Temperamentvole Volbloeds Arabierenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:10 schreef Floripas het volgende:
Wat zijn TVA's?
de titel slaat op de grootst vertegenwoordigde etniciteit bij de rellen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:35 schreef Meki het volgende:
de titel slaat nergens op
Kan een moderator deze titel veranderen
dat percentage is klein.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:37 schreef Meki het volgende:
Afrikanen maar geen Moslims
want ER ZIJN ook Joden en fransen en negers die ermee rellen
Meki heeft La Haine gezien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
dat percentage is klein.
de MEERDERHEID is moslim!
waar staat trouwens dat joden mee rellen?
Wat is dat nou weer niets geleerd van 40-45....quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:37 schreef Meki het volgende:
Afrikanen maar geen Moslims
want ER ZIJN ook Joden en fransen en negers die ermee rellen
de TT klopt wel.. is provocerend, maar niet onwaarquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat een onzin TT.
KlowJow, kun je die andere reacties er niet aan toevoegen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:51 schreef kLowJow het volgende:
Aangezien de reden achter de rellen juist het grootste discussiepunt lijkt, lijkt een iets neutralere titel me wel zo passend.
Omdat ze al enkele generaties Frans zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:51 schreef DaveM het volgende:
Waarom zet de Franse overheid die terroristen niet gewoon uit?
Bij radicale imams kan dat ook, dus ik zou niet weten waarom nu niet.
Nee. Ik kan wel vragen of de reacties hier aan toegevoegd kunnen worden, maar dat duurt even. De discussie hier gaat zo snel dat dat weinig zin heeft denk ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
KlowJow, kun je die andere reacties er niet aan toevoegen?
De meest Noord-Afrikanen, zijn echt geen volbloeds Arabieren hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:34 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Temperamentvole Volbloeds Arabieren
Daar Agressieve Kut Marrokaan of Noord Afrikaanse Teringleider Op Sportschoenen niet politiek correct is
Ja, want Joden zijn geen mensen en kunnen niet rellen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:44 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer niets geleerd van 40-45....
een beetje joden beschuldigen ..
.ga je diep zitten schamen
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:54 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
De meest Noord-Afrikanen, zijn echt geen volbloeds Arabieren hoor.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |