doe het dan tenminste goedquote:Op maandag 7 november 2005 18:26 schreef King_Nothing het volgende:
Wat rijmt er nou op waterfiets, toch helemaal niets
![]()
He, een stoplicht.........................................wat een lawaai.quote:Op maandag 7 november 2005 19:26 schreef Giem het volgende:
Ach vind niet dat hij ene goed heeft.. vind alles wel mooi, maar het mooiste blijft almelo en daar heeft hij zelfs gezeur om gehad, het toerisme zou zijn weg gebleven..
Het ene stoplicht springt op rood, het andere op groen,
in almelo is altijd wat te doen.
Of dat stukje van dat ratelapparaat, met de ehbo.
Het mooist is een combinatie van beide (en ratelapparaat met stoplicht) voor iemand die en doof en blind is..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:49 schreef r_one het volgende:
Hans zei: "Grietje, ik doe mijn rokje aan."Ze waren broertjes van elkaar, Hans en Chrietje Titulaer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:06 schreef Dwaashaas het volgende:
De papegaai met het tafel-oefen-boekje: Niets uit deze uitgave mag zonder toestemming van de auteur vermenigvuldigd worden.
De Vinger in Aadorp :pquote:Op maandag 7 november 2005 20:05 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zet m in zn 1... zn 2.... zn3 .... en ik start de auto.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef Wombcat het volgende:
Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien
inddquote:Op maandag 7 november 2005 23:21 schreef Jegorex het volgende:
"Zo buurvrouw, heeft de auto nogal kuren, wat dan."
"Nou" zegt ze "hij slaat nogal gouw af."
Ik zeg, "ow dat is lastig, want ik moet rechtdoor."
compleet werk?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
indd. Geniaal die man!
.
Zit er over te denken om die DVD box te kopen a ¤80.
quote:DVD 1: EHBO is mijn lust en mijn leven
Het meisje van de slijterij
DVD 2: Kroamschudd?n in Mariaparochie ( animatie)
MacBeth ( animatie)
De zon gaat zinloos onder, morgen moet ze
toch weer op
DVD 3: Het carnaval der dieren
Sint Joris mis
Dat heeft zo?n jongen toch niet nodig
DVD 4: Geen spatader verandert ( NL)
Gen spatoader aans ( Twents)
DVD 5: Kalm aan en rap een beetje (NL, deel 1)
Heanig an en rap wat ( Twents, deel 1)
DVD 6: Kalm aan en rap een beetje ( NL, deel 2)
Heanig an en rap wat ( Twents, deel 2)
DVD 7: Een Engelhart in Rome
Jaja. Finkers.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:37 schreef 2dope het volgende:
"Net als dat 3-landenpunt.. Ik bedoel, best wel leuk hoor, 3 van die landen die samen bij elkaar komen, maar om er nou een punt van te maken..."
ofzoiets dan
Brand op een begraafplaats, 80 doden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:31 schreef Sport_Life het volgende:
*herinnert zich iets van een crash op een begraafplaats.
Dat is zo'n saaie grap.. snap niet dat mensen die altijd maar moeten noemen als het over Finkers gaat. Hij heeft honderden betere grappen gemaakt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:19 schreef petre86 het volgende:
iets met
dan staat het licht op rood, dan weer op groen
in Almelo is altijd wat te doen..
Het was een REUS-ach-tig klein mannetje.quote:Op maandag 7 november 2005 23:23 schreef Lucille het volgende:
Klein Duimpje was zooooo klein, hij was nog kleiner dan zijn eigen duim.
Of zoals wij Lotusmedewerkers zeggen: "Uit zijn verband gerukt".quote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef Wombcat het volgende:
Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien
Als je dan zo graag wilt quoten doe het dan goed,quote:
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe, die zouden het wel rooien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:44 schreef Lod het volgende:
[..]
Of zoals wij Lotusmedewerkers zeggen: "Uit zijn verband gerukt".![]()
Het spijt met maar door dit soort quotes verpest je gewoon de humor.
Zo heb je het over Friezen, zo heb je het over dooien... Dat slaat toch nergens op?
Er hoort een heel voorspel bij om uiteindelijk bij deze zin tot een geniale climax te komen maar door er een one-liner van te maken wordt het flut.
quote:Mijne heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.
Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,
In afwachting van uw afwijzing, etc, etc...
Ik heb hem laatst gekocht bij Mediamarkt voor ¤ 49,95quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
indd. Geniaal die man!
.
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Taxi het volgende:
Blind date:
Lang blond haar, blauwe ogen en 2 meter 20 lang!......
Je kunt mij herkennen aan de rode roos...![]()
![]()
Dacht dat ik zo'n beetje alles van Herman Finkes wel had op CD/DVD enzo. Maar die eerste komt mij echt helemaal niet bekend voor, waar is die van?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:39 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
"In de haven van Rotterdam is vanochtend een rubberboot opgeblazen ..."
"Zelfmoord? Dat is wel het laatste wat ik zou doen!"
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:45 schreef Lod het volgende:
[..]
Dacht dat ik zo'n beetje alles van Herman Finkes wel had op CD/DVD enzo. Maar die eerste komt mij echt helemaal niet bekend voor, waar is die van?
Ga jij em dan nog maar eens goed luisteren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:54 schreef Henry het volgende:
[..]
Als je dan zo graag wilt quoten doe het dan goed,
Dat klopt ik woon in Almelo, naast een neger
Volgens mij woont ie in Almelo naast een neger.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:19 schreef Laton het volgende:
[..]
Ga jij em dan nog maar eens goed luisteren.![]()
En deze komt mij ook niet bekend voor. Uit welke show komt deze?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:20 schreef Eastwood het volgende:
"Ik jou discrimineren? En waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel?"
![]()
Ach wellicht varieert ie het. Heb hier een show van em waar ie toch echt enschede zegt. Althans zijn broer.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:29 schreef Lod het volgende:
[..]
Volgens mij woont ie in Almelo naast een neger.
Wordt in deze post ook gezegd Quote een cabaretier!
quote:Op maandag 7 november 2005 23:02 schreef Murray het volgende:
Tot zover het nieuws, dan volgt nu nog een waarschuwing voor de scheepvaart:
PAS OP!
" Kalm aan en rap een beetje " die show dat ie een tijd op de top van die berg staat...quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:30 schreef Lod het volgende:
[..]
En deze komt mij ook niet bekend voor. Uit welke show komt deze?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:51 schreef Lod het volgende:
Oh, moet ik Kalm aan nog maar eens gaan leren
Zijn weerberichten zijn ook leuk:
- Kans op neerslag in het hele land met uitzondering van de Antillen.
De hele Stomawals:quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:57 schreef Lod het volgende:
Ik klapper wel eens met mijn tanden,
ik krab me wel eens aan mijn kont
Verder wil ook wel pogen
me in de ochtendstond
nog één keer om te draaien
als ik gapend wakker word.
Verder doe ik niet zo bijzonder veel aan sport.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:52 schreef Tony_Teletext het volgende:
Vroeger dachten ze dat de aarde plat was, zo plat als een pannekoek
Tegenwoordig weten ze dat de aarde rond is, zo rond als een pannekoek.
haha ik ook.. ik zag hem liggen, dacht die moet ik hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
indd. Geniaal die man!
.
Nieuws voor doven en slechthorenden.quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Laton het volgende:
GLAAAAANERBRUG HEEEFT KABELTELEVISIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:23 schreef Scootmobiel het volgende:
In dit topic staan ook een heleboel goeie.![]()
Een paar van mijn favorieten:
'Alleen vorig jaar al heeft de Vaalserberg dertig doden geëist. Gelukkig is men niet op de eis ingegaan, maar je schrikt toch wel even als je het hoort.'
quote:Op maandag 7 november 2005 20:09 schreef Guidoow het volgende:
Als je de tijd na de donder vermenigvuldigt met de snelheid heb je de afstand. Dus als je de afstand deelt door de snelheid weet je precies hoe snel je geteld hebt.
- Kloten, dat is dat vliegveld bij Bern.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:41 schreef RealZeus het volgende:
Ik sta in Kloten en moest naar het station.Ik vraag aan iemand :"Hoe kom ik bij het station?" Hij zegt:"Na 2 minuten linksaf." Ik wacht 2 minuten en ga linksaf.
ja echt mooi...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:31 schreef boertie het volgende:
Het is ochtend en ik word wakker.
Ik ga plassen, stap uit bed en denk bij mezelf: Dit moet andersom
quote:Op woensdag 9 november 2005 08:53 schreef Roeldegekste het volgende:
Om 19:00 uur hebben wij een warm buffet
Om 19:30 uur hebben wij een lauw buffet
en om 20:00 uur hebben wij een koud buffet![]()
Ik wil graag een Babi Pangang
Mevrouw, we hebben hier een franse keuken!
OK, Donnez moi une babi pangang!![]()
"En bovendien, zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zal doen."quote:Op donderdag 10 november 2005 09:33 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik zie een fietser, schop hem van zijn fiets. En vraag aan hem, heeft u dat ook weleens ? Dat je 'smorgens wakker wordt en dan meteen zin hebt om jezelf van kant te maken ?
Nee, zegt de man. Ik ben een avondmens
quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:16 schreef Gatalin het volgende:
"Heeft u een slaapzak?"
-Ja, dat komt, ik heb te lang met mijn benen over elkaar gezeten...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:31 schreef boertie het volgende:
Het is ochtend en ik word wakker.
Ik ga plassen, stap uit bed en denk bij mezelf: Dit moet andersom
SUBLIEM!! MEESTERLIJK!!quote:Op maandag 7 november 2005 19:36 schreef Laton het volgende:
Je vroeg om een fiets en een goochelspel
maar wat denk je wel..
ik ben sint niet
piet
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:33 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik zie een fietser, schop hem van zijn fiets. En vraag aan hem, heeft u dat ook weleens ? Dat je 'smorgens wakker wordt en dan meteen zin hebt om jezelf van kant te maken ?
Nee, zegt de man. Ik ben een avondmens
Ik snap 'm nietquote:Op woensdag 9 november 2005 15:14 schreef Syytön het volgende:
" De beroemde modeontwerper Hennie de Bruin is zojuist bij een verkeersongeval om het leven gekomen. Hij werd overreden door een beige vrachtwagencombinatie"
Zover ik weet zijn de vrachtwagens van de C&A beige...quote:
Zijn jullie nu echt zo dom?quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:44 schreef Taxi het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn de vrachtwagens van de C&A beige...
bij een modeshow hebben ze het toch wel eens over... "linda gaat gekleed in een beige combinatie, de rok is aan de zijkant afgezet met bla bla bla"quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:44 schreef Taxi het volgende:
Zover ik weet zijn de vrachtwagens van de C&A beige...
Vrouwen, niet mensheid.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:41 schreef getikte_rik het volgende:
Je kunt de mensheid scheiden in twee groepen. Moet je niet doen, da's veel te veel werk...
![]()
Hm, dan ga ik daar ook maar eens kijken!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:28 schreef Reloaded het volgende:
Ik heb hem laatst gekocht bij Mediamarkt voor ¤ 49,95
quote:Gesigneerde DVD-box te bestellen:
Bestellingen vanuit Nederland:
De box is te bestellen door ¤ 78,25 (dat is inclusief ¤ 8,25 verzend- en administratiekosten) over te maken op girorekening 63.35.108 t.n.v. Impresariaat Angelique Finkers. Vermeld daarbij: 'DVD box HF' plus uw naam, adres en woonplaats. U krijgt de box zo snel mogelijk thuisgestuurd. De DVDbox is tevens (maar weliswaar niet gesigneerd) in de platenwinkel te koop.
Voor bestellingen vanuit België zijn de verzendkosten iets hoger, waarmee het totaalbedrag ¤ 81,40 wordt.
U kunt de volgende bankgegevens voor de transactie gebruiken:
IBAN: NL48 PSTB 0006 3351 08
BIC: PSTBNL21
En later:quote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef ElCondor het volgende:
"Wir sind drei klüge Leuten, Wir kommen aus dem Osten!"
"Wij zijn van de felicitatiedienst!"
"Ja?"
"Gefeliciteerd!"
ik ookquote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef -Schorpioen- het volgende:
Laatste de DVD box gekregen !!!!!
22 uur Herman finkers
Klein duimpje was een klein mannetje !! Hij was een reusachtig klein mannetje..quote:Op donderdag 15 december 2005 22:55 schreef Syytön het volgende:
[..]
ik ook![]()
"Klein duimpje was heel erg klein. Hij was zo klein.. als zijn eigen duim" (of zoiets)
quote:Op maandag 7 november 2005 23:16 schreef Murray het volgende:
In Almelo zijn twee treinen op elkaar gebotst.
Twee passagiers overleden onmiddelijk.
Drie na enig aandringen.
Met onweer in de bergen zijn is levensgevaarlijk!quote:Op maandag 7 november 2005 23:16 schreef Murray het volgende:
In Almelo zijn twee treinen op elkaar gebotst.
Twee passagiers overleden onmiddelijk.
Drie na enig aandringen.
Hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:43 schreef Apotheose het volgende:
gigantische kick!
weet niet of ie al geweest is:
"Buurman, ik heb mn zwemdiploma! "
"zo.... heb jij je zwemdiploma"
"Ja buurman"
"Dus als ik jou in de sloot gooi, zwem je zo weer naar de kant"
"Ja buurman..."
"Nou dan heeft het ook verrekt weinig zin om jou in de sloot te gooien"
ik meende dat over een sloot ging iig.. Komt uit de show: het meisje van de slijterij.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:40 schreef Arnoutvanh het volgende:
"We hebben ook wat voor jullie meegebracht"
"Ah, een operaplaat, wat origineel"
"Ja, we wisten dat jullie niet van opera hielden, dus we dachten, dat hebben ze vast nog niet!"
Kanaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:43 schreef Apotheose het volgende:
gigantische kick!
weet niet of ie al geweest is:
"Buurman, ik heb mn zwemdiploma! "
"zo.... heb jij je zwemdiploma"
"Ja buurman"
"Dus als ik jou in de sloot gooi, zwem je zo weer naar de kant"
"Ja buurman..."
"Nou dan heeft het ook verrekt weinig zin om jou in de sloot te gooien"
oooooooooow ja.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:40 schreef Arnoutvanh het volgende:
"We hebben ook wat voor jullie meegebracht"
"Ah, een operaplaat, wat origineel"
"Ja, we wisten dat jullie niet van opera hielden, dus we dachten, dat hebben ze vast nog niet!"
Ze hadden dan ook 2 kinderen... voor zn vrouw ook eentjequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:37 schreef Mr-Coffee het volgende:
Fietsen valt niet mee, wind tegen, regen tegen, gelukkig hebben mijn vrouw en ik dan zo,n kindje op het stuur.
Volgens mij komt het uit de show "Geen spatader verandert"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik meende dat over een sloot ging iig.. Komt uit de show: het meisje van de slijterij.
Die titels alleen al hequote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:34 schreef Lod het volgende:
[..]
Volgens mij komt het uit de show "Geen spatader verandert"
laatst nog iemand veroordeeld tot 30.000 volt, waarvan 10.000 voorwaardelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:09 schreef Apotheose het volgende:
"...beter zou zijn dat de buren gingen verhuizen... Naar Amerika. Ow das een mooi land.. Amerika. Daar hebben ze de doodstraf. En dat doen ze met stroom!"
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:46 schreef pulletje het volgende:
[..]
laatst nog iemand veroordeeld tot 30.000 volt, waarvan 10.000 voorwaardelijk
Ik geloof van Willem Kloos, maar die vind je in de categorie Nederlands Schrijver, langer geleden dan Finkers of Visscher.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:14 schreef xienix84 het volgende:
Ik post em maar hier, want dit is een recent cabarettopic en daarnaast is t misschien wel van Finkers.
Deze uitspraak: De natuur is mooi, maar je moet er wel wat bij te zuipen hebben.. is die van FInkers of van iemand anders (Visscher misschien)
er worden middagtemperaturen verwacht tussen 1 en 6 uurquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:33 schreef heijx het volgende:
[..]
gladheid
Het weer:
Er waait een zachte zuid-oostelijke wind en met 22 graden wordt het een aangename dag. Met 36 graden wordt het een hete dag en met 2 graden wordt het een frisse dag. Verder verwacht het KNMI gladheid in het hele land met uitzondering van de Antillen.
Zo hebben ze bijvoorbeeld de elektrische stoel... en de eletrische deken, dan laten ze je inslapenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:09 schreef Apotheose het volgende:
"...beter zou zijn dat de buren gingen verhuizen... Naar Amerika. Ow das een mooi land.. Amerika. Daar hebben ze de doodstraf. En dat doen ze met stroom!"
om 6 uur hebben we een warm buffet.... Om 7 uur een lauw buffet en om 8 uur een koud buffet. (ja, de exacte tijden weet ik niet heurquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:34 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
er worden middagtemperaturen verwacht tussen 1 en 6 uur
whaha ja mooiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:51 schreef Arnoutvanh het volgende:
[..]
Zo hebben ze bijvoorbeeld de elektrische stoel... en de eletrische deken, dan laten ze je inslapen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:14 schreef xienix84 het volgende:
Ik post em maar hier, want dit is een recent cabarettopic en daarnaast is t misschien wel van Finkers.
Deze uitspraak: De natuur is mooi, maar je moet er wel wat bij te zuipen hebben.. is die van FInkers of van iemand anders (Visscher misschien)
Officieel van Kloos maar Harrie Jekkers gebruikt 'm in 1 van zijn shows(ik geloof in "Met een goudvis naar zee", hij is waarschijnlijk de cabaretier die diegene die die vraag stelde zoekt. Overigens een geweldige cabaretierquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:34 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
[..]
Ik geloof van Willem Kloos, maar die vind je in de categorie Nederlands Schrijver, langer geleden dan Finkers of Visscher.
Herman Finkers heeft anders in zijn begindagen wel een zeer vergelijkbare grap gemaakt over Italiaanse mannen met een snorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:31 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
"Ik hou niet van generaliseren, Surinamers doen dat ook altijd zo."
Desondanks is Theo Maassen briljanter.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:46 schreef Lod het volgende:
[..]
Herman Finkers heeft anders in zijn begindagen wel een zeer vergelijkbare grap gemaakt over Italiaanse mannen met een snor
En dat was ver voor Maassens zijn tijd...
Kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Desondanks is Theo Maassen briljanter.
Nuancequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.
Ik kan beide waarderen.
quote:En wat is weer uiteindelijk de moraal van het verhaal?:
Koop nooit iets bij Blokker, want `t is rotzooi allemaal
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:31 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Herman Finkers
Theo Maassen, dié heeft pas quotes![]()
Kom we doen een topickaapquote:
Niet als het aan mij ligt!quote:
Het topic heet: "post hier de beste Herman FInkers uitspraken" en niet "wie is er de beste cabaretier". Als je geilt op uitspraken van Maassen kun je beter een topic over hem openen, in plaats van hier off topic te gaan. Of ben je gewoon zo'n zielige zeikerd die graag topics verziekt met niet ter zake doend geouwehoer?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Desondanks is Theo Maassen briljanter.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:23 schreef Xessive het volgende:
[..]
Het topic heet: "post hier de beste Herman FInkers uitspraken" en niet "wie is er de beste cabaretier". Als je geilt op uitspraken van Maassen kun je beter een topic over hem openen, in plaats van hier off topic te gaan. Of ben je gewoon zo'n zielige zeikerd die graag topics verziekt met niet ter zaken doend geouwehoer?
Welnee. Je deed het voor een gedichtje van Finkers:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:25 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Ja op alles. Maar stiekem deed ik het voor jouw reactie.
Awwwquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:35 schreef Xessive het volgende:
[..]
Welnee. Je deed het voor een gedichtje van Finkers:
Allebei de ogen
van de allermooiste vrouw,
zijn niet half zo mooi,
als die ene van jou.
Zoals: "Almelo: daar blijf je voor thuis!"quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:26 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat is zo'n saaie grap.. snap niet dat mensen die altijd maar moeten noemen als het over Finkers gaat. Hij heeft honderden betere grappen gemaakt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:01 schreef Overdrive het volgende:
Kort na ons trouwen gingen we uit elkaar.
We hebben ons gedoucht en aangekleed en gingen naar beneden...
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:31 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Herman Finkers
Theo Maassen, dié heeft pas quotes![]()
Hé daar heb je weer een van Theo's holmaatjes! Wel in staat om off topic te gaan, maar net te lui om een eigen topic te openen voor hun held.quote:
Ongesteld?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef Xessive het volgende:
[..]
Hé daar heb je weer een van Theo's holmaatjes! Wel in staat om off topic te gaan, maar net te lui om een eigen topic te openen voor hun held.
volgens mij de zon gaat zinloos onder morgen moet ze toc weer op.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:18 schreef callous het volgende:
"Het meisje heeft een moeilijke jeugd gehad. Haar vader was pedofiel en haar moeder is op elfjarige leeftijd overleden"
request:
de uitspraak: de Elfstedentocht van '86 was een makkie. Ik schenk mezelf een kop koffie in, rijd de Elfstedentocht, neem een slok van mijn koffie, bek verbrand.
Weet iemand uit welke show die komt? Ik heb nu alles nog maar een keer gekeken (goh wat een straf:)) maar ben hem niet tegengekomen. Ik mis alleen "kalm aan..." maar kan me niet herinneren dat die grap nog zo "jong" is...
wie weet het?
volgens mij niet, heb van de week die show bekeken maar niet tegengekomen...quote:Op maandag 29 juni 2009 16:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
volgens mij de zon gaat zinloos onder morgen moet ze toc weer op.
quote:Op zondag 28 juni 2009 09:18 schreef callous het volgende:
"Het meisje heeft een moeilijke jeugd gehad. Haar vader was pedofiel en haar moeder is op elfjarige leeftijd overleden"
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef callous het volgende:
[..]
volgens mij niet, heb van de week die show bekeken maar niet tegengekomen...
weet je/iemand welk deel/hoofdstuk?
quote:Mijne heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.
Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,
In afwachting van uw afwijzing,
O ja, toen stond-ie samen met het elftal maar ook met Herman van Veen onder de douche.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:34 schreef egg-bird het volgende:
"jij speelt een verrekt leuk potje voetbal" zeiden de ajax spelers tegen mij.
Och, jullie hebben weer andere kwaliteiten (ofzoiets)
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
eddie de eagle, die kent u wel.
eddie de eagle die met het ski schansspringen in een rolstoel is beland, dat vond ik zo knap gemikt.![]()
Ow te laatquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef -SL- het volgende:
TEEEEEEEEEEEEEE-LEEEEEEEEEEEEE-FOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON,
ter wijl ik toe keek hoe het ijsklontje van mijn pinâ colada langzaam aangroeide.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:24 schreef AgLarrr het volgende:
Liedje over zijn academische carrière:
"Ik werd ingeschreven als gymnasiast;
Dat was´t."
En verder zo uit't blote hoofdje:
Op zulk soort momenten komt god u tegemoet. Raak niet in paniek, blijf rechts rijden, en probeer hem met licht signalen te waarschuwen.
Finkers
ben er al achter, hij komt uit: Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig...quote:de uitspraak: de Elfstedentocht van '85 was een makkie. Ik schenk mezelf een kop koffie in, rijd de Elfstedentocht, neem een slok van mijn koffie, bek verbrand.
alleen dat laatste stukje van net zo gemakkelijk als praten moet je zonder stotteren er neer zetten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:52 schreef Karrs het volgende:
Je hebt mensen die nooit een fout maken bij het pianospelen. Mijn pianoleraar was ook zo iemand. Ik vroeg hem eens: "Hoe krijgt u dat toch voor elkaar om nooit een fout te maken bij het pianospelen?"
"O", zei hij, "om eh, om n-nooit een f-f-fout te maken bij bij eh, bij het pianospelen, is eh, is eh, volgens mij een k-kwestie van eh, w-w-wanneer je maar eh, elk m-moment van de dag dat je vrij bent con-consequent oefent en je houdt dat lang genoeg vol d-dan wordt eh, d-d-dan wordt op den duur wordt eh, pi-pianospelen n-net zo ge-gemakkelijk als praten".![]()
![]()
Je zou kunnen proberen eerst een topic te lezen. Had je heel wat typwerk bespaart.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:26 schreef Thy... het volgende:-knip-
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik kom toch niet gelijk in de rolstoel he dokter,
neee, nee, daar zult u wel voor moeten sparen denk ik, zegt de dokter.
dat is deze jaquote:Op zondag 5 juli 2009 11:52 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
![]()
D'r was er toch ook nog zo een als:
'Heb ik daar dan de rest van mijn leven last van dokter?
'ja, maar dat duurt niet zo lang'
Jaa ik heb m zaterdag nog gezienquote:Op maandag 6 juli 2009 15:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
stukje uit dat verhaal met klein duimpje:
om klokslag 5 voor 11 namen ze weer afscheid.
klokslag 5 voor 11 vond ik ook al zo vreemd, maar ik weet zeker dat het 5 voor 11 was want oma zei nog kun je de volgende keer die klok eens voor me na kijken.
tuurlijk oma, want er zat een groot hart in dat kleine duimpje.
zul je wel voor zichtig zijn want de vorige keer had je je kleine zusje bij je en die is door de grote boze wolf in 2 stukken gebeten.
grappig als ze was, als ze toch al een half zusje was.
vrolijk lachend namen ze weer ascheid.
die gaat anders:quote:Op maandag 6 juli 2009 15:29 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Jaa ik heb m zaterdag nog gezien![]()
Klein Duimpje was zooooo klein, hij was nog kleiner dan zijn eigen duim.![]()
Klopt.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
die gaat anders:
klein duimpje ws een klein mannetje, hij was een klein mannetje.
het was een reusachtig klein mannetje.
hij was niet groter dan zijn eigen duim.
...op dat moment was ons kind stil, maar jah toen had ik klein duimpje aan het huilen.
gerard is atheïst, jah maar hij doet er al een hele tijd niks meer aanquote:Op maandag 7 november 2005 19:26 schreef Giem het volgende:
Ach vind niet dat hij ene goed heeft.. vind alles wel mooi, maar het mooiste blijft almelo en daar heeft hij zelfs gezeur om gehad, het toerisme zou zijn weg gebleven..
Het ene stoplicht springt op rood, het andere op groen,
in almelo is altijd wat te doen.
Of dat stukje van dat ratelapparaat, met de ehbo.
Het mooist is een combinatie van beide (en ratelapparaat met stoplicht) voor iemand die en doof en blind is..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |