abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:17:09 #2
18079 neok
all the way
pi_32101053
Buenos dias Tristeza
pi_32101126
Rellen iets minder op nacht 12? Ja, maar dan ook iets...

1173 auto's vind ik toch niet weinig...
Ich bin der Führer.
pi_32101198
Ik hoorde op BNR nieuwsradio dat de Franse regering heeft besloten dat het mogelijk wordt om relschoppers te verbannen naar andere delen van Frankrijk en ze daar vast te houden. Dus een soort van verbod om die regio te verlaten. Vindt hier eigenlijk niets van terug.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:22:32 #5
18079 neok
all the way
pi_32101261
Australische politie verijdelt grote aanslag.
quote:
Een van de arrestanten is de radicale moslimgeestelijke Abu Bakr, een Australiër van Algerijnse afkomst, die sinds 1989 in Melbourne woont en daar een fundamentalistische groep leidt
Inderdaad. Algerijn.

http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF08112005_012
Buenos dias Tristeza
pi_32101303
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef neok het volgende:
Australische politie verijdelt grote aanslag.
[..]

Inderdaad. Algerijn.

http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF08112005_012
Heeft inderdaad alles met de rellen te maken
pi_32101380
De Aussies zijn goed bezig.
Ich bin der Führer.
pi_32101542
Weet je wat ik denk? laat het maar GOED escaleren..Op zo'n manier dat het absoluut duidelijk is dat er geen andere mogelijkheid is dan preventief ruimen. (uiteraard wel van de onruststokers, niet van de mensen die er niks mee te maken hebben, al zullen die er waarschijnlijk en jammergenoeg wel tussen zitten).. En dan hopen dat in heel europa meteen deze integratie zaak eens HARD aangepakt word (de manier waaroop maakt niet uit, zolang het maar GOED gebeurt, en niet zoals zo vaak gebeurd in de doofpot gestopt word, of afgedaan als incident. Wat mij betreft mogen de rellen uitbreiden naar heel europa (en ja, ik zal er waarschijnlijk ook last van hebben, zou niet de eerste keer zijn in elk geval) Dat is volgens mij de enige manier waarop er iets veranderd, positief of negatief..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_32101556
Zit te wachten waneer Amsterdam in de fik gaat..
pi_32101559
nogmaals tvp dan maar
And momma said, mmmmmmm
Why don't the news casters cry when they read about people who die?
At least they could be decent enough to put just a tear in their eyes..
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:31:17 #11
18079 neok
all the way
pi_32101566
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:23 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Heeft inderdaad alles met de rellen te maken
Helaas!
Buenos dias Tristeza
pi_32101598
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef WesHell het volgende:
Dat zal vast wel meevallen.
And momma said, mmmmmmm
Why don't the news casters cry when they read about people who die?
At least they could be decent enough to put just a tear in their eyes..
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:32:57 #13
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_32101636
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef WesHell het volgende:
Kan je dan niks zelf
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:34:15 #14
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32101682
Waar komen de geruchten vandaan dat het naar spanje is overgeslagen... anyone ?
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
pi_32101687
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:32 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Kan je dan niks zelf
Whaha,... Ik hoef het niet te doen. Maar volgens een leraar gaat Nederland ook nog wel
pi_32101725
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef Bensel het volgende:
Weet je wat ik denk? laat het maar GOED escaleren..Op zo'n manier dat het absoluut duidelijk is dat er geen andere mogelijkheid is dan preventief ruimen. (uiteraard wel van de onruststokers, niet van de mensen die er niks mee te maken hebben, al zullen die er waarschijnlijk en jammergenoeg wel tussen zitten).. En dan hopen dat in heel europa meteen deze integratie zaak eens HARD aangepakt word (de manier waaroop maakt niet uit, zolang het maar GOED gebeurt, en niet zoals zo vaak gebeurd in de doofpot gestopt word, of afgedaan als incident. Wat mij betreft mogen de rellen uitbreiden naar heel europa (en ja, ik zal er waarschijnlijk ook last van hebben, zou niet de eerste keer zijn in elk geval) Dat is volgens mij de enige manier waarop er iets veranderd, positief of negatief..
Ik denk er soms ook zo over... waarschijnlijk omdat ik vrees dat het over een aantal jaar nog veel erger wordt en we echt moeten vrezen voor een opstand waarbij vele vele doden gaan vallen... Maar goed... de ommekeer gaat komen, de vraag is alleen wanneer!
pi_32101818
Ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 22:39:56 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32101872
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:34 schreef Speed-Addicted het volgende:
Waar komen de geruchten vandaan dat het naar spanje is overgeslagen... anyone ?
In sevilla was toch een incidentje?
pi_32101878
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:35 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Ik denk er soms ook zo over... waarschijnlijk omdat ik vrees dat het over een aantal jaar nog veel erger wordt en we echt moeten vrezen voor een opstand waarbij vele vele doden gaan vallen... Maar goed... de ommekeer gaat komen, de vraag is alleen wanneer!
daar kon je best wel eens een punt hebben..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:40:24 #20
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32101896
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:53 schreef Meki het volgende:
Molotov-cocktail naar secretariaat Vlaams Belang in Brugge gegooid
De molotovcocktail die tijdens de nacht van maandag op dinsdag naar het secretariaat van het Vlaams Belang in Brugge werd gegooid, zou passen in een actie van uiterst links tegen extreem rechts. Vijf mannen werden opgepakt en ter beschikking gesteld van het parket. Het projectiel veroorzaakte geen schade.

Een getuige zag omstreeks middernacht hoe een man een projectiel gooide in de richting van het provinciaal secretariaat van het Vlaams Belang langs het Canadaplein in Brugge. Mogelijk omdat de gooier de getuige zag, week zijn worp af en belandde het projectiel in een lindeboom schuin voor het gebouw. De vod in de fles bleef in de boom hangen. De fles met vermoedelijk petroleum viel en ontvlamde maar richtte geen schade aan.
De getuige kon de nummerplaat van de vluchtwagen noteren. Dat spoor leidde volgens het Brugse parket naar een huis in Damme. Daar werden vijf mannen tussen 18 en 36 jaar aangetroffen. Zij werden opgepakt. Volgens de eerste onderzoeksresultaten zouden twee van de vijf niets met de feiten te maken hebben. Verder onderzoek moet uitwijzen wie het projectiel maakte en gooide. Het is nog niet duidelijk of de mannen zullen worden aangehouden.
Twee van de drie verdachten die mogelijk met de feiten te maken hebben, zijn bij de politie bekend als voormalige bezetters van het Lappersfortbos in Brugge.
Dus toch extreem-links...

Wel een beetje belachelijk dat copy-catgedrag.

In Brugge woont anderhalve allochtoon of zo, en dan gaat een milieu-activist de rellen in frankrijk na-apen.
---verdwijnt---
pi_32101928
Jongeren en politie slaags in Toulouse

Uitgegeven: 8 november 2005 22:18
Laatst gewijzigd: 8 november 2005 22:20

TOULOUSE - Tientallen jongeren en politiemensen zijn dinsdagavond in de stad Toulouse in het zuidwesten van Frankrijk slaags geraakt. De politie zette traangas in om jongeren in de wijk Reynerie uiteen te drijven. Een politiehelikopter vloog over de wijk.

De autoriteiten in Toulouse waren in afwachting van minister van Binnenlandse Zaken Sarkozy. De bewindsman had aangekondigd dat hij als steunbetuiging aan de politie in Toulouse dinsdagavond een bezoek aan de zuidelijke stad zou brengen. Ook in Marseille was het dinsdagavond onrustig. Ongeveer vijftig jongeren probeerden een supermarkt te plunderen. De politie in Marseille verrichtte negen arrestaties.
www.nu.nl
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:42:10 #22
28033 Pek
je moet wat
pi_32101968
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:34 schreef WesHell het volgende:

[..]

Maar volgens een leraar gaat Nederland ook nog wel
En dan vind men het gek dat het onderwijs naar de klote gaat
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_32102008
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef addie84 het volgende:
Ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen..
Ik denk dat het per dag afzwakt en Europa weer in zijn oude patroontje wegzakt....
pi_32102039
ach nederland komt ook nog wel aan de beurt.. let maar op kijk eens naar het "stille"protest in amsterdam met de spandoeken.. en er hoeft er maar 1 te zijn die een fikkie stookt.. dan komt de rest er vanzelf op af..

mark my words.. we will be next...
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')