Lijkt me dan wel.....quote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het gebeurde volgens mij ook allemaal met die account, toch?
Tsja... zal geen quality tune zijnquote:
Fasttracker (modplug maar hetzelfde).quote:Op zondag 6 november 2005 01:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat gebruik je?Ik was vroeger verslaafd aan fasttracker en heb nooit weer zo'n goed programma kunnen vinden.
![]()
Ja klopt..quote:Op zondag 6 november 2005 01:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het gebeurde volgens mij ook allemaal met die account, toch?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar goed.. nu weer genoeg over die userdaar is al genoeg te veel over getypt..
Je bent niet de enige, ik ook som. Maar dit is toch ook wel leuker, alleemn soms wel heimwee naar het oude tempo. Het leukste is dat je niet hoeft te F5en maar ook weer niet dat er een pagina voorbij is na je reply.quote:Op zondag 6 november 2005 01:22 schreef kanaiken het volgende:
Ik mis eigenlijk een beetje het oude BeF-tempo
Waarom ga je geen goeie deunen maken?quote:Op zondag 6 november 2005 01:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Fasttracker (modplug maar hetzelfde).
Geen flauw idee, jij?quote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
Welke user?
amd64, bmwz3 en zijn andere klonen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
Welke user?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef cerror het volgende:
Welke user?
Ik loop dus wel de hele tijd te F5-enquote:Op zondag 6 november 2005 01:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ik ook som. Maar dit is toch ook wel leuker, alleemn soms wel heimwee naar het oude tempo. Het leukste is dat je niet hoeft te F5en maar ook weer niet dat er een pagina voorbij is na je reply.
Géén idee..quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
amd64, bmwz3 en zijn andere klonen.
Don't fuck with the bull Djen.quote:
tevergeefs zeg maarquote:Op zondag 6 november 2005 01:25 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik loop dus wel de hele tijd te F5-en
Ik zit ondertussen ook andere dingen te doen, af en toe een F5je ertussen.quote:Op zondag 6 november 2005 01:25 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik loop dus wel de hele tijd te F5-en
momenteel met name moder8orquote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
amd64, bmwz3 en zijn andere klonen.
Erm, ik maak al m'n muzak zelfquote:Op zondag 6 november 2005 01:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom ga je geen goeie deunen maken?
Je bent creatief zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |