Joden zorgden juist voor welvarendheid.quote:Op zondag 6 november 2005 17:35 schreef placebeau het volgende:
[..]
"Imagine een europa zonder joden, vrede en welvarendheid alom."
Werd er vroeger door bepaalde mensen gedacht.
Denk eens na voor je dwaze uitspraken doet.
Natuurlijk is geen enkele vergelijking 100%. Moslims zijn immers geen joden.quote:Op zondag 6 november 2005 17:48 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Ten stelligste niet, dat is te simpel voor deze complexe materie, maar dat de eindhalt bereikt is moet nu wel iedereen duidelijk zijn en aan de eindhalt stap je af.
daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat hij gevaarlijke uitspraken doet, waarvan we de precedenten niet mogen vergeten.quote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Joden zorgden juist voor welvarendheid.
Onzin, eerst de straf zoals eenieder uitzweten, slachtoffer vergoeden en dan pas terug of wil je ze weer op de samenleving loslaten cfr de laatste 20 jaar penitentiair beleid.quote:Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het betekent dat je niet kan zeggen, als een moslim een auto in brand steekt moet ie naar zijn land van zijn voorouders, en als een blanke een auto in brand steekt moet ie een boete betalen.
klaar.
Mijn ome Willie heeft ook altijd gelijk, toevallig he?quote:Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef dancemacabre het volgende:
Wie heeft in beginsel gelijk in wat?
Allah, hij alleen en altijd.
Een besneden penis en pitta shoarma.quote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Natuurlijk is geen enkele vergelijking 100%. Moslims zijn immers geen joden.
Maar er zijn overeenkomsten dunkt me.
En dat geldt dus alleen voor buitenlanders?quote:Op zondag 6 november 2005 17:52 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Onzin, eerst de straf zoals eenieder uitzweten, slachtoffer vergoeden en dan pas terug of wil je ze weer op de samenleving loslaten cfr de laatste 20 jaar penitentiair beleid.
Weg met mensen die ons schaden tenzij je een betere oplossing heb of ziet.
Ik niet (meer).
Joden begonnen geen burgeroorlog voor zover ik weet.quote:Op zondag 6 november 2005 17:51 schreef placebeau het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat hij gevaarlijke uitspraken doet, waarvan we de precedenten niet mogen vergeten.
Ik zal maar geen historische argumenten meer bovenhalen...quote:Op zondag 6 november 2005 17:52 schreef dancemacabre het volgende:
Weg met mensen die ons schaden tenzij je een betere oplossing heb of ziet.
noemen we het al een burgeroorlog?quote:Op zondag 6 november 2005 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Joden begonnen geen burgeroorlog voor zover ik weet.
En deze relschoppers staan voor de meerderheid van een hele bundel aan bevolkingsgroepen?quote:Op zondag 6 november 2005 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet in het geval van een burgeroorlog, wat het trouwens nog niet is.quote:Op zondag 6 november 2005 17:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En deze relschoppers staan voor de meerderheid van een hele bundel aan bevolkingsgroepen?
burgeroorlog? Nog eventjes wachten wellichtquote:Op zondag 6 november 2005 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de uitroeingskampen en de daarbij voorafgaande stadia bedoeld, nee dat is onaanvaardbaar zonder meer.quote:Op zondag 6 november 2005 17:51 schreef placebeau het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat hij gevaarlijke uitspraken doet, waarvan we de precedenten niet mogen vergeten.
wel makkelijk scoren, steeds Hitler erbij halenquote:Op zondag 6 november 2005 17:55 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik zal maar geen historische argumenten meer bovenhalen...
dat soort dingen is inderdaad wel 'een paar stappen' verder dan flink hard ingrijpen om de huidige situatie terug te brengen tot een normaler iets.quote:Op zondag 6 november 2005 17:58 schreef dancemacabre het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de uitroeingskampen en de daarbij voorafgaande stadia bedoeld, nee dat is onaanvaardbaar zonder meer.
Maar iets zal er moeten gebeuren of toegeven.
quote:Op zondag 6 november 2005 17:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
noemen we het al een burgeroorlog?
Er zijn nog zo goed als geen gewonden gevallen.
wie zegt hier dat alle islamieten weg moeten? ik heb het over de rotte appels en de mensen die die appel rot hebben gemaakt.quote:Op zondag 6 november 2005 17:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Ga dan niet bij een bobbeltje in je borst je hele lichaam bestralen, dus roep niet gelijk dat álle islamieten weg moeten. Die rotte appels moeten er inderdaad goed uitgesneden worden.
quote:French Riots Spreading to Germany?
6 November 2005 | 16:32 | FOCUS News Agency
Bremen. The riots, which continue for a 10th day among immigrant communities in Paris suburbs could spread to Germany, the radio station the Echo of Moscow reported. Last night police and fire fighters in the Northern German town of Bremen responded to several signals. A car shop and an empty school building were set on fire. Appart from that several insignificant incidents were registered. According to a police representatives in Bremen the actions of the local hooligans could have been provoked by the events in France.
Hun vaderland is misschien Nederland, maar hun opa, oma, overgrootvader en of -moeder of bet-overgrootouders komen uit een moslimland. Vond je het nu echt nodig dat ik dit uitlegde? We hebben het hier over gevaarlijke moslims, en vóór 1970 hadden we die nog niet. Ik was toen 13, dus dat herinner ik me nog. Jij waarschijnlijk niet...!!!!quote:Op zondag 6 november 2005 17:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En wat als dat vaderland Nederland is?
Laten we maar liever hopen dat we gevrijwaard blijven van deze ellende...alhoewel ik daar met elke minuut die verstrijkt een steeds harder hoofd in krijg.quote:Op zondag 6 november 2005 18:10 schreef zoalshetis het volgende:
als ze nou in amsterdam beginnen met het in de fik zetten van kraakpanden? misschien dat die linkse stinkjassen dan pas begrijpen dat we hier niet met ontbijtkoek rond de tafel zitten.
en jah jah zag ook wel paralellen. maar toch ietske minder...quote:Op zondag 6 november 2005 18:12 schreef progrock het volgende:
[..]
Laten we maar liever hopen dat we gevrijwaard blijven van deze ellende...alhoewel ik daar met elke minuut die verstrijkt een steeds harder hoofd in krijg.
die wil maar al te graag banden zien, zodat hij volgende week de boel weer kan ophitsen.quote:Op zondag 6 november 2005 18:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jah jah zag ook wel paralellen. maar toch ietske minder...![]()
quote:06/11 Franse politie ontdekt molotov-labo
De Franse politie heeft afgelopen nacht een molotov-labo ontdekt in Evry, in de buurt van Parijs.
De politie trof in een opslagplaats zo'n 150 zelfgemaakte brandbommen aan. Zes minderjarigen worden ondervraagd. Dit wijst er op dat de rellen van afgelopen week in de Franse steden mogelijk georganiseerd zijn.
Intussen worden in Parijs extra politieagenten gemobiliseerd. De onrust die begon in de verarmde buitenwijken, breidt immers steeds meer uit naar het centrum van de hoofdstad. In de nacht van zaterdag op zondag werd een dertigtal wagens in het centrum van Parijs in brand gestoken.
Preventief staan nu 2.300 extra politieagenten paraat. Zij kunnen een beroep doen op zeven helikopters met videocamera's. De agenten rekenen er op dat de compacte structuur van Parijs heel wat bendes zal ontmoedigen om er vernielingen aan te richten. De ontsnappingsmogelijkheden zijn immers beperkter dan in de buitenwijken.
GVA.be
De oorspronkelijke bron is dus een radiostation in Moskou.quote:Op zondag 6 november 2005 18:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Bremen, lees ik dat goed? Omaha, heb je ook een link naar de bron?
ooh.. dat is weer wat minder betrouwbaar. Maar goed, een brandstichting is verder geen opstand en rel natuurlijk. Maar wel 'leuk' om in de gaten te houden voor nu. Ik zal er geen topic over openen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 18:16 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De oorspronkelijke bron is dus een radiostation in Moskou.
http://www.focus-fen.net/index.php?catid=135&newsid=75954&ch=0&datte=2005-11-06quote:Op zondag 6 november 2005 18:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Bremen, lees ik dat goed? Omaha, heb je ook een link naar de bron?
quote:Op zondag 6 november 2005 18:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. dat is weer wat minder betrouwbaar. Maar goed, een brandstichting is verder geen opstand en rel natuurlijk. Maar wel 'leuk' om in de gaten te houden voor nu. Ik zal er geen topic over openen hoor
Ze hebben een aardig mandje vol blijkbaar in Parijs.quote:Op zondag 6 november 2005 17:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Ga dan niet bij een bobbeltje in je borst je hele lichaam bestralen, dus roep niet gelijk dat álle islamieten weg moeten. Die rotte appels moeten er inderdaad goed uitgesneden worden.
en na het ophitsen kan hij weer net doen of hij niet de duivel is geweest.quote:Op zondag 6 november 2005 18:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die wil maar al te graag banden zien, zodat hij volgende week de boel weer kan ophitsen.
Alleen stak 'de jood' je auto niet in brand toendertijdquote:Op zondag 6 november 2005 17:35 schreef placebeau het volgende:
[..]
"Imagine een europa zonder joden, vrede en welvarendheid alom."
Werd er vroeger door bepaalde mensen gedacht.
Denk eens na voor je dwaze uitspraken doet.
Misschien is er een link, maarvoorlopig lijkt het me nogal voorbarig. Anders zouden we nu rellen hebben in Frankrijk, Denemarken, Duitsland and the tension is high in Brussels.quote:French Riots Spreading to Germany?
6 November 2005 | 16:32 | FOCUS News Agency
Bremen. The riots, which continue for a 10th day among immigrant communities in Paris suburbs could spread to Germany, the radio station the Echo of Moscow reported. Last night police and fire fighters in the Northern German town of Bremen responded to several signals. A car shop and an empty school building were set on fire. Appart from that several insignificant incidents were registered. According to a police representatives in Bremen the actions of the local hooligans could have been provoked by the events in France.
zo een is het wel ja.quote:Op zondag 6 november 2005 18:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en na het ophitsen kan hij weer net doen of hij niet de duivel is geweest.
Goed, er staat nog 1 vrouwtje in een rolstoel na te smeulen....quote:Op zondag 6 november 2005 17:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
noemen we het al een burgeroorlog?
Er zijn nog zo goed als geen gewonden gevallen.
Dat vergeten we maar even natuurlijk. We willen niemand beledigen hier.quote:Op zondag 6 november 2005 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goed, er staat nog 1 vrouwtje in een rolstoel na te smeulen....
Maar die is zeer waarschijnlijk 10e generatie autochtoon. Derhalve iets minder waard volgens het 'gelijkheids beginsel'
Dat van Brussel baart me nu toch wel het meeste zorg. Dat is ook een kwestie van tijd vermoed ik.quote:Op zondag 6 november 2005 18:28 schreef highway101 het volgende:
[..]
Misschien is er een link, maarvoorlopig lijkt het me nogal voorbarig. Anders zouden we nu rellen hebben in Frankrijk, Denemarken, Duitsland and the tension is high in Brussels.
vieze racist! om dat incidentje er bij te halen!!quote:Op zondag 6 november 2005 18:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat vergeten we maar even natuurlijk. We willen niemand beledigen hier.
Dat gaat zeker niet werken, maar na 10 dagen geen actie lijkt het erop dat ze toch iets krijgen. Dat kan naar mijn bescheiden mening nóóit de bedoeling zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 18:32 schreef schanuleke het volgende:
of respect, zou dat het zijn?
lekkere manier van respect krijgen dan, afdwingen met moord en doodslag. dat gaat natuurlijk nooit werken.-
is niet belangrijk, is toch maar een gehandicapte.quote:Op zondag 6 november 2005 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goed, er staat nog 1 vrouwtje in een rolstoel na te smeulen....
Maar die is zeer waarschijnlijk 10e generatie autochtoon. Derhalve iets minder waard volgens het 'gelijkheids beginsel'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |