doe het dan tenminste goedquote:Op maandag 7 november 2005 18:26 schreef King_Nothing het volgende:
Wat rijmt er nou op waterfiets, toch helemaal niets
![]()
He, een stoplicht.........................................wat een lawaai.quote:Op maandag 7 november 2005 19:26 schreef Giem het volgende:
Ach vind niet dat hij ene goed heeft.. vind alles wel mooi, maar het mooiste blijft almelo en daar heeft hij zelfs gezeur om gehad, het toerisme zou zijn weg gebleven..
Het ene stoplicht springt op rood, het andere op groen,
in almelo is altijd wat te doen.
Of dat stukje van dat ratelapparaat, met de ehbo.
Het mooist is een combinatie van beide (en ratelapparaat met stoplicht) voor iemand die en doof en blind is..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:49 schreef r_one het volgende:
Hans zei: "Grietje, ik doe mijn rokje aan."Ze waren broertjes van elkaar, Hans en Chrietje Titulaer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:06 schreef Dwaashaas het volgende:
De papegaai met het tafel-oefen-boekje: Niets uit deze uitgave mag zonder toestemming van de auteur vermenigvuldigd worden.
De Vinger in Aadorp :pquote:Op maandag 7 november 2005 20:05 schreef Sport_Life het volgende:
Ik zet m in zn 1... zn 2.... zn3 .... en ik start de auto.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef Wombcat het volgende:
Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien
inddquote:Op maandag 7 november 2005 23:21 schreef Jegorex het volgende:
"Zo buurvrouw, heeft de auto nogal kuren, wat dan."
"Nou" zegt ze "hij slaat nogal gouw af."
Ik zeg, "ow dat is lastig, want ik moet rechtdoor."
compleet werk?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
indd. Geniaal die man!
.
Zit er over te denken om die DVD box te kopen a ¤80.
quote:DVD 1: EHBO is mijn lust en mijn leven
Het meisje van de slijterij
DVD 2: Kroamschudd?n in Mariaparochie ( animatie)
MacBeth ( animatie)
De zon gaat zinloos onder, morgen moet ze
toch weer op
DVD 3: Het carnaval der dieren
Sint Joris mis
Dat heeft zo?n jongen toch niet nodig
DVD 4: Geen spatader verandert ( NL)
Gen spatoader aans ( Twents)
DVD 5: Kalm aan en rap een beetje (NL, deel 1)
Heanig an en rap wat ( Twents, deel 1)
DVD 6: Kalm aan en rap een beetje ( NL, deel 2)
Heanig an en rap wat ( Twents, deel 2)
DVD 7: Een Engelhart in Rome
Jaja. Finkers.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:37 schreef 2dope het volgende:
"Net als dat 3-landenpunt.. Ik bedoel, best wel leuk hoor, 3 van die landen die samen bij elkaar komen, maar om er nou een punt van te maken..."
ofzoiets dan
Brand op een begraafplaats, 80 doden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:31 schreef Sport_Life het volgende:
*herinnert zich iets van een crash op een begraafplaats.
Dat is zo'n saaie grap.. snap niet dat mensen die altijd maar moeten noemen als het over Finkers gaat. Hij heeft honderden betere grappen gemaakt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:19 schreef petre86 het volgende:
iets met
dan staat het licht op rood, dan weer op groen
in Almelo is altijd wat te doen..
Het was een REUS-ach-tig klein mannetje.quote:Op maandag 7 november 2005 23:23 schreef Lucille het volgende:
Klein Duimpje was zooooo klein, hij was nog kleiner dan zijn eigen duim.
Of zoals wij Lotusmedewerkers zeggen: "Uit zijn verband gerukt".quote:Op maandag 7 november 2005 20:13 schreef Wombcat het volgende:
Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien
Als je dan zo graag wilt quoten doe het dan goed,quote:
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe, die zouden het wel rooien.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:44 schreef Lod het volgende:
[..]
Of zoals wij Lotusmedewerkers zeggen: "Uit zijn verband gerukt".![]()
Het spijt met maar door dit soort quotes verpest je gewoon de humor.
Zo heb je het over Friezen, zo heb je het over dooien... Dat slaat toch nergens op?
Er hoort een heel voorspel bij om uiteindelijk bij deze zin tot een geniale climax te komen maar door er een one-liner van te maken wordt het flut.
quote:Mijne heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.
Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,
In afwachting van uw afwijzing, etc, etc...
Ik heb hem laatst gekocht bij Mediamarkt voor ¤ 49,95quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
indd. Geniaal die man!
.
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:05 schreef Taxi het volgende:
Blind date:
Lang blond haar, blauwe ogen en 2 meter 20 lang!......
Je kunt mij herkennen aan de rode roos...![]()
![]()
Dacht dat ik zo'n beetje alles van Herman Finkes wel had op CD/DVD enzo. Maar die eerste komt mij echt helemaal niet bekend voor, waar is die van?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:39 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
"In de haven van Rotterdam is vanochtend een rubberboot opgeblazen ..."
"Zelfmoord? Dat is wel het laatste wat ik zou doen!"
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:45 schreef Lod het volgende:
[..]
Dacht dat ik zo'n beetje alles van Herman Finkes wel had op CD/DVD enzo. Maar die eerste komt mij echt helemaal niet bekend voor, waar is die van?
Ga jij em dan nog maar eens goed luisteren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:54 schreef Henry het volgende:
[..]
Als je dan zo graag wilt quoten doe het dan goed,
Dat klopt ik woon in Almelo, naast een neger
Volgens mij woont ie in Almelo naast een neger.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:19 schreef Laton het volgende:
[..]
Ga jij em dan nog maar eens goed luisteren.![]()
En deze komt mij ook niet bekend voor. Uit welke show komt deze?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:20 schreef Eastwood het volgende:
"Ik jou discrimineren? En waarom zou ik jou niet discrimineren en een ander wel?"
![]()
Ach wellicht varieert ie het. Heb hier een show van em waar ie toch echt enschede zegt. Althans zijn broer.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:29 schreef Lod het volgende:
[..]
Volgens mij woont ie in Almelo naast een neger.
Wordt in deze post ook gezegd Quote een cabaretier!
quote:Op maandag 7 november 2005 23:02 schreef Murray het volgende:
Tot zover het nieuws, dan volgt nu nog een waarschuwing voor de scheepvaart:
PAS OP!
" Kalm aan en rap een beetje " die show dat ie een tijd op de top van die berg staat...quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:30 schreef Lod het volgende:
[..]
En deze komt mij ook niet bekend voor. Uit welke show komt deze?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:51 schreef Lod het volgende:
Oh, moet ik Kalm aan nog maar eens gaan leren
Zijn weerberichten zijn ook leuk:
- Kans op neerslag in het hele land met uitzondering van de Antillen.
De hele Stomawals:quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:57 schreef Lod het volgende:
Ik klapper wel eens met mijn tanden,
ik krab me wel eens aan mijn kont
Verder wil ook wel pogen
me in de ochtendstond
nog één keer om te draaien
als ik gapend wakker word.
Verder doe ik niet zo bijzonder veel aan sport.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:52 schreef Tony_Teletext het volgende:
Vroeger dachten ze dat de aarde plat was, zo plat als een pannekoek
Tegenwoordig weten ze dat de aarde rond is, zo rond als een pannekoek.
haha ik ook.. ik zag hem liggen, dacht die moet ik hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
indd. Geniaal die man!
.
Nieuws voor doven en slechthorenden.quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Laton het volgende:
GLAAAAANERBRUG HEEEFT KABELTELEVISIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:23 schreef Scootmobiel het volgende:
In dit topic staan ook een heleboel goeie.![]()
Een paar van mijn favorieten:
'Alleen vorig jaar al heeft de Vaalserberg dertig doden geëist. Gelukkig is men niet op de eis ingegaan, maar je schrikt toch wel even als je het hoort.'
quote:Op maandag 7 november 2005 20:09 schreef Guidoow het volgende:
Als je de tijd na de donder vermenigvuldigt met de snelheid heb je de afstand. Dus als je de afstand deelt door de snelheid weet je precies hoe snel je geteld hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |