abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:04:25 #251
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_32084154
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:01 schreef Floripas het volgende:
het toegeven van het scheppen van banen is geen slecht idee...
Grappig; belonen voor rellen.
Nu maar hopen dat er hier niet teveel achterstandswijken zijn, anders kan het nog weleens een warme winter worden....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_32084162
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:02 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

in een westerse samenleving.daag,

of ga je ervan uit dat moslims aan de macht komen
je natte droom?
Doe eens niet zo kinderachtig .
pi_32084186
Hmmm mensen, als er honderdduizenden individuen spontaan gaan rellen... Wat is er dan aannemelijker... dat al die honderdduizenden mensen niet normaal kunnen nadenken en om nix alles slopen.... of dat er daadwerkelijk iets mis is met het systeem van dat land, waarop die honderdduizenden gewoon reageren ?
pi_32084215
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik wil je graag geloven. Maar hoe doen ze het dan dat ze in duurdere auto's rijden, grotere huizen hebben in Marokko en daar veel meer geld uitgeven? Ik zie dit nl. bijna jaarlijks in Marokko als ik daar op vakantie ga, het zijn big spenders met grote dure wagens. Ze komen er het rijkst uit als ik ze vergelijk met de "Nederlanders" en de "Belgen".

²
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:07:09 #255
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084223
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:02 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

in een westerse samenleving.daag,
Eén communistische revolutie, en je bent er denk ik geweest.
Eén fascistische, en ík ben er geweest.

Je moet ervoor passen te depersonificeren als 'tuig' om ze vervolgens vogelvrij te maken. Voor je het weet overkomt jou dat ook.
quote:
of ga je ervan uit dat moslims aan de macht komen
je natte droom?
Mijn natte droom, als atheist pur sang? Liever niet, zeg, ik vind het CDA al erg genoeg, laat staan één of andere ayatollah.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:07:24 #256
28167 matthijst
pi_32084231
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:04 schreef Drugshond het volgende:
Je moet heel goed tussen de regels door lezen. Maar het staat er echt. BSB zet zijn meningen zwaar aan, maar dat doen wij ook in allerlei scenario's. Alleen het lijkt net alsof je wel wilt lezen wat er niet staat.
Klopt. Maar dat hard aanzetten heb ik ook lol in, dus soms gaat dat tussen de regels door lezen wat lastig
pi_32084260
cnn;

Rioters burned 1,173 cars in 226 towns nationwide overnight compared to 1,408 on Monday, AP quoted police as saying.
pi_32084261
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:02 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het zijn geen anarchisten: ze komen juist in opstand tegen de anarchie die in hun wijken heerst.
Ik denk dat deze jongeren een symptoom zijn van de anarchie, ze zijn er deel van. In feite eisen ze een oplossing voor het probleem wat ze zelf zijn.
Wel ben ik met je eens dat je altijd zult moeten blijven afvragen waarom mensen tot dit soort dingen overgaan. Al is het maar uit verveling, ook dat kan bestreden worden.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32084270
OK het is uit de Telegraaf, en het wordt geschreven door die KUT Amerikanen
quote:
Europa, wakker worden, het is oorlog
WASHINGTON - Ook de Amerikanen volgen de onlusten in Frankrijk met grote belangstelling. Er staan grote stukken in kranten en tijdschriften en elke dag toont de televisie beelden van de branden. Zo schreef een columnist van de Chicago Sun-Times afgelopen zondag: ‘Wakker worden, Europa, jullie zijn in een oorlog beland.’

REUTERS
Foto: REUTERS
Klik hier om deze TeleVideo te bekijken
TeleVideo

Weer anderen grijpen de gebeurtenissen aan om zich te verkneukelen. Zo schreef The New York Post zaterdag dat de moslimopstand tegen het antiterreurbeleid, dat al zo vaak door verlichte Westerse denkers werd voorspeld, inderdaad is begonnen
Maar helaas hebben ze wel (een beetje) gelijk
Toen ik aan het begin van de rellen na een dag of wat beelden zag was mijn reactie bij het zien van die lieve koppies: "het zal weer niet zo wezen".

Natuurlijk is het triest dat een stelletje TVA's zichzelf electrocuteerd, (maar het spaart de belating betaler wel de opsluitkosten van dit tuig uit en laten we wel wezen het was sowieso tuig. Het feit dat iedere ander mongool daar nu denkt op de bandwagen te moeten springen is treurig en getuigt echt van niveau en laat de ware aard van het beestje weer mooi zien.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:08:48 #260
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084274
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:04 schreef matthijst het volgende:

[..]

Grappig; belonen voor rellen.
Nu maar hopen dat er hier niet teveel achterstandswijken zijn, anders kan het nog weleens een warme winter worden....
De hele Franse geschiedenis barst uit z'n voegen van sociale verbeteringen naar aanleiding van rellen, van de jacqueries in de veertiende eeuw via de Franse revolutie via de Commune van Parijs tot aan nu.
Vind je het gek dat ze naar dat middel grijpen?
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:09:10 #261
28167 matthijst
pi_32084286
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:05 schreef Salvad0R het volgende:
Hmmm mensen, als er honderdduizenden individuen spontaan gaan rellen... Wat is er dan aannemelijker... dat al die honderdduizenden mensen niet normaal kunnen nadenken en om nix alles slopen.... of dat er daadwerkelijk iets mis is met het systeem van dat land, waarop die honderdduizenden gewoon reageren ?
Honderdduizenden?
En dan pas 1500 auto's in de fik gezet?
Zie je wel dat het luie donders zijn

Er is ongetwijfeld iets mis in dat land, maar dat wil niet zeggen dat je dan maar lekker twee weken lang ongestraft kunt gaan rellen. Tenminste, dat vind ik.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:10:20 #262
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32084311
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:56 schreef matthijst het volgende:
9/11 was verdiend...
Ja en ?!
De Amerikanen zijn via een low-tech oorlog erachter gekomen dat ze niet onschendbaar zijn.
Wel oorlogje voeren maar geen klappen terug verwachten is ook een beetje raar.

Ik heb enig (niet veel) symphatie voor deze aktie. Maar afkeuren zal ik hem ook niet doen.
Achteraf een heel slechte schaakzet op het geo-politieke schaakbord. Waarvan we nu nog steeds de zure vruchten plukken.
pi_32084321
Banen worden niet geschapen.
Banen ontstaan

Hoog tijd dat die Fransen eindelijk hun les leren en het angelsaksische model overnemen.

Mc Jobs.
Geen geld meer voor jongeren.
Laat ze maar werken ook al is het voor 3 euro per uur.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:10:38 #264
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084323
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:08 schreef desiredbard het volgende:

Natuurlijk is het triest dat een stelletje TVA's zichzelf electrocuteerd,
Wat zijn TVA's?
quote:
(maar het spaart de belating betaler wel de opsluitkosten van dit tuig uit en laten we wel wezen het was sowieso tuig.
Ze waren aan het voetballen op een bouwterrein.
Ja, terecht dat ze dood zijn, het tuig!
quote:
Het feit dat iedere ander mongool daar nu denkt op de bandwagen te moeten springen is treurig en getuigt echt van niveau en laat de ware aard van het beestje weer mooi zien.
Welk beestje?
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:12:42 #265
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084372
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:10 schreef CANARIS het volgende:
Banen worden niet geschapen.
Banen ontstaan
In Frankrijk en Zweden worden banen ook gecreeerd.
Onderwijs, zorg, veiligheid, ministeries, infrastructuur?
quote:
Hoog tijd dat die Fransen eindelijk hun les leren en het angelsaksische model overnemen.
Dat wil Frankrijk helemaal niet. Ik weet niet hoe jij het in je botte kop haalt het ze op te dringen.
quote:
Mc Jobs.
Geen geld meer voor jongeren.
Laat ze maar werken ook al is het voor 3 euro per uur.
...zodat de rellen nog heviger worden.
Alsof in het land met het angelsaksische model, Amerika, nooit rassenrellen zijn geweest? En in Groot-Brittannie zijn ze ook vaak.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:13:05 #266
28167 matthijst
pi_32084383
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:08 schreef Floripas het volgende:
De hele Franse geschiedenis barst uit z'n voegen van sociale verbeteringen naar aanleiding van rellen, van de jacqueries in de veertiende eeuw via de Franse revolutie via de Commune van Parijs tot aan nu.
Zouden ze echt zo goed op de hoogte zijn van de geschiedenis? Of zouden ze gewoon kicken op een potje rellen, ala LA Rodney King?
Daar waren ze trouwens harder in de aanpak: gewoon met scherp schieten, 40+ dooien...
Laffe Fransen.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:13:51 #267
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084402
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:09 schreef matthijst het volgende:
Er is ongetwijfeld iets mis in dat land, maar dat wil niet zeggen dat je dan maar lekker twee weken lang ongestraft kunt gaan rellen. Tenminste, dat vind ik.
Volgens mij is er niemand die vindt dat de relschoppers niet gestraft moeten worden.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:14:29 #268
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084421
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:13 schreef matthijst het volgende:

[..]

Zouden ze echt zo goed op de hoogte zijn van de geschiedenis? Of zouden ze gewoon kicken op een potje rellen, ala LA Rodney King?
Daar waren ze trouwens harder in de aanpak: gewoon met scherp schieten, 40+ dooien...
Laffe Fransen.
Ja, en dát heeft de sociale acceptatie zo verbeterd...
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:14:33 #269
28167 matthijst
pi_32084426
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:10 schreef Floripas het volgende:
Ze waren aan het voetballen op een bouwterrein.
Ja, terecht dat ze dood zijn, het tuig!
Die electriciteitsmannetjes ja?
pi_32084445
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

[..]

Dat wil Frankrijk helemaal niet. Ik weet niet hoe jij het in je botte kop haalt het ze op te dringen.
[..]

...zodat de rellen nog heviger worden.
Alsof in het land met het angelsaksische model, Amerika, nooit rassenrellen zijn geweest? En in Groot-Brittannie zijn ze ook vaak.
Gecreerd werden in Frankrijk nog meer banen bij de overheid. Een land met nu al meer ambtenaren als elk ander land in Europa .
Wie betaal die banen ?

Herinnert mij aan Kreiski.
Dei zei in 1974
"Liever stuur ik duizend man met een schep een gat graven en laat deze duizemd man die kuil morgen weer dichtgooien , voor ze werkeloos zijn "
Zoiets madame?
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:16:41 #271
28167 matthijst
pi_32084467
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:13 schreef Floripas het volgende:
Volgens mij is er niemand die vindt dat de relschoppers niet gestraft moeten worden.
Duurt alleen zo lang voordat er harde actie komt....
quote:
Ja, en dát heeft de sociale acceptatie zo verbeterd...
Nope, maar misschien dat dat tuig begint met luisteren als de eerste 10 zijn afgeknald?
't is het proberen waard: scheelt straks weer 10 gesubsidieerde baantjes
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:16:59 #272
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084483
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:02 schreef matthijst het volgende:

[..]

Yep, dan mogen ze mij afschieten.
En nu maar hopen dat het zo ver niet zal komen.
Leuk wereldbeeld heb jij.
Iemand een stukje kaas?
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:18:08 #273
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084517
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:16 schreef matthijst het volgende:
Nope, maar misschien dat dat tuig begint met luisteren als de eerste 10 zijn afgeknald?
Het is de redenering van de relschoppers: wellicht dat de regering begint te luisteren als we duizend auto's in de fik zetten?
pi_32084523
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:16 schreef Floripas het volgende:

[..]

Iemand een stukje kaas?
Nee jij bent een licht op deze aarde.
Je staat bol van de Larifarigoochie-Polemiek
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:18:25 #275
28167 matthijst
pi_32084526
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:16 schreef Floripas het volgende:
Iemand een stukje kaas?
Absurd antwoord op een absurde vraag.
Kaas? Lekker,
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:19:11 #276
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084547
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:15 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Gecreerd werden in Frankrijk nog meer banen bij de overheid. Een land met nu al meer ambtenaren als elk ander land in Europa .
Wie betaal die banen ?

Herinnert mij aan Kreiski.
Dei zei in 1974
"Liever stuur ik duizend man met een schep een gat graven en laat deze duizemd man die kuil morgen weer dichtgooien , voor ze werkeloos zijn "
Zoiets madame?
Ik had het over zorg, onderwijs, infrastructuur, enzovoorts.
Trek mij niet in het belachelijke
pi_32084554
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het is de redenering van de relschoppers: wellicht dat de regering begint te luisteren als we duizend auto's in de fik zetten?
Luisteren waarnaar?
Naar een stel islamitische Rap-Gansta-hangjongeren die Respekt willen ?
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:19:48 #278
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084555
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Nee jij bent een licht op deze aarde.
Je staat bol van de Larifarigoochie-Polemiek
Zo, bedenkt meneer deze scrabblewoorden zelf?
pi_32084559
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:12 schreef Floripas het volgende:

Jij bent echt slim he?

de sectoren die je nu noemt zijn overheidsinstanties.
die worden betaald door het volk.
dus jouw idee komt erop neer dat ze nog meer nutteloze banen creeren die worden gefinancierd door het (franse) volk die toch al moeite heeft om de kop boven water te houden.
Islam=facisme
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:20:42 #280
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084575
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:19 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Luisteren wwarnaar?
Naar een stel islamitische Rap-Gansta-hangjongeren die Respekt willen ?
Hebben ze ergens respect geeist?
Ze willen gewoon een waardig bestaan.
pi_32084582
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

Kom op zeg. Deze rellen gaan echt niet bijdragen aan tolerantie. Tegenwoordig moet je bepaalde kwalificaties hebben, anders is er gewoon geen werk voor je. Het maakt dan niet of je autochtoon of allochtoon bent.
Het draagvlak om nog meer belasting te betalen t.b.v een zich misdragende minderheid lijkt mij niet erg groot.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_32084603
Floripas met alle respect, maar dat plaatje van jou komt totaal niet over een met het geen wat jij uitkraamt, het had een geitenwollensok moeten zijn op dat plaatje.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:21:48 #283
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084611
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:20 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

Jij bent echt slim he?

Denk je dat ik dát niet wist?
quote:
En benut door het volk.
quote:

dus jouw idee komt erop neer dat ze nog meer nutteloze banen creeren die worden gefinancierd door het (franse) volk die toch al moeite heeft om de kop boven water te houden.
Ik zou leraren en wegwerkers niet bepaald nutteloos willen noemen.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:22:35 #284
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084629
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:21 schreef JohnDope het volgende:
Floripas met alle respect, maar dat plaatje van jou komt totaal niet over een met het geen wat jij uitkraamt, het had een geitenwollensok moeten zijn op dat plaatje.
Zo, jij bent echt al een hele slimme guit geworden.
Doei, knul.
pi_32084631
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik had het over zorg, onderwijs, infrastructuur, enzovoorts.
Trek mij niet in het belachelijke
Daar zorg jezelf wel voor
Zorg en onderwijs zijn overheids banen . Met name in Frankrijk.

Daarnaast .... Onderwijs ? wat je wilt die jongens als Hulp teacher inzetten? Wcs op school laten poetsen ?

Sorry ik zei even niet waar je voor dit volk banen wilt creeren ?
pi_32084636
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:20 schreef Floripas het volgende:

[..]

als ze gewoon naar school gaan, opleiding volgen, franse cultuur een beetje aanleren dan krijgen ze vanzelf de respect die ze verdienen.

misschien moeten ze eens van dat achterlijke geloof afstappen, dat geloof is al in essentie in strijd met een waardig bestaan!
Islam=facisme
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:23:40 #287
28167 matthijst
pi_32084649
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:20 schreef Floripas het volgende:
Ach ja: ze willen een waardig bestaan... En om te laten zien dat ze prima in de normale samenleving passen en hun positie in de achterstandwijk niet verdienen laten ze even zien hoe ze 1200 auto's in een nacht kunnen afbranden....

What's next: je geeft die ventjes een fatsoenlijke baan, die past bij hun opleiding (basisschool), dus dat wordt fabriekswerk. Met aan de lopende band staan heeft vrijwel nooit iemand een Mercedes verdiend, dus volgens jaar weer rellen?
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:23:43 #288
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084651
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:20 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Kom op zeg. Deze rellen gaan echt niet bijdragen aan tolerantie. Tegenwoordig moet je bepaalde kwalificaties hebben, anders is er gewoon geen werk voor je. Het maakt dan niet of je autochtoon of allochtoon bent.
Zelf Sylvain Ephimenco, bepaald de linkste niet, gaf vanochtend toe op de radio dat de discriminatie op de Franse arbeidsmarkt de spuigaten uit loopt.
pi_32084667
In een globaliserende open economie als Europa zijn meer overheidsbanen funest voor je economische toekomst als land. Leraren zijn idd nodig om mensen op te leiden die een bijdrage kunnen leveren aan het BNP. Dat doe je niet door een nog groter ambtenarenapparaat te creeren.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_32084691
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:20 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

Jij bent echt slim he?

Dat onderwijs en zorg voor jou nutteloos zijn blijkt wel weer inderdaad .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:25:36 #291
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084708
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:23 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ach ja: ze willen een waardig bestaan... En om te laten zien dat ze prima in de normale samenleving passen en hun positie in de achterstandwijk niet verdienen laten ze even zien hoe ze 1200 auto's in een nacht kunnen afbranden....
Zeg ik dat ik het eens ben met hun methode van het uiten?
Door de geschiedenis heen zie je het: rellen zijn het argument van de ongeletterde.
quote:
What's next: je geeft die ventjes een fatsoenlijke baan, die past bij hun opleiding (basisschool), dus dat wordt fabriekswerk.
Prima, en als ze meer kunnen, hup, naar de hogeschool of universiteit.
quote:
Met aan de lopende band staan heeft vrijwel nooit iemand een Mercedes verdiend, dus volgens jaar weer rellen?
Ik denk het niet. Alleen schrijnende armoe en verveling kan zo'n ravage tot stand brengen.
pi_32084710
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zelf Sylvain Ephimenco, bepaald de linkste niet, gaf vanochtend toe op de radio dat de discriminatie op de Franse arbeidsmarkt de spuigaten uit loopt.
Dat ontken ik ook niet. Maar misschien zijn er ook oorzaken te vinden die discriminatie in de hand werken .... Daarnaast blijft het zo dat je gewoon normaal gedrag moet vertonen en diploma's moeten behalen.
pi_32084714
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:21 schreef Floripas het volgende:

[..]

Denk je dat ik dát niet wist?
[..]

En benut door het volk.
[..]

Ik zou leraren en wegwerkers niet bepaald nutteloos willen noemen.
wat hebben ze aan wegwerkers als ze al hun auto's al hebben afgefakkeld?

wat hebben ze aan leraren als ze toch niet eens de moeite nemen om te leren?

wie zegt dat de markt zit te wachten op extra leraren, wegwerkers etc? die banen zijn niet nutteloos maar wel als je ze puur creert voor werkverschaffing
Islam=facisme
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:26:17 #294
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084723
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:24 schreef Idiosincrasico het volgende:
In een globaliserende open economie als Europa zijn meer overheidsbanen funest voor je economische toekomst als land. Leraren zijn idd nodig om mensen op te leiden die een bijdrage kunnen leveren aan het BNP. Dat doe je niet door een nog groter ambtenarenapparaat te creeren.
En wat zijn leraren, quengo's?
pi_32084757
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zeg ik dat ik het eens ben met hun methode van het uiten?
Door de geschiedenis heen zie je het: rellen zijn het argument van de ongeletterde.
[..]

Prima, en als ze meer kunnen, hup, naar de hogeschool of universiteit.
[..]
HIerin ben ik het met je eens.. maar dat geldt dan ook voor de autochtone bevolking, want die hebben momenteel net zo min fatsoenlijke kansen.
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_32084766
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

En wat zijn leraren, quengo's?
slechts semi-ambtenaren
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_32084767
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat onderwijs en zorg voor jou nutteloos zijn blijkt wel weer inderdaad .
ach, ik kom iig niet met belachelijke voorstellen!
en daarnaast, wegwerker en leraar zijn beroepen waarvoor enige scholig toch echt verreist is.
die naffers kunnen nog niet eens tot 10 tellen
Islam=facisme
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:27:49 #298
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084768
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:25 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

wat hebben ze aan wegwerkers als ze al hun auto's al hebben afgefakkeld?

wat hebben ze aan leraren als ze toch niet eens de moeite nemen om te leren?

wie zegt dat de markt zit te wachten op extra leraren, wegwerkers etc? die banen zijn niet nutteloos maar wel als je ze puur creert voor werkverschaffing
Je kunt best arbeid verschuiven.
Het is in ieder geval duidelijk dat er meer behoefte is aan politie in die wijken.

Zeg, als je sociale omstandigheden en racisme op de arbeidsmarkt niet als factoren erkent, wat is volgens jou dan de oorzaak voor de hoge werkloosheid daar?
  dinsdag 8 november 2005 @ 12:28:24 #299
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32084779
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:27 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

ach, ik kom iig niet met belachelijke voorstellen!
en daarnaast, wegwerker en leraar zijn beroepen waarvoor enige scholig toch echt verreist is.
die naffers kunnen nog niet eens tot 10 tellen
pi_32084788
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 12:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

Mischien is het dan zinvol om onder ogen te zien dat Europese landen, met hun inheemse volkeren, niet geschikt zijn voor meer dan wat sporadische immigranten. Europa is Amerika niet, en de poging een America te worden lijkt spectaculair mislukt te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')