Ik heb daar vroeger ook vaak rondgehangenquote:Op zondag 6 november 2005 00:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel GCSC's ik in mijn history heb staan?![]()
2?quote:Op zondag 6 november 2005 00:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel GCSC's ik in mijn history heb staan?![]()
quote:
Duh, zestien jaar en foto's van tietenquote:
Ah, hij is iig aardig bekend in de hardcore scene. Luister nu 3 steps ahead, das well wat ouder, die ken je wel toch?quote:Op zondag 6 november 2005 00:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Beide zeggen me nix....
Ik draai: club/groove progressive-trance/trance
Idd... of nietquote:
Zelfmoord is de enige oplossingquote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef Nickthedick het volgende:
Ik verveel me
Daarom...quote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Duh, zestien jaar en foto's van tieten
Jup... die ken ik welquote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, hij is iig aardig bekend in de hardcore scene. Luister nu 3 steps ahead, das well wat ouder, die ken je wel toch?
quote:
hee, krijgen we nou een beetje actie in de tent? ga even vrouwen beledigen ofzo!quote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef Nickthedick het volgende:
Ik verveel me
Dat is wel het allerlaatste wat ik zou doen.quote:
Je verveelt je niet meerquote:Op zondag 6 november 2005 00:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat is wel het allerlaatste wat ik zou doen.
Ow, ik snap hem nu pasquote:
Join the clubquote:Op zondag 6 november 2005 00:58 schreef Nickthedick het volgende:
Ik verveel me
Na wat nummer svan hem ga ik denk ik ace the space - nine is a classic luisteren, dat is echt een lekkere classic.quote:
Ben je er toch nog?quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]En ook geen enkele tegenwerkende reactie
Jazekerquote:
Zegt me vrij weinig maar ik heb ook nix met oude harde platen. Ik zit nu bovenop de nieuwe releases op een heel ander gebiedquote:Op zondag 6 november 2005 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Na wat nummer svan hem ga ik denk ik ace the space - nine is a classic luisteren, dat is echt een lekkere classic..
Ik heb nog nooit in mijn leven een vrouw beledigd, enkel de waarheid verteld.quote:Op zondag 6 november 2005 00:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
hee, krijgen we nou een beetje actie in de tent? ga even vrouwen beledigen ofzo!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |