Goed, er staat nog 1 vrouwtje in een rolstoel na te smeulen....quote:Op zondag 6 november 2005 17:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
noemen we het al een burgeroorlog?
Er zijn nog zo goed als geen gewonden gevallen.
Dat vergeten we maar even natuurlijk. We willen niemand beledigen hier.quote:Op zondag 6 november 2005 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goed, er staat nog 1 vrouwtje in een rolstoel na te smeulen....
Maar die is zeer waarschijnlijk 10e generatie autochtoon. Derhalve iets minder waard volgens het 'gelijkheids beginsel'
Dat van Brussel baart me nu toch wel het meeste zorg. Dat is ook een kwestie van tijd vermoed ik.quote:Op zondag 6 november 2005 18:28 schreef highway101 het volgende:
[..]
Misschien is er een link, maarvoorlopig lijkt het me nogal voorbarig. Anders zouden we nu rellen hebben in Frankrijk, Denemarken, Duitsland and the tension is high in Brussels.
vieze racist! om dat incidentje er bij te halen!!quote:Op zondag 6 november 2005 18:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat vergeten we maar even natuurlijk. We willen niemand beledigen hier.
Dat gaat zeker niet werken, maar na 10 dagen geen actie lijkt het erop dat ze toch iets krijgen. Dat kan naar mijn bescheiden mening nóóit de bedoeling zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 18:32 schreef schanuleke het volgende:
of respect, zou dat het zijn?
lekkere manier van respect krijgen dan, afdwingen met moord en doodslag. dat gaat natuurlijk nooit werken.-
is niet belangrijk, is toch maar een gehandicapte.quote:Op zondag 6 november 2005 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goed, er staat nog 1 vrouwtje in een rolstoel na te smeulen....
Maar die is zeer waarschijnlijk 10e generatie autochtoon. Derhalve iets minder waard volgens het 'gelijkheids beginsel'
het zou ook stilte voor de storm kunnen zijn. dat op dit moment het vreemdelingenlegioen wordt ingevlogen om de noord afrikanen mores te lerenquote:Op zondag 6 november 2005 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat gaat zeker niet werken, maar na 10 dagen geen actie lijkt het erop dat ze toch iets krijgen. Dat kan naar mijn bescheiden mening nóóit de bedoeling zijn.
Waar hebben jullie het toch over? Hoe vaak is die gehandicapte vrouw nu al niet in deze serie topics langsgekomen?quote:Op zondag 6 november 2005 18:34 schreef schanuleke het volgende:
[..]
is niet belangrijk, is toch maar een gehandicapte.
noord afrikanen als uitvoerders van hitlerss stoutste dromen, wie had dat ooit gedacht
Mogen we dan de straat op en juichen?quote:Op zondag 6 november 2005 18:36 schreef schanuleke het volgende:
[..]
het zou ook stilte voor de storm kunnen zijn. dat op dit moment het vreemdelingenlegioen wordt ingevlogen om de noord afrikanen mores te leren
En daar is wat op tegen?quote:Op zondag 6 november 2005 18:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het toch over? Hoe vaak is die gehandicapte vrouw nu al niet in deze serie topics langsgekomen?
Roep ik al jaren: Ontspoorde jongeren, die thuis blijkbaar niet opgevoed worden, opvoeden in heropvoedingskampen. Afgesloten van de buitenwereld, tot hun 23ste jaar. Opleiding, normen en waarden en veel sport. En uiteraard discipline. Niet luisteren levert een fikse straf op.quote:Op zondag 6 november 2005 18:38 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik herhaal het nog maar eens, misschien is het ook een goed idee om te speculeren naar oplossingen i.p.v. alleen met modder te gooien, ik ben erg benieuwd naar constructieve voorstellen.
Burgerwacht noodzakelijk?![]()
NSDAP gedachtengoed wordt nog steeds omarmd in die regio, bv de BAATH partijen.quote:Op zondag 6 november 2005 18:34 schreef schanuleke het volgende:
[..]
is niet belangrijk, is toch maar een gehandicapte.
noord afrikanen als uitvoerders van hitlerss stoutste dromen, wie had dat ooit gedacht
Dat gehandicapte schijnt ook wel mee te vallen volgens sommige media. Die hebben het over een vrouw met krukken. Slecht ter been dus. Maar dat maakt het niet minder triest...quote:Op zondag 6 november 2005 18:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het toch over? Hoe vaak is die gehandicapte vrouw nu al niet in deze serie topics langsgekomen?
over die gehandicapte vrouw die is afgebrand door de noord afrikanenquote:
heel vaak. lijkt me ook logisch. dergelijk onmenselijk gedrag kan niet genoeg negatieve aandacht verdienen. iedereen mag weten wat voor onmensen dit zijnquote:Hoe vaak is die gehandicapte vrouw nu al niet in deze serie topics langsgekomen?
Nee, maar als je daar steeds aan toevoegt dat blijkbaar niemand het interessant of belangrijk vindt, of zelfs dat niemand het er over heeft klopt er iets niet helemaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |