Inderdaad. Algerijn.quote:Een van de arrestanten is de radicale moslimgeestelijke Abu Bakr, een Australiër van Algerijnse afkomst, die sinds 1989 in Melbourne woont en daar een fundamentalistische groep leidt
Heeft inderdaad alles met de rellen te makenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef neok het volgende:
Australische politie verijdelt grote aanslag.
[..]
Inderdaad. Algerijn.
http://www.standaard.be/A(...)elid=DMF08112005_012
Helaas!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:23 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Heeft inderdaad alles met de rellen te maken![]()
Dat zal vast wel meevallen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef WesHell het volgende:
Zit te wachten waneer Amsterdam in de fik gaat..
Kan je dan niks zelfquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef WesHell het volgende:
Zit te wachten waneer Amsterdam in de fik gaat..
Ik denk er soms ook zo over... waarschijnlijk omdat ik vrees dat het over een aantal jaar nog veel erger wordt en we echt moeten vrezen voor een opstand waarbij vele vele doden gaan vallen... Maar goed... de ommekeer gaat komen, de vraag is alleen wanneer!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef Bensel het volgende:
Weet je wat ik denk? laat het maar GOED escaleren..Op zo'n manier dat het absoluut duidelijk is dat er geen andere mogelijkheid is dan preventief ruimen. (uiteraard wel van de onruststokers, niet van de mensen die er niks mee te maken hebben, al zullen die er waarschijnlijk en jammergenoeg wel tussen zitten).. En dan hopen dat in heel europa meteen deze integratie zaak eens HARD aangepakt word (de manier waaroop maakt niet uit, zolang het maar GOED gebeurt, en niet zoals zo vaak gebeurd in de doofpot gestopt word, of afgedaan als incident. Wat mij betreft mogen de rellen uitbreiden naar heel europa (en ja, ik zal er waarschijnlijk ook last van hebben, zou niet de eerste keer zijn in elk geval) Dat is volgens mij de enige manier waarop er iets veranderd, positief of negatief..
In sevilla was toch een incidentje?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:34 schreef Speed-Addicted het volgende:
Waar komen de geruchten vandaan dat het naar spanje is overgeslagen... anyone ?
daar kon je best wel eens een punt hebben..quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:35 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik denk er soms ook zo over... waarschijnlijk omdat ik vrees dat het over een aantal jaar nog veel erger wordt en we echt moeten vrezen voor een opstand waarbij vele vele doden gaan vallen... Maar goed... de ommekeer gaat komen, de vraag is alleen wanneer!
Dus toch extreem-links...quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:53 schreef Meki het volgende:
Molotov-cocktail naar secretariaat Vlaams Belang in Brugge gegooid
De molotovcocktail die tijdens de nacht van maandag op dinsdag naar het secretariaat van het Vlaams Belang in Brugge werd gegooid, zou passen in een actie van uiterst links tegen extreem rechts. Vijf mannen werden opgepakt en ter beschikking gesteld van het parket. Het projectiel veroorzaakte geen schade.
Een getuige zag omstreeks middernacht hoe een man een projectiel gooide in de richting van het provinciaal secretariaat van het Vlaams Belang langs het Canadaplein in Brugge. Mogelijk omdat de gooier de getuige zag, week zijn worp af en belandde het projectiel in een lindeboom schuin voor het gebouw. De vod in de fles bleef in de boom hangen. De fles met vermoedelijk petroleum viel en ontvlamde maar richtte geen schade aan.
De getuige kon de nummerplaat van de vluchtwagen noteren. Dat spoor leidde volgens het Brugse parket naar een huis in Damme. Daar werden vijf mannen tussen 18 en 36 jaar aangetroffen. Zij werden opgepakt. Volgens de eerste onderzoeksresultaten zouden twee van de vijf niets met de feiten te maken hebben. Verder onderzoek moet uitwijzen wie het projectiel maakte en gooide. Het is nog niet duidelijk of de mannen zullen worden aangehouden.
Twee van de drie verdachten die mogelijk met de feiten te maken hebben, zijn bij de politie bekend als voormalige bezetters van het Lappersfortbos in Brugge.
En dan vind men het gek dat het onderwijs naar de klote gaatquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:34 schreef WesHell het volgende:
[..]
Maar volgens een leraar gaat Nederland ook nog wel![]()
Ik denk dat het per dag afzwakt en Europa weer in zijn oude patroontje wegzakt....quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:38 schreef addie84 het volgende:
Ben benieuwd hoe dit verder gaat aflopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |