quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
So truequote:Op zondag 6 november 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach neem het hem maar niet kwalijk.. het heeft ook nooit op de FP gestaan he..
Ik vind de TT ook zo prachtig hequote:Op zondag 6 november 2005 00:45 schreef kanaiken het volgende:
Ontken *hier* de holocaust
hier nog maar een keertje
quote:
Merk?quote:
Absoluutquote:
Niet erg.quote:
Saw it comming....quote:Op zondag 6 november 2005 00:47 schreef kanaiken het volgende:
[..]Probeer eens in je eigen woorden te vertellen
Lekker boeiend .......quote:Op zondag 6 november 2005 00:48 schreef Janetje het volgende:
Niet erg.vraag ff in FB of ze m willen veranderen..
Samenvatten is niet je beste kant?quote:
Dat zit je nog best in mijn buurtquote:Op zondag 6 november 2005 00:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jupiler (Bredase he, wij drinken belgisch bier)
Ik heb hem doorgeleden, dat mensen daar nog over zeiken man. En dat dat zelfs in de wet geregelt s.quote:Op zondag 6 november 2005 00:45 schreef kanaiken het volgende:
Ontken *hier* de holocaust
hier nog maar een keertje
Mwah, terror is echt wennen, eerst vond ik hardcore al te hard.quote:
Jahwel.... maar dan moet er wel wat mee gedaan worden.. en dat gevoel heb ik niet als ik hier wat neer plantquote:Op zondag 6 november 2005 00:49 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Samenvatten is niet je beste kant?
Ik vond hem ook flauw, nog een hele discussie met een FA over gehad via mailquote:Op zondag 6 november 2005 00:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb hem doorgeleden, dat mensen daar nog over zeiken man. En dat dat zelfs in de wet geregelt s..
quote:Op zondag 6 november 2005 00:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Jahwel.... maar dan moet er wel wat mee gedaan worden.. en dat gevoel heb ik niet als ik hier wat neer plant
Ik hoor alles... heb ook wel zo'n beetje alles gezien en gehoord. En dat kunnen niet super veel mensen zeggen denk ikquote:Op zondag 6 november 2005 00:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb hem doorgeleden, dat mensen daar nog over zeiken man. En dat dat zelfs in de wet geregelt s..
[..]
Mwah, terror is echt wennen, eerst vond ik hardcore al te hard..
Alleen lust ik helemaal geen bierquote:Op zondag 6 november 2005 00:49 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat zit je nog best in mijn buurt
Mijn stamcafe schenkt dat ook
quote:
Minderquote:
Doe ik het wel.quote:
Of jij voor?quote:
Als je het zo belangrijk vind ... jupquote:
Daar moet je geen grappen over maken. Ik leer nu eenmaal heel traagquote:
Had ik dat moeten weten ?quote:Op zondag 6 november 2005 00:53 schreef djenneke het volgende:
Dan weet je zeker niet dat ik ook nooit frituur?
Ik luister ook zowat alle stylen.quote:Op zondag 6 november 2005 00:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoor alles... heb ook wel zo'n beetje alles gezien en gehoord. En dat kunnen niet super veel mensen zeggen denk ik
Nopequote:Op zondag 6 november 2005 00:53 schreef djenneke het volgende:
Je bent nog jongquote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Daar moet je geen grappen over maken. Ik leer nu eenmaal heel traag
Dat ligt heel gevoelig bij mij
Heb je wel tieten?quote:
Zegt me nix...quote:Op zondag 6 november 2005 00:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik luister ook zowat alle stylen.
Zit nu ook weer op de hardcore, Nosferatu - Up the drums
quote:
Dan zou je nog het snelst moeten lerenquote:
Geen bier en geen frituur, wat doe jij hier heiden!quote:Op zondag 6 november 2005 00:53 schreef djenneke het volgende:
Zo is het ookquote:Op zondag 6 november 2005 00:55 schreef kanaiken het volgende:
[..]Laat me haar nou maar wat wijsmaken
Wiequote:Op zondag 6 november 2005 00:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan zou je nog het snelst moeten leren
Je bent zwakzinnig
Ik ben er daarvoor onder shocktherapiequote:Op zondag 6 november 2005 00:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan zou je nog het snelst moeten leren
Je bent zwakzinnig
Ken je dat nummer niet of heel die dj niet?quote:Op zondag 6 november 2005 00:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Zegt me nix...
Ik ben aardig wat feesten af geweest en weet wel wat er speelt
Draai zelf ook
Proostquote:
Ik word regelmatig geBeFdquote:Op zondag 6 november 2005 00:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geen bier en geen frituur, wat doe jij hier heiden!
quote:Op zondag 6 november 2005 00:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze hebben wel eens in GCSC gestaan
Dat moet een feest geweest zijnquote:Op zondag 6 november 2005 00:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze hebben wel eens in GCSC gestaan
Beide zeggen me nix....quote:Op zondag 6 november 2005 00:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ken je dat nummer niet of heel die dj niet?.
Wat draai je?
Weet je wel hoeveel GCSC's ik in mijn history heb staan?quote:
Heb je em al in de hand knulquote:
Ik heb daar vroeger ook vaak rondgehangenquote:Op zondag 6 november 2005 00:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel GCSC's ik in mijn history heb staan?![]()
2?quote:Op zondag 6 november 2005 00:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel GCSC's ik in mijn history heb staan?![]()
quote:
Duh, zestien jaar en foto's van tietenquote:
Ah, hij is iig aardig bekend in de hardcore scene. Luister nu 3 steps ahead, das well wat ouder, die ken je wel toch?quote:Op zondag 6 november 2005 00:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Beide zeggen me nix....
Ik draai: club/groove progressive-trance/trance
Idd... of nietquote:
Zelfmoord is de enige oplossingquote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef Nickthedick het volgende:
Ik verveel me
Daarom...quote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Duh, zestien jaar en foto's van tieten
Jup... die ken ik welquote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, hij is iig aardig bekend in de hardcore scene. Luister nu 3 steps ahead, das well wat ouder, die ken je wel toch?
quote:
hee, krijgen we nou een beetje actie in de tent? ga even vrouwen beledigen ofzo!quote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef Nickthedick het volgende:
Ik verveel me
Dat is wel het allerlaatste wat ik zou doen.quote:
Je verveelt je niet meerquote:Op zondag 6 november 2005 00:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat is wel het allerlaatste wat ik zou doen.
Ow, ik snap hem nu pasquote:
Join the clubquote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef Nickthedick het volgende:
Ik verveel me
Na wat nummer svan hem ga ik denk ik ace the space - nine is a classic luisteren, dat is echt een lekkere classic.quote:
Ben je er toch nog?quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]En ook geen enkele tegenwerkende reactie
Jazekerquote:
Zegt me vrij weinig maar ik heb ook nix met oude harde platen. Ik zit nu bovenop de nieuwe releases op een heel ander gebiedquote:Op zondag 6 november 2005 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Na wat nummer svan hem ga ik denk ik ace the space - nine is a classic luisteren, dat is echt een lekkere classic..
Ik heb nog nooit in mijn leven een vrouw beledigd, enkel de waarheid verteld.quote:Op zondag 6 november 2005 00:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
hee, krijgen we nou een beetje actie in de tent? ga even vrouwen beledigen ofzo!![]()
Ik zit anders wel al in de 3e klas hoorquote:
En 16quote:
Eens kan toch de eerste keer zijn?quote:Op zondag 6 november 2005 01:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven een vrouw beledigd, enkel de waarheid verteld.Als zij dat opvatten als belediging, treft mij geen blaam.
![]()
Neu, ik dacht eigenlijk dat ik je had afgeschrokkenquote:Op zondag 6 november 2005 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker
*zakdoekjes aangeeft* ga nu maar even uithuilen..
Anders onderwerpquote:
Wat kan je er toch heerlijk omheenlullenquote:Op zondag 6 november 2005 01:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven een vrouw beledigd, enkel de waarheid verteld.Als zij dat opvatten als belediging, treft mij geen blaam.
![]()
Retorisch ?quote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eens kan toch de eerste keer zijn?![]()
Hoezo, probeer je iets uit te lokken?quote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eens kan toch de eerste keer zijn?![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Neu, ik dacht eigenlijk dat ik je had afgeschrokken
Ja!quote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hoezo, probeer je iets uit te lokken?![]()
Oeh, persoonlijke vragenquote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
oh a sweet sixteen.... al ontmaagd?
Maniacaal met een mes zwaaien zou afdoende moeten zijnquote:
Ik ben al wel aardig op weg he? Sta ik al op je lijst irritante fokkers? ah? ah?quote:
Was je ooit weg van die lijst dan ?quote:Op zondag 6 november 2005 01:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben al wel aardig op weg he? Sta ik al op je lijst irritante fokkers? ah? ah?
Oeh, ontwijkende antwoorden... geeft niet hoor jongen, je bent nog jong, het duurt nog even, maar dan kan je je wenden tot Nog nooit vriend(in) of seks gehad (13)quote:
Echte Guruquote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oeh, ontwijkende antwoorden... geeft niet hoor jongen, je bent nog jong, het duurt nog even, maar dan kan je je wenden tot Nog nooit vriend(in) of seks gehad (13)
Jij gaat er vanuit dat het antwoord dan nee is?quote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oeh, ontwijkende antwoorden... geeft niet hoor jongen, je bent nog jong, het duurt nog even, maar dan kan je je wenden tot Nog nooit vriend(in) of seks gehad (13)
Je wil zeggen dat mijn allereerste post op Fok al genoeg was? And you ain't seen nothing yetquote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Was je ooit weg van die lijst dan ?
En wat heb ik daaraan? Je weet toch dat ik niet van gewillige slachtoffers hou?quote:
Zo zijn vrouwen... da's vrouwen logicaquote:Op zondag 6 november 2005 01:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat het antwoord dan nee is?
Ontwijkend antwoorden he...quote:Op zondag 6 november 2005 01:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat het antwoord dan nee is?
Zoiets als de kaart omgekeerd houden?quote:Op zondag 6 november 2005 01:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen... da's vrouwen logica
Altijd bij persoonlijke vragen....quote:
Ik stribbel heus wel tegen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 01:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En wat heb ik daaraan? Je weet toch dat ik niet van gewillige slachtoffers hou?![]()
Whehehe.. been there, done that..quote:Op zondag 6 november 2005 01:04 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Maniacaal met een mes zwaaien zou afdoende moeten zijn
Ja maar natuurlijk..quote:Op zondag 6 november 2005 01:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben al wel aardig op weg he? Sta ik al op je lijst irritante fokkers? ah? ah?
quote:
Ik ben allang weer uit de burqa hoorquote:Op zondag 6 november 2005 01:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehe.. been there, done that..
[..]
Ja maar natuurlijk..
maar je bent toch semi-familie.. je weet toggggg...
* pc-fr34k luisterd, is dit live draaien of een live act?quote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef jackson het volgende:
Ik luister op et moment een vriend van me in the mix
http://145.94.6.46:8001/
Eens even kijken, je heet Remco, bent 16 jaar, waterman van sterrenbeeld, en maagd.... Jongen, ik weet alles al van jequote:Op zondag 6 november 2005 01:07 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Altijd bij persoonlijke vragen....
Triest, dat je op deze wijze op zoek bent naar een egoboost.quote:Op zondag 6 november 2005 01:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik stribbel heus wel tegen hoorje kent me toch!
Ik vraag om beledigd te worden, sinds wanneer boost dat iemands ego?quote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Triest, dat je op deze wijze op zoek bent naar een egoboost.Wat is er? Vinden de mannetjes je niet meer interessant genoeg?
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eens even kijken, je heet Remco, bent 16 jaar, waterman van sterrenbeeld, en maagd.... Jongen, ik weet alles al van je![]()
Ja kijk nou maar niet zo verbaasd...quote:
Hehehe.. Burqua-Djenquote:Op zondag 6 november 2005 01:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben allang weer uit de burqa hoor
Bijna een keer met AMD naar een fokmeet gegaanquote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja kijk nou maar niet zo verbaasd...Wel eens van fokmeets gehoord?
Je hebt m'n topic in WFL toch gelezen?quote:Op zondag 6 november 2005 01:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vraag om beledigd te worden, sinds wanneer boost dat iemands ego?![]()
Ja... en dan interressant kijken ook nogquote:Op zondag 6 november 2005 01:07 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Zoiets als de kaart omgekeerd houden?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Bijna een keer met AMD naar een fokmeet gegaan
Wel persoonlijk gemeet
Whehehehequote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... en dan interressant kijken ook nog
Draait nu live jaquote:Op zondag 6 november 2005 01:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k luisterd, is dit live draaien of een live act?
Nee, niet persoonlijk gemeet met AMDquote:
Ja, jouw beledigingen zorgen inderdaad voor een hoop stabiliteit in mijn leven, dat waar ik zo naarstig naar op zoek ben... Mijn kruistocht eindigt hierquote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hebt m'n topic in WFL toch gelezen?Je bevestigt mijn OP.
![]()
Ik mag AMD niet zoquote:Op zondag 6 november 2005 01:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nee, niet persoonlijk gemeet met AMD
Weet ik veel... ik ken die knaap nietquote:
quote:
Klinkt kinkyquote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef cerror het volgende:
Ik heb weer een enorm kutnummer gemaakt vandaag.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, jouw beledigingen zorgen inderdaad voor een hoop stabiliteit in mijn leven, dat waar ik zo naarstig naar op zoek ben... Mijn kruistocht eindigt hier![]()
![]()
Daar twijfel ik niet aan als je een nummer in 1 dag maaktquote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef cerror het volgende:
Tofquote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef cerror het volgende:
En zo zijn er velenquote:
Haha doe dat....quote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Ik luister dit nu wel eventjes, straks weer m'n dagelijkse behoefte bass inhalen.
.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:16 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En zo zijn er velen
Ik snap dat dan weer niet zo, maargoed
Wat gebruik je?quote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef cerror het volgende:
Is die al zo oud?quote:Op zondag 6 november 2005 01:17 schreef Janetje het volgende:
[..]Daarvoor moet je de voorgeschiedenis kennen denk ik
Naja.. toen AMD nog een klein AMD64je was, was ie een beetje een jokkebrok..quote:
Je brengt het weer leukquote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. toen AMD nog een klein AMD64je was, was ie een beetje een jokkebrok..
Hoe meer je me tergt, hoe meer ik je anaal wil penetreren; dus... pas op.quote:
En een beetje een hypochondrisch aandachtshoertjequote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ken hem sinds het moment dat hij de AMD64 account in gebruik had genomen, dus blijkbaar is er een hoop langs me heengegaanquote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben je gek!quote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hoe meer je me tergt, hoe meer ik je anaal wil penetreren; dus... pas op.![]()
Prachtig filmpjequote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Dat vuurwerktopic van hem was wel vet, dat hij met benzine in een vat enzo op een kruispunt een paddestoel had gekregen..
In 2 uur.quote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan als je een nummer in 1 dag maakt
Het gebeurde volgens mij ook allemaal met die account, toch?quote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik ken hem sinds het moment dat hij de AMD64 account in gebruik had genomen, dus blijkbaar is er een hoop langs me heengegaanBehalve dat mensen hem niet mochten
Abletonquote:Op zondag 6 november 2005 01:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat gebruik je?Ik was vroeger verslaafd aan fasttracker en heb nooit weer zo'n goed programma kunnen vinden.
![]()
Inderdaad, daar ging een hoop benzine tegelijk de lucht inquote:
Ik waarschuw je alleen even...quote:
Lijkt me dan wel.....quote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het gebeurde volgens mij ook allemaal met die account, toch?
Tsja... zal geen quality tune zijnquote:
Fasttracker (modplug maar hetzelfde).quote:Op zondag 6 november 2005 01:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat gebruik je?Ik was vroeger verslaafd aan fasttracker en heb nooit weer zo'n goed programma kunnen vinden.
![]()
Ja klopt..quote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het gebeurde volgens mij ook allemaal met die account, toch?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar goed.. nu weer genoeg over die userdaar is al genoeg te veel over getypt..
Je bent niet de enige, ik ook som. Maar dit is toch ook wel leuker, alleemn soms wel heimwee naar het oude tempo. Het leukste is dat je niet hoeft te F5en maar ook weer niet dat er een pagina voorbij is na je reply.quote:Op zondag 6 november 2005 01:22 schreef kanaiken het volgende:
Ik mis eigenlijk een beetje het oude BeF-tempo
Waarom ga je geen goeie deunen maken?quote:Op zondag 6 november 2005 01:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Fasttracker (modplug maar hetzelfde).
Geen flauw idee, jij?quote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
Welke user?
amd64, bmwz3 en zijn andere klonen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
Welke user?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
Welke user?
Ik loop dus wel de hele tijd te F5-enquote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ik ook som. Maar dit is toch ook wel leuker, alleemn soms wel heimwee naar het oude tempo. Het leukste is dat je niet hoeft te F5en maar ook weer niet dat er een pagina voorbij is na je reply.
Géén idee..quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
amd64, bmwz3 en zijn andere klonen.
Don't fuck with the bull Djen.quote:
tevergeefs zeg maarquote:Op zondag 6 november 2005 01:25 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik loop dus wel de hele tijd te F5-en
Ik zit ondertussen ook andere dingen te doen, af en toe een F5je ertussen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:25 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik loop dus wel de hele tijd te F5-en
momenteel met name moder8orquote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
amd64, bmwz3 en zijn andere klonen.
Erm, ik maak al m'n muzak zelfquote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom ga je geen goeie deunen maken?
Je bent creatief zat
Soms inderdaad minutenlangquote:
Hij heeft zich nog in de crew weten te pijpen ook...quote:
Wat is muzak?quote:Op zondag 6 november 2005 01:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Erm, ik maak al m'n muzak zelf
Het alleen het programma waar ik het mee maak
Jepquote:Op zondag 6 november 2005 01:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij heeft zich nog in de crew weten te pijpen ook...![]()
Hm..... ok dan. Zondequote:Op zondag 6 november 2005 01:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Erm, ik maak al m'n muzak zelf
Het alleen het programma waar ik het mee maak
Het type muziek wat ik maak.quote:
Dat is niet wat ik gehoord heb.quote:Op zondag 6 november 2005 01:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dierenseks, dank je...![]()
Die 2e zin had ik meer moeite meequote:
Is hij die spammer, omg, moet je hem eens in de daglijstje zien.quote:
Ik heb al wat bier op mén!quote:
Dan zou je eens betrouwbare bronnen moeten gaan aanboren liefiequote:Op zondag 6 november 2005 01:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik gehoord heb.![]()
Zo schrijf ik die ook altijd , daar las ik dus overheenquote:
Some things never change....quote:Op zondag 6 november 2005 01:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is hij die spammer, omg, moet je hem eens in de daglijstje zien..
Daar is het zaterdagavond voor!quote:
Define 'wat bier'.quote:
Slowchat met jou is zeer onbevredigend, weet je dat?quote:Op zondag 6 november 2005 01:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan zou je eens betrouwbare bronnen moeten gaan aanboren liefie![]()
Doe eensch een ruwe schatting.quote:
Te eenvoudigquote:
Dat is ook de bedoelingquote:Op zondag 6 november 2005 01:30 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Slowchat met jou is zeer onbevredigend, weet je dat?![]()
20-30 flesjes?quote:
Een wat?quote:Op zondag 6 november 2005 01:32 schreef djenneke het volgende:
Het wordt tijd voor een Fok!AA
quote:Op zondag 6 november 2005 01:32 schreef djenneke het volgende:
Haal dan maar gauw je fotoboek offline.quote:Op zondag 6 november 2005 01:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling![]()
(ik ga jou niet aan je bevrediging helpen, hoe ist nou?)
6 Hollandia'squote:
Heineken?quote:
Als dat al bevredigend werkt, dan mag je wel eens naar de dokter!quote:Op zondag 6 november 2005 01:32 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Haal dan maar gauw je fotoboek offline.![]()
4 Hollandia's en 3 hertog jan.quote:
Je doet jezelf tekort Djen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als dat al bevredigend werkt, dan mag je wel eens naar de dokter!
OOOW, Djenneke, wat is die ceu GROOTquote:Op zondag 6 november 2005 01:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Als dat al bevredigend werkt, dan mag je wel eens naar de dokter!
Ik heb wel eens een FA gemaakt..quote:Op zondag 6 november 2005 01:32 schreef djenneke het volgende:
Als dat normale flesjes zijn mag je nog niet scheef gaan typen.quote:
quote:
Hey, dat topic ken ik.quote:Op zondag 6 november 2005 01:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een FA gemaakt..
Fokkers Anonimous..
Hertog Janquote:
Heb het gezien jaquote:
Je kan niet veel hebben men!quote:
Het is keu met een K!quote:Op zondag 6 november 2005 01:34 schreef kanaiken het volgende:
[..]
OOOW, Djenneke, wat is die ceu GROOT
whehehehe
Jij kent C. niet?quote:
Nu al frisky?quote:
Net zo succesvol geworden als veel van mijn andere topics..quote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, dat topic ken ik. [afbeelding]
quote:Op zondag 6 november 2005 01:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is keu met een K!![]()
En nee, ik doe daar geen andere handelingen mee dan snooker spelen...![]()
Te weinigquote:
Je kent J met alcohol.quote:
Fok is nog in de ontkenningsfase ofzoquote:Op zondag 6 november 2005 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Net zo succesvol geworden als veel van mijn andere topics..Niet dus..
Je paint topic is tocha ardig TTT-waardig, en je kan nog vet painten ook.quote:Op zondag 6 november 2005 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Net zo succesvol geworden als veel van mijn andere topics..Niet dus..
Ik olie hem alleen wel eensquote:Op zondag 6 november 2005 01:36 schreef kanaiken het volgende:
[..]foutje
en zie dat Nickthedick maar eens wijs te maken
Que?quote:
Ja, ik weet het... je bent niet mijn enige stalker.quote:
Ze ontkennen de janetjecause.quote:Op zondag 6 november 2005 01:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Fok is nog in de ontkenningsfase ofzo![]()
Ooow, je keuquote:
janetje met alcohol = frisky.quote:
Pics?quote:
Ik ookquote:Op zondag 6 november 2005 01:38 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ooow, je keu
Ik zat maar te denken 'Nickthedick oliën?'
GMTA, ik zat ook zo van 'wtf'quote:Op zondag 6 november 2005 01:38 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ooow, je keu
Moah, viel wel mee.quote:
quote:
Whehehequote:
Oh, dat is wat ik zeg amar heb vernomen enzol, maar dingen wordne op fok ook weer overdreven.quote:
Kinky'er nog: Ik maak m eerst schoon met alcoholquote:Op zondag 6 november 2005 01:38 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ooow, je keu
Het is een freaking stok, die ga je toch niet helemaal poetsen?quote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kinky'er nog: Ik maak m eerst schoon met alcohol![]()
(nee, heb geen hygienefobie)
Popiejopiequote:Op zondag 6 november 2005 01:38 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, ik weet het... je bent niet mijn enige stalker.![]()
quote:
Dus eerst voer je je keu dronken en dan moet je hem nog olieen omdat te stroef bent, hoe zielig.quote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kinky'er nog: Ik maak m eerst schoon met alcohol![]()
(nee, heb geen hygienefobie)
Zeker wel, anders droogtie uitquote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het is een freaking stok, die ga je toch niet helemaal poetsen?
Duhuh, alle mannen op fok hebben een penis van 20cm +quote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, dat is wat ik zeg amar heb vernomen enzol, maar dingen wordne op fok ook weer overdreven.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus eerst voer je je keu dronken en dan moet je hem nog olieen omdat te stroef bent, hoe zielig..
Het is wel een hele harde stok , met een gekrijt puntjequote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het is een freaking stok, die ga je toch niet helemaal poetsen?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zeker wel, anders droogtie uit![]()
![]()
het wordt nou wel echt een raar verhaal
De olie is dus tegen het uitdrogen! Hij wordt van olie juist stroef!quote:Op zondag 6 november 2005 01:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus eerst voer je je keu dronken en dan moet je hem nog olieen omdat te stroef bent, hoe zielig..
quote:
Oh?quote:
Ik wou al zeggen..quote:
Slecht voorbeeld van overdrijven C.quote:Op zondag 6 november 2005 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Duhuh, alle mannen op fok hebben een penis van 20cm +
Go figure.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je paint topic is tocha ardig TTT-waardig, en je kan nog vet painten ook..
quote:
Het is niet als golfen he!quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef kanaiken het volgende:
* kanaiken mompelt iets over met de stok tegen de ballen slaan
wees eens wat positieverquote:
Tip-Top-Topicquote:Op zondag 6 november 2005 01:43 schreef djenneke het volgende:
Ik ben echt een noob, wat is nou weer een TTT?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:43 schreef djenneke het volgende:
Ik ben echt een noob, wat is nou weer een TTT?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:43 schreef zapsel het volgende:
[..]
Het is niet als golfen he!je moet tegen de ballen stoten, niet slaan
![]()
Daar ken ik nog een mop over, in het kort:quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef kanaiken het volgende:
* kanaiken mompelt iets over met de stok tegen de ballen slaan
Naieve sekspraat... heerlijk.quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
De olie is dus tegen het uitdrogen! Hij wordt van olie juist stroef!
Ik sla altijd halve ballen in de gatenquote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef kanaiken het volgende:
[..]Raar eigenlijk de ballen in de gaten gaan, niet de stok
Omgquote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar ken ik nog een mop over, in het kort:
3 Vrouwen doen een wedstrijd wie de meeste poolballen in hun kut kunnen duwen, de eerste krijgt er 1 in, de tweede 2, de derde 3, alleen gaan ze er niet meer uit bij de derde, die dus naar de dokter. Dokter: "Kleed u zich amar uit" tegelijk doet de dokter dat ook, steeks z'n lul zo bij haar er in, vrouw: "Wat doet u nu dokter?" Dokter: "Pollen.."
Erg flauw en ken hem uit m'n kindertijd..
Ja klopt , en als je keu uitgedroogd is gaat hij scheurenquote:Op zondag 6 november 2005 01:43 schreef zapsel het volgende:
[..]
Het is niet als golfen he!je moet tegen de ballen stoten, niet slaan
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik sla altijd halve ballen in de gaten![]()
quote:
Die dwangneurose heb je gelukkig wel afgeleerd.quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Janetje het volgende:
Fokking verslaafd
Handig zo'n search
(http://martijntje.xs4all.nl/search_lite/}
quote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef Janetje het volgende:
[..]Trust me.. Ik ben blijkbaar niet van het TTT-TS materiaal
Ik verlies meestal , en denk dan een meester-shot te doen , en tik dan via het laken de lamp aan die erboven hangtquote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja klopt , en als je keu uitgedroogd is gaat hij scheuren
en dan stoot hij niet meer goed
En dan krijg je tikken, en mist zijn doel![]()
Whehehe, matigquote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Janetje het volgende:
Fokking verslaafd
Handig zo'n search
(http://martijntje.xs4all.nl/search_lite/}
Jij hebt er 1 en ik heb er ook 1.quote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef Janetje het volgende:
[..]Trust me.. Ik ben blijkbaar niet van het TTT-TS materiaal
Met de keuquote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik verlies meestal , en denk dan een meester-shot te doen , en tik dan via het laken de lamp aan die erboven hangt![]()
Groetenquote:
Dat is in een louche poolcafe.quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik verlies meestal , en denk dan een meester-shot te doen , en tik dan via het laken de lamp aan die erboven hangt![]()
Gelukkig wel Fok ja..quote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die dwangneurose heb je gelukkig wel afgeleerd..
Trusten.quote:
Ik speel ook poolquote:Op zondag 6 november 2005 01:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is in een louche poolcafe.. Snoekeren is heel wat anders.
.
Ik heb geen vishengel helaasquote:
Maar goed dat ie zo op slot gaat.quote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Morgen moet ik huilen om dit topic![]()
Ik zit aan de jus d'orange zonder ook maar het met iets te mxien.quote:
*zakdoekjes vast aangeeft..quote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen dan. Snoekeren is ook voor stijve mensne, moet helemaal stil zijn enzo.quote:
Dan ben je wellicht een ADHD-er met hallucinaties.quote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zit aan de jus d'orange zonder ook maar het met iets te mxien..
Potje poulen?quote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja hehe, anders happen ze toch niet!quote:Op zondag 6 november 2005 01:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen dan. Snoekeren is ook voor stijve mensne, moet helemaal stil zijn enzo..
Poolen is vet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |