Die is leuk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goed plan![]()
[afbeelding]
Cap van Arcee
Ja, Tan is leuk als ze lacht, geeft een stukje ontspanning in de gezichtsmimiek weer. Hier extra leuk, omdat ze met haar handen, op een guitige manier haar gezicht verbergtquote:
ach ja, ik begrijp je wel hoor, heb er net zelf ook eentje gestuurdquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef wickie het volgende:
Tijd om BB maar weer eens een onzinnig, nutteloos meeltje te sturen........
dom dom dom, ik weet 't....
hoezo niet stappen... geen geld?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef MissX het volgende:
hmm kom je thuis vind je zoiets saais en op tv is ook al geen fuck.
Wat een kut zaterdagavond zeg, kon ook al niet gaan stappen
Resedent Evil is een keigoeie film Miss, althans, vind ik, heb hem al meerdere malen gezien, vandaar dat ik ff hier ben...quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef MissX het volgende:
Ja hij is goedquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef Minouishere het volgende:
straks komt bert visser.........
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef MissX het volgende:
En aadje de Mos op Talpa...mijn avond is goedquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:09 schreef Djoj het volgende:
[..]
Resedent Evil is een keigoeie film Miss, althans, vind ik, heb hem al meerdere malen gezien, vandaar dat ik ff hier ben...
Zie nu pas dat ze daar allemaal koosnaampjes hebben gekregen, het meisje heet in het echt slechts Erikaquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef Maurisico het volgende:
goedenavond, haha goede link dat BB Slowakije!
Ze hebben daar een dame die Erotka heet, dat verzin je toch niet?![]()
[afbeelding]
Geen voeten?quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:09 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hoezo niet stappen... geen geld?
Maakt niet uit, Menno heeft ze allemaal in zijn zak!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:06 schreef ruby het volgende:
Menno zit te schijten. Het wordt niet gewaardeerd.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/tanjadevil.jpg]afbeelding][/URL]
Fake van Mister Dre.
Ned 3quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:10 schreef Byker het volgende:
Waar komt Bert Visser?
Ja sorry hoor, maar het is niet mijn schuldquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:11 schreef Minouishere het volgende:
[..]
sjesus cuall, moest dat nou ? wilde net toastjes gaan eten, bah![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef Minouishere het volgende:
straks komt bert visser.........
op ned.3quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:10 schreef Byker het volgende:
Waar komt Bert Visser?
Kom net thuis van een etentje en kan nu geen kaartje meer krijgen voor waar ik heen had gewild. Ben vannacht ook al weggeweest hoor, maar za avond thuis is kut.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:09 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hoezo niet stappen... geen geld?
Zitten ook 2 mensen teveel in. (Rob en Naat eruit!)quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
We hebben denk ik wel het boeiendste gedeelte gemist in de jacuzzi, beetje mosterd na de maaltijd
* BONG4002 zapt weer terug naar Menno en Joost
Nou moet je niet gaan overdrijven! Al doe je het wel leukquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, Tan is leuk als ze lacht, geeft een stukje ontspanning in de gezichtsmimiek weer. Hier extra leuk, omdat ze met haar handen, op een guitige manier haar gezicht verbergt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |