- Kloten, dat is dat vliegveld bij Bern.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:41 schreef RealZeus het volgende:
Ik sta in Kloten en moest naar het station.Ik vraag aan iemand :"Hoe kom ik bij het station?" Hij zegt:"Na 2 minuten linksaf." Ik wacht 2 minuten en ga linksaf.
ja echt mooi...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:31 schreef boertie het volgende:
Het is ochtend en ik word wakker.
Ik ga plassen, stap uit bed en denk bij mezelf: Dit moet andersom
quote:Op woensdag 9 november 2005 08:53 schreef Roeldegekste het volgende:
Om 19:00 uur hebben wij een warm buffet
Om 19:30 uur hebben wij een lauw buffet
en om 20:00 uur hebben wij een koud buffet![]()
Ik wil graag een Babi Pangang
Mevrouw, we hebben hier een franse keuken!
OK, Donnez moi une babi pangang!![]()
"En bovendien, zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zal doen."quote:Op donderdag 10 november 2005 09:33 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik zie een fietser, schop hem van zijn fiets. En vraag aan hem, heeft u dat ook weleens ? Dat je 'smorgens wakker wordt en dan meteen zin hebt om jezelf van kant te maken ?
Nee, zegt de man. Ik ben een avondmens
quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:16 schreef Gatalin het volgende:
"Heeft u een slaapzak?"
-Ja, dat komt, ik heb te lang met mijn benen over elkaar gezeten...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:31 schreef boertie het volgende:
Het is ochtend en ik word wakker.
Ik ga plassen, stap uit bed en denk bij mezelf: Dit moet andersom
SUBLIEM!! MEESTERLIJK!!quote:Op maandag 7 november 2005 19:36 schreef Laton het volgende:
Je vroeg om een fiets en een goochelspel
maar wat denk je wel..
ik ben sint niet
piet
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:33 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik zie een fietser, schop hem van zijn fiets. En vraag aan hem, heeft u dat ook weleens ? Dat je 'smorgens wakker wordt en dan meteen zin hebt om jezelf van kant te maken ?
Nee, zegt de man. Ik ben een avondmens
Ik snap 'm nietquote:Op woensdag 9 november 2005 15:14 schreef Syytön het volgende:
" De beroemde modeontwerper Hennie de Bruin is zojuist bij een verkeersongeval om het leven gekomen. Hij werd overreden door een beige vrachtwagencombinatie"
Zover ik weet zijn de vrachtwagens van de C&A beige...quote:
Zijn jullie nu echt zo dom?quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:44 schreef Taxi het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn de vrachtwagens van de C&A beige...
bij een modeshow hebben ze het toch wel eens over... "linda gaat gekleed in een beige combinatie, de rok is aan de zijkant afgezet met bla bla bla"quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:44 schreef Taxi het volgende:
Zover ik weet zijn de vrachtwagens van de C&A beige...
Vrouwen, niet mensheid.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:41 schreef getikte_rik het volgende:
Je kunt de mensheid scheiden in twee groepen. Moet je niet doen, da's veel te veel werk...
![]()
Hm, dan ga ik daar ook maar eens kijken!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:28 schreef Reloaded het volgende:
Ik heb hem laatst gekocht bij Mediamarkt voor ¤ 49,95
quote:Gesigneerde DVD-box te bestellen:
Bestellingen vanuit Nederland:
De box is te bestellen door ¤ 78,25 (dat is inclusief ¤ 8,25 verzend- en administratiekosten) over te maken op girorekening 63.35.108 t.n.v. Impresariaat Angelique Finkers. Vermeld daarbij: 'DVD box HF' plus uw naam, adres en woonplaats. U krijgt de box zo snel mogelijk thuisgestuurd. De DVDbox is tevens (maar weliswaar niet gesigneerd) in de platenwinkel te koop.
Voor bestellingen vanuit België zijn de verzendkosten iets hoger, waarmee het totaalbedrag ¤ 81,40 wordt.
U kunt de volgende bankgegevens voor de transactie gebruiken:
IBAN: NL48 PSTB 0006 3351 08
BIC: PSTBNL21
En later:quote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef ElCondor het volgende:
"Wir sind drei klüge Leuten, Wir kommen aus dem Osten!"
"Wij zijn van de felicitatiedienst!"
"Ja?"
"Gefeliciteerd!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |