Het is toch ook gewoon tuig van de eerste orde?quote:Op zondag 6 november 2005 14:39 schreef zoalshetis het volgende:
idd vreemd dat een minister van binnenlandse zaken bekritiseerd wordt door deze vuige ratten schoffies of tuig te noemen
en 1968 ook.. Zie Wikipedia link in mijn OP.quote:Op zondag 6 november 2005 14:39 schreef Meki het volgende:
ik heb gehoord dat er in 1980 ook hevig is gereld in Frankrijk
heeft iemand daarvoor een bron
Beetje egoistisch zijn we allemaalquote:Op zondag 6 november 2005 14:41 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga verdomme volgende maand naar Parijs. Als die gasten dan maar ophouden.
het is symptoombestrijding...quote:Op zondag 6 november 2005 14:39 schreef zoalshetis het volgende:
idd vreemd dat een minister van binnenlandse zaken bekritiseerd wordt door deze vuige ratten schoffies of tuig te noemen
quote:In Parijs zelf is de Franse politie zondag 'gemobiliseerd'. Parijs was in de nacht van zaterdag op zondag voor het eerst ook het decor was van hevige rellen tussen jongeren en politie. De ongeregeldheden zijn daarmee overgeslagen van de verpauperde voorsteden naar het centrum van de hoofdstad. Meer dan dertig auto's gingen in de stad Parijs in vlammen op. De politie arresteerde dertig mensen, van wie elf op heterdaad werden betrapt toen ze brandbommen maakten, verklaarde een politiewoordvoerder.
nee het is duidelijkheid en ze moeten verdelgd worden.quote:Op zondag 6 november 2005 14:43 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
het is symptoombestrijding...
of je bent mobiel met de motor, auto, metro misschien?quote:Op zondag 6 november 2005 14:43 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ze moeten wel met velen zijn zeg
of er is al een lange planning aan vooraf gegaan.quote:Op zondag 6 november 2005 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of je bent mobiel met de motor, auto, metro misschien?
Dat kan ik niet inschatten. Hoop van niet, want dan is het mogelijk eenvoudiger schoonvegen.quote:Op zondag 6 november 2005 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of er is al een lange planning aan vooraf gegaan.
156 foto's http://news.yahoo.com/pho(...)bGk2OHYzBHNlYwN0bXA-quote:Op zondag 6 november 2005 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
CNN plaatst een foto met blanken
[afbeelding]
terwijl Yahoo! het anders doet
[afbeelding]
de relschoppers moeten ermee ophouden, de zinloosheid ervan inzienquote:Op zondag 6 november 2005 14:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee het is duidelijkheid en ze moeten verdelgd worden.
ja en hoe wil je dat ze stoppen dan?quote:Op zondag 6 november 2005 14:51 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
de relschoppers moeten ermee ophouden, de zinloosheid ervan inzien
De meesten zullen er persoonlijk niet al te veel last van hebben. Ze slopen vooral hun eigen buurten.quote:Op zondag 6 november 2005 14:51 schreef zoalshetis het volgende:
de vraag is nu. hoelang slikken de niet allochtone fransen dit gezeik nog.
ja maar nu gaan dus ook de rellen door. en dan? ok ik geef toe. de gewone hardwerkende, naar school gaande burger heeft niet dezelfde wapens als die criminelen, maar dan kan de overheid die wapens wel verstrekken.quote:Op zondag 6 november 2005 14:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De meesten zullen er persoonlijk niet al te veel last van hebben. Ze slopen vooral hun eigen buurten.
waarom sloop je in godsnaam je eigen buurtquote:Op zondag 6 november 2005 14:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De meesten zullen er persoonlijk niet al te veel last van hebben. Ze slopen vooral hun eigen buurten.
protesteren ertegen, de gematigden moeten de radicalen kalmeren, met een wapenmacht ed. kan je tegen zoiets alleen maar falen, ze kunnen bv. nog heftiger reageren zodat een wapenwedloop ontstaatquote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en hoe wil je dat ze stoppen dan?
Nog wel ja, maar Centraal Parijs is wellicht niet hun eigen buurt.quote:Op zondag 6 november 2005 14:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ze zetten het leger niet in, maar gaan de burgerij bewapenen?quote:Op zondag 6 november 2005 14:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maar nu gaan dus ook de rellen door. en dan? ok ik geef toe. de gewone hardwerkende, naar school gaande burger heeft niet dezelfde wapens als die criminelen, maar dan kan de overheid die wapens wel verstrekken.
dat lijkt me, als het zo doorgaat een prima zaak ja.quote:Op zondag 6 november 2005 14:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ze zetten het leger niet in, maar gaan de burgerij bewapenen?
Dat heb je toch meestal met zo'n volksopstand. Kijk bijvoorbeeld naar de krakersrellen in Amsterdam.quote:Op zondag 6 november 2005 14:57 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
waarom sloop je in godsnaam je eigen buurt![]()
ja met spandoeken lopen roepen dat je dit niet leuk vindt...quote:Op zondag 6 november 2005 14:57 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
protesteren ertegen, de gematigden moeten de radicalen kalmeren, met een wapenmacht ed. kan je tegen zoiets alleen maar falen, ze kunnen bv. nog heftiger reageren zodat een wapenwedloop ontstaat
Dat lijkt er meer op dan die rode departementen bij Wikipedia, net of er overal iets isquote:Op zondag 6 november 2005 14:58 schreef highway101 het volgende:
[..]
ik heb n.a.v. alle nieuwsberichten zelf een kaart gemaakt:
[afbeelding]
Alleen de vraag is, is er dan nog wel wat te zien in frankrijk?quote:Op zondag 6 november 2005 15:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wil met m'n vriend over een paar maandjes lekker romantisch naar Parijs een paar dagen, dus dan moet het over zijn, BEGREPEN?
Want dan kom IK!
![]()
Jazeker. Ik heb m al een paar x geupdate. ELke nacht zijn er namelijk meer steden...quote:Op zondag 6 november 2005 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op dan die rode departementen bij Wikipedia, net of er overal iets isKan ik deze in de OP plaatsen?
ga maar vast onderhandelen voor vrede danquote:Op zondag 6 november 2005 15:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wil met m'n vriend over een paar maandjes lekker romantisch naar Parijs een paar dagen, dus dan moet het over zijn, BEGREPEN?
Want dan kom IK!
![]()
je geeft dan toch aan dat je het afkeurt, lijkt mij toch een signaal dat die relschoppers het nadenken moet gevenquote:Op zondag 6 november 2005 15:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja met spandoeken lopen roepen dat je dit niet leuk vindt...
quote:Op zondag 6 november 2005 15:04 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je geeft dan toch aan dat je het afkeurt, lijkt mij toch een signaal dat die relschoppers het nadenken moet geven
als je hem update, blijft de naam dan hetzelfde? Anders moet je hem in de Wiki ook even aanpassen namelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 15:04 schreef highway101 het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb m al een paar x geupdate. ELke nacht zijn er namelijk meer steden...
Hebben ze dat besef zelf niet? Ik neem aan dat er toch nog op z'n minst een paar weldenkende mensen tussen lopen, die zijn opgehitst door anderen? Je blijft aan het uitleggen bij dat domme klote-volk. En had ik al gezegd, dat het klote-volk is? Die trekken zich niets aan van spandoekjes.quote:Op zondag 6 november 2005 15:04 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je geeft dan toch aan dat je het afkeurt, lijkt mij toch een signaal dat die relschoppers het nadenken moet geven
als er genoeg mensen, familie, bekenden van die relschoppers, gaan meelopen dan moet er toch wel iets bij die relschoppers gaan dagen denk ik zo, dat dit langer niet kanquote:Op zondag 6 november 2005 15:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hebben ze dat besef zelf niet? Ik neem aan dat er toch nog op z'n minst een paar weldenkende mensen tussen lopen, die zijn opgehitst door anderen? Je blijft aan het uitleggen bij dat domme klote-volk. En had ik al gezegd, dat het klote-volk is? Die trekken zich niets aan van spandoekjes.
die beweging is heel anders dan de beweging van mensen die geen bekenden zijn van die ratten. en jij vraagt de onbekenden op tot demonstratie, tenminste daar ging het over.quote:Op zondag 6 november 2005 15:14 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
als er genoeg mensen, familie, bekenden van die relschoppers, gaan meelopen dan moet er toch wel iets bij die relschoppers gaan dagen denk ik zo, dat dit langer niet kan
nee, ik hoop dat er genoeg bekenden van die relschoppers gaan meelopen, voor de duidelijkheidquote:Op zondag 6 november 2005 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die beweging is heel anders dan de beweging van mensen die geen bekenden zijn van die ratten. en jij vraagt de onbekenden op tot demonstratie, tenminste daar ging het over.
maar dat was de oorsprong van onze discussie niet als je goed terug leest. tuurlijk is het nu zaak van imams en andere spreekbuizen om de kalmte te bewaren, naar de 'gewone' fransman luisteren ze toch niet. blijkbaar doet die achterban zijn best niety, of luisteren die ratten er toch niet naar. impasse die met tegengeweld doorbroken moet worden.quote:Op zondag 6 november 2005 15:17 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
nee, ik hoop dat er genoeg bekenden van die relschoppers gaan meelopen, voor de duidelijkheid
Ja, daar gaat het wel steeds meer op lijken. Met praten kom je bij dit tuig niet ver dus moeten ze het maar voelen.quote:impasse die met tegengeweld doorbroken moet worden.
De kans daarop wordt wel steeds groter.quote:Op zondag 6 november 2005 15:22 schreef Frances het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het wel steeds meer op lijken. Met praten kom je bij dit tuig niet ver dus moeten ze het maar voelen.![]()
![]()
het zal alleen maar tot meer geweld leiden, je neemt de onvrede bij die relschoppers nl. niet weg, tuurlijk zitten er relschoppers bij die rellen om het rellen en anderen ophitsen maar met geweld zul je ze vooral de gematigden daar alleen maar bevestigen in hun afkeer tegen de franse politie, overheid, het lijkt mij dus een offer voor niets, zoietsquote:Op zondag 6 november 2005 15:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dat was de oorsprong van onze discussie niet als je goed terug leest. tuurlijk is het nu zaak van imams en andere spreekbuizen om de kalmte te bewaren, naar de 'gewone' fransman luisteren ze toch niet. blijkbaar doet die achterban zijn best niety, of luisteren die ratten er toch niet naar. impasse die met tegengeweld doorbroken moet worden.
ik denk dat het geen nutteloos offer is en bepaalde mensen gewoon weer even duidelijk maakt wie er nou eigenlijk de baas is. dat is de democratie, en niet een of andere relschopper die zijn zin niet krijgt.quote:Op zondag 6 november 2005 15:26 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
het zal alleen maar tot meer geweld leiden, je neemt de onvrede bij die relschoppers nl. niet weg, tuurlijk zitten er relschoppers bij die rellen om het rellen en anderen ophitsen maar met geweld zul je ze vooral de gematigden daar alleen maar bevestigen in hun afkeer tegen de franse politie, overheid, het lijkt mij dus een offer voor niets, zoiets
helemaal mee eens ,het gewoon te zot voor worden dat ze met dit tuig willen gaan praten ,bah wat een softies. en die domme links politicie die zei dat de harde worden het aanwakkert is helemaal op zn schedel gevallen. die dommerikken proberen gewoon nu nog steeds de boel om te draaien.quote:Op zondag 6 november 2005 14:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Die Fransen moeten echt wat gaan doen, wat voor een flater sla je als regering als je dit soort onzin toelaat. Europa is al een luciferdoosje na 9-11, madrid, van gogh en London, dit maakt het nog veel erger.
nog beter zou zijn dat ze de relschoppertjes oppakken en gewoon weer terug zetten in de geboorteplaats van henzelf of hun ouders. liefst met de hele familie erbij, als deze geen werk hebben.quote:Op zondag 6 november 2005 15:35 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Vreemdelingenlegioen zou de oplossing zijn. Dan pakken de buitelanders de buitenlanders aan en kan er niet meer wrok jegens het franse volk komen dan als het door het leger gebeurd.
Nu hebben ze allemaal geen werk meer.. ze hebben het zelf in de fik gezet.quote:Op zondag 6 november 2005 15:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nog beter zou zijn dat ze de relschoppertjes oppakken en gewoon weer terug zetten in de geboorteplaats van henzelf of hun ouders. liefst met de hele familie erbij, als deze geen werk hebben.
democratie bereik je niet door het met geweld op te leggen, dat geldt voor beide kanten zover die gedefinieerd kan wordenquote:Op zondag 6 november 2005 15:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat het geen nutteloos offer is en bepaalde mensen gewoon weer even duidelijk maakt wie er nou eigenlijk de baas is. dat is de democratie, en niet een of andere relschopper die zijn zin niet krijgt.
de autoindustrie krijgt straks wel weer een flinke impuls. net als de bouw.quote:Op zondag 6 november 2005 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nu hebben ze allemaal geen werk meer.. ze hebben het zelf in de fik gezet.
ze leggen het ook niet met geweld op in eerste instantie. ze reageren logisch en democratisch als ze deze relschoppers flink aanpakken.quote:Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
democratie bereik je niet door het met geweld op te leggen, dat geldt voor beide kanten zover die gedefinieerd kan worden
Mjah, door dit halfwassen ingrijpen is het wachten tot de eerste autochtone milities zich vormen om hun eigendommen te beschermen. Iets wat de franse overheid duidelijk nalaat.quote:Op zondag 6 november 2005 15:39 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
democratie bereik je niet door het met geweld op te leggen, dat geldt voor beide kanten zover die gedefinieerd kan worden
Turkse NAVO-troepen, stemt Frankrijk zeker voor toetreding van Turkije in de EUquote:Op zondag 6 november 2005 15:35 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Vreemdelingenlegioen zou de oplossing zijn. Dan pakken de buitelanders de buitenlanders aan en kan er niet meer wrok jegens het franse volk komen dan als het door het leger gebeurd.
Ja, maar als de dealers in de fik gezet worden, wordt de verkoop wat vermoeilijkt.quote:Op zondag 6 november 2005 15:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de autoindustrie krijgt straks wel weer een flinke impuls. net als de bouw.
he he.. zeg eens geen gekke dingen. wil je?quote:Op zondag 6 november 2005 15:47 schreef dancemacabre het volgende:
Marokkaanse troepen, Parijs is al de hoofdstad.
Ik las dat al ergens op wikipedia. De plaatselijke bevolking wil dat de overheid het leger inzet, en dreigen zelf milities te vormen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, door dit halfwassen ingrijpen is het wachten tot de eerste autochtone milities zich vormen om hun eigendommen te beschermen. Iets wat de franse overheid duidelijk nalaat.
Dat is ook een oplossing. Er zijn vast wel Neo-nazi's, al hoor je er nu weinig van. Misschien zijn ze zich aan het groeperen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:48 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ik las dat al ergens op wikipedia. De plaatselijke bevolking wil dat de overheid het leger inzet, en dreigen zelf milities te vormen.
dat zou een goed idee zijnquote:Op zondag 6 november 2005 15:47 schreef dancemacabre het volgende:
Marokkaanse troepen, Parijs is al de hoofdstad.
die schieten ook met scherp meki. of is het dan ineens wel geoorlooft?quote:
Ja, of die LePen aanhangers...quote:Op zondag 6 november 2005 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is ook een oplossing. Er zijn vast wel Neo-nazi's, al hoor je er nu weinig van. Misschien zijn ze zich aan het groeperen.
Helemaal niet gek, tijdens de blitz op Parijs (woII) werd de enige tegenaanval van de 10-daagse campagne ingezet door een volledig Marokkaans Bataljon infanterie (kanonnenvlees), ze brachten zowaar de Hunnen tot stilstand maar werden dagen later uiteindelijk onder de voet gelopen omdat de Fransen liever naar Vichy trokken.quote:Op zondag 6 november 2005 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
he he.. zeg eens geen gekke dingen. wil je?
Als dat zo is, dan kan het wel eens een bloedige veldslag gaan worden en dagen, zo niet weken gaan voortduren, zolang de laffe Franse overheid niets doet.quote:Op zondag 6 november 2005 15:48 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ik las dat al ergens op wikipedia. De plaatselijke bevolking wil dat de overheid het leger inzet, en dreigen zelf milities te vormen.
ken je ook de geschiedenis van de goums en het vijde regiment bergsoldaten en hun slag bij monte cassino? zeer interessant.quote:Op zondag 6 november 2005 15:54 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Helemaal niet gek, tijdens de blitz op Parijs (woII) werd de enige tegenaanval van de 10-daagse campagne ingezet door een volledig Marokkaans Bataljon infanterie (kanonnenvlees), ze brachten zowaar de Hunnen tot stilstand maar werden dagen later uiteindelijk onder de voet gelopen omdat de Fransen liever naar Vichy trokken.
Dat is heel wat anders natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2005 15:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die schieten ook met scherp meki. of is het dan ineens wel geoorlooft?
Dan is het een kwestie van wachten tot dergelijke dingen gaan plaatsvinden.quote:Op zondag 6 november 2005 15:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan kan het wel eens een bloedige veldslag gaan worden en dagen, zo niet weken gaan voortduren, zolang de laffe Franse overheid niets doet.
Dat gaat vast wel gebeuren als het nog lang zo doorgaat, 25% stemt al Le Penquote:Op zondag 6 november 2005 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
zoals ik al schreef zal het me niks verbazen als ze gewone burgers gaan bewapenen als het zo doorgaat.
idd hoe dom ben je danquote:Op zondag 6 november 2005 14:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Die gaan zeker uitbreken; daar hoef je echt geen helderziende voor te zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 16:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Een nieuwe civil war.
Lille is maar 150km van Breda... en 100km vanaf Zeeuws Vlaanderen. Het komt dichterbij ja...quote:Op zondag 6 november 2005 16:14 schreef pberends het volgende:
Parijs ligt trouwens wel erg noordelijk (nee, niet op de kaart maar in het echt), en dus dicht bij Nederland
.
volgens de wereldvreemdbank moeten we europa blijven volpompen met juist die immigranten, want dat is goed... wie werken daar eigenlijk?quote:Op zondag 6 november 2005 16:15 schreef dancemacabre het volgende:
Sinds de vroege jaren '80 daalde het aandeel van het nationaal inkomen dat naar arbeiders ging van 74 tot 60% vandaag.
Dat zegt genoeg, in een kenniseconomie is geen plaats meer voor ongeschoolde arbeid, verdere immigratie van ongeletterden is dus niet meer wenselijk, blijkbaar.
Monaco, Lichtenstein, San Marino?quote:Op zondag 6 november 2005 16:12 schreef pberends het volgende:
Waarom vertrekken die jongeren trouwens niet naar andere EU-landen? Als ze een Frans paspoort hebben kunnen ze zo vertrekken naar gebieden waar het veel beter gaat met moslimjongeren.
Wat versta jij onder arbeider?quote:Op zondag 6 november 2005 16:15 schreef dancemacabre het volgende:
Sinds de vroege jaren '80 daalde het aandeel van het nationaal inkomen dat naar arbeiders ging van 74 tot 60% vandaag.
Dat zegt genoeg, in een kenniseconomie is geen plaats meer voor ongeschoolde arbeid, verdere immigratie van ongeletterden is dus niet meer wenselijk, blijkbaar.
Dat zijn geen EU-lidstaten.quote:Op zondag 6 november 2005 16:17 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Monaco, Lichtenstein, San Marino?
Die is beter jaquote:Op zondag 6 november 2005 16:13 schreef highway101 het volgende:
@ Indahnesia.com:
Wat vind je van deze kaart voor de OP? Ik heb een aantal plaatsnamen toegevoegd voor orientatie.
[afbeelding]
Nog even en ze zitten ook weer op het juiste werkloosheidspercentagequote:Op zondag 6 november 2005 16:27 schreef pberends het volgende:
Tis wel goed voor het milieu, al die auto's in de fik. Met een beetje geluk kan Frankrijk nu aan het Kyotoprotocol voldoen.
Ze staan, net als in Nederland, dus zo weer op straat en kunnen 1 dag later weer vrolijk meedoen. Behoorlijk frustrerend moet dat zijn voor de politie ect.quote:In totaal zijn circa honderd arrestanten voorgeleid voor de rechter. De helft is minderjarig. Van de grote groep minderjarigen tussen de vijftien en achttien jaar oud zijn er slechts circa vijftien in voorlopige hechtenis genomen net als 28 meerderjarigen.
Allemaal voordelen dus.quote:Op zondag 6 november 2005 16:29 schreef highway101 het volgende:
Ja, en het fileprobleem wordt dan ook wat minder
collectivisme is beter dan individualisme blijkt hieruit. ik zou zeggen, mensen komt allen tezamen.quote:Op zondag 6 november 2005 16:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze staan, net als in Nederland, dus zo weer op straat en kunnen 1 dag later weer vrolijk meedoen. Behoorlijk frustrerend moet dat zijn voor de politie ect.
ja want als je op ze schiet of ze streng tot de orde roept krijg je alle 'gematigden' over je heen. ik zou zeggen laat maar komen dan, met die grote bakkes en laf gedrag.quote:Op zondag 6 november 2005 16:37 schreef rieski het volgende:
Maar zou je nou deze rellen kunnen stoppen cq. in de hand kunnen houden door hard optreden van de politie, leger, buurtvaders etc. Of zou hier gewoon door de omvang van het aantal relschoppers gewoon totaal niks aan te doen zijn en ben je een beetje verplicht om te wachten totdat de relschoppers tot bezinnen is gekomen.
Ik denk dat de relschoppers, zoals je ze hier m.i. erg bagatelliserend noemt, gewoon een lading extremistjes is die de blunder van hun geëlectrocuteerde vriendjes aangrijpen om een jihad in Europa te beginnen. De fundamentalistische moslims dreigen al jarenlang dat ze het westen met harde hand zullen islamitiseren, en volgens mij is dit het begin. Alle Europese landen zijn zo druk bezig zich te verrijken door hun "droom" de Verenigste Staten van Europa te creëren dat zelfs de Franse regering, waarvan ik altijd heb gedacht dat ze dit soort excessen in de kiem zouden smoren, er geen flikker aan doet, behalve "tot kalmte aanroepen". Het is voor mij een gigantisch raadsel dat de Fransen hun M.E. en het leger er nog niet op af gestuurd hebben. Ik vind dit een hele enge ontwikkeling, die best eens zou kunnen uitwaaien tot in de rest van Europa. Ik probeer het nóg een keer duidelijk te maken: de islam kan niet samengaan met het democratie, en de democratie gaat nu duidelijk ten onder.quote:Op zondag 6 november 2005 14:51 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
de relschoppers moeten ermee ophouden, de zinloosheid ervan inzien
Ik ben ook van mening dat je er gewoon met keiharde hand tegenaan moet gaan. Ik weet niet zo goed wat de Fransen aan het ondernemen zijn om die gasten weer in dr hok te krijgen maar als ik zou naar het kaartje kijk dan zie ik toch wel een groot aantal rode stippen.quote:Op zondag 6 november 2005 16:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja want als je op ze schiet of ze streng tot de orde roept krijg je alle 'gematigden' over je heen. ik zou zeggen laat maar komen dan, met die grote bakkes en laf gedrag.
Politie? Dat zijn toch die mannetje in blauwgestreepte witte Mercedessen en witte motoren, die bonnen uitdelen als je 5 kilometer te hard rijdt? Doen die verder nóg wat dan?quote:Op zondag 6 november 2005 16:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze staan, net als in Nederland, dus zo weer op straat en kunnen 1 dag later weer vrolijk meedoen. Behoorlijk frustrerend moet dat zijn voor de politie ect.
We kunnen ook nog een paar dagen wachten, dan is het al wel in andere landen, dan kan het wel gewoon.quote:Op zondag 6 november 2005 16:52 schreef highway101 het volgende:
Ik weet het niet over het leger. Stel dat je beelden krijgt van 15 jarige moslimjochies die neergeschoten in de straten liggen. De kans bestaat dan dat helemaal nog escaleert, ook naar andere landen, voor zover het nog niet geescaleert is...
Zou religie toch een rol spelenquote:Op zondag 6 november 2005 16:53 schreef concac het volgende:
In Frankrijk wonen duizenden mensen uit het voormalige Frans IndoChina,
waarom zien we deze mensen niet rellen,plunderen, autos in de fik steken?
wijk 13 is de chinees,vietnamese (getto) in parijs daar kan je gerust je auto parkeren, zonder bang te zijn dat het je het de volgende dag uit gebrand terug vindt.
![]()
de vraag is het dan of dit nu juist niet moet gebeuren? immers ze hebben wat pippa's maar kunnen niet tegen mitrailleurs op. de rust zal wederkeren als ze niet alleen opgepakt worden maar ook met een vlucht naar hun geboorteland, of dat van hen ouders, inclusief ouders worden overgebracht. het is nu wel leuk geweest. ze kunnen kiezen, dood of lekker naar hun voorland.quote:Op zondag 6 november 2005 16:52 schreef highway101 het volgende:
Ik weet het niet over het leger. Stel dat je beelden krijgt van 15 jarige moslimjochies die neergeschoten in de straten liggen. De kans bestaat dan dat helemaal nog escaleert, ook naar andere landen, voor zover het nog niet geescaleert is...
Cultuur he..quote:Op zondag 6 november 2005 16:53 schreef concac het volgende:
In Frankrijk wonen duizenden mensen uit het voormalige Frans IndoChina,
waarom zien we deze mensen niet rellen,plunderen, autos in de fik steken?
wijk 13 is de chinees,vietnamese (getto) in parijs daar kan je gerust je auto parkeren, zonder bang te zijn dat het je het de volgende dag uit gebrand terug vindt.
![]()
Vanavond nog!quote:Op zondag 6 november 2005 17:01 schreef dancemacabre het volgende:
PvdO, Partij van de oplossing stichten?
nee, dan moet ik met mijn gezicht op TV, da's niet veilig meer tegenwoordig.quote:Op zondag 6 november 2005 17:01 schreef dancemacabre het volgende:
PvdO, Partij van de oplossing stichten?
Je vergeet dat de meesten Fransen zijn van de tweede of derde generatie die in Frankrijk geboren zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 16:58 schreef dancemacabre het volgende:
Oplossing:
1) Begeleide herlocatie op vrijwillige basis met incentives.
2) Verplichte familiale terugkeer na enig crimineel feit en totale verbeurd verklaring tvv de slachtoffers.
3) Enkel immigratie van mensen die iets te bieden hebben aan het gastland.
Zo simpel als bonjour, mits een mondje Frans.
Dan wordt die nieuwe generatie ook maar immigrantquote:Op zondag 6 november 2005 17:04 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je vergeet dat de meesten Fransen zijn van de tweede of derde generatie die in Frankrijk geboren zijn.
eerste stap van de oplossing is ons de minister van binnenlandse zaken ontslaan, deze stap is onoverkomelijk en ook wel terecht.
hoezo moet hij aftreden? omdat hij het tuig tuig noemt? geboren of niet, gewoon lekker terug in het land van je ouders en dan kijken of je dezelfde kansen krijgt en daar wel gelukkig wordt. zo werkt het niet.quote:Op zondag 6 november 2005 17:04 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je vergeet dat de meesten Fransen zijn van de tweede of derde generatie die in Frankrijk geboren zijn.
eerste stap van de oplossing is ons de minister van binnenlandse zaken ontslaan, deze stap is onoverkomelijk en ook wel terecht.
De minister is democratisch verkozen en blijft dus, Fr is het immigratieland bij uitstek waar bijna alle inwijkelingen na 1 generatie geassimileerd zijn, met uitzondering van de Maghreb.quote:Op zondag 6 november 2005 17:04 schreef placebeau het volgende:
[..]
Had dat 9 dagen geleden niet al moeten gebeuren?? Nee, eerst ouwehoeren, zoals het het huidige Europa betaamt. Actie wordt er pas ondernomen als het (bijna) te laat is. Maar ja, moslims zijn zulke vredelievende mensen, hè?quote:Op zondag 6 november 2005 17:03 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh. Chirac in bespreking met zijn veiligheidsstaf aldus CNN.. zou het dan toch zo ver komen dat het leger uit de kast getrokken wordt?
juist, zo werkt het niet, daar zeg je het zelf.quote:Op zondag 6 november 2005 17:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo moet hij aftreden? omdat hij het tuig tuig noemt? geboren of niet, gewoon lekker terug in het land van je ouders en dan kijken of je dezelfde kansen krijgt en daar wel gelukkig wordt. zo werkt het niet.
een minister wordt benoemd, niet verkozen.quote:Op zondag 6 november 2005 17:07 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
De minister is democratisch verkozen en blijft dus, Fr is het immigratieland bij uitstek waar bijna alle inwijkelingen na 1 generatie geassimileerd zijn, met uitzondering van de Maghreb.
Je moet eens vragen wat ze zijn. De meesten zullen zeggen dat ze Marokkaan, Algerijn of wat dan ook zijn. Een enkeling zal zeggen dat hij/zij OOK Fransman is.quote:Op zondag 6 november 2005 17:04 schreef placebeau het volgende:
[..]
nee het werkt niet met die gastjes. dat de minister geen enkele steun krijgt is iets links vs rechts, waar links weer de fout ingaat en het met de mantel de liefde probeert te bedekken in de hoop dat het in hun ambtsperiode niet zal voorkomen en ze kunnen genieten van hun macht.quote:Op zondag 6 november 2005 17:10 schreef placebeau het volgende:
[..]
juist, zo werkt het niet, daar zeg je het zelf.
Nu, het ontslag zou niet meer dan terecht zijn, kom zeg, er met de hogedrukreiniger doorgaan, het zou in Nederland moeten gezegd worden, hij wordt meteen ontslagen.
komt omdat sommige mensen inzien dat de puist nu werkelijk op knappen staat in europa.quote:Op zondag 6 november 2005 17:12 schreef JohnDope het volgende:
Het lijkt godbetere wel gaza daaro, moet je kijken wat een topics er al over gestart zijn.
Alleen ligt Palestina vervan ons bed. Parijs is vlakbij, en in Brussel schijnt het ook al "onrustig" te zijn. Is Amsterdam de volgende stap?quote:Op zondag 6 november 2005 17:12 schreef JohnDope het volgende:
Het lijkt godbetere wel gaza daaro, moet je kijken wat een topics er al over gestart zijn.
Waarom? Hij noemt de zaken gewoon bij naam, eindelijk eentje die daadkracht toont. Ik zie hem ooit nog wel eens een nieuwe De Gaulle worden.quote:Op zondag 6 november 2005 17:04 schreef placebeau het volgende:
eerst verkozen gerakenquote:Op zondag 6 november 2005 17:11 schreef placebeau het volgende:
[..]
een minister wordt benoemd, niet verkozen.
Ze hadden 30 jaar geleden al terug moeten gaan.quote:Op zondag 6 november 2005 17:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Je moet eens vragen wat ze zijn. De meesten zullen zeggen dat ze Marokkaan, Algerijn of wat dan ook zijn. Een enkeling zal zeggen dat hij/zij OOK Fransman is.
M.a.w. laat ze dan maar vertrekken naar het land wat ze o zo geweldig vinden.
Inderdaad, kijken of ze daar dezelfde kansen krijgen als in Europa.
ja en dan? ze steken wat auto's in de fik, abu roept dat het komt door de autochtonen en ondertussen krijgt niemand die meedoet aan dit soort ongeregeldheden de straf die ze verdienen. lekker oprotten met die troep achterlijke randstaddebielen.quote:Op zondag 6 november 2005 17:13 schreef progrock het volgende:
[..]
Alleen ligt Palestina vervan ons bed. Parijs is vlakbij, en in Brussel schijnt het ook al "onrustig" te zijn. Is Amsterdam de volgende stap?
ja en dankzij links is dat niet gebeurd. zie ook de handreiking om familiehereniging en huwelijken.quote:Op zondag 6 november 2005 17:15 schreef progrock het volgende:
[..]
Ze hadden 30 jaar geleden al terug moeten gaan.
Jawel, ben ik helemaal met je eens, alleen mag je dit niet zeggen in ons democratische land, want vrije meningsuiting voor autochtonen is al bijna verboden.quote:Op zondag 6 november 2005 17:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en dan? ze steken wat auto's in de fik, abu roept dat het komt door de autochtonen en ondertussen krijgt niemand die meedoet aan dit soort ongeregeldheden de straf die ze verdienen. lekker oprotten met die troep achterlijke randstaddebielen.
Alleen om die uitspraak?quote:Op zondag 6 november 2005 17:14 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Waarom? Hij noemt de zaken gewoon bij naam, eindelijk eentje die daadkracht toont. Ik zie hem ooit nog wel eens een nieuwe De Gaulle worden.
of je krijgt enkele kogels in je lijf en wordt je kop er half afgesneden. waarna ze vergenoegzaamd kijken naar hun goede daad voor allahhhhhhquote:Op zondag 6 november 2005 17:17 schreef progrock het volgende:
[..]
Jawel, ben ik helemaal met je eens, alleen mag je dit niet zeggen in ons democratische land, want vrije meningsuiting voor autochtonen is al bijna verboden.
Klopt. En maar zeiken over de bangmakerij, dat het allemaal wel losloopt. Nou, niet dus. Die linksen komen nu misschien eindelijk van een hele kouwe kermis thuis, maar nu is het te laat. Echt!!quote:Op zondag 6 november 2005 17:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en dankzij links is dat niet gebeurd. zie ook de handreiking om familiehereniging en huwelijken.
Hoezo?quote:Op zondag 6 november 2005 17:04 schreef placebeau het volgende:
[..]
Jij zegt 't. Ik denk dit allang.quote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of je krijgt enkele kogels in je lijf en wordt je kop er half afgesneden. waarna ze vergenoegzaamd kijken naar hun goede daad voor allahhhhhh
nu.nlquote:(..)
De directeur van de afdeling Criminaliteit van het ministerie van Justitie, Jean-Marie Huet, zei dat er vooralsnog geen aanwijzingen zijn dat de onlusten door een soort ondergronds netwerk zijn georganiseerd. Hij wilde echter niet zeggen dat de geweldplegingen volkomen spontaan zijn. Volgens Huet wijst de vondst van een 'laboratorium' om molotov-cocktails te maken in Evry (ten zuiden van Parijs) erop dat de uitbarstingen niet geheel spontaan zijn.
(..)
ja en ze doen weer niet mee, en kunnen later weer roepen dat de mensen die de kooltjes uit het vuur hebben gehaald slecht zijn geweest. de wereld op zijn kop.quote:Op zondag 6 november 2005 17:18 schreef progrock het volgende:
[..]
Klopt. En maar zeiken over de bangmakerij, dat het allemaal wel losloopt. Nou, niet dus. Die linksen komen nu misschien eindelijk van een hele kouwe kermis thuis, maar nu is het te laat. Echt!!
Ook, maar niet alleen natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2005 17:17 schreef placebeau het volgende:
Alleen om die uitspraak?
Hij krijgt de kans ook niet echt he?quote:Iets verwezenlijkt heeft ie nog niet.
En zo gaat 't maar door. Dit is allemaal heel beangstigend. En al zit ik hier al jaren op dit forum over te redetwisten, het enige dat ik altijd naar m'n hoofd heb gekregen is "je bent aan racist" en gelijksoortige blabla van de geitenwollensokkenbrigade.quote:Op zondag 6 november 2005 17:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en ze doen weer niet mee, en kunnen later weer roepen dat de mensen die de kooltjes uit het vuur hebben gehaald slecht zijn geweest.
moeilijk meer voor te stellen. ze verdraaien de boel altijd.quote:Op zondag 6 november 2005 17:22 schreef dancemacabre het volgende:
Imagine een EU zonder islamisten, vrede en welvarendheid alom.
Dat maken wij niet meer mee.quote:Op zondag 6 november 2005 17:22 schreef dancemacabre het volgende:
net zoals ik aboutaleb zie. maar helaas staat hij ook op een dodenlijstje.quote:Op zondag 6 november 2005 17:22 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ook, maar niet alleen natuurlijk.
[..]
Hij krijgt de kans ook niet echt he?
Wel typisch trouwens, hij is zelf ook een immigranten zoon en een goed voorbeeld van hoe het wel moet.
Zoals in Noord-Ierland?quote:Op zondag 6 november 2005 17:22 schreef dancemacabre het volgende:
Hij was vanaf het eerste uur voorstander van de harde lijn.... en we zijn nu 10 dagen verder en de oplossingen drogen op.quote:Op zondag 6 november 2005 17:04 schreef placebeau het volgende:
quote:
en die er zijn, zoals aha worden verschimpt, en met de dood bedreigd, omdat ze kritiek durven te uiten op moslims.quote:Op zondag 6 november 2005 17:25 schreef progrock het volgende:
[quote]Op zondag 6 november 2005 17:22 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ook, maar niet alleen natuurlijk.
[..]
Hij krijgt de kans ook niet echt he?
Wel typisch trouwens, hij is zelf ook een immigranten zoon en een goed voorbeeld van hoe het wel moet.
[/quot
Van dit soort zijn er maar weinig. Veel te weinig.
Oh jawel hoor, maar de situatie in Noord-Ierland laat mooi zien wat een kulredenering het is dat islamieten de oorzaak van oorlog in Europa zijn. Daar hebben wij helemaal geen islamieten voor nodig.quote:Op zondag 6 november 2005 17:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en de rest van europa telt niet meer mee?
De EU of de moslims?quote:Op zondag 6 november 2005 17:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moeilijk meer voor te stellen. ze verdraaien de boel altijd.
Ja. Een moslim met een pietsie macht die met een ongelovige a.k.a. een christenhond door één deur kan is een afvallige voor het jihad-leger.quote:Op zondag 6 november 2005 17:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
net zoals ik aboutaleb zie. maar helaas staat hij ook op een dodenlijstje.
maar nu is het even anders. kom maar terug als deze poep opgelost is. natuurlijk heeft europa problemen, net zoals arabië en noord afrika dat heeft. dat zegt toch verder niks. nogmaals als ik jicht heb, wil ik geen kanker.quote:Op zondag 6 november 2005 17:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar de situatie in Noord-Ierland laat mooi zien wat een kulredenering het is dat islamieten de oorzaak van oorlog in Europa zijn. Daar hebben wij helemaal geen islamieten voor nodig.
quote:Warning for tourists
The U.S. Embassy in Paris has issued a public announcement warning American travelers about the rioting.
"Although the riots have occurred in areas not normally frequented by U.S. tourists, travelers should be aware that train travel from the Charles de Gaulle Airport to the city center may be disrupted at times, as it passes near the affected area," according to the announcement, dated Friday.
"Travelers could rely instead on airport buses or taxis to downtown Paris. Americans should avoid the affected areas."
Dat is geen gepasseerd station, dat is de eindhalte. Ze moeten gewoon terug naar hun vaderland, want er valt niet met die figuren te praten. Ga jij 't effe proberen?quote:Op zondag 6 november 2005 17:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De EU of de moslims?
Overigens wordt het tijd om verder te kijken dan de "ze motten gewoon oprotten"-kreten, aangezien dat een gepasseerd station is.
quote:Op zondag 6 november 2005 17:17 schreef progrock het volgende:
[..]
Jawel, ben ik helemaal met je eens, alleen mag je dit niet zeggen in ons democratische land, want vrije meningsuiting voor autochtonen is al bijna verboden.
Ga dan niet bij een bobbeltje in je borst je hele lichaam bestralen, dus roep niet gelijk dat álle islamieten weg moeten. Die rotte appels moeten er inderdaad goed uitgesneden worden.quote:Op zondag 6 november 2005 17:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar nu is het even anders. kom maar terug als deze poep opgelost is. natuurlijk heeft europa problemen, net zoals arabië en noord afrika dat heeft. dat zegt toch verder niks. nogmaals als ik jicht heb, wil ik geen kanker.
en zonder negers, chinezen, ... best lekker inderdaadquote:Op zondag 6 november 2005 17:22 schreef dancemacabre het volgende:
Dan blijft er maar een heel klein stukje appel over, wist je dat?quote:Op zondag 6 november 2005 17:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Ga dan niet bij een bobbeltje in je borst je hele lichaam bestralen, dus roep niet gelijk dat álle islamieten weg moeten. Die rotte appels moeten er inderdaad goed uitgesneden worden.
En wat als dat vaderland Nederland is?quote:Op zondag 6 november 2005 17:29 schreef progrock het volgende:
[..]
Dat is geen gepasseerd station, dat is de eindhalte. Ze moeten gewoon terug naar hun vaderland, want er valt niet met die figuren te praten. Ga jij 't effe proberen?
ja dat kan, typisch gevalltje omhooggevallen zelfreflectie eigenlijk, maar goed, hou je mond maar want je mag je mening toch niet geven...quote:Op zondag 6 november 2005 17:30 schreef progrock het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ik ben cum laude geslaagd.
onzin, als je niet wil kan het niet, anders kan het nog gewoon prima hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 17:17 schreef progrock het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee.quote:Op zondag 6 november 2005 17:31 schreef progrock het volgende:
[..]
Dan blijft er maar een heel klein stukje appel over, wist je dat?
Dan maak je ze immigrant in het land waar hun ouders vandaan kwamen. Kijken hoe zij met die problemen omgaan.quote:Op zondag 6 november 2005 17:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En wat als dat vaderland Nederland is?
Dat is een loze kreet, wist je dat?quote:Op zondag 6 november 2005 17:31 schreef progrock het volgende:
[..]
Dan blijft er maar een heel klein stukje appel over, wist je dat?
overdrijven een vak héquote:Op zondag 6 november 2005 17:31 schreef Re het volgende:
[..]
en zonder negers, chinezen, ... best lekker inderdaad
"Imagine een europa zonder joden, vrede en welvarendheid alom."quote:Op zondag 6 november 2005 17:22 schreef dancemacabre het volgende:
En wat als het vierdegeneratiemensen zijn?quote:Op zondag 6 november 2005 17:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan maak je ze immigrant in het land waar hun ouders vandaan kwamen. Kijken hoe zij met die problemen omgaan.
Gelijkheidsbeginsel? wat een lachertje... als we eens beginnen te accepteren dat niet iedereen gelijk is... dat gaat niet en zal nooit gebeuren. Anders had Afrika nu vast net zo welvarend geweest dan Europa en hadden de andere problemen nooit plaatsgevonden.quote:Op zondag 6 november 2005 17:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En wat als het vierdegeneratiemensen zijn?
En tot waar wil je dat doortrekken en in welke gevallen?
En hoe ga je dit rijmen met het gelijkheidsbeginsel?
De joden brachten en brengen bij aan elke samenleving, wat heeft Hitler en socialistisch gedachtengoed, jodenvervolging incluis hier met te maken?quote:Op zondag 6 november 2005 17:35 schreef placebeau het volgende:
[..]
"Imagine een europa zonder joden, vrede en welvarendheid alom."
Werd er vroeger door bepaalde mensen gedacht.
Denk eens na voor je dwaze uitspraken doet.
Ja doei, jij haalt even het gelijkheidsbeginsel door de war met ontwikkelingsniveau?quote:Op zondag 6 november 2005 17:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gelijkheidsbeginsel? wat een lachertje... als we eens beginnen te accepteren dat niet iedereen gelijk is... dat gaat niet en zal nooit gebeuren. Anders had Afrika nu vast net zo welvarend geweest dan Europa en hadden de andere problemen nooit plaatsgevonden.
Gokje: de stemmingmakerij en excuses die nu verzonnen worden om mensen te vervolgen op grond van hun achtergrond?quote:Op zondag 6 november 2005 17:43 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
De joden brachten en brengen bij aan elke samenleving, wat heeft Hitler en socialistisch gedachtengoed, jodenvervolging incluis hier met te maken?
De correlatie tussen de shoah en de nood om iets te doen tegen de islam integristen is mij onbekend.
Echt iets voor de islam, het gelijkheidsbeginsel, of wordt dit geïnterpreteerd dat ze in beginsel gelijk hebben, want zo komt het alleszins over.quote:Op zondag 6 november 2005 17:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja doei, jij haalt even het gelijkheidsbeginsel door de war met ontwikkelingsniveau?
En nee, ik ga niet beginnen met accepteren dat niet iedereen gelijk is. Voor het strafrecht moet iedereen gelijk zijn.
En pssst: de ongelijkheid op wereldsniveau (wat geen fuck te maken heeft met strafrecht) is een resultaat van ideeën als "sommige mensen zijn iets minder gelijk dan anderen"
quote:Op zondag 6 november 2005 17:46 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Echt iets voor de islam, het gelijkheidsbeginsel,
Wie heeft in beginsel gelijk in wat?quote:of wordt dit geïnterpreteerd dat ze in beginsel gelijk hebben, want zo komt het alleszins over.
Ten stelligste niet, dat is te simpel voor deze complexe materie, maar dat de eindhalt bereikt is moet nu wel iedereen duidelijk zijn en aan de eindhalt stap je af.quote:Op zondag 6 november 2005 17:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gokje: de stemmingmakerij en excuses die nu verzonnen worden om mensen te vervolgen op grond van hun achtergrond?
Het betekent dat je niet kan zeggen, als een moslim een auto in brand steekt moet ie naar zijn land van zijn voorouders, en als een blanke een auto in brand steekt moet ie een boete betalen.quote:Op zondag 6 november 2005 17:46 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Echt iets voor de islam, het gelijkheidsbeginsel, of wordt dit geïnterpreteerd dat ze in beginsel gelijk hebben, want zo komt het alleszins over.
Joden zorgden juist voor welvarendheid.quote:Op zondag 6 november 2005 17:35 schreef placebeau het volgende:
[..]
Natuurlijk is geen enkele vergelijking 100%. Moslims zijn immers geen joden.quote:Op zondag 6 november 2005 17:48 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Ten stelligste niet, dat is te simpel voor deze complexe materie, maar dat de eindhalt bereikt is moet nu wel iedereen duidelijk zijn en aan de eindhalt stap je af.
daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat hij gevaarlijke uitspraken doet, waarvan we de precedenten niet mogen vergeten.quote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Joden zorgden juist voor welvarendheid.
Onzin, eerst de straf zoals eenieder uitzweten, slachtoffer vergoeden en dan pas terug of wil je ze weer op de samenleving loslaten cfr de laatste 20 jaar penitentiair beleid.quote:Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het betekent dat je niet kan zeggen, als een moslim een auto in brand steekt moet ie naar zijn land van zijn voorouders, en als een blanke een auto in brand steekt moet ie een boete betalen.
klaar.
Mijn ome Willie heeft ook altijd gelijk, toevallig he?quote:Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef dancemacabre het volgende:
Wie heeft in beginsel gelijk in wat?
Allah, hij alleen en altijd.
Een besneden penis en pitta shoarma.quote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Natuurlijk is geen enkele vergelijking 100%. Moslims zijn immers geen joden.
Maar er zijn overeenkomsten dunkt me.
En dat geldt dus alleen voor buitenlanders?quote:Op zondag 6 november 2005 17:52 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Onzin, eerst de straf zoals eenieder uitzweten, slachtoffer vergoeden en dan pas terug of wil je ze weer op de samenleving loslaten cfr de laatste 20 jaar penitentiair beleid.
Weg met mensen die ons schaden tenzij je een betere oplossing heb of ziet.
Ik niet (meer).
Joden begonnen geen burgeroorlog voor zover ik weet.quote:Op zondag 6 november 2005 17:51 schreef placebeau het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat hij gevaarlijke uitspraken doet, waarvan we de precedenten niet mogen vergeten.
Ik zal maar geen historische argumenten meer bovenhalen...quote:Op zondag 6 november 2005 17:52 schreef dancemacabre het volgende:
Weg met mensen die ons schaden tenzij je een betere oplossing heb of ziet.
noemen we het al een burgeroorlog?quote:Op zondag 6 november 2005 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Joden begonnen geen burgeroorlog voor zover ik weet.
En deze relschoppers staan voor de meerderheid van een hele bundel aan bevolkingsgroepen?quote:Op zondag 6 november 2005 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet in het geval van een burgeroorlog, wat het trouwens nog niet is.quote:Op zondag 6 november 2005 17:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En deze relschoppers staan voor de meerderheid van een hele bundel aan bevolkingsgroepen?
burgeroorlog? Nog eventjes wachten wellichtquote:Op zondag 6 november 2005 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de uitroeingskampen en de daarbij voorafgaande stadia bedoeld, nee dat is onaanvaardbaar zonder meer.quote:Op zondag 6 november 2005 17:51 schreef placebeau het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat hij gevaarlijke uitspraken doet, waarvan we de precedenten niet mogen vergeten.
wel makkelijk scoren, steeds Hitler erbij halenquote:Op zondag 6 november 2005 17:55 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik zal maar geen historische argumenten meer bovenhalen...
dat soort dingen is inderdaad wel 'een paar stappen' verder dan flink hard ingrijpen om de huidige situatie terug te brengen tot een normaler iets.quote:Op zondag 6 november 2005 17:58 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de uitroeingskampen en de daarbij voorafgaande stadia bedoeld, nee dat is onaanvaardbaar zonder meer.
Maar iets zal er moeten gebeuren of toegeven.
quote:Op zondag 6 november 2005 17:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
noemen we het al een burgeroorlog?
Er zijn nog zo goed als geen gewonden gevallen.
wie zegt hier dat alle islamieten weg moeten? ik heb het over de rotte appels en de mensen die die appel rot hebben gemaakt.quote:Op zondag 6 november 2005 17:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Ga dan niet bij een bobbeltje in je borst je hele lichaam bestralen, dus roep niet gelijk dat álle islamieten weg moeten. Die rotte appels moeten er inderdaad goed uitgesneden worden.
quote:French Riots Spreading to Germany?
6 November 2005 | 16:32 | FOCUS News Agency
Bremen. The riots, which continue for a 10th day among immigrant communities in Paris suburbs could spread to Germany, the radio station the Echo of Moscow reported. Last night police and fire fighters in the Northern German town of Bremen responded to several signals. A car shop and an empty school building were set on fire. Appart from that several insignificant incidents were registered. According to a police representatives in Bremen the actions of the local hooligans could have been provoked by the events in France.
Hun vaderland is misschien Nederland, maar hun opa, oma, overgrootvader en of -moeder of bet-overgrootouders komen uit een moslimland. Vond je het nu echt nodig dat ik dit uitlegde? We hebben het hier over gevaarlijke moslims, en vóór 1970 hadden we die nog niet. Ik was toen 13, dus dat herinner ik me nog. Jij waarschijnlijk niet...!!!!quote:Op zondag 6 november 2005 17:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En wat als dat vaderland Nederland is?
Laten we maar liever hopen dat we gevrijwaard blijven van deze ellende...alhoewel ik daar met elke minuut die verstrijkt een steeds harder hoofd in krijg.quote:Op zondag 6 november 2005 18:10 schreef zoalshetis het volgende:
als ze nou in amsterdam beginnen met het in de fik zetten van kraakpanden? misschien dat die linkse stinkjassen dan pas begrijpen dat we hier niet met ontbijtkoek rond de tafel zitten.
en jah jah zag ook wel paralellen. maar toch ietske minder...quote:Op zondag 6 november 2005 18:12 schreef progrock het volgende:
[..]
Laten we maar liever hopen dat we gevrijwaard blijven van deze ellende...alhoewel ik daar met elke minuut die verstrijkt een steeds harder hoofd in krijg.
die wil maar al te graag banden zien, zodat hij volgende week de boel weer kan ophitsen.quote:Op zondag 6 november 2005 18:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jah jah zag ook wel paralellen. maar toch ietske minder...![]()
quote:06/11 Franse politie ontdekt molotov-labo
De Franse politie heeft afgelopen nacht een molotov-labo ontdekt in Evry, in de buurt van Parijs.
De politie trof in een opslagplaats zo'n 150 zelfgemaakte brandbommen aan. Zes minderjarigen worden ondervraagd. Dit wijst er op dat de rellen van afgelopen week in de Franse steden mogelijk georganiseerd zijn.
Intussen worden in Parijs extra politieagenten gemobiliseerd. De onrust die begon in de verarmde buitenwijken, breidt immers steeds meer uit naar het centrum van de hoofdstad. In de nacht van zaterdag op zondag werd een dertigtal wagens in het centrum van Parijs in brand gestoken.
Preventief staan nu 2.300 extra politieagenten paraat. Zij kunnen een beroep doen op zeven helikopters met videocamera's. De agenten rekenen er op dat de compacte structuur van Parijs heel wat bendes zal ontmoedigen om er vernielingen aan te richten. De ontsnappingsmogelijkheden zijn immers beperkter dan in de buitenwijken.
GVA.be
De oorspronkelijke bron is dus een radiostation in Moskou.quote:Op zondag 6 november 2005 18:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Bremen, lees ik dat goed? Omaha, heb je ook een link naar de bron?
ooh.. dat is weer wat minder betrouwbaar. Maar goed, een brandstichting is verder geen opstand en rel natuurlijk. Maar wel 'leuk' om in de gaten te houden voor nu. Ik zal er geen topic over openen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 18:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De oorspronkelijke bron is dus een radiostation in Moskou.
http://www.focus-fen.net/index.php?catid=135&newsid=75954&ch=0&datte=2005-11-06quote:Op zondag 6 november 2005 18:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Bremen, lees ik dat goed? Omaha, heb je ook een link naar de bron?
quote:Op zondag 6 november 2005 18:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dat is weer wat minder betrouwbaar. Maar goed, een brandstichting is verder geen opstand en rel natuurlijk. Maar wel 'leuk' om in de gaten te houden voor nu. Ik zal er geen topic over openen hoor
Ze hebben een aardig mandje vol blijkbaar in Parijs.quote:Op zondag 6 november 2005 17:30 schreef NJ het volgende:
[..]
en na het ophitsen kan hij weer net doen of hij niet de duivel is geweest.quote:Op zondag 6 november 2005 18:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die wil maar al te graag banden zien, zodat hij volgende week de boel weer kan ophitsen.
Alleen stak 'de jood' je auto niet in brand toendertijdquote:Op zondag 6 november 2005 17:35 schreef placebeau het volgende:
[..]
Misschien is er een link, maarvoorlopig lijkt het me nogal voorbarig. Anders zouden we nu rellen hebben in Frankrijk, Denemarken, Duitsland and the tension is high in Brussels.quote:French Riots Spreading to Germany?
6 November 2005 | 16:32 | FOCUS News Agency
Bremen. The riots, which continue for a 10th day among immigrant communities in Paris suburbs could spread to Germany, the radio station the Echo of Moscow reported. Last night police and fire fighters in the Northern German town of Bremen responded to several signals. A car shop and an empty school building were set on fire. Appart from that several insignificant incidents were registered. According to a police representatives in Bremen the actions of the local hooligans could have been provoked by the events in France.
zo een is het wel ja.quote:Op zondag 6 november 2005 18:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en na het ophitsen kan hij weer net doen of hij niet de duivel is geweest.
Goed, er staat nog 1 vrouwtje in een rolstoel na te smeulen....quote:Op zondag 6 november 2005 17:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
noemen we het al een burgeroorlog?
Er zijn nog zo goed als geen gewonden gevallen.
Dat vergeten we maar even natuurlijk. We willen niemand beledigen hier.quote:Op zondag 6 november 2005 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goed, er staat nog 1 vrouwtje in een rolstoel na te smeulen....
Maar die is zeer waarschijnlijk 10e generatie autochtoon. Derhalve iets minder waard volgens het 'gelijkheids beginsel'
Dat van Brussel baart me nu toch wel het meeste zorg. Dat is ook een kwestie van tijd vermoed ik.quote:Op zondag 6 november 2005 18:28 schreef highway101 het volgende:
[..]
Misschien is er een link, maarvoorlopig lijkt het me nogal voorbarig. Anders zouden we nu rellen hebben in Frankrijk, Denemarken, Duitsland and the tension is high in Brussels.
vieze racist! om dat incidentje er bij te halen!!quote:Op zondag 6 november 2005 18:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat vergeten we maar even natuurlijk. We willen niemand beledigen hier.
Dat gaat zeker niet werken, maar na 10 dagen geen actie lijkt het erop dat ze toch iets krijgen. Dat kan naar mijn bescheiden mening nóóit de bedoeling zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 18:32 schreef schanuleke het volgende:
of respect, zou dat het zijn?
lekkere manier van respect krijgen dan, afdwingen met moord en doodslag. dat gaat natuurlijk nooit werken.-
is niet belangrijk, is toch maar een gehandicapte.quote:Op zondag 6 november 2005 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goed, er staat nog 1 vrouwtje in een rolstoel na te smeulen....
Maar die is zeer waarschijnlijk 10e generatie autochtoon. Derhalve iets minder waard volgens het 'gelijkheids beginsel'
het zou ook stilte voor de storm kunnen zijn. dat op dit moment het vreemdelingenlegioen wordt ingevlogen om de noord afrikanen mores te lerenquote:Op zondag 6 november 2005 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat gaat zeker niet werken, maar na 10 dagen geen actie lijkt het erop dat ze toch iets krijgen. Dat kan naar mijn bescheiden mening nóóit de bedoeling zijn.
Waar hebben jullie het toch over? Hoe vaak is die gehandicapte vrouw nu al niet in deze serie topics langsgekomen?quote:Op zondag 6 november 2005 18:34 schreef schanuleke het volgende:
[..]
is niet belangrijk, is toch maar een gehandicapte.
noord afrikanen als uitvoerders van hitlerss stoutste dromen, wie had dat ooit gedacht
Mogen we dan de straat op en juichen?quote:Op zondag 6 november 2005 18:36 schreef schanuleke het volgende:
[..]
het zou ook stilte voor de storm kunnen zijn. dat op dit moment het vreemdelingenlegioen wordt ingevlogen om de noord afrikanen mores te leren
En daar is wat op tegen?quote:Op zondag 6 november 2005 18:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het toch over? Hoe vaak is die gehandicapte vrouw nu al niet in deze serie topics langsgekomen?
Roep ik al jaren: Ontspoorde jongeren, die thuis blijkbaar niet opgevoed worden, opvoeden in heropvoedingskampen. Afgesloten van de buitenwereld, tot hun 23ste jaar. Opleiding, normen en waarden en veel sport. En uiteraard discipline. Niet luisteren levert een fikse straf op.quote:Op zondag 6 november 2005 18:38 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik herhaal het nog maar eens, misschien is het ook een goed idee om te speculeren naar oplossingen i.p.v. alleen met modder te gooien, ik ben erg benieuwd naar constructieve voorstellen.
Burgerwacht noodzakelijk?![]()
NSDAP gedachtengoed wordt nog steeds omarmd in die regio, bv de BAATH partijen.quote:Op zondag 6 november 2005 18:34 schreef schanuleke het volgende:
[..]
is niet belangrijk, is toch maar een gehandicapte.
noord afrikanen als uitvoerders van hitlerss stoutste dromen, wie had dat ooit gedacht
Dat gehandicapte schijnt ook wel mee te vallen volgens sommige media. Die hebben het over een vrouw met krukken. Slecht ter been dus. Maar dat maakt het niet minder triest...quote:Op zondag 6 november 2005 18:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het toch over? Hoe vaak is die gehandicapte vrouw nu al niet in deze serie topics langsgekomen?
over die gehandicapte vrouw die is afgebrand door de noord afrikanenquote:
heel vaak. lijkt me ook logisch. dergelijk onmenselijk gedrag kan niet genoeg negatieve aandacht verdienen. iedereen mag weten wat voor onmensen dit zijnquote:Hoe vaak is die gehandicapte vrouw nu al niet in deze serie topics langsgekomen?
Nee, maar als je daar steeds aan toevoegt dat blijkbaar niemand het interessant of belangrijk vindt, of zelfs dat niemand het er over heeft klopt er iets niet helemaal.quote:
3 keer of zoquote:Op zondag 6 november 2005 18:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik erken de duitse taal niet als een officiele taalquote:Op zondag 6 november 2005 18:36 schreef Godslasteraar het volgende:
Wat een verademing om na wat pamfletten die in Nederland doorgaan voor kwaliteitskranten eens een échte kwaliteitskrant te lezen!: De Frankfurter Allgemeine
Kommentar
Recht und Ordnung
06. November 2005 Das Fortdauern der gewalttätigen Unruhen in den französischen „banlieues” macht erschrecken.
Einerseits muß man fragen, was in einer Gesellschaft falsch gelaufen ist, um solcherart Übergriffe auf Hab und Gut, ja auch auf Menschen anzustoßen; andererseits ist die Frage erlaubt, ob nicht nach dem ersten Aufkeimen der Unruhe nach dem Tod zweier Jugendlicher auch Leute auf diesen Zug aufgesprungen sind, deren Motivation - um es zurückhaltend auszudrücken - nicht primär sozial, sondern aggressionsfördernd orientiert ist. Da wurden offenkundig Hemmschwellen überschritten.
Unter dem Druck der Straße
Der französische Innenminister Sarkozy, der Jacques Chirac als Nachfolger beerben will, hat durch einige Äußerungen, die dem Zorn entsprangen, nicht politischer Rationalität, zusätzliche Erregung bei manchen Bewohnern der Vorstädte hervorgerufen. Das war unklug. Aber seine Taktik, zunächst einmal Ruhe und Ordnung wiederherzustellen, bevor man die Probleme anpackt, ist richtig. Dafür hat er keinen Tadel verdient.
Gerade der demokratische Rechtsstaat und die Zivilgesellschaft können nur funktionieren, wenn die hohen Güter von Recht und Ordnung akzeptiert werden. Mit der Friedhofsruhe der Diktaturen hat das nichts gemein. Unter dem Druck der Straße können die Schwierigkeiten, die es in Frankreich gibt, nicht angegangen, geschweige denn gelöst werden.
Große Unehrlichkeiten
Seit einer Woche hört man nun allenthalben die üblichen, einer popularisierten, damit vereinfachten Gesellschaftswissenschaft entstammenden Thesen, die Unruhestifter bedürften einer „Perspektive”, beruflich, sozial und menschlich. Wer wollte solche Trivialitäten leugnen? Aber wer soll diese Perspektiven gewähren? Arbeitsplätze werden nicht vom Politiker Sarkozy vergeben, sondern von der Wirtschaft, den Unternehmern. Deren Anforderungen berühren alle Fragen der Integration von Migranten.
Zu den großen Unehrlichkeiten der europäischen Politik und des intellektuellen Diskurses gehört sei langem, daß über multikulturelle Fragen nur in einer Richtung mahnend geredet werden darf - der aufnehmenden (im Zweifel anonymen) „Gesellschaft”. Wer die kulturellen Unterschiede thematisiert und von den Migranten fordert, sie möchten sich stärker anpassen, gilt als nationalistischer Unmensch, dem „Offenheit” fehlt.
Text: wgl., F.A.Z., 07.11.2005
Bildmaterial: dpa/dpaweb
heb je daarover een bron ????quote:Op zondag 6 november 2005 18:42 schreef schanuleke het volgende:
[..]
over die gehandicapte vrouw die is afgebrand door de noord afrikanen
[..]
heel vaak. lijkt me ook logisch. dergelijk onmenselijk gedrag kan niet genoeg negatieve aandacht verdienen. iedereen mag weten wat voor onmensen dit zijn
Groot Brittannië heeft misschien nog wel een bataljon Ghurka's overquote:Op zondag 6 november 2005 18:36 schreef schanuleke het volgende:
[..]
het zou ook stilte voor de storm kunnen zijn. dat op dit moment het vreemdelingenlegioen wordt ingevlogen om de noord afrikanen mores te leren
jij mag ook juichen, als je niet moet werken gaan.quote:Op zondag 6 november 2005 18:45 schreef schanuleke het volgende:
[..]
nee dat mogen wij niet. en terecht
dat mogen alleen marokanen
de media hebben het er te weinig over. die mekkeren alleen wat over oneerlijke kansen enzo. terwijl die relschoppers gewoon tuig is van het laagste allooi.quote:Op zondag 6 november 2005 18:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, maar als je daar steeds aan toevoegt dat blijkbaar niemand het interessant of belangrijk vindt, of zelfs dat niemand het er over heeft klopt er iets niet helemaal.
zit wat in :-)quote:Op zondag 6 november 2005 18:46 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
jij mag ook juichen, als je niet moet werken gaan.
Ik heb het in ieder geval op nu.nl rtlnieuws.nl nieuws.nl telegraaf.nl cnn.com yahoo.com bbcnews.com google.com en reuters.com zien staan. Zal dus wel meevallen.quote:Op zondag 6 november 2005 18:47 schreef schanuleke het volgende:
[..]
de media hebben het er te weinig over. die mekkeren alleen wat over oneerlijke kansen enzo. terwijl die relschoppers gewoon tuig is van het laagste allooi.
hij geeft Noord-afrikane als dadersquote:Op zondag 6 november 2005 18:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heeft in veel media gestaan een paar dagen geleden.
kijk het journaal, lees een franse nieuwssite etc etcquote:Op zondag 6 november 2005 18:50 schreef Meki het volgende:
[..]
hij geeft Noord-afrikane als daders
Heeft ie daarover een bron waar dat staat
Zoveel nieuws lees ik niet in dit artikel. In streng Duits wordt het taboe op 'het multiculturele vraagstuk' in twijfel getrokken; iets dat bij ons al minstens een jaar geleden is gebeurd.quote:Op zondag 6 november 2005 18:36 schreef Godslasteraar het volgende:
Wat een verademing om na wat pamfletten die in Nederland doorgaan voor kwaliteitskranten eens een échte kwaliteitskrant te lezen!: De Frankfurter Allgemeine
u heeft gelijk. het zijn vast al die omhoog gevallen blanke nouveau riche kiddies die die gehandicapte in de brand hebben gestoken om de noord afrikanen zwart te maken. die hebben immers toch niets te verliezenquote:Op zondag 6 november 2005 18:50 schreef Meki het volgende:
[..]
hij geeft Noord-afrikane als daders
Heeft ie daarover een bron waar dat staat
geen bron neem ik aanquote:Op zondag 6 november 2005 18:52 schreef schanuleke het volgende:
[..]
u heeft gelijk. het zijn vast al die omhoog gevallen blanke nouveau riche kiddies die die gehandicapte in de brand hebben gestoken om de noord afrikanen zwart te maken. die hebben immers toch niets te verliezen
dat haal ik er ook uit. nauwelijks schokkend, wel de waarheidquote:Op zondag 6 november 2005 18:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zoveel nieuws lees ik niet in dit artikel. In streng Duits wordt het taboe op 'het multiculturele vraagstuk' in twijfel getrokken; iets dat bij ons al minstens een jaar geleden is gebeurd.
Als je het probleem al niet ziet terwijl je erover struikelt ben je zelf een deel van het probleem.quote:Op zondag 6 november 2005 18:52 schreef highway101 het volgende:
En nóg ontkent de Franse regering dat het iets met etniciteit te maken heeft.![]()
Nouja, zolang ze elkaar afmaken in de regering over hun uitspraken, gebeurt er zeker niks. Dit lijkt me een regering met totaal geen daadkracht.
als u de naam Meki ziet moet je die gewoon ontwijken en negeren, dat werkt perfect.quote:Op zondag 6 november 2005 18:55 schreef schanuleke het volgende:
[..]
geef ik u gelijk is het nog niet goed. u lijkt gebruiker SCH wel
Maar Lyon, daar waren een paar jaar geleden zware rellen.quote:Op zondag 6 november 2005 18:50 schreef Prego het volgende:
@highway 101:
ik woon zelf in lyon maar ik heb hier nog niets gezien, gemerkt of gehoord. zou je dat artikel willen posten? merci
dat had James Bond vast al..quote:Op zondag 6 november 2005 18:56 schreef tjolder het volgende:
Kent er iemand het adres van het patentenbureau ?
Ik heb namelijk een geniaale uitvinding.
Inbouw sprinklersysteem voor in auto's.![]()
Zal verkopen als zoete broodjes.
Ik word stinkend rijk.![]()
Dat is net als -->>quote:Op zondag 6 november 2005 18:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als u de naam Meki ziet moet je die gewoon ontwijken en negeren, dat werkt perfect.
lyon staat wel op de kaart van highway 101, dwz dat er ook vanuit hier berichten moeten zijn gekomen... in de locale krant zie ik iig niets staanquote:Op zondag 6 november 2005 18:57 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Maar Lyon, daar waren een paar jaar geleden zware rellen.
Misschien een verklaring waarom het daar nu rustig blijft?
(Lees: relschoppers zijn in Lyon tot de conclusie gekomen dat ongericht geweld niks oplost, maar dat men het juiste doelwit moet uitkiezen? Hoofdsteden lopen overigens altijd achter op de provincie, dat is mijn overtuiging: kijk maar naar het belachelijk linkse, "culturele" Amsterdam in vergelijking met Rotterdam, waar de fundamentele onderwerpen wél besproken worden...)
Ik zal 't effe opzoeken.quote:Op zondag 6 november 2005 18:59 schreef Prego het volgende:
[..]
lyon staat wel op de kaart van highway 101, dwz dat er ook vanuit hier berichten moeten zijn gekomen... in de locale krant zie ik iig niets staan
? makkelijk scoren he zo'n open deur van 4 jaar geledenquote:Op zondag 6 november 2005 18:45 schreef schanuleke het volgende:
[..]
nee dat mogen wij niet. en terecht
dat mogen alleen marokanen
Niet integraal, maar in het kort: de schrijver vraagt zich af of de onlusten in Frankrijk wel zo simpelweg te verklaren zijn vanuit een sociaal-maatschappelijk perspectief; culturele factoren spelen ook een rol. Alleen, en dat is zijn punt, degene die die factoren ter sprake bracht, werd tot voor kort in het intellectuele debat altijd afgeschilderd als een enge nationalist, en daarmee monddood gemaakt.quote:Op zondag 6 november 2005 18:52 schreef dancemacabre het volgende:
Ik erken de duitse taal niet als een officiele taal
Heb je een vertaling voor me/ons?
Een nieuw dagrecord van 1300 auto's.quote:Opnieuw honderden auto's in vlammen bij rellen
Uitgegeven: 5 november 2005 22:28
Laatst gewijzigd: 6 november 2005 16:22
PARIJS - Bij rellen in Frankrijk zijn in de nacht van zaterdag op zondag 1300 auto's in vlammen opgegaan, waarvan ruim 550 in de regio Parijs. Dat is vernomen van de politie. Het was de tiende nacht dat het onrustig was in de verloederde Franse voorsteden. De politie heeft 312 arrestaties verricht. Ook in het centrum van de hoofdstad waren er ongeregeldheden.
Nee, u moet de auto gewoon negeren, ook al kan hij in de fik.quote:Op zondag 6 november 2005 18:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is net als -->>
Als u een auto ziet steek hem dan in de fik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |