Ga ergens anders huilen met dat constante kutgezeik wat wel en niet in spoilers moet. Mutsquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:27 schreef VrAnqZ het volgende:
[..]
leer SPOILERtags te gebruiken, er zijn genoeg mensen die niet willen weten wat er in de preview te zien is.![]()
Liggen genoeg automatische wapens en kogelsquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ana Lucia wordt steeds gaver! Maar je moet wat, bij gebrek aan Kate....
Goeie aflevering, maar wel jammer dat het einde weer precies was als vorige week; nog een week het soap-effect gebruiken om kijkers te binden.
Waarom neemt iedereen trouwens aan dat Nathan de waarheid sprak? Hij kan net zo goed desinformatie verspreiden!
[..]
Oja! Het "eerste kamp" had een flinke lading wapens in de hatch gevonden! Dat geeft nog hele leuke mogelijkheden!
OK, thnxquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:54 schreef Sturmvogel het volgende:
Stewardess.
Heb je seizoen 1 toevallig gezien? LIjkt er niet opquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:18 schreef greatgonzo het volgende:
Ik krijg eigenlijk steeds meer een "wie is de mol" gevoel na deze aflevering. Wie zegt me dat er ook niet een infiltrant in de 1e groep zit? Ok, ze hadden een lijst samengesteld, maar is die te faken op de een of andere manier?
Mocht er een infiltrant zijn in de 1e groep, dan zet ik in op Locke, ik kan me niet herinneren dat hij in het vliegtuig zat.
Hehe.........quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb je seizoen 1 toevallig gezien? LIjkt er niet op.
Ethan was de infiltrant uit de eerste groep, die heeft clair en charly ontvoerd en daarna is ie doodgemaakt, door wie ook alweer?quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:18 schreef greatgonzo het volgende:
Ik krijg eigenlijk steeds meer een "wie is de mol" gevoel na deze aflevering. Wie zegt me dat er ook niet een infiltrant in de 1e groep zit? Ok, ze hadden een lijst samengesteld, maar is die te faken op de een of andere manier?
Mocht er een infiltrant zijn in de 1e groep, dan zet ik in op Locke, ik kan me niet herinneren dat hij in het vliegtuig zat.
Dat is zo omdat hij getraind is door zijn "vader" in jagen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:32 schreef greatgonzo het volgende:
ja, ineens herinnerde ik het me weer. Maar feit blijft, Locke is de enige die echt met succes is aangepast aan het eiland, alsof hij er jaren heeft geleefd..
Je bedoelt dat ze op Shannon schiet? Natuurlijk, dat daar nog mensen over twijfelen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:28 schreef superbient het volgende:
Volgens mij is er wel geschoten door Ana Lucia, althans je ziet het vuur-kruit nadat ze zich omdraait...
Charlie schoot hem zelf neerquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:26 schreef splendor het volgende:
[..]
Ethan was de infiltrant uit de eerste groep, die heeft clair en charly ontvoerd en daarna is ie doodgemaakt, door wie ook alweer?
Locke kan het eigenlijk niet zijn want daar zie je flashbacks van, ik kan me niet voorstellen dat ze dat zouden doen..
Niet iedereen die bid en vast is een priester hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:47 schreef Steve-O het volgende:
Mr ecko!
Is die vent nou een priester oid dergelijks
't Is Goodwin en Sayidquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:30 schreef NX het volgende:
OMG! Wat een aflevering weer, ik moet eerlijk toegeven dat dit een van de beste afleveringen is die ik gezien heb! Ben nog steeds in een fucking shock! OMG!
Veel vragen zijn beantwoord, en het is opnieuw ongelooflijk goed in elkaar gezet. Nu hebben we dus ook gezien, dat de "others" niet zo maar zieke, rare en of gekke mensen zijn, maar zoals "GOODMAN" normale mensen, en dat er zit een hele 'reden' erachter waarom ze mensen ontvoeren/meenemen (wat nog nu, onbekend is...)...
Helaas is in deze aflevering niet te zien wat er met "SAID" gebeurt, hoe hij gaat handelen. Denk dat ie Anna Lucia om de keel gaat hangen, en haar een paar goede stoten geeft...
I Love Lost!
Kort lontje?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:11 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
Ga ergens anders huilen met dat constante kutgezeik wat wel en niet in spoilers moet. Muts
al ben ik het met je eens niet iedereen heeft de preview bij zijn download dus ik stel voor dat de link gewoon op woensdag of op donderdag naar de preview al wordt geplaatstquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:48 schreef Sturmvogel het volgende:
Hoe lang wordt er nou al gezeurd over al die spoilers? Een preview kun je niet eens bestempelen als spoiler. Bovendien is dit nog altijd de thread voor de Amerikaanse uitzendingen dus direct nadat iets uitgezonden is in Amerika, hoef je geen spoilertags meer te gebruiken. Iemand die bang is voor spoilers kan dan maar gewoon beter wegblijven uit dit topic.
Die previews zitten vaak niet bij de Amerikaanse uitzendingen, dus je kan ook gewoon een beetje coulant zijn met mensen die of kiezen om geen previews te zien, of ze niet zien omdat ze niet bij de aflevering zelf zitten (ik ben een combinatie van beiden).quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:48 schreef Sturmvogel het volgende:
Hoe lang wordt er nou al gezeurd over al die spoilers? Een preview kun je niet eens bestempelen als spoiler. Bovendien is dit nog altijd de thread voor de Amerikaanse uitzendingen dus direct nadat iets uitgezonden is in Amerika, hoef je geen spoilertags meer te gebruiken. Iemand die bang is voor spoilers kan dan maar gewoon beter wegblijven uit dit topic.
Beetje onnozel, voor alleen previews.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:42 schreef Zhenar het volgende:
Of we maken een apart spiolerfree topic.
inderdaad al hoop ik dat het laatste stukje niet is wat ik denkquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:07 schreef NX het volgende:
Net de preview gezien van 2x08 and yummie yummie yummie!
Het beloofd heel wat goeds!
Ik kan niet wachten
Nah, ik denk dat ze een mes oid in de boom achter hem slaatquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:09 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
inderdaad al hoop ik dat het laatste stukje niet is wat ik denk
ik dacht echt hele foute dingen die kerel gaat helemaal wild worden (saddam's martelaar en zo op anna) want nu is al weer een vrouw uit zijn levenquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:32 schreef Merkie het volgende:
Dat is gewoon leuke montage. Ze zijn daar niet eens samen denk ik (aan de gezichtsuitdrukking van Sayid te zien).
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Waar zien jullie die previews; zijn die ook nog ergens apart te bekijken? Ik zie ze nooit in de tv-rips die ik van bittorrent haal, terwijl ik aanneem dat het gewoon aan het einde van een aflevering komt (wat dus wel het geval is bij al m'n seizoen 1 afleveringen)
Hij stond al op de vorige pagina maar hier nog een keer dan maar.quote:
dacht ik ook even maar kon het niet goed zienquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:10 schreef Nuna het volgende:
Wat een gave aflevering weerIk zag trouwens wel een soort van tatoeage op de schouder van mr. Ecko, toen hij de huilende Ana-Lucia trooste. Ik dacht even dat dat het Dharma logo was!
maar in de volgende episode schiet ze ook op Sayid, want die is gewond daarna.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze op Shannon schiet? Natuurlijk, dat daar nog mensen over twijfelen.![]()
Wacht eerst gewoon de aflevering af. Previews zitten altijd vol met eigenardigheden om kijkers te trekken, die in de aflevering zelf heel anders blijken te zijn. Herriner je het Jin-spreekt-Engels-incident nog.quote:Op zondag 20 november 2005 19:35 schreef Virus3000 het volgende:
Preview link:
http://www.lost-media.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=8
(download onderaan: 2x08: Collision Promo )
Als je de preview van de komende episode bekijkt: Collision dan zie je nog iets raars:
- Je ziet dat Ana Lucia Sayid onderschot houdt
==> Indien ze Shannon heeft doodgeschoten, heeft ze geen kogels meer, want ze had nog maar 1 kogel.
- Je ziet dat Ana Lucia schiet
==> hier zie je haar duidelijk schieten, maw, zij heeft shannon dan niet doodgeschoten, want ze had maar 1 kogel
- Je ziet dat Eko Sayid draagt en naar de doktor vraagt, maw, Sayid is gewond
==> dus Ana Lucia heeft op Sayid geschoten
- Jack zegt: "Shannon is dead"
==> door Ana Lucia?
- Je ziet dat Sayid gewond is en dat Kate voor hem zorgt.
==> door Ana Lucia? (met 2de kogel?)
- Dan wordt Ana Lucia bang (I killed someone he loves, he is gonna come after me)
==> ze wordt dus bang van Sayid, en probeert Sayid alsnog iets aan te doen?
Maar de grote vraag is dus:
Als ze Shannon heeft doodgeschoten EN ze schiet op Sayid dan waren er 2 kogels....
en ze hadden er maar 1.
Iemand een gedacht?
psies, in de tussentijd kan ze misschien herladen hebben..quote:Op zondag 20 november 2005 19:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wacht eerst gewoon de aflevering af. Previews zitten altijd vol met eigenardigheden om kijkers te trekken, die in de aflevering zelf heel anders blijken te zijn. Herriner je het Jin-spreekt-Engels-incident nog.
Okquote:Op zondag 20 november 2005 19:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Wacht eerst gewoon de aflevering af. Previews zitten altijd vol met eigenardigheden om kijkers te trekken, die in de aflevering zelf heel anders blijken te zijn. Herriner je het Jin-spreekt-Engels-incident nog.
Gewoon woensdag.quote:Op zondag 20 november 2005 20:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Btw, wanneer wordt de nieuwe aflevering uitgezonden?
Ik las dat ABC nog niet wist of de uitzending van 14 december een originele afl of een herhaling zal worden, maar 11 januari begint het weer.quote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef Merkie het volgende:
Hoe lang duurt die winterstop?
Als we dat nu eens wisten hé!quote:Op zondag 20 november 2005 21:13 schreef Del_Toro het volgende:
wat is het nut weer om om de zoveel tijd die nr's in te typen?
en wat beveiligt dat monster?
een winter lang?quote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef Merkie het volgende:
Hoe lang duurt die winterstop?
locke is in serie 1 door 2 man in zijn stoel getilt omdat hij er zelf niet in kon komen met rolstoel...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:18 schreef greatgonzo het volgende:
LOL, dat klopt, iedereen had het erover, bleek maar een droom, was wel een gave aflevering en 2x07 was super, kan niet wachten tot 2x08quote:Op zondag 20 november 2005 20:30 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
zo was iedereen in rep en roer dat Jin engels sprak in de preview.. blijkt het gewoon een droom van Hurley te zijn
We hadden toch Ethan... dus er was toch ook een infiltant...quote:Op maandag 21 november 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
locke is in serie 1 door 2 man in zijn stoel getilt omdat hij er zelf niet in kon komen met rolstoel...
Die hatch is er gewoon, daar drukken ze braaf om beurt die nummers in. Niemand weet waarom, dat is juist het punt. In de tussentijd hangen ze daar een beetje rond, zoals bv hurley, die laatst bijna in slaap viel daar, remember? Het eten is in een keer opgegeten, dat was Hurley's oplossing voor het probleem dat niemand hem meer aardig vond. Het oplossen van dingen waar ze in hun leven moeilijkheden mee hadden is een thema wat in s1 veel aan bod kwam.quote:Op maandag 21 november 2005 13:18 schreef FCDB het volgende:
Wat ik nou eigenlijk wel weer raar vind is dat je niks meer over het "hatch-gebeuren" ziet.
Hoe zit het met dat eten waar hurley de baas van is?
En wordt het knopje nog gewoon om de zoveel seconden ingedrukt?
Wat gebeurd er daar in de tussentijd?
Wat is nou precies het verhaal achter het "hatch-gebeuren". Want daar zijn ook nog genoeg vraagtekens bij te zetten. Om ook nog even over die gast te beginnen die al de hele tijd in de hatch heeft gezeten (ben naam even kwijt). Hij rende weg het bos in... waar zit hij nu? En die franse vrouw? Wat is zij in de tussentijd aan het uitvreten....??
Welke aflevering was dat? ben dat even vergeten?quote:Op maandag 21 november 2005 13:46 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
In de tussentijd hangen ze daar een beetje rond, zoals bv hurley, die laatst bijna in slaap viel daar, remember? Het eten is in een keer opgegeten, dat was Hurley's oplossing voor het probleem dat niemand hem meer aardig vond.
Dat was de aflevering waarin nader werd ingegaan op Hurley's-pre-lost-leven, waarin hij de lotto won en met die gast van "The New Guy" en "Road Trip" dikke maatjes wasquote:Op maandag 21 november 2005 13:52 schreef FCDB het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat? ben dat even vergeten?
Was dat de laatste voor die 2 lost-vrije-weken?
Hmm... misschien heb ik dan de verkeerde url ingetypt.quote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef FremantleDockers het volgende:
En als je daar dan ook nog probeert ruzie over te maken (a la S. Vogel) vraag ik me af wat je in vredesnaam hier doet. Dit is fok, niet het telekids-forum. Beetje sociaal gedrag kan geen kwaad.
Ik heb alleen dat fantastische "Make Your Own Kind of Music" kunnen vinden].quote:Op maandag 21 november 2005 20:55 schreef Jaytonism het volgende:
Mensen,
Muziek in Lost is echt te gruwelijk, maar heb moeite om de tracklist te vinden. Heeft iemand die of weet iemand waar ik die kan vinden?
Ze heeft zelfs al gezegd dat ze bij de politie werktquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hmm, we krijgen dus iig nog een flashback naar het leven van AnnaLucia. Had persoonlijk al gedacht aan de manier waarop ze zich gedraagd, dat ze of in het leger of bij de politie zat.
Heeft ze niet gezegd volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:05 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs al gezegd dat ze bij de politie werkt
Dus zou bijzonder is dat plaatje niet
Misschien viaquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:33 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Beter opletten dan
Ik zou niet weten hoe ik het anders moet weten dat ze bij de politie zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien viaHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou kunnen
Ik dacht echt dat ze zoiets gezegd had maar nu ik terug denk kan ik het me niet meer voor me halen.
Zou in de laatse aflevering geweest moeten zijn
Joe Purdy - Wash Awayquote:Op maandag 21 november 2005 22:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat fantastische "Make Your Own Kind of Music" kunnen vinden].
quote:
Dat monster heeft nooit bestaan, dat was het defence system die geactiveerd werd door de hatch, waarom die nu niet meer werkt? Geen idee, desmond wist geloof ik niet dat er mensen waren boven hem dus die kan het systeem niet hebben bedient.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:53 schreef Zhenar het volgende:
Waar houdt dat monster zich de laatste tijd eigenlijk op?![]()
Nee, vond ik niet. Meer een herhaling. Je ziet verder geen achtergrond van de personen (wat vast nog zal komen), en het einde was hetzelfde. Het viel mij in ieder geval tegen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:51 schreef Noca het volgende:
Ben weer helemaal bij, de laatste weken veel bijgekeken. s2e07 was echt gaaf!!
Hoe kan het eind anders zijn dan? Of bedoel je verder dan waar we vorige week waren?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, vond ik niet. Meer een herhaling. Je ziet verder geen achtergrond van de personen (wat vast nog zal komen), en het einde was hetzelfde. Het viel mij in ieder geval tegen.
Welk monster ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:53 schreef Zhenar het volgende:
Waar houdt dat monster zich de laatste tijd eigenlijk op?![]()
Dat laatste.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:55 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Welk monster ?
Die mega ijsbeer ?
Of dat mechanische klinkende monster waarbij die zwarte rook komt wat een soort beschermingssysteem van het eiland is ?
Ook weer meer duidelijkheid tov vorige week. Mooi juist dat je een beetje weet hoe het die anderen vergaan is etc. ik hou er iig wel vanquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nee, vond ik niet. Meer een herhaling. Je ziet verder geen achtergrond van de personen (wat vast nog zal komen), en het einde was hetzelfde. Het viel mij in ieder geval tegen.
Volgens mij bedoeld hij deze rook hoor: Klik om te openen - GIF - 2.4MBquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:10 schreef Zhenar het volgende:
Maar die zwarte rook is van "the others" hoor. Iets heeeeuuuul anders!
Inderdaad die vage shit bedoelde ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:33 schreef Miguel het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij deze rook hoor: Klik om te openen - GIF - 2.4MB
In het visioen van Boone.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Inderdaad die vage shit bedoelde ik
Het is nu drie keer geweest waarbij het twee keer goed te zien was
1e keer bij die motor die verrot ging in de pilot
2e keer in de "Dark Territory" waar het .gif plaatje van is (Locke, Kate en Jack zien het dan en Jack vraagt aan Kate of die het ook gezien heeft)
3e keer als ze dat dynamiet in dat gat gooien met die tentakel die Locke probeerd te pakken
Mensen die weten of het nog vaker is voorgekomen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |