quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:14 schreef xienix84 het volgende:
Ik post em maar hier, want dit is een recent cabarettopic en daarnaast is t misschien wel van Finkers.
Deze uitspraak: De natuur is mooi, maar je moet er wel wat bij te zuipen hebben.. is die van FInkers of van iemand anders (Visscher misschien)
Officieel van Kloos maar Harrie Jekkers gebruikt 'm in 1 van zijn shows(ik geloof in "Met een goudvis naar zee", hij is waarschijnlijk de cabaretier die diegene die die vraag stelde zoekt. Overigens een geweldige cabaretierquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:34 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
[..]
Ik geloof van Willem Kloos, maar die vind je in de categorie Nederlands Schrijver, langer geleden dan Finkers of Visscher.
Herman Finkers heeft anders in zijn begindagen wel een zeer vergelijkbare grap gemaakt over Italiaanse mannen met een snorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:31 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
"Ik hou niet van generaliseren, Surinamers doen dat ook altijd zo."
Desondanks is Theo Maassen briljanter.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:46 schreef Lod het volgende:
[..]
Herman Finkers heeft anders in zijn begindagen wel een zeer vergelijkbare grap gemaakt over Italiaanse mannen met een snor
En dat was ver voor Maassens zijn tijd...
Kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Desondanks is Theo Maassen briljanter.
Nuancequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.
Ik kan beide waarderen.
quote:En wat is weer uiteindelijk de moraal van het verhaal?:
Koop nooit iets bij Blokker, want `t is rotzooi allemaal
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:31 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Herman Finkers
Theo Maassen, dié heeft pas quotes![]()
Kom we doen een topickaapquote:
Niet als het aan mij ligt!quote:
Het topic heet: "post hier de beste Herman FInkers uitspraken" en niet "wie is er de beste cabaretier". Als je geilt op uitspraken van Maassen kun je beter een topic over hem openen, in plaats van hier off topic te gaan. Of ben je gewoon zo'n zielige zeikerd die graag topics verziekt met niet ter zake doend geouwehoer?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Desondanks is Theo Maassen briljanter.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:23 schreef Xessive het volgende:
[..]
Het topic heet: "post hier de beste Herman FInkers uitspraken" en niet "wie is er de beste cabaretier". Als je geilt op uitspraken van Maassen kun je beter een topic over hem openen, in plaats van hier off topic te gaan. Of ben je gewoon zo'n zielige zeikerd die graag topics verziekt met niet ter zaken doend geouwehoer?
Welnee. Je deed het voor een gedichtje van Finkers:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:25 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Ja op alles. Maar stiekem deed ik het voor jouw reactie.
Awwwquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:35 schreef Xessive het volgende:
[..]
Welnee. Je deed het voor een gedichtje van Finkers:
Allebei de ogen
van de allermooiste vrouw,
zijn niet half zo mooi,
als die ene van jou.
Zoals: "Almelo: daar blijf je voor thuis!"quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:26 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat is zo'n saaie grap.. snap niet dat mensen die altijd maar moeten noemen als het over Finkers gaat. Hij heeft honderden betere grappen gemaakt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:01 schreef Overdrive het volgende:
Kort na ons trouwen gingen we uit elkaar.
We hebben ons gedoucht en aangekleed en gingen naar beneden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |