Ik dacht dat jij een briljante TT had verzonnenquote:
Lieverd..kijk goed naar mijn username...it spells J A P P I E ...Jappie...kun jij met droge ogen beweren dat je daar op wat voor manier dan ook Gert of Wickedangel van kunt maken ...huh....huh.... ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een briljante TT had verzonnen![]()
Waarmee?quote:
Ik kennut nie lezuh..quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef Lkw het volgende:
Ik post 'm nog een keer, omdat het leuk is om te vergelijken
Big Brother Slowakije
Ach de mijne is nog erger maar staat klaar voor de volgendequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een briljante TT had verzonnen![]()
Heeeeeeeeeee, die hebben 8 streamsquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef Lkw het volgende:
Big Brother Slowakije
Nee, en 'chagrijnige zeiksnor' valt er ook niet van te maken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lieverd..kijk goed naar mijn username...it spells J A P P I E ...Jappie...kun jij met droge ogen beweren dat je daar op wat voor manier dan ook Gert of Wickedangel van kunt maken ...huh....huh.... ?![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef ruby het volgende:
Ben ik weer.
Het klinkt nogal tam. Is er nog drank of is het "feest" al afgelopen?
Oeequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef Gert het volgende:
ter ere van de topicstarter:
[afbeelding]
Moest dat nou... ZO open en bloot?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef Gert het volgende:
ter ere van de topicstarter:
[afbeelding]
[me= aai over de bol geeftquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:36 schreef versabommie het volgende:
* versabommie] gaat onder protest dit topic in![/me]
Wat een hoerenTT!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en 'chagrijnige zeiksnor' valt er ook niet van te maken.
Ze vragen ook geld voor de streamsquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee, die hebben 8 streams![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef Lkw het volgende:
Big Brother Slowakije
betaal streamsquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee, die hebben 8 streams![]()
Po¨lite SMS s kľúčovým slovom "WEBCAM" na číslo 7037 a obdr¸íte vᨠprístupový kód.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef Lkw het volgende:
Big Brother Slowakije
roarrrrrrrr!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
* aai over de bol geeft
Volgende x beter![]()
het is zo'n BB van luxe en een kippenhok.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Mijn Sloweens is niet meer wat het geweest is
Tuurlijk Jap, alles om jou wat vrolijker te maken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oeeis er meer waar dat vandaan kwam ?
![]()
* Rica ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 verlangt terug naar Tan
Hoiquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef demins het volgende:
En nou moet je je voorstellen dat ik express eerder ben weggegaan op een verjaardag om het spektakel van dichtbij mee te maken! Half uurtje ingelezen en ik kan mijn ogen niet meer open houden. Wat is dit voor een laf stelletje??
En dan zit ik verdomme ook nog in het verkeerde topic te posten. Dat komt niet meer goed vanvond![]()
* Demins wenst goedenavond iedereen
![]()
....J A P P I E......eh............P I J P E......A...AAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lieverd..kijk goed naar mijn username...it spells J A P P I E ...Jappie...kun jij met droge ogen beweren dat je daar op wat voor manier dan ook Gert of Wickedangel van kunt maken ...huh....huh.... ?![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef demins het volgende:
En nou moet je je voorstellen dat ik express eerder ben weggegaan op een verjaardag om het spektakel van dichtbij mee te maken! Half uurtje ingelezen en ik kan mijn ogen niet meer open houden. Wat is dit voor een laf stelletje??
En dan zit ik verdomme ook nog in het verkeerde topic te posten. Dat komt niet meer goed vanvond![]()
![]()
Eigenlijk zat je in het enige goede topic te posten maar iemand was me zomaar voor...het lef!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef demins het volgende:
![]()
Ga es gebukt staan danquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk Jap, alles om jou wat vrolijker te maken.
Jullie waren mij allebei voorquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eigenlijk zat je in het enige goede topic te posten maar iemand was me zomaar voor...het lef!
Ik was een poosje terug in Slowaije en heb het een paar keer gezien. Ze hebben daar voornamelijk Roeltjes en Linda's bij elkaar in een huis gezet. Werd het ook niet leuker op. En dan Roeltjes die niet alleen een grote mond hebben, maar daar ook naar handelen. Ze volgen elkaar ook echt aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
het is zo'n BB van luxe en een kippenhok.
Zit naar een filmpje te kijken op die site
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef demins het volgende:
![]()
Nú overvraag je.quote:
Idd, ik vertrouwde blind op jequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eigenlijk zat je in het enige goede topic te posten maar iemand was me zomaar voor...het lef!
Jij krijgt morgen 2 punten in het survivalspelquote:
Ook met arm en rijk zie ik. Dat was best goed geslaagd in BB3 vind ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:46 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik was een poosje terug in Slowaije en heb het een paar keer gezien. Ze hebben daar voornamelijk Roeltjes en Linda's bij elkaar in een huis gezet. Werd het ook niet leuker op. En dan Roeltjes die niet alleen een grote mond hebben, maar daar ook naar handelen. Ze volgen elkaar ook echt aan![]()
Was meer karikaturaal daar.
Maar goed, tot zover deze non-informatie
Jij hebt stiekem gewoon een hele schijf vol met Tanja!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef Gert het volgende:
Nog ééntje dan, uit de oude doos.
[afbeelding]
Ik zal proberen je vertrouwen niet meer te beschamenquote:
Maken ze géén vrienden meequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef Sonique het volgende:
* Sonique vind het irritant dat BB het Roel Dido bubbel verhaal expres achter houdt voor de TV uitzending...
zit een filmpje te kijken en ja hoor blote tieten en voor de dames pikken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef Lkw het volgende:
Big Brother Slowakije
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Van mij mag Rob er echt uitquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef rickfcdb1 het volgende:
ik zeg menno deruit donderdag wat een saai kutzooitje. en Roel klasse aktie he's back
Volgens mij peutert ze vaker in haar linkerneusgat dan in haar rechterquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Idd, oude doos.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Zit hier ook nog steeds ongeduldig tegen een leeg glas aan te tikken. Kan bijna niet meer praten zo droog is m'n keel ondertussenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Peter6000 is de gastheer, maar ik ben bang dat je op een droogje moet zitten, hij is weer helemaal in de ban van tan en vergeet dat hij de drankjes moet verzorgen
![]()
ook best als roel en dido maar blijven je ziet nu hoe interessant de rest is.quote:
Tja, de 'ruwe vorm', je moet ervan houdenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
zit een filmpje te kijken en ja hoor blote tieten en voor de dames pikken.
links video klikken 3 nov je moet wel een beetje doorspoelen
Welke aktiequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef rickfcdb1 het volgende:
ik zeg menno deruit donderdag wat een saai kutzooitje. en Roel klasse aktie he's back
[me= geeft cuel en Snaptnix een drankjequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit hier ook nog steeds ongeduldig tegen een leeg glas aan te tikken. Kan bijna niet meer praten zo droog is m'n keel ondertussen![]()
* ]ik ga zelf wel weer een portje inschenken, en geeft cuall ook een glas aan [/me]
Als Chantal ooit nog een kind krijgt, komt die echt uit de ouwe doos.quote:
Je smaak voor bewoners is al net zo slecht als voor voetbalclubs....quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ja mannen zo pikgerichtquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit hier ook nog steeds ongeduldig tegen een leeg glas aan te tikken. Kan bijna niet meer praten zo droog is m'n keel ondertussen![]()
* ik ga zelf wel weer een portje inschenken, en geeft cuall ook een glas aan
Want anders krijg ik straf?quote:
misschien dat roepen van roel dat zijn broer menno wel kan pakken ofzo ....quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Welke aktie
Heb geloof ik iets gemist![]()
de hongaarse vormquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja, de 'ruwe vorm', je moet ervan houden![]()
kut Talpa, ze zijn de streamers aan het fuckenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef wickie het volgende:
Ik zie op de Talpa site dat het gezellie is in het badje.
* Peter!!! Laat als de wiedeweerga de sjampie doorkomen, en vlot! Doe maar meteen twee, de avond is toch naar de knoppenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Peter6000 is de gastheer, maar ik ben bang dat je op een droogje moet zitten, hij is weer helemaal in de ban van tan en vergeet dat hij de drankjes moet verzorgen
![]()
Dankquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
* geeft cuel en Snaptnix een drankje
roel is niks mis meequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je smaak voor bewoners is al net zo slecht als voor voetbalclubs....
Wij willen streamsquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef wickie het volgende:
Ik zie op de Talpa site dat het gezellie is in het badje.
Waar trek jij die streams vandaan? Best geinige indeling!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Welke aktie
Heb geloof ik iets gemist![]()
Best wel een goede topic titel dusquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef ruby het volgende:
Regie, wakker worden graag.
FF de keel smerenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dank![]()
Daar was ik nou echt aan toe.
En misschien trekt Nathalie daar dan weer haar 'mondje' bij.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef Ferdii het volgende:
misschien zitten roel en dido wel te zoenen nu in de jacuzzi
Denk dat je gelijk hebt. Het gaat niet zo goed met de kijkcijfers.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef Sonique het volgende:
* Sonique vind het irritant dat BB het Roel Dido bubbel verhaal expres achter houdt voor de TV uitzending...
www.bigbrotherstreams.tkquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:55 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Waar trek jij die streams vandaan? Best geinige indeling!
En Nathalie dan???quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:55 schreef Ferdii het volgende:
[..]
roel is niks mis mee
de ergste bewoners zijn chantal, ingrid, en rob
nog ff en ik ben tipsyquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
* geeft cuall en Snaptnix een drankje
Ja, sluit naadloos bij elkaar aan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Best wel een goede topic titel dus
ok ok zijn smaak voor voetbalclubs is idd vele malen ergerquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:55 schreef Ferdii het volgende:
[..]
roel is niks mis mee
Nix mis meequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:55 schreef Ferdii het volgende:
[..]
roel is niks mis mee
Wel erbij blijven Gert. Lieske zit binnen hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
En misschien trekt Nathalie daar dan weer haar 'mondje' bij.![]()
Maar één ding is zeker: de grote gangmaakster buiten is het rebelse feestbeest Lieske.![]()
Mijn eigen streamsquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:55 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Waar trek jij die streams vandaan? Best geinige indeling!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Want anders krijg ik straf?
[afbeelding]
O ja? Foutje dan. Het is zo saai binnen, dus ik dacht automatisch dat onze party animal rebel wel buiten zou zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel erbij blijven Gert. Lieske zit binnenhoor.
Wat is daar mis mee? Heel wat beter dan de stoel mét Chantal er in.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:57 schreef Muerte het volgende:
![]()
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot051a.jpg]afbeelding][/URL]
hij zegt tenminste waar het op staatquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nix mis mee
Tis een agressieve egoistische kutjong
Zo ff mn hart gelucht
Er is ook nog een leuke back to basic discussie gaandequote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef BONG4002 het volgende:
Jaja, maar dat is nou net BBBACK TO BASIC
Als hij dronken is wel ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hij zegt tenminste waar het op staat![]()
het is ook een kutstreek van BB.als je daar in het BB huis had gezeten had je een ook feestje gewild
Stond er misschien 1,2 seconde, Lamon.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef Lamon het volgende:
Nee Arcee, mooizame avond zei je.
Ik dacht nog dat het een leuke woordspeling was.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Heel wat beter dan de stoel mét Chantal er in.![]()
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:59 schreef ruby het volgende:
Zeg dat Arcee, 't schiet niet echt op.
Maar ik koester nog hoop.
Maar dat is BB hun eigenschuld je kan er veel meer van maken dan wat ze nu doen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt. Het gaat niet zo goed met de kijkcijfers.
Tja iddquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:02 schreef Bocaj het volgende:
Klote streek van BB dat wij de Jacuzzi niet mogen zien!
Ach, hij wil gewoon even zeuren over Lieske. Laat hem toch even.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kunnen we gewoon weer ff terug naar fotootjes van Tan ?![]()
Helemaal mee eens ja. En dan vooral voor queen Didoquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als hij dronken is wel ja.
Nuchter kruipt hij ook voor iedereen in t stof
Goed planquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef Jappie het volgende:
Echt de allerlaatste dan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zal gek worden zn schoothondje om me heen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ja. En dan vooral voor queen Dido![]()
Wat een watterig schoothondje.
Maar hij is wel liefquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef ruby het volgende:
Jezus, wat een neplach van Joost.
Klopt, leuke foto.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goed plan![]()
[afbeelding]
Cap van Arcee
Misschien. Maar teveel 'ingrijpen' of bijsturen door BB wordt door een deel kijkers weer niet op prijs gesteld.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar dat is BB hun eigenschuld je kan er veel meer van maken dan wat ze nu doen.
Je hebt gelijk....het is ook af en toe net een groot kind he....onze Gertquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, hij wil gewoon even zeuren over Lieske. Laat hem toch even.
Dat betekent dus dat de loggers van bb meerdere streams hebben of beter gezegd alle camera's in huis tot hun beschikking hebben!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja idd
En dan zeggen dat je niets mist als je via I-net kijkt jaja
Maargoed, we moeten het er mee doen
Alleen waait ie met alle winden mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar hij is wel lief
Vind ik dan
Die is leuk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goed plan![]()
[afbeelding]
Cap van Arcee
Ja, Tan is leuk als ze lacht, geeft een stukje ontspanning in de gezichtsmimiek weer. Hier extra leuk, omdat ze met haar handen, op een guitige manier haar gezicht verbergtquote:
ach ja, ik begrijp je wel hoor, heb er net zelf ook eentje gestuurdquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef wickie het volgende:
Tijd om BB maar weer eens een onzinnig, nutteloos meeltje te sturen........
dom dom dom, ik weet 't....
hoezo niet stappen... geen geld?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef MissX het volgende:
hmm kom je thuis vind je zoiets saais en op tv is ook al geen fuck.
Wat een kut zaterdagavond zeg, kon ook al niet gaan stappen
Resedent Evil is een keigoeie film Miss, althans, vind ik, heb hem al meerdere malen gezien, vandaar dat ik ff hier ben...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef MissX het volgende:
Ja hij is goedquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef Minouishere het volgende:
straks komt bert visser.........
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef MissX het volgende:
En aadje de Mos op Talpa...mijn avond is goedquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:09 schreef Djoj het volgende:
[..]
Resedent Evil is een keigoeie film Miss, althans, vind ik, heb hem al meerdere malen gezien, vandaar dat ik ff hier ben...
Zie nu pas dat ze daar allemaal koosnaampjes hebben gekregen, het meisje heet in het echt slechts Erikaquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef Maurisico het volgende:
goedenavond, haha goede link dat BB Slowakije!
Ze hebben daar een dame die Erotka heet, dat verzin je toch niet?![]()
[afbeelding]
Geen voeten?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:09 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hoezo niet stappen... geen geld?
Maakt niet uit, Menno heeft ze allemaal in zijn zak!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:06 schreef ruby het volgende:
Menno zit te schijten. Het wordt niet gewaardeerd.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/tanjadevil.jpg]afbeelding][/URL]
Fake van Mister Dre.
Ned 3quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:10 schreef Byker het volgende:
Waar komt Bert Visser?
Ja sorry hoor, maar het is niet mijn schuldquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:11 schreef Minouishere het volgende:
[..]
sjesus cuall, moest dat nou ? wilde net toastjes gaan eten, bah![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef Minouishere het volgende:
straks komt bert visser.........
op ned.3quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:10 schreef Byker het volgende:
Waar komt Bert Visser?
Kom net thuis van een etentje en kan nu geen kaartje meer krijgen voor waar ik heen had gewild. Ben vannacht ook al weggeweest hoor, maar za avond thuis is kut.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:09 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hoezo niet stappen... geen geld?
Zitten ook 2 mensen teveel in. (Rob en Naat eruit!)quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
We hebben denk ik wel het boeiendste gedeelte gemist in de jacuzzi, beetje mosterd na de maaltijd
* BONG4002 zapt weer terug naar Menno en Joost
Nou moet je niet gaan overdrijven! Al doe je het wel leukquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, Tan is leuk als ze lacht, geeft een stukje ontspanning in de gezichtsmimiek weer. Hier extra leuk, omdat ze met haar handen, op een guitige manier haar gezicht verbergt
Gatverdamme.quote:
Ik vind Tan echt schattig als ze lacht.quote:
waar mail je dat naartoe?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef wickie het volgende:
Tjeempie mn meeltje heeft gewerkt!!!!
Jacuzzi!!
Niet dat t daar veel beter is, maar het heeft potentie beter te gaan worden.
vond die gast maar een rare kop hebbenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja dat was echt een lekker ding![]()
Nou, ik werd er niet warm van.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee die dril instructeur van de weekopdrachtquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Iwan... heb ik iets gemist? nieuwe bewoner?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Iwan... heb ik iets gemist? nieuwe bewoner?
Maar vergeleken met "psychopaat" Menno...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, ik werd er niet warm van.![]()
Volgens Chantal stond ie te stralen.![]()
Het mens liet tijdens de eerste test van de week al een nat spoor achter.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik kan hier niks mee. Het is echt te saai voor woorden...
Ik ga maar eens met m'n nieuwe iPod Nano spelen ofzo...
Welteruste voor zodirect allemaal...
Ach, als je dat wilt zien, loop gewoon je stad of dorp in, loop de eerste de beste volkskroeg binnen, ros er één op zijn plaat en voila...dan heb je je "vet dronken intens wreed elkaar de hersenen in gingen slaan "quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef versabommie het volgende:
Ik ga ook maar Bert Vischer kijken ....deze zaterdagavond is BB-gewijs een grote afknappende tegenvaller!
Ik had zo gehoopt dat ze vet dronken intens wreed elkaar de hersenen in gingen slaan !
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het mens liet tijdens de eerste test van de week al een nat spoor achter.
En na de definitieve test is het helemaal erg.
Want ja die is ook veel beter als dwerg Menno natuurlijk, toch jammer voor haar dat hij allang op tv heeft kunnen zien wat voor debielig, lomp, achterbaks wijf het is.![]()
Nou, hij had beslist hoge ogen gegooid in de verkiezing Poolse kamp-bewaker van het jaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welterusten alvast.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Sonique het volgende:
heb je dat nou opgenomen en later beeld stilgezet en screenshot gemaakt of precies goed getimed?quote:
Geen port meer voor jou zei ik toch, je lijkt Menno wel. Heel de tijd lopen kotsen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef cuall het volgende:
Sorry hoor mensen, maar ik ben een lichtelijk overgevoelige maag gekregen voor de aanblik van Tanja.
Begon net wat te genezen , maar al die foto's net, das killing.
maar snel een nieuw portje inschenkt, want ik denk niet dat Peter6000 mij ooit een glaasje zal geven
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, hij had beslist hoge ogen gegooid in de verkiezing Poolse kamp-bewaker van het jaar.![]()
Ja, mee eens! Een lachende, ontspannen onbezwangerde Tanja heeft wel wat. Al zou ik haar nog steeds niet als overbuurvrouw willen hebbenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind Tan echt schattig als ze lacht.
Waarschijnlijk omdat ze dat door de spanning niet zovaak deed.
Heb ook oprecht genoten, toen ze op de stoel zat, en Ruud de Wild zo leuk vond
Nee, echt niémand heeft hier een hekel aan Dido.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Ik krijg een hekel aan Dido.... Hebben jullie dat ook?
Ik ga maar eens met m'n nieuwe iPod Nano ......spelen ofzo...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Sonique het volgende:
Ach...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Er zijn andere mensen die ik meer haat Rob en Chantal bijvoorbeeld. Die haat ik op het moment echt allebei intens.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Hekel is een groot woord, maar ga me wel steeds meer irriteren aan haar...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Haar spelletje om aandacht (queen) is helemaal uitgewerkt bij mij....quote:
BBstream2005 de vier streams op vergroten gezet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
heb je dat nou opgenomen en later beeld stilgezet en screenshot gemaakt of precies goed getimed?![]()
![]()
![]()
Ik ben er ook helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Haar spelletje om aandacht (queen) is helemaal uitgewerkt bij mij....
[me= ook maar een drankje inschenkt peter600 is geen gasheerquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen port meer voor jou zei ik toch, je lijkt Menno wel. Heel de tijd lopen kotsen.
* ] ook nog maar een nieuw portje inschenkt, want ik denk dat Peter6000 niemand ooit een glaasje gaat geven, de krent[/me]
het is wel een rebelse mok, hoor, Gertquote:
Verrdomd interessante invalshoek.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Haar spelletje om aandacht (queen) is helemaal uitgewerkt bij mij....
Rustig anquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:25 schreef F4iTH het volgende:
Terug naar Jacuzzi NUUUUUUU!!! GVD%^%$$%#
Ik zou anders ook van alles proberen indien een Joost type bij mij in de slaapkamer zojuist een "mosterdgasattack' zou hebben uitgeoefend.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef Bocaj het volgende:
Lieske gaat haar huidje scrubben(Die leert het nooit....)
ik heb m ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef regenworm het volgende:
Ik heb de mooiste shot van lieske tot nu toe.
Wie biedt
Vijf eurocentquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef regenworm het volgende:
Ik heb de mooiste shot van lieske tot nu toe.
Wie biedt
quote:
Ik vind drinkspelletjes juist wel grappig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
Er is niets te beleven daar dus Joost is iets boeiender![]()
Ik heb geen hekel aan Dido, ik vind haal alleen een nuffig,pedante kakmadam die véél te braaf is, eigenlijk heeft ze ook géén echt mooi gezicht en lelijke tanden, maar verder vind is er niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, echt niémand heeft hier een hekel aan Dido.![]()
zeg sorry voor t woord is geen mooi woordquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij gaat je excuses aanbieden. Aan iemand die niet eens het fatsoen heeft zijn excuses aan te bieden voor z'n krenterigheid![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef Rams3s het volgende:
De regie was snel, maar ik was sneller
[afbeelding]
je moet natuurlijk wel eerst een plaatje uploadenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:29 schreef superhero87 het volgende:
FF offtopic, hoe maak je nou een avatar aan? Als ik op user icon manager druk gebeurt er nooit wat?? hmm
Joost is pas boeiender als hij nog maar met Rob en Chantal in het huis overblijft. Die dag hoop ik nooit mee te maken eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rustig an
Er is niets te beleven daar dus Joost is iets boeiender![]()
Mét mascara schop je het verder in het bedrijfsleven, heeft Lieske eerder eens gezegd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:29 schreef Marrije het volgende:
Wat een gezeur van Lieske om watjes omdat mascara er lastig af te krijgen is met wc papier. Wat dacht ze van geen mascara?
Ik dacht ook al, je kan toch wel wat minder make up gebruiken. Ze gebruiken echt zoooooooooo veel make up daar in het huis. Vraag me af of ze thuis ook altijd zoveel make up op heben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:29 schreef Marrije het volgende:
Wat een gezeur van Lieske om watjes omdat mascara er lastig af te krijgen is met wc papier. Wat dacht ze van geen mascara?
ah ok, daar heb je gelijk in jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
zeg sorry voor t woord is geen mooi woord
De Wild Women zijn helemaal gesloopt van het heftige feesten van vanavond.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef milagro het volgende:
[..]
het is wel een rebelse mok, hoor, Gert
bij wijzig profiel staat:quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je moet natuurlijk wel eerst een plaatje uploaden
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:29 schreef MissX het volgende:
wahahaha Chantal over de zeik omdat Lieske zegt dat zij een wat rijpere (oftewel oude) huid heeft.
te diep gekeken wou ff ni lukkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ah ok, daar heb je gelijk in ja![]()
maar: Ssssstt..ff tussen ons he volgende keer gewoon stilzwijgend editten
Ik heb hem nu al gezien en hij was nog niet eens één eurocent waardquote:
One hundred aand eeeeeeeeeeeighty!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef Rams3s het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef Rams3s het volgende:
[afbeelding]
quote:
Is ie dan nog aan de zuip? Ik dacht dat ie aan de thee zatquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:31 schreef F4iTH het volgende:
Yes Rob is nog maar 1 stap verwijderd van alcoholvergiftiging!
Zit ik net naar die achterlijke Bert Visser te kijkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef Rams3s het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |