Temperamentvole Volbloeds Arabierenquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:10 schreef Floripas het volgende:
Wat zijn TVA's?
de titel slaat op de grootst vertegenwoordigde etniciteit bij de rellen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:35 schreef Meki het volgende:
de titel slaat nergens op
Kan een moderator deze titel veranderen
dat percentage is klein.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:37 schreef Meki het volgende:
Afrikanen maar geen Moslims
want ER ZIJN ook Joden en fransen en negers die ermee rellen
Meki heeft La Haine gezien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
dat percentage is klein.
de MEERDERHEID is moslim!
waar staat trouwens dat joden mee rellen?
Wat is dat nou weer niets geleerd van 40-45....quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:37 schreef Meki het volgende:
Afrikanen maar geen Moslims
want ER ZIJN ook Joden en fransen en negers die ermee rellen
de TT klopt wel.. is provocerend, maar niet onwaarquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Wat een onzin TT.
KlowJow, kun je die andere reacties er niet aan toevoegen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:51 schreef kLowJow het volgende:
Aangezien de reden achter de rellen juist het grootste discussiepunt lijkt, lijkt een iets neutralere titel me wel zo passend.
Omdat ze al enkele generaties Frans zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:51 schreef DaveM het volgende:
Waarom zet de Franse overheid die terroristen niet gewoon uit?
Bij radicale imams kan dat ook, dus ik zou niet weten waarom nu niet.
Nee. Ik kan wel vragen of de reacties hier aan toegevoegd kunnen worden, maar dat duurt even. De discussie hier gaat zo snel dat dat weinig zin heeft denk ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
KlowJow, kun je die andere reacties er niet aan toevoegen?
De meest Noord-Afrikanen, zijn echt geen volbloeds Arabieren hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:34 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Temperamentvole Volbloeds Arabieren
Daar Agressieve Kut Marrokaan of Noord Afrikaanse Teringleider Op Sportschoenen niet politiek correct is
Ja, want Joden zijn geen mensen en kunnen niet rellen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:44 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer niets geleerd van 40-45....
een beetje joden beschuldigen ..
.ga je diep zitten schamen
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:54 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
De meest Noord-Afrikanen, zijn echt geen volbloeds Arabieren hoor.![]()
![]()
Waar is je bewijs?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
dat percentage is klein.
de MEERDERHEID is moslim!
Liever op jou dan op mijn buren, als ik mocht kiezen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:41 schreef MrDrako het volgende:
Mja toch maar een groepje soldaten target practice laten doen?
Altijd weer die kutmauretaniers... Er kan niet gereld worden of d'r zit er wel 1 bij, waar je ook bent...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:55 schreef Floripas het volgende:
Nee, inderdaad.
Bovendien was één van hen een Mauretanier
"Moslim" is geen ethnische aanduiding, rare.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:37 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
de titel slaat op de grootst vertegenwoordigde etniciteit bij de rellen.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Altijd weer die kutmauretaniers... Er kan niet gereld worden of d'r zit er wel 1 bij, waar je ook bent...
Marokkanen hebben anders nog het paspoort van hun thuisland Marokko.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat ze al enkele generaties Frans zijn.
Nou, dát blijkt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:34 schreef DarkDancer het volgende:
tja, ik ben iig opjectief..
Gisteren zag ik een achtergrondreportage op de ARD, daar werden de zogenaamde jongeren geïntervieuwd. Een substantieel deel was niet Noord-Afrikaans, maar negroïde inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, inderdaad.
Bovendien was één van hen een Mauretanier
Ik heb in geen enkel officieel nieuwsbericht iets over joden gelezen. Wel dat er een aantal Synagoges aangevallen zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, want Joden zijn geen mensen en kunnen niet rellen?
Duh...
Nee, ik meende me te herinneren dat de dubbele nationaliteit van buiten de EU in Frankrijk verboden was, maar ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:58 schreef DaveM het volgende:
[..]
Marokkanen hebben anders nog gewoon het paspoort van hun thuisland.
Weet jij hoe dat zit met andere naffers of afrikanen uit de ex-Franse kolonies?
Het ging met om de reactie van desiredbard.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik heb in geen enkel officieel nieuwsbericht iets over joden gelezen. Wel dat er een aantal Synagoges aangevallen zijn.
altijd leuk wanneer er in het westen mensen met zulke geweren op straat lopen te schieten, maar wie schiet er nou op wie?quote:Rica - dinsdag 8 november 2005 @ 03:09
Amateuropnames laten zien hoe de politie kennelijk rellen provoceert; een aantal jongeren intimideert, hen uitscheldt en rubberen kogels afvuurt.
Quicktime filmpje
Bijbehorend artikel:
Emeutes de Clichy-sous-bois les jeunes accusent la police
Let ook op de datum -> 30 oktober.
Dat is ook toevallig dezelfde dag waarop 'per ongeluk' een traangasgranaat op de Clichy-sous-Bois moskee werd afgeschoten en de zaak helemaal escaleerde.
Die zal er dan wel voor betaald krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
..ik heb geloof ik één rellende jood gezien...![]()
Wát wil je precies onderzoeken?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:02 schreef Godslasteraar het volgende:
Meten is weten, nietwaar. Wil men inzicht krijgen in de redenen van deze rellen is het noodzakelijk te weten wie, en welke religieus/etnische groepen wel of niet rellen, en wat per groep de motieven zijn etc.
Als men daartoe niet in staat is vanwege misplaatste politieke correctheid, is dat een aanwijzing dat de wil om nu eens tot een productieve sociale politiek te komen er simpelweg niet is, ook niet aan linkerzijde van het politieke spectrum. Multi-culturele dogma's die koste wat het koste in stand gehouden moeten worden ipv ze te onderwerpen aan een nauwgezet, quantitatief en neutraal onderzoek, dragen niet bij aan een betere toekomst.
Desnoods statenloos maken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, ik meende me te herinneren dat de dubbele nationaliteit van buiten de EU in Frankrijk verboden was, maar ik weet het niet meer.
Nee, dan mag het ook niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:07 schreef DaveM het volgende:
[..]
Desnoods statenloos maken.
Normaal mag dat niet, maar misschien mogen staten dit wel doen in noodsituaties.![]()
In de eerste nacht waren er honderden rellende joden, maar ze bleven met die pijpekrullen hangen aan de spatborden toen ze onder de auto's kropen om ze in de fik te zetten. Na de eerste dag is dus besloten dat alleen kale joden meemochten...quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het ging met om de reactie van desiredbard.
..ik heb geloof ik één rellende jood gezien...![]()
Ouwe rocker heeftr duidelijk geen verstand van de EU-begrotingspolitiek.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:08 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Het vervelende is wel weer dat de Europese gemeenschap weer flink mag gaan betalen voor dit. Immers Frankrijk zegt geld toe, maar heeft dat niet. Dus moet de EU weer bijspringen.
Laten Algerijnen nu net de grootste groep zijn en Frankrijk tot voor kort Algerije als Frans grondgebied zien i.t.t. Marokko dat als een kolonie werd gezien. Een paspoort van een ander landquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:58 schreef DaveM het volgende:
[..]
Marokkanen hebben anders nog het paspoort van hun thuisland Marokko.
Weet jij hoe dat zit met Algerijnen en Afrikanen uit de ex-Franse kolonies?
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:07 schreef DaveM het volgende:
[..]
Desnoods statenloos maken.
Normaal mag dat niet, maar misschien mogen staten dit wel doen in noodsituaties.![]()
Zinedine Zidane is Algerijn (althans van komaf) meen ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:58 schreef DaveM het volgende:
[..]
Marokkanen hebben anders nog het paspoort van hun thuisland Marokko.
Weet jij hoe dat zit met Algerijnen en Afrikanen uit de ex-Franse kolonies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |