quote:
Klinkt kinkyquote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef cerror het volgende:
Ik heb weer een enorm kutnummer gemaakt vandaag.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, jouw beledigingen zorgen inderdaad voor een hoop stabiliteit in mijn leven, dat waar ik zo naarstig naar op zoek ben... Mijn kruistocht eindigt hier![]()
![]()
Daar twijfel ik niet aan als je een nummer in 1 dag maaktquote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef cerror het volgende:
Tofquote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef cerror het volgende:
En zo zijn er velenquote:
Haha doe dat....quote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Ik luister dit nu wel eventjes, straks weer m'n dagelijkse behoefte bass inhalen.
.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:16 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En zo zijn er velen
Ik snap dat dan weer niet zo, maargoed
Wat gebruik je?quote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef cerror het volgende:
Is die al zo oud?quote:Op zondag 6 november 2005 01:17 schreef Janetje het volgende:
[..]Daarvoor moet je de voorgeschiedenis kennen denk ik
Naja.. toen AMD nog een klein AMD64je was, was ie een beetje een jokkebrok..quote:
Je brengt het weer leukquote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. toen AMD nog een klein AMD64je was, was ie een beetje een jokkebrok..
Hoe meer je me tergt, hoe meer ik je anaal wil penetreren; dus... pas op.quote:
En een beetje een hypochondrisch aandachtshoertjequote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ken hem sinds het moment dat hij de AMD64 account in gebruik had genomen, dus blijkbaar is er een hoop langs me heengegaanquote:Op zondag 6 november 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben je gek!quote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hoe meer je me tergt, hoe meer ik je anaal wil penetreren; dus... pas op.![]()
Prachtig filmpjequote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Dat vuurwerktopic van hem was wel vet, dat hij met benzine in een vat enzo op een kruispunt een paddestoel had gekregen..
In 2 uur.quote:Op zondag 6 november 2005 01:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan als je een nummer in 1 dag maakt
Het gebeurde volgens mij ook allemaal met die account, toch?quote:Op zondag 6 november 2005 01:19 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik ken hem sinds het moment dat hij de AMD64 account in gebruik had genomen, dus blijkbaar is er een hoop langs me heengegaanBehalve dat mensen hem niet mochten
Abletonquote:Op zondag 6 november 2005 01:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wat gebruik je?Ik was vroeger verslaafd aan fasttracker en heb nooit weer zo'n goed programma kunnen vinden.
![]()
Inderdaad, daar ging een hoop benzine tegelijk de lucht inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |