Ik stribbel heus wel tegen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 01:06 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En wat heb ik daaraan? Je weet toch dat ik niet van gewillige slachtoffers hou?![]()
Whehehe.. been there, done that..quote:Op zondag 6 november 2005 01:04 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Maniacaal met een mes zwaaien zou afdoende moeten zijn
Ja maar natuurlijk..quote:Op zondag 6 november 2005 01:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben al wel aardig op weg he? Sta ik al op je lijst irritante fokkers? ah? ah?
quote:
Ik ben allang weer uit de burqa hoorquote:Op zondag 6 november 2005 01:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehe.. been there, done that..
[..]
Ja maar natuurlijk..
maar je bent toch semi-familie.. je weet toggggg...
* pc-fr34k luisterd, is dit live draaien of een live act?quote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef jackson het volgende:
Ik luister op et moment een vriend van me in the mix
http://145.94.6.46:8001/
Eens even kijken, je heet Remco, bent 16 jaar, waterman van sterrenbeeld, en maagd.... Jongen, ik weet alles al van jequote:Op zondag 6 november 2005 01:07 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Altijd bij persoonlijke vragen....
Triest, dat je op deze wijze op zoek bent naar een egoboost.quote:Op zondag 6 november 2005 01:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik stribbel heus wel tegen hoorje kent me toch!
Ik vraag om beledigd te worden, sinds wanneer boost dat iemands ego?quote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Triest, dat je op deze wijze op zoek bent naar een egoboost.Wat is er? Vinden de mannetjes je niet meer interessant genoeg?
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eens even kijken, je heet Remco, bent 16 jaar, waterman van sterrenbeeld, en maagd.... Jongen, ik weet alles al van je![]()
Ja kijk nou maar niet zo verbaasd...quote:
Hehehe.. Burqua-Djenquote:Op zondag 6 november 2005 01:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben allang weer uit de burqa hoor
Bijna een keer met AMD naar een fokmeet gegaanquote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja kijk nou maar niet zo verbaasd...Wel eens van fokmeets gehoord?
Je hebt m'n topic in WFL toch gelezen?quote:Op zondag 6 november 2005 01:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vraag om beledigd te worden, sinds wanneer boost dat iemands ego?![]()
Ja... en dan interressant kijken ook nogquote:Op zondag 6 november 2005 01:07 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Zoiets als de kaart omgekeerd houden?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Bijna een keer met AMD naar een fokmeet gegaan
Wel persoonlijk gemeet
Whehehehequote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... en dan interressant kijken ook nog
Draait nu live jaquote:Op zondag 6 november 2005 01:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k luisterd, is dit live draaien of een live act?
Nee, niet persoonlijk gemeet met AMDquote:
Ja, jouw beledigingen zorgen inderdaad voor een hoop stabiliteit in mijn leven, dat waar ik zo naarstig naar op zoek ben... Mijn kruistocht eindigt hierquote:Op zondag 6 november 2005 01:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je hebt m'n topic in WFL toch gelezen?Je bevestigt mijn OP.
![]()
Ik mag AMD niet zoquote:Op zondag 6 november 2005 01:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nee, niet persoonlijk gemeet met AMD
Weet ik veel... ik ken die knaap nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |