abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31988141
Unspoken words were understood
pi_31988307
topic dood? tvp dan maar.
pi_31988390
de vaste posters liggen nog allemaal in bed met hun one-night stand. duh.

pi_31988463
quote:
op zaterdag 5 november 2005 13:14 schreef gf het volgende:
de vaste posters liggen nog allemaal in bed met hun one-night stand. duh.

!
pi_31988793
errrrr.... die gooi je er toch na de sex uit? of ben ik nou oubollig?
pi_31988835
geen ervaring mee. ook geen behoefte.
  zaterdag 5 november 2005 @ 13:37:40 #7
22944 Breetai
....Relax....
pi_31988933
quote:
op zaterdag 5 november 2005 12:48 schreef mispoes het volgende:
een poging om dit topic weer ontopic te krijgen...

zijn er hier mensen die op late leeftijd zijn ontmaagd? moest de eerste keer voor jou heeel bijzonder zijn of heb je toen je kansen gegrepen zodra die zich voordeden?
yeps.
wat ik me van vorig jaar nog kon herinneren dat ik gewoon relaxed rond liep en alle hoop en wanhoop had laten varen. verder ging ik wel regelmatig overal en nergens stappen. en op het moment dat je je grootste dip hebt heb je op eens een relatie van een half jaar.
de eerste keer ging helemaal niet perfect maar zei had ook nog niet zo veel ervaring. dus we konden fijn allebei een beetje aankloten tijdens de vakantie.

daarvoor had ik tijdens paaspop ook nog een meid in m'n tent en uit de kleren gekregen maar dat ging totaal de mist in.
ook toen kon het me niks meer schelen. ik had al een fantastische dag gehad.
ik zat gewoon fijn van m'n whiskey te genieten en zag 2 meisjes rondlopen. je kon echt zien dat ze op zoek waren om te scoren. dus even later kwamen ze naar mij toegelopen omdat ze doorhadden dat ik zag hoe laat het was.
op zich wel een kicke ervaring.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_31992080
hier ben ik ook weer.

gister niks gebeurd. maar toch wel een leuke avond gehad. volgende week beter.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:09:11 #9
22944 Breetai
....Relax....
pi_31992823
gisteren naar duitsland gegaan. ik had nog een collega meegenomen die doorgaans wel een hoop dames spreekt op een avond en er voor kiest er niet verder mee te gaan.
die voelde zich in het begin een beetje ontheemt omdat z'n duits niet zo goed was. dat duurde maar iets van 1.5 uur voordat alles wat luk, los en vrouwelijk aanschoot en mee ging slap ouwehoeren. ik kon 'm echt niet bijhouden van de een naar de ander.

ik heb gewoon weer wat lekker zitten kijken, dansen en slap ouwehoeren. sitting happy as a tree.
geeft wel een hoop inspiratie en dat mistte ik de laatste tijd wel.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:13:59 #10
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31992944
quote:
op zaterdag 5 november 2005 12:59 schreef gf het volgende:
waarom zou je jaloers zijn of respect hebben voor de mensen die de 1 na de ander hebben. zo goed zijn die mensen blijkbaar niet in staat een volwassen relatie aan te gaan. dat het ook nog eens sletterig is maakt het compleet. ik zou in ieder geval niks willen met een meid voor wie ik nr. 25 ben en na een week alweer een ex. op naar nr. 26. goh, dan hoef je misschien niet meer hier te posten. verder koop je er niks voor.
waarom? omdat hun het wel voor elkaar krijgen en jij niet... en het is denk ik nog altijd beter om te kunnen zien dat je kan scoren dan te merken dat je nooit aan een meisje kan geraken, zelfs niet voor 1 avondje.

en niet in staat zijn een volwassen relatie aan te gaan is natuurlijk onzin he. niet iedereen wil gelijk een vaste relatie. gewoon een beetje vrijheid en af en toe is een meisje scoren kan toch ook leuk zijn.
en van een onbekend meisje weet je van tevoren nooit nummer hoeveel je bent... dus ja, als je dat eerst wilt weten kan je beter niks beginnen.
Zo niet, dan toch...
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:19:35 #11
22944 Breetai
....Relax....
pi_31993074
quote:
op zaterdag 5 november 2005 16:13 schreef topmaat het volgende:
en niet in staat zijn een volwassen relatie aan te gaan is natuurlijk onzin he. niet iedereen wil gelijk een vaste relatie. gewoon een beetje vrijheid en af en toe is een meisje scoren kan toch ook leuk zijn.
en van een onbekend meisje weet je van tevoren nooit nummer hoeveel je bent... dus ja, als je dat eerst wilt weten kan je beter niks beginnen.
naar mijn idee moet je eerst een meid 'scoren' om aan een relatie te beginnen. als je daarna nooit leert om aan een relatie te werken dat is dan jou probleem. vooralsnog zal je toch eerst een meid moeten zien te versieren.

en anders blijkt die meid niet goed genoeg te wezen voor een relatie of zoek je de verkeerde uit.
pi_31993104
quote:

[..]

waarom? omdat hun het wel voor elkaar krijgen en jij niet... en het is denk ik nog altijd beter om te kunnen zien dat je kan scoren dan te merken dat je nooit aan een meisje kan geraken, zelfs niet voor 1 avondje.

toch moet je er niet jaloers op zijn vind ik ook. maar stiekem ben je het toch. af en toe is een meisje scoren is iets anders dan de een na de ander lijkt mij. af en toe is een meisje scoren mist in mijn ogen elke diepgang die een normale relatie wel heeft.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:21:05 #13
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_31993111
quote:
op zaterdag 5 november 2005 13:11 schreef dawg het volgende:
topic dood? tvp dan maar.
ik vind eigenlijk dat jij een ban voor dit soort topics moet krijgen.
quote:
op zaterdag 5 november 2005 13:37 schreef breetai het volgende:

en op het moment dat je je grootste dip hebt heb je op eens een relatie van een half jaar.
nee hoor, op het moment dat ik het diepst in de put zat is er niks ook niks gebeurd.
quote:

en het is denk ik nog altijd beter om te kunnen zien dat je kan scoren dan te merken dat je nooit aan een meisje kan geraken, zelfs niet voor 1 avondje.
daar ben ik het in principe wel mee eens.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_31993117
quote:

[..]

waarom? omdat hun het wel voor elkaar krijgen en jij niet...
gast.

ik heb al meer dan een halfjaar een vaste vriendin.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:26:56 #15
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31993254
quote:
op zaterdag 5 november 2005 16:19 schreef breetai het volgende:

[..]

naar mijn idee moet je eerst een meid 'scoren' om aan een relatie te beginnen. als je daarna nooit leert om aan een relatie te werken dat is dan jou probleem. vooralsnog zal je toch eerst een meid moeten zien te versieren.

en anders blijkt die meid niet goed genoeg te wezen voor een relatie of zoek je de verkeerde uit.
wat wil je hier nou mee zeggen? als je nog geen relatie wilt dan is het toch leuk dat je af en toe een avondje een meisje heb... hoeft ook niet gelijk een one night stand te zijn, maar gewoon een meisje versieren waar je dan mee zoent en misschien nog iets meer...

natuurlijk moet je eerst een meid scoren om een relatie te kunnen hebben, maar niet iedereen heeft behoefte aan een relatie. en dat is niet dat je niet aan een relatie wilt werken, maar dat je gewoon nog niet vast wil zitten.
Zo niet, dan toch...
pi_31993300
en als je alleen een meisje wilt 'scoren' om jezelf te bewijzen als in 'zie je wel dat ik het kan'. ben je heel zielig bezig. dan zit je dus zeer waarschijnlijk met een meisje wat je eigenlijk niet eens echt aantrekkelijk vindt. nou, daar heb je wat aan zeg. zodra je echt maar begint te pakken wat je pakken kan ben je heel diep gezonken. heeft allemaal niks te maken met 'voor elkaar kunnen krijgen'. wie weet kan ik het ook wel. alleen niet bepaald de behoefte omdat te testen. zelf zal je ook geen meid willen die al uitgewoond is. maar als gozers al 20+ meiden gehad hebben moet je respect hebben. hoe bedoel je een kronkel...
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:29:02 #17
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31993308
quote:
op zaterdag 5 november 2005 16:20 schreef meteora het volgende:

[..]

toch moet je er niet jaloers op zijn vind ik ook. maar stiekem ben je het toch.
kijk, je zegt het dus zelf al. je moet er niet jaloers op zijn.. maar dat ben je gewoon wel.
net als je een meisje leuk vind waar je toch weet dat er niks van gaat komen omdat het niet wederzijds is.
dan zou je ook kunnen zeggen: toch moet je niet verliefd zijn, maar "stiekem" ben je dat toch.
Zo niet, dan toch...
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:30:53 #18
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31993367
quote:
op zaterdag 5 november 2005 16:21 schreef gf het volgende:

[..]

gast.

ik heb al meer dan een halfjaar een vaste vriendin.
ik heb het over de algemene situatie hier,dus niet alleen over jou.
Zo niet, dan toch...
pi_31993516
quote:
op zaterdag 5 november 2005 16:30 schreef topmaat het volgende:

[..]

ik heb het over de algemene situatie hier,dus niet alleen over jou.
wat algemene situatie.

ik denk dat niemand van de maagden hier uit is op een enkel avonde met een meid die ze leuk vinden en vervolgens helemaal niets meer. dat is echt een hele andere doelgroep.

dat jouw instelling 'iets is beter dan niets' is, wil niet zeggen dat dat voor iedereen op gaat.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:33:10 #20
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_31995326
quote:
op zaterdag 5 november 2005 16:35 schreef gf het volgende:

[..]

wat algemene situatie.

ik denk dat niemand van de maagden hier uit is op een enkel avonde met een meid die ze leuk vinden en vervolgens helemaal niets meer. dat is echt een hele andere doelgroep.

dat jouw instelling 'iets is beter dan niets' is, wil niet zeggen dat dat voor iedereen op gaat.
jawel, jawel! iets is altijd beter dan niets. en dat gaat voor iedereen op.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:33:43 #21
37950 JAM
pi_31995338
kan je je hier ook melden als je vriendin nog nooit seks heeft gehad?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:35:34 #22
37950 JAM
pi_31995399
m'n buurmeisje is vier en als ik naar buiten loop roept ze altijd: 'stephan! stephan! jij bent toch mijn vriendje?' dan zeg ik altijd: 'ja, samishka, ik ben je grote vriendje.' verder dan dat gaat onze relatie eigenlijk niet, maar ja vandaar die vraag.
pi_31995677
quote:
op zaterdag 5 november 2005 17:33 schreef jam het volgende:

[..]

jawel, jawel! iets is altijd beter dan niets. en dat gaat voor iedereen op.
nee.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:47:07 #24
37950 JAM
pi_31995782
quote:
op zaterdag 5 november 2005 17:43 schreef gf het volgende:

[..]

nee.
ik had het zo bedacht; niets, dat is niet iets. dus hoe kan niets beter zijn dan iets als niets überhaupt niet iets is?

.
pi_31995985
ik zou ook pakken wat ik pakken kan. misschien wel omdat ik zo diep dan ben gezonken volgens jullie. maar je weet nooit wat het wordt op het eerste gezicht. ten tweede waarom zou je nog langer wachten op die hopelijk perfecte relatie. die bestaat gewoon niet. ik probeer gewoon ervaring op te doen voor als ik dan iets tegenkom wat tegen het perfecte aan zit wat het toch nooit echt zal zijn.
natuurlijk is het leuke dat je iemand tegenkomt waar het echt super mee klikt enzo, maar die kans is gewoon nog een stuk kleiner en voor mij dus niet nog langer wachten waard. als het later uitgaat met die superleuke vriendin dan valt het alleen nog maar meer tegen en zeker omdat het de eerste is zal het extra tegen vallen in mijn ogen.
bij een meid waarbij ik nummer [vul groot getal in] zou zijn, zou ik ook niet echt leuk vinden maar als het wederzijds is is het toch leuk om wat ervaring op te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')