quote:Op zondag 6 november 2005 01:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus eerst voer je je keu dronken en dan moet je hem nog olieen omdat te stroef bent, hoe zielig..
Het is wel een hele harde stok , met een gekrijt puntjequote:Op zondag 6 november 2005 01:40 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het is een freaking stok, die ga je toch niet helemaal poetsen?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zeker wel, anders droogtie uit![]()
![]()
het wordt nou wel echt een raar verhaal
De olie is dus tegen het uitdrogen! Hij wordt van olie juist stroef!quote:Op zondag 6 november 2005 01:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus eerst voer je je keu dronken en dan moet je hem nog olieen omdat te stroef bent, hoe zielig..
quote:
Oh?quote:
Ik wou al zeggen..quote:
Slecht voorbeeld van overdrijven C.quote:Op zondag 6 november 2005 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Duhuh, alle mannen op fok hebben een penis van 20cm +
Go figure.
quote:Op zondag 6 november 2005 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je paint topic is tocha ardig TTT-waardig, en je kan nog vet painten ook..
quote:
Het is niet als golfen he!quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef kanaiken het volgende:
* kanaiken mompelt iets over met de stok tegen de ballen slaan
wees eens wat positieverquote:
Tip-Top-Topicquote:Op zondag 6 november 2005 01:43 schreef djenneke het volgende:
Ik ben echt een noob, wat is nou weer een TTT?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:43 schreef djenneke het volgende:
Ik ben echt een noob, wat is nou weer een TTT?
quote:Op zondag 6 november 2005 01:43 schreef zapsel het volgende:
[..]
Het is niet als golfen he!je moet tegen de ballen stoten, niet slaan
![]()
Daar ken ik nog een mop over, in het kort:quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef kanaiken het volgende:
* kanaiken mompelt iets over met de stok tegen de ballen slaan
Naieve sekspraat... heerlijk.quote:Op zondag 6 november 2005 01:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
De olie is dus tegen het uitdrogen! Hij wordt van olie juist stroef!
Ik sla altijd halve ballen in de gatenquote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef kanaiken het volgende:
[..]Raar eigenlijk de ballen in de gaten gaan, niet de stok
Omgquote:Op zondag 6 november 2005 01:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar ken ik nog een mop over, in het kort:
3 Vrouwen doen een wedstrijd wie de meeste poolballen in hun kut kunnen duwen, de eerste krijgt er 1 in, de tweede 2, de derde 3, alleen gaan ze er niet meer uit bij de derde, die dus naar de dokter. Dokter: "Kleed u zich amar uit" tegelijk doet de dokter dat ook, steeks z'n lul zo bij haar er in, vrouw: "Wat doet u nu dokter?" Dokter: "Pollen.."
Erg flauw en ken hem uit m'n kindertijd..
Ja klopt , en als je keu uitgedroogd is gaat hij scheurenquote:Op zondag 6 november 2005 01:43 schreef zapsel het volgende:
[..]
Het is niet als golfen he!je moet tegen de ballen stoten, niet slaan
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik sla altijd halve ballen in de gaten![]()
quote:
Die dwangneurose heb je gelukkig wel afgeleerd.quote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Janetje het volgende:
Fokking verslaafd
Handig zo'n search
(http://martijntje.xs4all.nl/search_lite/}
quote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef Janetje het volgende:
[..]Trust me.. Ik ben blijkbaar niet van het TTT-TS materiaal
Ik verlies meestal , en denk dan een meester-shot te doen , en tik dan via het laken de lamp aan die erboven hangtquote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja klopt , en als je keu uitgedroogd is gaat hij scheuren
en dan stoot hij niet meer goed
En dan krijg je tikken, en mist zijn doel![]()
Whehehe, matigquote:Op zondag 6 november 2005 01:45 schreef Janetje het volgende:
Fokking verslaafd
Handig zo'n search
(http://martijntje.xs4all.nl/search_lite/}
Jij hebt er 1 en ik heb er ook 1.quote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef Janetje het volgende:
[..]Trust me.. Ik ben blijkbaar niet van het TTT-TS materiaal
Met de keuquote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik verlies meestal , en denk dan een meester-shot te doen , en tik dan via het laken de lamp aan die erboven hangt![]()
Groetenquote:
Dat is in een louche poolcafe.quote:Op zondag 6 november 2005 01:47 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik verlies meestal , en denk dan een meester-shot te doen , en tik dan via het laken de lamp aan die erboven hangt![]()
Gelukkig wel Fok ja..quote:Op zondag 6 november 2005 01:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die dwangneurose heb je gelukkig wel afgeleerd..
Trusten.quote:
Ik speel ook poolquote:Op zondag 6 november 2005 01:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is in een louche poolcafe.. Snoekeren is heel wat anders.
.
Ik heb geen vishengel helaasquote:
Maar goed dat ie zo op slot gaat.quote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Morgen moet ik huilen om dit topic![]()
Ik zit aan de jus d'orange zonder ook maar het met iets te mxien.quote:
*zakdoekjes vast aangeeft..quote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gelezen dan. Snoekeren is ook voor stijve mensne, moet helemaal stil zijn enzo.quote:
Dan ben je wellicht een ADHD-er met hallucinaties.quote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zit aan de jus d'orange zonder ook maar het met iets te mxien..
Potje poulen?quote:Op zondag 6 november 2005 01:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |