Ze namen inderdaad alleen mensen waar ze iets aan hadden. Die twee knakkers die naast "Mister Ecko" sliepen. Dit omdat ze atletische en er sportief uitzagen. Dit komt naar voren in het gesprek tussen Goodwin en Ana Luciequote:Op donderdag 17 november 2005 16:44 schreef thealterego1 het volgende:
Werd er ook niet gezegd dat ze Nathan niet mee hadden genomen, omdat die slecht was. Zullen ze dan alleen de goede meenemen?
Ja maar Mister Ecko ziet er ook gespierd uit toch, of wisten nadat hij er een had vermoord dat ie té sterk is om 'm even de jungle in te slepenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Ze namen inderdaad alleen mensen waar ze iets aan hadden. Die twee knakkers die naast "Mister Ecko" sliepen. Dit omdat ze atletische en er sportief uitzagen. Dit komt naar voren in het gesprek tussen Goodwin en Ana Lucie
Tevens namen ze ook die kinderen mee.
Misschien is dit omdat ze een kolonie in stand willen houden en daarvoor alleen de mensen nemen waar ze wat aan hebben. En ze hebben dan nieuwe mensen nodig anders krijgen ze te veel inteelt.
Dat is misschien ook wel de reden dat ze Claire meenemen, omdat die een baby kreeg. Ze lieten er misschien wel vrij omdat de baby daar haar alleen moest opgevoedt worden zoals die waarzegger ook zegt.
"The Others" zijn in ieder geval niet zo sterk en speciaal als iedereen vermoedt. Er legde een paar het af tegen "Mister Ecko" en Ana Lucie. Zoals ik het nu zie hebben ze geen speciale boven natuurlijke krachten.
Ze gaan binnenkort op jacht naar ze met de wapens uit de hatch
Ze wilden Eko ook pakken, maar Eko heeft ze een koppie kleiner gemaakt.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:24 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Ja maar Mister Ecko ziet er ook gespierd uit toch, of wisten nadat hij er een had vermoord dat ie té sterk is om 'm even de jungle in te slepen![]()
Waneer was dat dan? Want toen hij die ''other'' vermoorde, wouden ze toen hem pakken of die gast die naast 'm sliep?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze wilden Eko ook pakken, maar Eko heeft ze een koppie kleiner gemaakt.![]()
Ze wilden Eko toen pakken, is geloof ik ergens gezegd.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:44 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Waneer was dat dan? Want toen hij die ''other'' vermoorde, wouden ze toen hem pakken of die gast die naast 'm sliep?
Oh, dat heb ik gemist danquote:Op donderdag 17 november 2005 17:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze wilden Eko toen pakken, is geloof ik ergens gezegd.![]()
hahah ja idd, Sawyer is er niks bijquote:Op donderdag 17 november 2005 18:14 schreef C_V_S het volgende:
Ja ze wilden Mr. Ecko pakken alleen die heeft er twee omgelegd met een steen die ook naast hem lag en totaal onder het bloed zat. Hij pakt dan ook die stok en kerft die dingen in, wat weet ik niet maar zou het wel willen weten.
Ik denk ook dat ze niet terug komen voor hem omdat die te groot en sterk is.
Als je die ergens tegen komt loop je wel een blokje om hoor wat een fucking giant zeg
Preview voor volgende weekquote:Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef Bleet het volgende:
Man man man, wat een aflevering was het weerOp zich vond ik het wel jammer dat het verhaal niet verder ging met die 2 groepen die bij elkaar zouden komen. Maar deze was zeker de moeite waard om te kijken. Weet iemand waar ik een preview kan vinden van de volgende aflevering ??
Btw, die teddybeer van dat meisje. Zag je die niet terugkomen in de vorige aflevering, toen die grote neger en michael verstopt zaten in de bosjes
True thatquote:Op donderdag 17 november 2005 12:21 schreef BoontjeB het volgende:
Heb meer RESPECT gekregen vanvoor Ana Lucia..héél soms vond ik haar zelfs even mooi
Ja, die link hadden sommige mensen al gelegd door de preview van vorige weekquote:Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef Bleet het volgende:
Btw, die teddybeer van dat meisje. Zag je die niet terugkomen in de vorige aflevering, toen die grote neger en michael verstopt zaten in de bosjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kick.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:28 schreef C_V_S het volgende:
http://www.marvincandle.com/
Nieuwe wesbite met een hoop easter eggs
quote:Brevis ipsa vita est sed malis fit longior. 17294535
eturnray ehay illway eshay illway
Serieus?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef The.PhantoM het volgende:
idd vette ep. Maar waarom waren er nu al 6 mensen dood? Was dat door een of andere ziekte?
gewoon tijdens de crash denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef The.PhantoM het volgende:
idd vette ep. Maar waarom waren er nu al 6 mensen dood? Was dat door een of andere ziekte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |