abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70476716
Nogmaals
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:31 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Herman Finkers

Theo Maassen, dié heeft pas quotes
pi_70479592
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nogmaals
[..]

Hé daar heb je weer een van Theo's holmaatjes! Wel in staat om off topic te gaan, maar net te lui om een eigen topic te openen voor hun held.
pi_70480444
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef Xessive het volgende:

[..]

Hé daar heb je weer een van Theo's holmaatjes! Wel in staat om off topic te gaan, maar net te lui om een eigen topic te openen voor hun held.
Ongesteld?
pi_70480807
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ongesteld?
Drie van de vier weken
pi_70482305
kijk dit is meer mijn topic zie mijn hand tekening voor 1 van de beste uitspraken van herman finkers.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_70482414
quote:
Op zondag 28 juni 2009 09:18 schreef callous het volgende:
"Het meisje heeft een moeilijke jeugd gehad. Haar vader was pedofiel en haar moeder is op elfjarige leeftijd overleden"

request:

de uitspraak: de Elfstedentocht van '86 was een makkie. Ik schenk mezelf een kop koffie in, rijd de Elfstedentocht, neem een slok van mijn koffie, bek verbrand.

Weet iemand uit welke show die komt? Ik heb nu alles nog maar een keer gekeken (goh wat een straf:)) maar ben hem niet tegengekomen. Ik mis alleen "kalm aan..." maar kan me niet herinneren dat die grap nog zo "jong" is...

wie weet het?
volgens mij de zon gaat zinloos onder morgen moet ze toc weer op.
I am a child of God
God is not dead.
pi_70484103
een liedje van herman:

n de sneeuw val Tirol zit jodelpret en jodeljool
Skieen gaat nog niet zo vaardig
Maar pootje over lukt al aardig
In de sneeuw van Tirol
Een weekje zonder boerenkool
En ook al is het een cliche
Ik zing van jodeladiejee

Nu komen dan die rake en scherpe grappen, ja, lacht u maar even...

Zie je daar die blonde vent, `t is de skileraar die wenkt
Of je onder aan de schans om het afstapje denkt
Kijk, hij gaat al naar benee
Ik denk, o jodeladiejee
Maar hij kan er heel wat van
`t Is zo`n knappe jongeman
Alle dames uit de groep roepen: `O, wat sind sie goed`
Ja, zo`n jodelaar, die heeft het in zijn bloed

In de sneeuw van Tirol zit jodelpret en jodeljool
Skieen gaat nog niet zo vaardig
Maar pootje over lukt al aardig
In de sneeuw van Tirol
Een weekje zonder boerenkool
En ook al is het een cliche
Ik ski van boven naar benee

Want het leven is waardeloos
Zonder een jodel
Helemaal hopeloos
Geen fuck meer aan

Ik ben een meisje uit de polder, jodeleehodeliehaho
Ik krijg al hoogtevrees op zolder, jodeleehodeliehaho
In de bergen van Tirol, daar woont mijn lieve Hans
Tussen hem en mij is het nooit veel geweest
Want Hans heeft watervrees

Gezellig, he?

ik heb hem maar even op gezocht want wist hem niet helemaal meer uit mijn hoofd maar ik vind hem te grappig om maar half hier neer te zetten.
I am a child of God
God is not dead.
pi_70492389
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:14 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

volgens mij de zon gaat zinloos onder morgen moet ze toc weer op.
volgens mij niet, heb van de week die show bekeken maar niet tegengekomen...
weet je/iemand welk deel/hoofdstuk?
pi_70494604
quote:
Op zondag 28 juni 2009 09:18 schreef callous het volgende:
"Het meisje heeft een moeilijke jeugd gehad. Haar vader was pedofiel en haar moeder is op elfjarige leeftijd overleden"
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_70510172
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef callous het volgende:

[..]

volgens mij niet, heb van de week die show bekeken maar niet tegengekomen...
weet je/iemand welk deel/hoofdstuk?

het komt uit EHBO is mijn lust en mijn leven.

ik heb hier de tekst voor je:

Steeds als er vorst is denkt de Fries: vorst
En controleert het water op de dikte van de korst
Koorts in elf steden, kan de tocht gereden
Het antwoord komt vanzelf, van de raad van elf

De elfstedentocht, zo verknocht, aan Berenburg, Berenburg

Opa Nauta heeft de tocht ooit eens gemaakt
In alleen een onderbroek en verder poedelnaakt
Ik ben speciaal vertrokken, kleumde hij, want ik ben al oud
In een lange onderbroek en nog heb ik het koud

De elfstedentocht, in de bocht, met Berenburg, Berenburg

Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zouden het wel rooien
Tjibbe, Sjoerd en Wibbe die zaten mooi te klooien
Zijn in een wak gereden, volledig overleden
Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien

De elfstedentocht, door de bocht, met Berenburg, Berenburg

Over dooi gesproken: in wereldoorlog twee
Werd hij vaak gereden, het weer zat vreselijk mee
Een koude oorlog, dat is waar, drie schaatsers vroren dood
Was toen niet zo een bezwaar: het ging van de grote hoop

De elfstedentocht, wat een bocht, is Berenburg, is Berenburg...
I am a child of God
God is not dead.
pi_70510391
het verhaal van het meisje met de eierstokjes is ook wel mooi.

weet zo niet hoe het helemaal gaat maar klein stukje wel:

haar tanden stonden nu wel heel ver naar voren. Het is beter om de tanden maar zo te laten staan en het lichaam een halve meter naar voren te verplaatsen, o hij had het niet meer hij had het niet meer.

of Jacobus had nog al last van zijn stem, maar niet alleen Jacobus had last van zijn stem. Iedereen had last van zijn van Jacobus zijn stem.

sorry dat ik zoveel post, maar ik ben eenmal fan van herman finkers. en ken best veel stukken/ stukjes uit mijn hoofd. en weet meestal ook wel uit welk stuk ze komen
I am a child of God
God is not dead.
pi_70519448
Leuke citaten, sjoemie!
Ik moet zelf ook altijd weer lachen om die scenes, ook al weet je allang wat er gaat komen...
Ze blijven geniaal!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_70524831
quote:
Mijne heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.

Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,

In afwachting van uw afwijzing,
pi_70524860
Deze is ook wel best geniaal eigenlijk

De brandstoftank die verloren is door een Amerikaanse straaljager is terecht gekomen in het Drentse Klazienaveen. Twee vrouwen moesten naar de dokter. Op weg daar naartoe kregen zij de brandstoftank op hun hoofd. Daarop moesten zij naar de dokter. De betreffende arts is ter verantwoording geroepen. De vrouwen troffen derhalve de arts niet thuis, en moesten onverrichter zake weer naar huis terugkeren. Op weg naar huis kregen zij een tweede brandstoftank op hun hoofd. Daarop moesten zij naar de dokter. De piloot is ter verantwoording geroepen. Op weg naar zijn superieuren verloor hij twee brandstoftanks in het Drentse Klazienaveen. Er werd niemand gewond. Aanvankelijk was er nog sprake van twee vrouwen die naar de dokter moesten, maar door een ons niet bekende oorzaak is die afspraak verzet.
pi_70524909
Ik heb mijn vrouw leren kennen in Assen. We waren toen precies vier jaar getrouwd. En dat was het moment om uit elkaar te gaan.

Ik heb haar destijds ontmoet in Paterswolde, op het naaktstrand van het Paterswoldermeer. Ik heb haar daar op een beetje vreemde manier ontmoet. Dat komt zo, ik ren nogal veel op zo'n naaktstrand. Ja, want soms als er zo'n vrouw voorbij komt ben ik wel eens bang dat ik een erectie zal krijgen, en om dan haar en mijzelf niet in verlegenheid te brengen spring ik maar snel even het koude water in. Soms komt er iemand voorbij waarvan ik zeker weet dat ik geen erectie zal krijgen, maar om niet onbeleefd te lijken spring ik toch maar snel... (even het koude water in)

En terwijl ik zo heen en weer aan het rennen was, kwam ik een oude bekende tegen die me voorstelde aan een zekere mijnheer en mevrouw de Bruin. Hij zei: "Mag ik je even voorstellen: mijnheer en mevrouw De Bruin." Ik keek, en ik keek regelrecht in het liefste gezichtje dat ik ooit van mijn leven had gezien. Maar ook mevrouw De Bruin mocht er wezen. Dus ik ren dubbel zo hard naar het water; de heer en mevrouw De Bruin renden een eindje met me mee. Onderweg werd ik nog voorgesteld aan hun dochter. Met haar ben ik die avond Paterswolde in geweest. Na afloop heb ik haar naar huis gebracht, omdat ze niet alleen in het donker over straat durfde. Daarna heeft zij mij naar huis gebracht, omdat ik ook niet alleen in het donker over straat durfde. Vervolgens bracht ik haar weer naar huis, en zij mij weer, net zo lang tot het licht werd.

Ik ben uiteindelijk met Linda de Bruin getrouwd. Linda en ik betrokken een huisje in de driehoek Assen, Rolde, Rome. We kregen daar binnen een jaar een kind. Het was een pijnlijke bevalling. De geboorte van onze dochter was dan ook een weinig vrolijke aangelegenheid. Het enige dat er opgewekt aan was, waren de weeën. Toch wel vreemd, vind ik, dat de bevalling van onze dochter zo verschrikkelijk lang duurde, terwijl de verwekking ervan in een vloek en een zucht was gebeurd... De zucht was van mij, de vloek van mijn vrouw.
Het meest pijnlijke aan de bevalling was echter wel dat ons kind zo verschrikkelijk lelijk was. Ja echt, het was een foeilelijk kind. Het klinkt misschien raar, maar toch zijn mijn vrouw en ik wel blij met het kind. Want weet u, Linda en ik, we hadden wel bewust gekozen voor een kind. Niet direct dàt kind, maar toch...

!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:34:14 #241
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_70526911
"jij speelt een verrekt leuk potje voetbal" zeiden de ajax spelers tegen mij.
Och, jullie hebben weer andere kwaliteiten (ofzoiets)
pi_70535902
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:34 schreef egg-bird het volgende:
"jij speelt een verrekt leuk potje voetbal" zeiden de ajax spelers tegen mij.
Och, jullie hebben weer andere kwaliteiten (ofzoiets)
O ja, toen stond-ie samen met het elftal maar ook met Herman van Veen onder de douche.
Zag-ie 'm ook eens mét haar...
Zelf leren nadenken is op school uit de mode, sinds de invoering van het kringgesprek...
pi_70543715
Jij hebt een bekend gezicht.

-Och dat weet ik niet hoor.

Ja jij hebt een ontzettend bekend gezicht.

-Och

Jij hebt echt een heel erg bekend gezicht, hoe is je naam?

-Herman Finkers.

En toch heb je een bekend gezicht

eddie de eagle, die kent u wel.
eddie de eagle die met het ski schansspringen in een rolstoel is beland, dat vond ik zo knap gemikt.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:48:00 #244
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_70545578
TEEEEEEEEEEEEEE-LEEEEEEEEEEEEE-FOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON,
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:48:38 #245
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_70545591
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
eddie de eagle, die kent u wel.
eddie de eagle die met het ski schansspringen in een rolstoel is beland, dat vond ik zo knap gemikt.
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
pi_70546387
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef -SL- het volgende:
TEEEEEEEEEEEEEE-LEEEEEEEEEEEEE-FOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON,
Ow te laat
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:23:16 #247
176916 Karrs
2007-2017
pi_70546687
Een stoere boerenvrouw, dat is mijn tante Sien
Die heeft in haar leven niet zoveel gezien
Geboren in Vasse en altijd daar gewoond
Geen enkel ander dorp heeft zich ooit aan haar vertoond
Haar hele leven heeft mijn tante Vasse slechts gezien
Vasse ligt in Nederland, dat weet u wel misschien
Het lag in de oorlog in het Duitse Rijk
En na de oorlog weer in ons Koninkrijk
Dus dankzij de oorlog heeft mijn tante Sien
In haar leven toch nog iets van de wereld gezien.

Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:23:18 #248
171594 Hri
Askakó
pi_70551081
Wanneer hij een kanon heeft, en er een kogel in laat rollen.. hoor je hem 10 seconde lang rollen en overal vanaf vallen.. geniaal die flauwe humor

tvp
pi_70551111
of dat stuk over de paranormale gaven binnen zijn familie en dan vooral over die tante trees die dacht dat ze vroeger een vis is geweest en als je haar zo ruikt zou dat nog wel eens kunnen kloppen ook

stukje verder op in het verhaal.

Op een gegeven moment komt mijn vader de keuken binnen en stapt het aura veld van tante trees binnen, snif snif, snif snif, jah mijn vader werkt met hele andere zintuigen dan tante trees, annie, annie hej 'n vis gebakken. joh ,joh hans, ik heb 'n vis bakk'n. Nou bak d'r dan nog maar 'n paar want ik ruuk tante trees nog steeds.
I am a child of God
God is not dead.
pi_70551148
TVP

zo, nu het topic lezen

[is aan het solliciteren]
"Of ik een baantje zocht in het bordeel. Als rechterhand van de directeur. Ik zeg: 'Dat doet de directeur maar mooi zelf!'"
[...]
[sollicitatiebrief aan het lezen]
"...kom ook bij V&D werken, want de hele dag thuiszitten is ook maar z.o.z.
want de hele dag thuiszitten is ook maar z.o.z.
Het zit 'em in dat z.o.z."
[pakt woordenboek]
"Hier, z.o.z.: Zie ommezijde"
[slaat bladzijde om]
"Zozo. Want de hele dag thuiszitten is ook maar zozo"

[ Bericht 33% gewijzigd door Anywhere op 01-07-2009 16:35:31 ]
friet saté
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')