Nee, echt niémand heeft hier een hekel aan Dido.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Ik krijg een hekel aan Dido.... Hebben jullie dat ook?
Ik ga maar eens met m'n nieuwe iPod Nano ......spelen ofzo...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik kan hier niks mee. Het is echt te saai voor woorden...
Ik ga maar eens met m'n nieuwe iPod Nano spelen ofzo...
Welteruste voor zodirect allemaal...
Ach...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Er zijn andere mensen die ik meer haat Rob en Chantal bijvoorbeeld. Die haat ik op het moment echt allebei intens.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Hekel is een groot woord, maar ga me wel steeds meer irriteren aan haar...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Haar spelletje om aandacht (queen) is helemaal uitgewerkt bij mij....quote:
BBstream2005 de vier streams op vergroten gezet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
heb je dat nou opgenomen en later beeld stilgezet en screenshot gemaakt of precies goed getimed?![]()
![]()
![]()
Ik ben er ook helemaal klaar mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Haar spelletje om aandacht (queen) is helemaal uitgewerkt bij mij....
[me= ook maar een drankje inschenkt peter600 is geen gasheerquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen port meer voor jou zei ik toch, je lijkt Menno wel. Heel de tijd lopen kotsen.
* ] ook nog maar een nieuw portje inschenkt, want ik denk dat Peter6000 niemand ooit een glaasje gaat geven, de krent[/me]
het is wel een rebelse mok, hoor, Gertquote:
Verrdomd interessante invalshoek.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Haar spelletje om aandacht (queen) is helemaal uitgewerkt bij mij....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |