Ik zit anders wel al in de 3e klas hoorquote:
En 16quote:
Eens kan toch de eerste keer zijn?quote:Op zondag 6 november 2005 01:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven een vrouw beledigd, enkel de waarheid verteld.Als zij dat opvatten als belediging, treft mij geen blaam.
![]()
Neu, ik dacht eigenlijk dat ik je had afgeschrokkenquote:Op zondag 6 november 2005 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker
*zakdoekjes aangeeft* ga nu maar even uithuilen..
Anders onderwerpquote:
Wat kan je er toch heerlijk omheenlullenquote:Op zondag 6 november 2005 01:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven een vrouw beledigd, enkel de waarheid verteld.Als zij dat opvatten als belediging, treft mij geen blaam.
![]()
Retorisch ?quote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eens kan toch de eerste keer zijn?![]()
Hoezo, probeer je iets uit te lokken?quote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Eens kan toch de eerste keer zijn?![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Neu, ik dacht eigenlijk dat ik je had afgeschrokken
Ja!quote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hoezo, probeer je iets uit te lokken?![]()
Oeh, persoonlijke vragenquote:Op zondag 6 november 2005 01:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
oh a sweet sixteen.... al ontmaagd?
Maniacaal met een mes zwaaien zou afdoende moeten zijnquote:
Ik ben al wel aardig op weg he? Sta ik al op je lijst irritante fokkers? ah? ah?quote:
Was je ooit weg van die lijst dan ?quote:Op zondag 6 november 2005 01:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben al wel aardig op weg he? Sta ik al op je lijst irritante fokkers? ah? ah?
Oeh, ontwijkende antwoorden... geeft niet hoor jongen, je bent nog jong, het duurt nog even, maar dan kan je je wenden tot Nog nooit vriend(in) of seks gehad (13)quote:
Echte Guruquote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oeh, ontwijkende antwoorden... geeft niet hoor jongen, je bent nog jong, het duurt nog even, maar dan kan je je wenden tot Nog nooit vriend(in) of seks gehad (13)
Jij gaat er vanuit dat het antwoord dan nee is?quote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oeh, ontwijkende antwoorden... geeft niet hoor jongen, je bent nog jong, het duurt nog even, maar dan kan je je wenden tot Nog nooit vriend(in) of seks gehad (13)
Je wil zeggen dat mijn allereerste post op Fok al genoeg was? And you ain't seen nothing yetquote:Op zondag 6 november 2005 01:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Was je ooit weg van die lijst dan ?
En wat heb ik daaraan? Je weet toch dat ik niet van gewillige slachtoffers hou?quote:
Zo zijn vrouwen... da's vrouwen logicaquote:Op zondag 6 november 2005 01:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat het antwoord dan nee is?
Ontwijkend antwoorden he...quote:Op zondag 6 november 2005 01:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat het antwoord dan nee is?
Zoiets als de kaart omgekeerd houden?quote:Op zondag 6 november 2005 01:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen... da's vrouwen logica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |