Gatverdamme.quote:
Ik vind Tan echt schattig als ze lacht.quote:
waar mail je dat naartoe?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef wickie het volgende:
Tjeempie mn meeltje heeft gewerkt!!!!
Jacuzzi!!
Niet dat t daar veel beter is, maar het heeft potentie beter te gaan worden.
vond die gast maar een rare kop hebbenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja dat was echt een lekker ding![]()
Nou, ik werd er niet warm van.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee die dril instructeur van de weekopdrachtquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Iwan... heb ik iets gemist? nieuwe bewoner?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Iwan... heb ik iets gemist? nieuwe bewoner?
Maar vergeleken met "psychopaat" Menno...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, ik werd er niet warm van.![]()
Volgens Chantal stond ie te stralen.![]()
Het mens liet tijdens de eerste test van de week al een nat spoor achter.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik kan hier niks mee. Het is echt te saai voor woorden...
Ik ga maar eens met m'n nieuwe iPod Nano spelen ofzo...
Welteruste voor zodirect allemaal...
Ach, als je dat wilt zien, loop gewoon je stad of dorp in, loop de eerste de beste volkskroeg binnen, ros er één op zijn plaat en voila...dan heb je je "vet dronken intens wreed elkaar de hersenen in gingen slaan "quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef versabommie het volgende:
Ik ga ook maar Bert Vischer kijken ....deze zaterdagavond is BB-gewijs een grote afknappende tegenvaller!
Ik had zo gehoopt dat ze vet dronken intens wreed elkaar de hersenen in gingen slaan !
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het mens liet tijdens de eerste test van de week al een nat spoor achter.
En na de definitieve test is het helemaal erg.
Want ja die is ook veel beter als dwerg Menno natuurlijk, toch jammer voor haar dat hij allang op tv heeft kunnen zien wat voor debielig, lomp, achterbaks wijf het is.![]()
Nou, hij had beslist hoge ogen gegooid in de verkiezing Poolse kamp-bewaker van het jaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welterusten alvast.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Sonique het volgende:
heb je dat nou opgenomen en later beeld stilgezet en screenshot gemaakt of precies goed getimed?quote:
Geen port meer voor jou zei ik toch, je lijkt Menno wel. Heel de tijd lopen kotsen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:18 schreef cuall het volgende:
Sorry hoor mensen, maar ik ben een lichtelijk overgevoelige maag gekregen voor de aanblik van Tanja.
Begon net wat te genezen , maar al die foto's net, das killing.
maar snel een nieuw portje inschenkt, want ik denk niet dat Peter6000 mij ooit een glaasje zal geven
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, hij had beslist hoge ogen gegooid in de verkiezing Poolse kamp-bewaker van het jaar.![]()
Ja, mee eens! Een lachende, ontspannen onbezwangerde Tanja heeft wel wat. Al zou ik haar nog steeds niet als overbuurvrouw willen hebbenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind Tan echt schattig als ze lacht.
Waarschijnlijk omdat ze dat door de spanning niet zovaak deed.
Heb ook oprecht genoten, toen ze op de stoel zat, en Ruud de Wild zo leuk vond
Nee, echt niémand heeft hier een hekel aan Dido.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Ik krijg een hekel aan Dido.... Hebben jullie dat ook?
Ik ga maar eens met m'n nieuwe iPod Nano ......spelen ofzo...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:17 schreef Sonique het volgende:
Ach...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Er zijn andere mensen die ik meer haat Rob en Chantal bijvoorbeeld. Die haat ik op het moment echt allebei intens.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Hekel is een groot woord, maar ga me wel steeds meer irriteren aan haar...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:21 schreef Bocaj het volgende:
Haar spelletje om aandacht (queen) is helemaal uitgewerkt bij mij....quote:
BBstream2005 de vier streams op vergroten gezet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
heb je dat nou opgenomen en later beeld stilgezet en screenshot gemaakt of precies goed getimed?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |