens, dus misschien kan deze het best in de OP opgenomen worden?
de eerste avodn kende niemand alle namen. maar nathan was niet de bad guy!!! dat was goodwin! die had het lijstje gemaakt en heeft dus duidelijk de eerste paar dagen hard zijn best gedaan om alle mensen te leren kennen die hij wilde kennen.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef djenneke het volgende:
Hij was goed! (Geen soap gezien vandaag)
Ik vraag me wel af hoe die Nathan aan alle namen kwam, terwijl niemand anders alle namen kende... En blijkbaar pikken 'the others' er alleen maar 'goede' mensen uit. Misschien daarom ook juist kinderen (onschuld enzo)...
dat lijkt me passen binnen de dharma theorie. die is immer sgebaseerd op b.f. skinners theorieen van utopia en vorming van mensen naar een utopische samenleving...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:42 schreef FOKke-H het volgende:
WAT EEN SUPER VETTE EPI!
Niet normaaaaal ditEindelijk weer meer duidelijkheid.
Die others weten dus een hoop, vermoorden de mensen niet. Volgens mij hebben ze gewoon een leef gemeenschap ofzo en zoeken ze alleen de besten uit
ja, die bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 17 november 2005 15:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
de eerste avodn kende niemand alle namen. maar nathan was niet de bad guy!!! dat was goodwin! die had het lijstje gemaakt en heeft dus duidelijk de eerste paar dagen hard zijn best gedaan om alle mensen te leren kennen die hij wilde kennen.
wat k interessant vind is om te zien dat ethan en goodwin niet het type "zombie" zijn. the others zijn vaag, maar wel menselijk. is er misschien nóg een groep others? de fluisteraars?
Ze namen inderdaad alleen mensen waar ze iets aan hadden. Die twee knakkers die naast "Mister Ecko" sliepen. Dit omdat ze atletische en er sportief uitzagen. Dit komt naar voren in het gesprek tussen Goodwin en Ana Luciequote:Op donderdag 17 november 2005 16:44 schreef thealterego1 het volgende:
Werd er ook niet gezegd dat ze Nathan niet mee hadden genomen, omdat die slecht was. Zullen ze dan alleen de goede meenemen?
Ja maar Mister Ecko ziet er ook gespierd uit toch, of wisten nadat hij er een had vermoord dat ie té sterk is om 'm even de jungle in te slepenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Ze namen inderdaad alleen mensen waar ze iets aan hadden. Die twee knakkers die naast "Mister Ecko" sliepen. Dit omdat ze atletische en er sportief uitzagen. Dit komt naar voren in het gesprek tussen Goodwin en Ana Lucie
Tevens namen ze ook die kinderen mee.
Misschien is dit omdat ze een kolonie in stand willen houden en daarvoor alleen de mensen nemen waar ze wat aan hebben. En ze hebben dan nieuwe mensen nodig anders krijgen ze te veel inteelt.
Dat is misschien ook wel de reden dat ze Claire meenemen, omdat die een baby kreeg. Ze lieten er misschien wel vrij omdat de baby daar haar alleen moest opgevoedt worden zoals die waarzegger ook zegt.
"The Others" zijn in ieder geval niet zo sterk en speciaal als iedereen vermoedt. Er legde een paar het af tegen "Mister Ecko" en Ana Lucie. Zoals ik het nu zie hebben ze geen speciale boven natuurlijke krachten.
Ze gaan binnenkort op jacht naar ze met de wapens uit de hatch
Ze wilden Eko ook pakken, maar Eko heeft ze een koppie kleiner gemaakt.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:24 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Ja maar Mister Ecko ziet er ook gespierd uit toch, of wisten nadat hij er een had vermoord dat ie té sterk is om 'm even de jungle in te slepen![]()
Waneer was dat dan? Want toen hij die ''other'' vermoorde, wouden ze toen hem pakken of die gast die naast 'm sliep?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze wilden Eko ook pakken, maar Eko heeft ze een koppie kleiner gemaakt.![]()
Ze wilden Eko toen pakken, is geloof ik ergens gezegd.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:44 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Waneer was dat dan? Want toen hij die ''other'' vermoorde, wouden ze toen hem pakken of die gast die naast 'm sliep?
Oh, dat heb ik gemist danquote:Op donderdag 17 november 2005 17:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze wilden Eko toen pakken, is geloof ik ergens gezegd.![]()
hahah ja idd, Sawyer is er niks bijquote:Op donderdag 17 november 2005 18:14 schreef C_V_S het volgende:
Ja ze wilden Mr. Ecko pakken alleen die heeft er twee omgelegd met een steen die ook naast hem lag en totaal onder het bloed zat. Hij pakt dan ook die stok en kerft die dingen in, wat weet ik niet maar zou het wel willen weten.
Ik denk ook dat ze niet terug komen voor hem omdat die te groot en sterk is.
Als je die ergens tegen komt loop je wel een blokje om hoor wat een fucking giant zeg
Preview voor volgende weekquote:Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef Bleet het volgende:
Man man man, wat een aflevering was het weerOp zich vond ik het wel jammer dat het verhaal niet verder ging met die 2 groepen die bij elkaar zouden komen. Maar deze was zeker de moeite waard om te kijken. Weet iemand waar ik een preview kan vinden van de volgende aflevering ??
Btw, die teddybeer van dat meisje. Zag je die niet terugkomen in de vorige aflevering, toen die grote neger en michael verstopt zaten in de bosjes
True thatquote:Op donderdag 17 november 2005 12:21 schreef BoontjeB het volgende:
Heb meer RESPECT gekregen vanvoor Ana Lucia..héél soms vond ik haar zelfs even mooi
Ja, die link hadden sommige mensen al gelegd door de preview van vorige weekquote:Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef Bleet het volgende:
Btw, die teddybeer van dat meisje. Zag je die niet terugkomen in de vorige aflevering, toen die grote neger en michael verstopt zaten in de bosjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kick.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:28 schreef C_V_S het volgende:
http://www.marvincandle.com/
Nieuwe wesbite met een hoop easter eggs
quote:Brevis ipsa vita est sed malis fit longior. 17294535
eturnray ehay illway eshay illway
Serieus?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef The.PhantoM het volgende:
idd vette ep. Maar waarom waren er nu al 6 mensen dood? Was dat door een of andere ziekte?
gewoon tijdens de crash denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef The.PhantoM het volgende:
idd vette ep. Maar waarom waren er nu al 6 mensen dood? Was dat door een of andere ziekte?
Die site werkt niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:28 schreef C_V_S het volgende:
http://www.marvincandle.com/
Nieuwe wesbite met een hoop easter eggs
Goed punt, de ene groep die walt heeft daar kwam dan ook die goodwin en ethan vandaan, mischien zijn die gene die de ontvoeringen deden wel een soort slaven ofzo van de 'normale' others. Erg vaag allemaalquote:Op donderdag 17 november 2005 23:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ook heb ik het idee dat er twee groepen "others" zijn. Deze others in hun bruine oerwoud outfitjes zien er volgens mij heel anders uit dan die "others" die Walt hebben ontvoerd. Die hadden echte kleren aan. Bovendien hadden die wapens als een pistool en explosieven. Maar er kunnen ook best goede verklaringen zijn voor dat het wel één en dezelfde groep is.
Misschien dat wel die Dharma wetenschappers zijn die de rest met drugs of hypnose of dergelijke in bedwang houden. Dat die Dharma wetenschappers een utopie op het eiland willen stichten en daarvoor mensen drugeren (of hypnotiseren) om ze zo tot die utopische gemeenschap te laten behoren. Dat het een soort sekte met aan het hoofd die Dharma wetenschappers is. Dat zal ook verklaren hoe die kinderen na 30 dagen al zo geïntegreerd zijn in de groep. Die Goodwin had het er iig ook over dat die kinderen nu beter af waren, dat wijst er ook naar.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:26 schreef Janteh het volgende:
[..]
Goed punt, de ene groep die walt heeft daar kwam dan ook die goodwin en ethan vandaan, mischien zijn die gene die de ontvoeringen deden wel een soort slaven ofzo van de 'normale' others. Erg vaag allemaal![]()
Hm, sommige mensen moeten echt wat beter begrijpen wat een dialoog probeert duidelijk te makenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Ze namen inderdaad alleen mensen waar ze iets aan hadden. Die twee knakkers die naast "Mister Ecko" sliepen. Dit omdat ze atletische en er sportief uitzagen. Dit komt naar voren in het gesprek tussen Goodwin en Ana Lucie
Tevens namen ze ook die kinderen mee.
Misschien is dit omdat ze een kolonie in stand willen houden en daarvoor alleen de mensen nemen waar ze wat aan hebben. En ze hebben dan nieuwe mensen nodig anders krijgen ze te veel inteelt.
Dat is misschien ook wel de reden dat ze Claire meenemen, omdat die een baby kreeg. Ze lieten er misschien wel vrij omdat de baby daar haar alleen moest opgevoedt worden zoals die waarzegger ook zegt.
"The Others" zijn in ieder geval niet zo sterk en speciaal als iedereen vermoedt. Er legde een paar het af tegen "Mister Ecko" en Ana Lucie. Zoals ik het nu zie hebben ze geen speciale boven natuurlijke krachten.
Ze gaan binnenkort op jacht naar ze met de wapens uit de hatch
ja zou kunnen maar toen jin, michael en sawyer de andere overlvende vonden vertelde anna lucia ook dat er al een aantal mensen dood waren gegaan aan een of ziekte. Tevens had die "french chick" het de hele tijd over een ziekte en was ze verbaasd dat het nog niet bij hun was gebeurdquote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Caesu het volgende:
[..]
gewoon tijdens de crash denk ik.
net zoals die man met dat verotte been die erbij werd gelegd.
mee eens.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dit topic is trouwens niet meer leesbaar de laatste tijd.
Ik wil hier komen om de aflevering te bespreken.. niet om iedereen over de preview te horen gillen of over dingen die nog moeten komen maar al bekend zijn.. dat zijn namelijk WEL echte spoilers die in spoiler tags moeten
kunnen we er alsjeblieft voor pleiten om de dingen die in de preview te zien zijn in spoiler tags te zetten? ik kijk ze nooit en doe dat met een reden
Niet mee eens, zie de preview maarquote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dit topic is trouwens niet meer leesbaar de laatste tijd.
Ik wil hier komen om de aflevering te bespreken.. niet om iedereen over de preview te horen gillen of over dingen die nog moeten komen maar al bekend zijn.. dat zijn namelijk WEL echte spoilers die in spoiler tags moeten
kunnen we er alsjeblieft voor pleiten om de dingen die in de preview te zien zijn in spoiler tags te zetten? ik kijk ze nooit en doe dat met een reden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O_o o_O O_O °_O °_° O_°
Hertog de vraag is natuurlijk of hij met "good" GOED bedoelt, als in: waarden en normen, of GESCHIKTquote:Op donderdag 17 november 2005 23:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hm, sommige mensen moeten echt wat beter begrijpen wat een dialoog probeert duidelijk te maken
Dat ze de sterke mensen mee wouden nemen was een verzinsel van goodwin, gewoon om een beetje mee te speculeren met anna lucie terwijl ie ondertussen dondersgoed wist hoe het zat..
daarna brengt ie de zin zo duidelijk 'nathan wasn't a good person.. that's why he wasn't on the list'
de enige conclusie die je daaruit kan trekken is dat de list dus om goede personen ging..
Dat is gewoon de achterkant van een stuk hout dat is afgebroken. De plinter kan zie je zeg maar.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:45 schreef C_V_S het volgende:
En dan zie je ook nog iets wat vaag wits op de grond staan, waar ze enigzins op in zoemen na mijn idee.
[afbeelding]
Het lijkt me op een stuk papier met iets er op, mogelijk een dharma logo
Damn, dat klinkt inderdaad vrij solidequote:Op vrijdag 18 november 2005 03:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Toffe aflevering zeg
Vandaag het volgende gelezen. Dit is echt de übertheorie. Het beste wat ik ooit gelezen heb m.b.t. Lost!
http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=3377
Voor ons zitten er geen spoilers meer bij... dat is ook bijna onmogelijk. Als je niets wil weten over de mogelijke gedachtengang achter Lost moet je natuurlijk niet lezen.
Hele aardige theorie, maar ik vind het niet zo'n denderend verhaalquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Toffe aflevering zeg
Vandaag het volgende gelezen. Dit is echt de übertheorie. Het beste wat ik ooit gelezen heb m.b.t. Lost!
http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=3377
Voor ons zitten er geen spoilers meer bij... dat is ook bijna onmogelijk. Als je niets wil weten over de mogelijke gedachtengang achter Lost moet je natuurlijk niet lezen.
edit: vooral ook even verder lezen. o.a. pagina 13 is interessant
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hm, sommige mensen moeten echt wat beter begrijpen wat een dialoog probeert duidelijk te maken
Dat ze de sterke mensen mee wouden nemen was een verzinsel van goodwin, gewoon om een beetje mee te speculeren met anna lucie terwijl ie ondertussen dondersgoed wist hoe het zat..
daarna brengt ie de zin zo duidelijk 'nathan wasn't a good person.. that's why he wasn't on the list'
de enige conclusie die je daaruit kan trekken is dat de list dus om goede personen ging..
Ik vat de dialoog wel van ze wel hoor alleen ik nam al vast een voorschot door mijn eigen theorie er op los te latenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zou ik echt niet weten, maar wat ik me nog afvraag is wat Nathan nou deed toen ie zei dat ie ging ''plassen'' Anna Lucia zei dat ie 2 uur weg was? Beetje lang als je 2 uur lang moet plassen en als je moest plassen moest je met een groepje gaan en daar had ie zich ook niet aan gehouden, dus hij heeft iets zitten doen want de andere niet mochten weten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:06 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Ik vat de dialoog wel van ze wel hoor alleen ik nam al vast een voorschot door mijn eigen theorie er op los te laten
En goede personen zouden dus best een personen kunnen zijn die atletische en sportief zijn en misschien wel de juiste genen hebben
Wat denk jij dan dat Goodwin er mee bedoeld dat Nathan geen goed persoon was ?
Misschien wel drugs gebruikt zoals hier ergens werd gezegdquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:05 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Zou ik echt niet weten, maar wat ik me nog afvraag is wat Nathan nou deed toen ie zei dat ie ging ''plassen'' Anna Lucia zei dat ie 2 uur weg was? Beetje lang als je 2 uur lang moet plassen en als je moest plassen moest je met een groepje gaan en daar had ie zich ook niet aan gehouden, dus hij heeft iets zitten doen want de andere niet mochten weten.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:18 schreef maluutje22 het volgende:
ja maar dat verhaal van Claire klopt toch ook niet?ze kan toch niet het hele seizoen zwanger zijn?en hoe moet die baby overleven op dat eiland...dat ken toch niet![]()
Ik vind dat er iemand moet gaan trouwen op dat eilandDat is wel relaxed
![]()
Ze is 8 maanden zwanger als ze neerstorten en ze bevalt in de aflevering waarin Boone dood gaat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:18 schreef maluutje22 het volgende:
ja maar dat verhaal van Claire klopt toch ook niet?ze kan toch niet het hele seizoen zwanger zijn?en hoe moet die baby overleven op dat eiland...dat ken toch niet![]()
Ik vind dat er iemand moet gaan trouwen op dat eilandDat is wel relaxed
![]()
Dat zijn terugvindposts en die worden altijd verwijderd door mods.quote:
Owh okéquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat zijn terugvindposts en die worden altijd verwijderd door mods.
nee hoor, er zijn ladingen van die freaks die er wat in menen te herkennen:quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:28 schreef C_V_S het volgende:
En ben ik ook de enige die de "whispers" in het begin verstaat ?
Haha ik ben geen freakquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
nee hoor, er zijn ladingen van die freaks die er wat in menen te herkennen:
http://www.lostlinks.net/whispers.htm
![]()
Ana Lucia wordt steeds gaver! Maar je moet wat, bij gebrek aan Kate....quote:Op donderdag 17 november 2005 12:21 schreef BoontjeB het volgende:
Heerlijke manier van vertellen trouwens. Lekker snel, lekker veel tempo. Ze lieten de dingen zien die ik wilde zien en het sloot naadloos aan op het verhaal van de andere survivors. Ik zou me trouwens ook helemaal dood schrikken als ik Jin zou zijn en zo'n grote neger ademt in mijn gezicht in een taal die ik niet kan verstaan. Ook leuk om te weten dat er dus al eens een verrader bij hun groep was, net zoals bij de andere groep. Heb meer RESPECT gekregen van Ana Lucia..héél soms vond ik haar zelfs even mooi
Oja! Het "eerste kamp" had een flinke lading wapens in de hatch gevonden! Dat geeft nog hele leuke mogelijkheden!quote:Ze gaan binnenkort op jacht naar ze met de wapens uit de hatch
Dit is het USA topic.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef .Tarzan. het volgende:
Word Lost niet herhaald op zaterdag? Vandaag kan ik niet kijken.![]()
huh, wat bedoel je daarmee?quote:
cewlquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:40 schreef CrookedEye het volgende:
niet de nederlandse uitzendingen we hebben het gedownload en lopen flink voor de nederlandse tv
mag ik je volgens mij niet vertellen forum regelsquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:44 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
cewl![]()
Waar kan je het downloaden?![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Waar zien jullie die previews; zijn die ook nog ergens apart te bekijken? Ik zie ze nooit in de tv-rips die ik van bittorrent haal, terwijl ik aanneem dat het gewoon aan het einde van een aflevering komt (wat dus wel het geval is bij al m'n seizoen 1 afleveringen)
Ik haal ze altijd van een amerikaans Lost forum.quote:
Bronquote:Titled "Lost Video Diaries," the series will introduce two characters said to be stranded alongside the cast featured on the primetime version. As fans of the series know, not all of the dozens of survivors of the fictional plane crash depicted on the series get screen time. While the story lines of the pair will be new to "Lost" viewers, the events depicted in the primetime version will inform their story lines.
omfgquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:46 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
mag ik je volgens mij niet vertellen forum regels
leer SPOILERtags te gebruiken, er zijn genoeg mensen die niet willen weten wat er in de preview te zien is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ze maken die previeuws van de volgende episodes altijd wel spectaculair. Zo ook nu... etc etc
de kammen hebben ze gewoon weg gehaald toen ze het "decoor" gingen opzetten. Tenmisnte volgens die theorie hebben ze zelf die vliegtuig stukken neergelegd op het strand en om de "survivors" te laten denken dat ze waren gecrashed. Dus zouden ze ook makkelijk alle spullen weg kunnen halen die electromagnetische straling zou kunnnen beinvloeden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:41 schreef FremantleDockers het volgende:
Aardige theorie. Maar:
-wij zagen het staartstuk neerkomen, ik neem aan dat dat dan echt gebeurd is
-dat ding in die comic is geen magneet, maar het ruimteschip van de alien in de comic (je kan dat ding online ergens lezen)
-de connectie tussen Hurleý, de nummers en het eiland is er totaal niet mee verklaard
-HOE zorgen die scientists, of het collective consciousness dan dat er geen kam in het vliegtuig zit? Door ver van te voren de minds van de survivors al te manipuleren?
Ga ergens anders huilen met dat constante kutgezeik wat wel en niet in spoilers moet. Mutsquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:27 schreef VrAnqZ het volgende:
[..]
leer SPOILERtags te gebruiken, er zijn genoeg mensen die niet willen weten wat er in de preview te zien is.![]()
Liggen genoeg automatische wapens en kogelsquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ana Lucia wordt steeds gaver! Maar je moet wat, bij gebrek aan Kate....
Goeie aflevering, maar wel jammer dat het einde weer precies was als vorige week; nog een week het soap-effect gebruiken om kijkers te binden.
Waarom neemt iedereen trouwens aan dat Nathan de waarheid sprak? Hij kan net zo goed desinformatie verspreiden!
[..]
Oja! Het "eerste kamp" had een flinke lading wapens in de hatch gevonden! Dat geeft nog hele leuke mogelijkheden!
OK, thnxquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:54 schreef Sturmvogel het volgende:
Stewardess.
Heb je seizoen 1 toevallig gezien? LIjkt er niet opquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:18 schreef greatgonzo het volgende:
Ik krijg eigenlijk steeds meer een "wie is de mol" gevoel na deze aflevering. Wie zegt me dat er ook niet een infiltrant in de 1e groep zit? Ok, ze hadden een lijst samengesteld, maar is die te faken op de een of andere manier?
Mocht er een infiltrant zijn in de 1e groep, dan zet ik in op Locke, ik kan me niet herinneren dat hij in het vliegtuig zat.
Hehe.........quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb je seizoen 1 toevallig gezien? LIjkt er niet op.
Ethan was de infiltrant uit de eerste groep, die heeft clair en charly ontvoerd en daarna is ie doodgemaakt, door wie ook alweer?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:18 schreef greatgonzo het volgende:
Ik krijg eigenlijk steeds meer een "wie is de mol" gevoel na deze aflevering. Wie zegt me dat er ook niet een infiltrant in de 1e groep zit? Ok, ze hadden een lijst samengesteld, maar is die te faken op de een of andere manier?
Mocht er een infiltrant zijn in de 1e groep, dan zet ik in op Locke, ik kan me niet herinneren dat hij in het vliegtuig zat.
Dat is zo omdat hij getraind is door zijn "vader" in jagen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:32 schreef greatgonzo het volgende:
ja, ineens herinnerde ik het me weer. Maar feit blijft, Locke is de enige die echt met succes is aangepast aan het eiland, alsof hij er jaren heeft geleefd..
Je bedoelt dat ze op Shannon schiet? Natuurlijk, dat daar nog mensen over twijfelen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:28 schreef superbient het volgende:
Volgens mij is er wel geschoten door Ana Lucia, althans je ziet het vuur-kruit nadat ze zich omdraait...
Charlie schoot hem zelf neerquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:26 schreef splendor het volgende:
[..]
Ethan was de infiltrant uit de eerste groep, die heeft clair en charly ontvoerd en daarna is ie doodgemaakt, door wie ook alweer?
Locke kan het eigenlijk niet zijn want daar zie je flashbacks van, ik kan me niet voorstellen dat ze dat zouden doen..
Niet iedereen die bid en vast is een priester hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:47 schreef Steve-O het volgende:
Mr ecko!
Is die vent nou een priester oid dergelijks
't Is Goodwin en Sayidquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:30 schreef NX het volgende:
OMG! Wat een aflevering weer, ik moet eerlijk toegeven dat dit een van de beste afleveringen is die ik gezien heb! Ben nog steeds in een fucking shock! OMG!
Veel vragen zijn beantwoord, en het is opnieuw ongelooflijk goed in elkaar gezet. Nu hebben we dus ook gezien, dat de "others" niet zo maar zieke, rare en of gekke mensen zijn, maar zoals "GOODMAN" normale mensen, en dat er zit een hele 'reden' erachter waarom ze mensen ontvoeren/meenemen (wat nog nu, onbekend is...)...
Helaas is in deze aflevering niet te zien wat er met "SAID" gebeurt, hoe hij gaat handelen. Denk dat ie Anna Lucia om de keel gaat hangen, en haar een paar goede stoten geeft...
I Love Lost!
Kort lontje?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:11 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Ga ergens anders huilen met dat constante kutgezeik wat wel en niet in spoilers moet. Muts
al ben ik het met je eens niet iedereen heeft de preview bij zijn download dus ik stel voor dat de link gewoon op woensdag of op donderdag naar de preview al wordt geplaatstquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:48 schreef Sturmvogel het volgende:
Hoe lang wordt er nou al gezeurd over al die spoilers? Een preview kun je niet eens bestempelen als spoiler. Bovendien is dit nog altijd de thread voor de Amerikaanse uitzendingen dus direct nadat iets uitgezonden is in Amerika, hoef je geen spoilertags meer te gebruiken. Iemand die bang is voor spoilers kan dan maar gewoon beter wegblijven uit dit topic.
Die previews zitten vaak niet bij de Amerikaanse uitzendingen, dus je kan ook gewoon een beetje coulant zijn met mensen die of kiezen om geen previews te zien, of ze niet zien omdat ze niet bij de aflevering zelf zitten (ik ben een combinatie van beiden).quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:48 schreef Sturmvogel het volgende:
Hoe lang wordt er nou al gezeurd over al die spoilers? Een preview kun je niet eens bestempelen als spoiler. Bovendien is dit nog altijd de thread voor de Amerikaanse uitzendingen dus direct nadat iets uitgezonden is in Amerika, hoef je geen spoilertags meer te gebruiken. Iemand die bang is voor spoilers kan dan maar gewoon beter wegblijven uit dit topic.
Beetje onnozel, voor alleen previews.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:42 schreef Zhenar het volgende:
Of we maken een apart spiolerfree topic.
inderdaad al hoop ik dat het laatste stukje niet is wat ik denkquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:07 schreef NX het volgende:
Net de preview gezien van 2x08 and yummie yummie yummie!
Het beloofd heel wat goeds!
Ik kan niet wachten
Nah, ik denk dat ze een mes oid in de boom achter hem slaatquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:09 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
inderdaad al hoop ik dat het laatste stukje niet is wat ik denk
ik dacht echt hele foute dingen die kerel gaat helemaal wild worden (saddam's martelaar en zo op anna) want nu is al weer een vrouw uit zijn levenquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:32 schreef Merkie het volgende:
Dat is gewoon leuke montage. Ze zijn daar niet eens samen denk ik (aan de gezichtsuitdrukking van Sayid te zien).
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Waar zien jullie die previews; zijn die ook nog ergens apart te bekijken? Ik zie ze nooit in de tv-rips die ik van bittorrent haal, terwijl ik aanneem dat het gewoon aan het einde van een aflevering komt (wat dus wel het geval is bij al m'n seizoen 1 afleveringen)
Hij stond al op de vorige pagina maar hier nog een keer dan maar.quote:
dacht ik ook even maar kon het niet goed zienquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:10 schreef Nuna het volgende:
Wat een gave aflevering weerIk zag trouwens wel een soort van tatoeage op de schouder van mr. Ecko, toen hij de huilende Ana-Lucia trooste. Ik dacht even dat dat het Dharma logo was!
maar in de volgende episode schiet ze ook op Sayid, want die is gewond daarna.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze op Shannon schiet? Natuurlijk, dat daar nog mensen over twijfelen.![]()
Wacht eerst gewoon de aflevering af. Previews zitten altijd vol met eigenardigheden om kijkers te trekken, die in de aflevering zelf heel anders blijken te zijn. Herriner je het Jin-spreekt-Engels-incident nog.quote:Op zondag 20 november 2005 19:35 schreef Virus3000 het volgende:
Preview link:
http://www.lost-media.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=8
(download onderaan: 2x08: Collision Promo )
Als je de preview van de komende episode bekijkt: Collision dan zie je nog iets raars:
- Je ziet dat Ana Lucia Sayid onderschot houdt
==> Indien ze Shannon heeft doodgeschoten, heeft ze geen kogels meer, want ze had nog maar 1 kogel.
- Je ziet dat Ana Lucia schiet
==> hier zie je haar duidelijk schieten, maw, zij heeft shannon dan niet doodgeschoten, want ze had maar 1 kogel
- Je ziet dat Eko Sayid draagt en naar de doktor vraagt, maw, Sayid is gewond
==> dus Ana Lucia heeft op Sayid geschoten
- Jack zegt: "Shannon is dead"
==> door Ana Lucia?
- Je ziet dat Sayid gewond is en dat Kate voor hem zorgt.
==> door Ana Lucia? (met 2de kogel?)
- Dan wordt Ana Lucia bang (I killed someone he loves, he is gonna come after me)
==> ze wordt dus bang van Sayid, en probeert Sayid alsnog iets aan te doen?
Maar de grote vraag is dus:
Als ze Shannon heeft doodgeschoten EN ze schiet op Sayid dan waren er 2 kogels....
en ze hadden er maar 1.
Iemand een gedacht?
psies, in de tussentijd kan ze misschien herladen hebben..quote:Op zondag 20 november 2005 19:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wacht eerst gewoon de aflevering af. Previews zitten altijd vol met eigenardigheden om kijkers te trekken, die in de aflevering zelf heel anders blijken te zijn. Herriner je het Jin-spreekt-Engels-incident nog.
Okquote:Op zondag 20 november 2005 19:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wacht eerst gewoon de aflevering af. Previews zitten altijd vol met eigenardigheden om kijkers te trekken, die in de aflevering zelf heel anders blijken te zijn. Herriner je het Jin-spreekt-Engels-incident nog.
Gewoon woensdag.quote:Op zondag 20 november 2005 20:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Btw, wanneer wordt de nieuwe aflevering uitgezonden?
Ik las dat ABC nog niet wist of de uitzending van 14 december een originele afl of een herhaling zal worden, maar 11 januari begint het weer.quote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef Merkie het volgende:
Hoe lang duurt die winterstop?
Als we dat nu eens wisten hé!quote:Op zondag 20 november 2005 21:13 schreef Del_Toro het volgende:
wat is het nut weer om om de zoveel tijd die nr's in te typen?
en wat beveiligt dat monster?
een winter lang?quote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef Merkie het volgende:
Hoe lang duurt die winterstop?
locke is in serie 1 door 2 man in zijn stoel getilt omdat hij er zelf niet in kon komen met rolstoel...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:18 schreef greatgonzo het volgende:
LOL, dat klopt, iedereen had het erover, bleek maar een droom, was wel een gave aflevering en 2x07 was super, kan niet wachten tot 2x08quote:Op zondag 20 november 2005 20:30 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
zo was iedereen in rep en roer dat Jin engels sprak in de preview.. blijkt het gewoon een droom van Hurley te zijn
We hadden toch Ethan... dus er was toch ook een infiltant...quote:Op maandag 21 november 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
locke is in serie 1 door 2 man in zijn stoel getilt omdat hij er zelf niet in kon komen met rolstoel...
Die hatch is er gewoon, daar drukken ze braaf om beurt die nummers in. Niemand weet waarom, dat is juist het punt. In de tussentijd hangen ze daar een beetje rond, zoals bv hurley, die laatst bijna in slaap viel daar, remember? Het eten is in een keer opgegeten, dat was Hurley's oplossing voor het probleem dat niemand hem meer aardig vond. Het oplossen van dingen waar ze in hun leven moeilijkheden mee hadden is een thema wat in s1 veel aan bod kwam.quote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef FCDB het volgende:
Wat ik nou eigenlijk wel weer raar vind is dat je niks meer over het "hatch-gebeuren" ziet.
Hoe zit het met dat eten waar hurley de baas van is?
En wordt het knopje nog gewoon om de zoveel seconden ingedrukt?
Wat gebeurd er daar in de tussentijd?
Wat is nou precies het verhaal achter het "hatch-gebeuren". Want daar zijn ook nog genoeg vraagtekens bij te zetten. Om ook nog even over die gast te beginnen die al de hele tijd in de hatch heeft gezeten (ben naam even kwijt). Hij rende weg het bos in... waar zit hij nu? En die franse vrouw? Wat is zij in de tussentijd aan het uitvreten....??
Welke aflevering was dat? ben dat even vergeten?quote:Op maandag 21 november 2005 13:46 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
In de tussentijd hangen ze daar een beetje rond, zoals bv hurley, die laatst bijna in slaap viel daar, remember? Het eten is in een keer opgegeten, dat was Hurley's oplossing voor het probleem dat niemand hem meer aardig vond.
Dat was de aflevering waarin nader werd ingegaan op Hurley's-pre-lost-leven, waarin hij de lotto won en met die gast van "The New Guy" en "Road Trip" dikke maatjes wasquote:Op maandag 21 november 2005 13:52 schreef FCDB het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat? ben dat even vergeten?
Was dat de laatste voor die 2 lost-vrije-weken?
Hmm... misschien heb ik dan de verkeerde url ingetypt.quote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef FremantleDockers het volgende:
En als je daar dan ook nog probeert ruzie over te maken (a la S. Vogel) vraag ik me af wat je in vredesnaam hier doet. Dit is fok, niet het telekids-forum. Beetje sociaal gedrag kan geen kwaad.
Ik heb alleen dat fantastische "Make Your Own Kind of Music" kunnen vinden].quote:Op maandag 21 november 2005 20:55 schreef Jaytonism het volgende:
Mensen,
Muziek in Lost is echt te gruwelijk, maar heb moeite om de tracklist te vinden. Heeft iemand die of weet iemand waar ik die kan vinden?
Ze heeft zelfs al gezegd dat ze bij de politie werktquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hmm, we krijgen dus iig nog een flashback naar het leven van AnnaLucia. Had persoonlijk al gedacht aan de manier waarop ze zich gedraagd, dat ze of in het leger of bij de politie zat.
Heeft ze niet gezegd volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:05 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs al gezegd dat ze bij de politie werkt
Dus zou bijzonder is dat plaatje niet
Misschien viaquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:33 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Beter opletten dan
Ik zou niet weten hoe ik het anders moet weten dat ze bij de politie zat
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien viaHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou kunnen
Ik dacht echt dat ze zoiets gezegd had maar nu ik terug denk kan ik het me niet meer voor me halen.
Zou in de laatse aflevering geweest moeten zijn
Joe Purdy - Wash Awayquote:Op maandag 21 november 2005 22:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat fantastische "Make Your Own Kind of Music" kunnen vinden].
quote:
Dat monster heeft nooit bestaan, dat was het defence system die geactiveerd werd door de hatch, waarom die nu niet meer werkt? Geen idee, desmond wist geloof ik niet dat er mensen waren boven hem dus die kan het systeem niet hebben bedient.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:53 schreef Zhenar het volgende:
Waar houdt dat monster zich de laatste tijd eigenlijk op?![]()
Nee, vond ik niet. Meer een herhaling. Je ziet verder geen achtergrond van de personen (wat vast nog zal komen), en het einde was hetzelfde. Het viel mij in ieder geval tegen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef Noca het volgende:
Ben weer helemaal bij, de laatste weken veel bijgekeken. s2e07 was echt gaaf!!
Hoe kan het eind anders zijn dan? Of bedoel je verder dan waar we vorige week waren?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, vond ik niet. Meer een herhaling. Je ziet verder geen achtergrond van de personen (wat vast nog zal komen), en het einde was hetzelfde. Het viel mij in ieder geval tegen.
Welk monster ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:53 schreef Zhenar het volgende:
Waar houdt dat monster zich de laatste tijd eigenlijk op?![]()
Dat laatste.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:55 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Welk monster ?
Die mega ijsbeer ?
Of dat mechanische klinkende monster waarbij die zwarte rook komt wat een soort beschermingssysteem van het eiland is ?
Ook weer meer duidelijkheid tov vorige week. Mooi juist dat je een beetje weet hoe het die anderen vergaan is etc. ik hou er iig wel vanquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, vond ik niet. Meer een herhaling. Je ziet verder geen achtergrond van de personen (wat vast nog zal komen), en het einde was hetzelfde. Het viel mij in ieder geval tegen.
Volgens mij bedoeld hij deze rook hoor: Klik om te openen - GIF - 2.4MBquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:10 schreef Zhenar het volgende:
Maar die zwarte rook is van "the others" hoor. Iets heeeeuuuul anders!
Inderdaad die vage shit bedoelde ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:33 schreef Miguel het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij deze rook hoor: Klik om te openen - GIF - 2.4MB
In het visioen van Boone.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Inderdaad die vage shit bedoelde ik
Het is nu drie keer geweest waarbij het twee keer goed te zien was
1e keer bij die motor die verrot ging in de pilot
2e keer in de "Dark Territory" waar het .gif plaatje van is (Locke, Kate en Jack zien het dan en Jack vraagt aan Kate of die het ook gezien heeft)
3e keer als ze dat dynamiet in dat gat gooien met die tentakel die Locke probeerd te pakken
Mensen die weten of het nog vaker is voorgekomen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |