ter wijl ik toe keek hoe het ijsklontje van mijn pinâ colada langzaam aangroeide.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:24 schreef AgLarrr het volgende:
Liedje over zijn academische carrière:
"Ik werd ingeschreven als gymnasiast;
Dat was´t."
En verder zo uit't blote hoofdje:
Op zulk soort momenten komt god u tegemoet. Raak niet in paniek, blijf rechts rijden, en probeer hem met licht signalen te waarschuwen.
Finkers
ben er al achter, hij komt uit: Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig...quote:de uitspraak: de Elfstedentocht van '85 was een makkie. Ik schenk mezelf een kop koffie in, rijd de Elfstedentocht, neem een slok van mijn koffie, bek verbrand.
alleen dat laatste stukje van net zo gemakkelijk als praten moet je zonder stotteren er neer zetten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:52 schreef Karrs het volgende:
Je hebt mensen die nooit een fout maken bij het pianospelen. Mijn pianoleraar was ook zo iemand. Ik vroeg hem eens: "Hoe krijgt u dat toch voor elkaar om nooit een fout te maken bij het pianospelen?"
"O", zei hij, "om eh, om n-nooit een f-f-fout te maken bij bij eh, bij het pianospelen, is eh, is eh, volgens mij een k-kwestie van eh, w-w-wanneer je maar eh, elk m-moment van de dag dat je vrij bent con-consequent oefent en je houdt dat lang genoeg vol d-dan wordt eh, d-d-dan wordt op den duur wordt eh, pi-pianospelen n-net zo ge-gemakkelijk als praten".![]()
![]()
Je zou kunnen proberen eerst een topic te lezen. Had je heel wat typwerk bespaart.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:26 schreef Thy... het volgende:-knip-
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik kom toch niet gelijk in de rolstoel he dokter,
neee, nee, daar zult u wel voor moeten sparen denk ik, zegt de dokter.
dat is deze jaquote:Op zondag 5 juli 2009 11:52 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
![]()
D'r was er toch ook nog zo een als:
'Heb ik daar dan de rest van mijn leven last van dokter?
'ja, maar dat duurt niet zo lang'
Jaa ik heb m zaterdag nog gezienquote:Op maandag 6 juli 2009 15:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
stukje uit dat verhaal met klein duimpje:
om klokslag 5 voor 11 namen ze weer afscheid.
klokslag 5 voor 11 vond ik ook al zo vreemd, maar ik weet zeker dat het 5 voor 11 was want oma zei nog kun je de volgende keer die klok eens voor me na kijken.
tuurlijk oma, want er zat een groot hart in dat kleine duimpje.
zul je wel voor zichtig zijn want de vorige keer had je je kleine zusje bij je en die is door de grote boze wolf in 2 stukken gebeten.
grappig als ze was, als ze toch al een half zusje was.
vrolijk lachend namen ze weer ascheid.
die gaat anders:quote:Op maandag 6 juli 2009 15:29 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Jaa ik heb m zaterdag nog gezien![]()
Klein Duimpje was zooooo klein, hij was nog kleiner dan zijn eigen duim.![]()
Klopt.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
die gaat anders:
klein duimpje ws een klein mannetje, hij was een klein mannetje.
het was een reusachtig klein mannetje.
hij was niet groter dan zijn eigen duim.
...op dat moment was ons kind stil, maar jah toen had ik klein duimpje aan het huilen.
gerard is atheïst, jah maar hij doet er al een hele tijd niks meer aanquote:Op maandag 7 november 2005 19:26 schreef Giem het volgende:
Ach vind niet dat hij ene goed heeft.. vind alles wel mooi, maar het mooiste blijft almelo en daar heeft hij zelfs gezeur om gehad, het toerisme zou zijn weg gebleven..
Het ene stoplicht springt op rood, het andere op groen,
in almelo is altijd wat te doen.
Of dat stukje van dat ratelapparaat, met de ehbo.
Het mooist is een combinatie van beide (en ratelapparaat met stoplicht) voor iemand die en doof en blind is..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |