Je hebt het nu over het Google dharma filmpje, iemand zegt hier dat de mensen in het dharma filmpje wat Locke en Jack zien gelijkenissen vertonen met de Hillbillies op de boot die Walt kipnappen.quote:Op maandag 14 november 2005 00:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat filmpje is nep...gemaakt door een fan die het zelf via rapidshare op een forum geknald heeft...
de acteur in t laatste shot is volgens mij gewoon uit een andere film geknipt. hij lijkt op een vent die in the young ndiana jones zat en in zo'n tijdreis-serie met jerry o'connell
Maar wat heeft die teddybeer met het verhaal te maken dat Jin daar zo erg van schrok? Is die niet van walt ofzo?quote:Op maandag 14 november 2005 10:50 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Je hebt het nu over het Google dharma filmpje, iemand zegt hier dat de mensen in het dharma filmpje wat Locke en Jack zien gelijkenissen vertonen met de Hillbillies op de boot die Walt kipnappen.
Wat ik me ook afvraag wat al The Others met die kinderen moeten, ze hebben het kind van die Franse chick gepikt. Ze wilden de Baby van Claire, ze hebben Walt. En teven hebben ze twee kinderen van die andere groep. O.a. dat meisje met die teddybeer die je ziet lopen als Jin en Eko gaan schuilen.
quote:Op maandag 14 november 2005 11:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Maar wat heeft die teddybeer met het verhaal te maken dat Jin daar zo erg van schrok? Is die niet van walt ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op maandag 14 november 2005 12:10 schreef splendor het volgende:
[..]Maar waarom schrikt Jin dan zo? Waar kent hij die teddy van? Mysterie Mysterie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O_o o_O O_O °_O °_° O_°
Zie pagina 1 van dit topic! Daar wordt een link gegeven.quote:Op maandag 14 november 2005 12:23 schreef Scarface_ het volgende:
Waar staat de preview voor volgende week?
Ja dat weet ik ook nietquote:Op maandag 14 november 2005 12:22 schreef Euc- het volgende:
[..]
Maar waarom schrikt Jin dan zo? Waar kent hij die teddy van? Mysterie Mysterie..
quote:Op maandag 14 november 2005 12:10 schreef splendor het volgende:
[..]Die kinderen hebben geen mensen ontvoerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kinderen zijn ontvoerd door "The Others" en als Jin en Eko die "Others" zien zie je die teddybeer van dat meisje over de grond slepen. Je ziet trouwens drie paar benen van kinderen waarvan één donker paar wat op Walt zou kunnen duiden maar wat nogal vreemd is aangezien Walt ook bij Shannon is (of Walt zijn geest)
Voor die tent bedoel je ?quote:Op maandag 14 november 2005 16:28 schreef Captain Pervert het volgende:
Waarom heeft Walt bij zijn geestverschijningen aan Shannon zijn mond vol water.
Walt heeft 'krachten' waardoor hij onbewust ook die ijsbeer liet verschijnen. Let maar eens goed op dat Franse stripboek dat ie aan het lezen is bij het kampvuur.quote:Op maandag 14 november 2005 01:41 schreef FremantleDockers het volgende:
Maar goed, ik wil alleen maar weten wat die fucking ijsbeer daar deed, godgloeiende...
Slim zeg van je. Daar hadden wij 12 topics lang nog nooit aangedacht. Laat staan die tig andere sites vol met theoriën.quote:Op maandag 14 november 2005 17:40 schreef Scoutmaster het volgende:
Misschien is alles wel nep en waren ze niet gecrashed maar onder hypnose gebracht voor een expiriment ofzo:s
Joh.... daar was nog niemand in deze topic reeks opgekomenquote:Op maandag 14 november 2005 17:40 schreef Scoutmaster het volgende:
Misschien is alles wel nep en waren ze niet gecrashed maar onder hypnose gebracht voor een expiriment ofzo:s
Ik heb net gekeken en het lijkt als of die helemaal nat is.quote:
natuurlijk niet alsof de VS verders zou zijn dan internet. Bovendien:. Lost (USA)quote:Op maandag 14 november 2005 20:32 schreef Plotinus het volgende:
tvp
Overigens, hoever zijn ze nu in de VS? Ik heb t/m aflevering 2x06 gekeken, maar volgens mij zijn ze al verder, of niet?
het zou wel gaaf zijn als Jin die teddybear inderdaad ergens van kent. Hij kon het toch niet vertellen.quote:Op maandag 14 november 2005 12:22 schreef Euc- het volgende:
[..]
Maar waarom schrikt Jin dan zo? Waar kent hij die teddy van? Mysterie Mysterie..
Nu je het zegt..quote:Op maandag 14 november 2005 21:00 schreef telamomtepoepn het volgende:
[..]
het zou wel gaaf zijn als Jin die teddybear inderdaad ergens van kent. Hij kon het toch niet vertellen.
En Walt ja, dat zit goed ingewikkeld. Raar is dat niet alleen maar Shannon hem kan zien. Walt heeft wel zijn hond aan Shannon overgelaten, misschien ging hij daarom alleen naar haar toe....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Nou het lijkt me vrij duidelijk:quote:Op maandag 14 november 2005 19:17 schreef FremantleDockers het volgende:
Dat Walt dingen kan laten gebeuren is gewoon een theorie zoals zovelen. Da's leuk, maar ik wil het in Lost zien voor ik het geloof.
Zat ik inderdaad ook al over te denken. De makers hebben wel gezegd dat een groot karakter dood zou gaan, maar misschien legt Sawyer als nog het loodje. Maar ik denk (hoop) het niet.quote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef Euc- het volgende:
Is ze eigenlijk wel écht dood? We hebben haar alleen neer zien vallen in de armen van Sayid, maar niemand heeft gezegd dat ze ook echt dood is..
Wat is er dan met die ijsbeer ?quote:Op maandag 14 november 2005 21:32 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nou het lijkt me vrij duidelijk:
- tijdens een spelletje op het eiland met Locke wint hij telkens alsof hij het afdwingt
- de ijsbeer
- het vogeltje dat tegen de ruit vliegt als hij ermee bezig is
- op een gegeven moment zegt een personage zelfs 'he makes things happen' o.i.d.
Walt heeft absoluut wel krachten, dat hebben we allemaal kunnen zien.
Ik ben trouwens blij dat die doos van een Shannon dood is.![]()
Ja dat ja. Walt leest weer ergens over en dan gebeurt het. Hetzelfde als met de vogel gebeurde.quote:Op maandag 14 november 2005 23:30 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Wat is er dan met die ijsbeer ?
Ik weet alleen dat die ook in dat Spaanse stripboek staat wat die lees
Nee ze vader zegt dat hij de hond gaat zoeken als het stopt met regenen en dan stopt hetquote:Op maandag 14 november 2005 23:40 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja dat ja. Walt leest weer ergens over en dan gebeurt het. Hetzelfde als met de vogel gebeurde.
Er is overigens nog een keer iets anders gebeurt in de serie. Het regent en Walt zegt iets over stoppen met regenen en dan stopt het ook. 'He makes things happen'.
Deze link legde ik eigenlijk ook gelijk toen ik Jack in dat ziekenhuis zag lopen, en dat ze vertelden dat die vader in een auto-ongeluk was omgekomen.quote:Op zondag 13 november 2005 19:11 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dat was toch in s02e01 ofzo? We zien dan Jack die dat vrouwke Sarah redt, de man is niet meer te redden (dat is dus de vader van Shannon en Boone) Met Sarah gaat hij dan later trouwen nadat hij haar weer heeft laten lopen (of eigenlijk dansen op d'r bruiloft natuurlijk...)
Please correct me if I'm wrong...
Sayid zag Walt toch ook?quote:Op maandag 14 november 2005 21:00 schreef telamomtepoepn het volgende:
[..]
het zou wel gaaf zijn als Jin die teddybear inderdaad ergens van kent. Hij kon het toch niet vertellen.
En Walt ja, dat zit goed ingewikkeld. Raar is dat niet alleen maar Shannon hem kan zien. Walt heeft wel zijn hond aan Shannon overgelaten, misschien ging hij daarom alleen naar haar toe....
Ja kloptquote:
5 minuten langer volgens het persbericht van ABC.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:23 schreef spooky1234 het volgende:
volgende episode zou 'extended' zijn? 10 minuten langer of een dubbele aflevering?
]quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:25 schreef Symer het volgende:
[..]
5 minuten langer volgens het persbericht van ABC.
Geen idee, maar ik lees et voor et eerst.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:40 schreef C_V_S het volgende:
Een maat van me vertelde me vandaag dat Walt de spaanse strip "The Green Latern" aan het lezen is. Dit is een superheld die zijn gedachte werkelijkheid kan laten worden. Ook iets wat Walt heeft lijkt me.
Is dit al eerder gemeld ?
Ik ga hem nu kijkenquote:Op donderdag 17 november 2005 09:03 schreef Molluck het volgende:
Was er nu een nieuwe aflevering vannacht of niet? Ik kan de torrent nog niet vidnen namelijk
Idd, weten we eindelijk wat er met de andere overlevenden is gebeurd én weten we zeker dat anna-lucia shannon heeft neergeschoten/vermoord. Kan alweer niet wachten op volgende weekquote:Op donderdag 17 november 2005 11:28 schreef frenkck het volgende:
leuke samenvatting
wowquote:Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef djenneke het volgende:
http://www.lostlinks.net/promo.htm
Heb je ook een mpg of een ander formaat link ?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef djenneke het volgende:
De nieuwe preview (realmedia) is weer te zien op
http://www.lostlinks.net/promo.htm
elke week trouwens, dus misschien kan deze het best in de OP opgenomen worden?
de eerste avodn kende niemand alle namen. maar nathan was niet de bad guy!!! dat was goodwin! die had het lijstje gemaakt en heeft dus duidelijk de eerste paar dagen hard zijn best gedaan om alle mensen te leren kennen die hij wilde kennen.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef djenneke het volgende:
Hij was goed! (Geen soap gezien vandaag)
Ik vraag me wel af hoe die Nathan aan alle namen kwam, terwijl niemand anders alle namen kende... En blijkbaar pikken 'the others' er alleen maar 'goede' mensen uit. Misschien daarom ook juist kinderen (onschuld enzo)...
dat lijkt me passen binnen de dharma theorie. die is immer sgebaseerd op b.f. skinners theorieen van utopia en vorming van mensen naar een utopische samenleving...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:42 schreef FOKke-H het volgende:
WAT EEN SUPER VETTE EPI!
Niet normaaaaal ditEindelijk weer meer duidelijkheid.
Die others weten dus een hoop, vermoorden de mensen niet. Volgens mij hebben ze gewoon een leef gemeenschap ofzo en zoeken ze alleen de besten uit
ja, die bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 17 november 2005 15:06 schreef kwakveense het volgende:
[..]
de eerste avodn kende niemand alle namen. maar nathan was niet de bad guy!!! dat was goodwin! die had het lijstje gemaakt en heeft dus duidelijk de eerste paar dagen hard zijn best gedaan om alle mensen te leren kennen die hij wilde kennen.
wat k interessant vind is om te zien dat ethan en goodwin niet het type "zombie" zijn. the others zijn vaag, maar wel menselijk. is er misschien nóg een groep others? de fluisteraars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |