Ze wilden Eko toen pakken, is geloof ik ergens gezegd.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:44 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Waneer was dat dan? Want toen hij die ''other'' vermoorde, wouden ze toen hem pakken of die gast die naast 'm sliep?
Oh, dat heb ik gemist danquote:Op donderdag 17 november 2005 17:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze wilden Eko toen pakken, is geloof ik ergens gezegd.![]()
hahah ja idd, Sawyer is er niks bijquote:Op donderdag 17 november 2005 18:14 schreef C_V_S het volgende:
Ja ze wilden Mr. Ecko pakken alleen die heeft er twee omgelegd met een steen die ook naast hem lag en totaal onder het bloed zat. Hij pakt dan ook die stok en kerft die dingen in, wat weet ik niet maar zou het wel willen weten.
Ik denk ook dat ze niet terug komen voor hem omdat die te groot en sterk is.
Als je die ergens tegen komt loop je wel een blokje om hoor wat een fucking giant zeg
Preview voor volgende weekquote:Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef Bleet het volgende:
Man man man, wat een aflevering was het weerOp zich vond ik het wel jammer dat het verhaal niet verder ging met die 2 groepen die bij elkaar zouden komen. Maar deze was zeker de moeite waard om te kijken. Weet iemand waar ik een preview kan vinden van de volgende aflevering ??
Btw, die teddybeer van dat meisje. Zag je die niet terugkomen in de vorige aflevering, toen die grote neger en michael verstopt zaten in de bosjes
True thatquote:Op donderdag 17 november 2005 12:21 schreef BoontjeB het volgende:
Heb meer RESPECT gekregen vanvoor Ana Lucia..héél soms vond ik haar zelfs even mooi
Ja, die link hadden sommige mensen al gelegd door de preview van vorige weekquote:Op donderdag 17 november 2005 19:07 schreef Bleet het volgende:
Btw, die teddybeer van dat meisje. Zag je die niet terugkomen in de vorige aflevering, toen die grote neger en michael verstopt zaten in de bosjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kick.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:28 schreef C_V_S het volgende:
http://www.marvincandle.com/
Nieuwe wesbite met een hoop easter eggs
quote:Brevis ipsa vita est sed malis fit longior. 17294535
eturnray ehay illway eshay illway
Serieus?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef The.PhantoM het volgende:
idd vette ep. Maar waarom waren er nu al 6 mensen dood? Was dat door een of andere ziekte?
gewoon tijdens de crash denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:58 schreef The.PhantoM het volgende:
idd vette ep. Maar waarom waren er nu al 6 mensen dood? Was dat door een of andere ziekte?
Die site werkt niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:28 schreef C_V_S het volgende:
http://www.marvincandle.com/
Nieuwe wesbite met een hoop easter eggs
Goed punt, de ene groep die walt heeft daar kwam dan ook die goodwin en ethan vandaan, mischien zijn die gene die de ontvoeringen deden wel een soort slaven ofzo van de 'normale' others. Erg vaag allemaalquote:Op donderdag 17 november 2005 23:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ook heb ik het idee dat er twee groepen "others" zijn. Deze others in hun bruine oerwoud outfitjes zien er volgens mij heel anders uit dan die "others" die Walt hebben ontvoerd. Die hadden echte kleren aan. Bovendien hadden die wapens als een pistool en explosieven. Maar er kunnen ook best goede verklaringen zijn voor dat het wel één en dezelfde groep is.
Misschien dat wel die Dharma wetenschappers zijn die de rest met drugs of hypnose of dergelijke in bedwang houden. Dat die Dharma wetenschappers een utopie op het eiland willen stichten en daarvoor mensen drugeren (of hypnotiseren) om ze zo tot die utopische gemeenschap te laten behoren. Dat het een soort sekte met aan het hoofd die Dharma wetenschappers is. Dat zal ook verklaren hoe die kinderen na 30 dagen al zo geïntegreerd zijn in de groep. Die Goodwin had het er iig ook over dat die kinderen nu beter af waren, dat wijst er ook naar.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:26 schreef Janteh het volgende:
[..]
Goed punt, de ene groep die walt heeft daar kwam dan ook die goodwin en ethan vandaan, mischien zijn die gene die de ontvoeringen deden wel een soort slaven ofzo van de 'normale' others. Erg vaag allemaal![]()
Hm, sommige mensen moeten echt wat beter begrijpen wat een dialoog probeert duidelijk te makenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Ze namen inderdaad alleen mensen waar ze iets aan hadden. Die twee knakkers die naast "Mister Ecko" sliepen. Dit omdat ze atletische en er sportief uitzagen. Dit komt naar voren in het gesprek tussen Goodwin en Ana Lucie
Tevens namen ze ook die kinderen mee.
Misschien is dit omdat ze een kolonie in stand willen houden en daarvoor alleen de mensen nemen waar ze wat aan hebben. En ze hebben dan nieuwe mensen nodig anders krijgen ze te veel inteelt.
Dat is misschien ook wel de reden dat ze Claire meenemen, omdat die een baby kreeg. Ze lieten er misschien wel vrij omdat de baby daar haar alleen moest opgevoedt worden zoals die waarzegger ook zegt.
"The Others" zijn in ieder geval niet zo sterk en speciaal als iedereen vermoedt. Er legde een paar het af tegen "Mister Ecko" en Ana Lucie. Zoals ik het nu zie hebben ze geen speciale boven natuurlijke krachten.
Ze gaan binnenkort op jacht naar ze met de wapens uit de hatch
ja zou kunnen maar toen jin, michael en sawyer de andere overlvende vonden vertelde anna lucia ook dat er al een aantal mensen dood waren gegaan aan een of ziekte. Tevens had die "french chick" het de hele tijd over een ziekte en was ze verbaasd dat het nog niet bij hun was gebeurdquote:Op donderdag 17 november 2005 23:01 schreef Caesu het volgende:
[..]
gewoon tijdens de crash denk ik.
net zoals die man met dat verotte been die erbij werd gelegd.
mee eens.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dit topic is trouwens niet meer leesbaar de laatste tijd.
Ik wil hier komen om de aflevering te bespreken.. niet om iedereen over de preview te horen gillen of over dingen die nog moeten komen maar al bekend zijn.. dat zijn namelijk WEL echte spoilers die in spoiler tags moeten
kunnen we er alsjeblieft voor pleiten om de dingen die in de preview te zien zijn in spoiler tags te zetten? ik kijk ze nooit en doe dat met een reden
Niet mee eens, zie de preview maarquote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Dit topic is trouwens niet meer leesbaar de laatste tijd.
Ik wil hier komen om de aflevering te bespreken.. niet om iedereen over de preview te horen gillen of over dingen die nog moeten komen maar al bekend zijn.. dat zijn namelijk WEL echte spoilers die in spoiler tags moeten
kunnen we er alsjeblieft voor pleiten om de dingen die in de preview te zien zijn in spoiler tags te zetten? ik kijk ze nooit en doe dat met een reden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O_o o_O O_O °_O °_° O_°
Hertog de vraag is natuurlijk of hij met "good" GOED bedoelt, als in: waarden en normen, of GESCHIKTquote:Op donderdag 17 november 2005 23:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hm, sommige mensen moeten echt wat beter begrijpen wat een dialoog probeert duidelijk te maken
Dat ze de sterke mensen mee wouden nemen was een verzinsel van goodwin, gewoon om een beetje mee te speculeren met anna lucie terwijl ie ondertussen dondersgoed wist hoe het zat..
daarna brengt ie de zin zo duidelijk 'nathan wasn't a good person.. that's why he wasn't on the list'
de enige conclusie die je daaruit kan trekken is dat de list dus om goede personen ging..
Dat is gewoon de achterkant van een stuk hout dat is afgebroken. De plinter kan zie je zeg maar.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:45 schreef C_V_S het volgende:
En dan zie je ook nog iets wat vaag wits op de grond staan, waar ze enigzins op in zoemen na mijn idee.
[afbeelding]
Het lijkt me op een stuk papier met iets er op, mogelijk een dharma logo
Damn, dat klinkt inderdaad vrij solidequote:Op vrijdag 18 november 2005 03:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Toffe aflevering zeg
Vandaag het volgende gelezen. Dit is echt de übertheorie. Het beste wat ik ooit gelezen heb m.b.t. Lost!
http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=3377
Voor ons zitten er geen spoilers meer bij... dat is ook bijna onmogelijk. Als je niets wil weten over de mogelijke gedachtengang achter Lost moet je natuurlijk niet lezen.
Hele aardige theorie, maar ik vind het niet zo'n denderend verhaalquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Toffe aflevering zeg
Vandaag het volgende gelezen. Dit is echt de übertheorie. Het beste wat ik ooit gelezen heb m.b.t. Lost!
http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=3377
Voor ons zitten er geen spoilers meer bij... dat is ook bijna onmogelijk. Als je niets wil weten over de mogelijke gedachtengang achter Lost moet je natuurlijk niet lezen.
edit: vooral ook even verder lezen. o.a. pagina 13 is interessant
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hm, sommige mensen moeten echt wat beter begrijpen wat een dialoog probeert duidelijk te maken
Dat ze de sterke mensen mee wouden nemen was een verzinsel van goodwin, gewoon om een beetje mee te speculeren met anna lucie terwijl ie ondertussen dondersgoed wist hoe het zat..
daarna brengt ie de zin zo duidelijk 'nathan wasn't a good person.. that's why he wasn't on the list'
de enige conclusie die je daaruit kan trekken is dat de list dus om goede personen ging..
Ik vat de dialoog wel van ze wel hoor alleen ik nam al vast een voorschot door mijn eigen theorie er op los te latenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zou ik echt niet weten, maar wat ik me nog afvraag is wat Nathan nou deed toen ie zei dat ie ging ''plassen'' Anna Lucia zei dat ie 2 uur weg was? Beetje lang als je 2 uur lang moet plassen en als je moest plassen moest je met een groepje gaan en daar had ie zich ook niet aan gehouden, dus hij heeft iets zitten doen want de andere niet mochten weten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:06 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Ik vat de dialoog wel van ze wel hoor alleen ik nam al vast een voorschot door mijn eigen theorie er op los te laten
En goede personen zouden dus best een personen kunnen zijn die atletische en sportief zijn en misschien wel de juiste genen hebben
Wat denk jij dan dat Goodwin er mee bedoeld dat Nathan geen goed persoon was ?
Misschien wel drugs gebruikt zoals hier ergens werd gezegdquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:05 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Zou ik echt niet weten, maar wat ik me nog afvraag is wat Nathan nou deed toen ie zei dat ie ging ''plassen'' Anna Lucia zei dat ie 2 uur weg was? Beetje lang als je 2 uur lang moet plassen en als je moest plassen moest je met een groepje gaan en daar had ie zich ook niet aan gehouden, dus hij heeft iets zitten doen want de andere niet mochten weten.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:18 schreef maluutje22 het volgende:
ja maar dat verhaal van Claire klopt toch ook niet?ze kan toch niet het hele seizoen zwanger zijn?en hoe moet die baby overleven op dat eiland...dat ken toch niet![]()
Ik vind dat er iemand moet gaan trouwen op dat eilandDat is wel relaxed
![]()
Ze is 8 maanden zwanger als ze neerstorten en ze bevalt in de aflevering waarin Boone dood gaat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:18 schreef maluutje22 het volgende:
ja maar dat verhaal van Claire klopt toch ook niet?ze kan toch niet het hele seizoen zwanger zijn?en hoe moet die baby overleven op dat eiland...dat ken toch niet![]()
Ik vind dat er iemand moet gaan trouwen op dat eilandDat is wel relaxed
![]()
Dat zijn terugvindposts en die worden altijd verwijderd door mods.quote:
Owh okéquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat zijn terugvindposts en die worden altijd verwijderd door mods.
nee hoor, er zijn ladingen van die freaks die er wat in menen te herkennen:quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:28 schreef C_V_S het volgende:
En ben ik ook de enige die de "whispers" in het begin verstaat ?
Haha ik ben geen freakquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
nee hoor, er zijn ladingen van die freaks die er wat in menen te herkennen:
http://www.lostlinks.net/whispers.htm
![]()
Ana Lucia wordt steeds gaver! Maar je moet wat, bij gebrek aan Kate....quote:Op donderdag 17 november 2005 12:21 schreef BoontjeB het volgende:
Heerlijke manier van vertellen trouwens. Lekker snel, lekker veel tempo. Ze lieten de dingen zien die ik wilde zien en het sloot naadloos aan op het verhaal van de andere survivors. Ik zou me trouwens ook helemaal dood schrikken als ik Jin zou zijn en zo'n grote neger ademt in mijn gezicht in een taal die ik niet kan verstaan. Ook leuk om te weten dat er dus al eens een verrader bij hun groep was, net zoals bij de andere groep. Heb meer RESPECT gekregen van Ana Lucia..héél soms vond ik haar zelfs even mooi
Oja! Het "eerste kamp" had een flinke lading wapens in de hatch gevonden! Dat geeft nog hele leuke mogelijkheden!quote:Ze gaan binnenkort op jacht naar ze met de wapens uit de hatch
Dit is het USA topic.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef .Tarzan. het volgende:
Word Lost niet herhaald op zaterdag? Vandaag kan ik niet kijken.![]()
huh, wat bedoel je daarmee?quote:
cewlquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:40 schreef CrookedEye het volgende:
niet de nederlandse uitzendingen we hebben het gedownload en lopen flink voor de nederlandse tv
mag ik je volgens mij niet vertellen forum regelsquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:44 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
cewl![]()
Waar kan je het downloaden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |