Stond er misschien 1,2 seconde, Lamon.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef Lamon het volgende:
Nee Arcee, mooizame avond zei je.
Ik dacht nog dat het een leuke woordspeling was.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Heel wat beter dan de stoel mét Chantal er in.![]()
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:59 schreef ruby het volgende:
Zeg dat Arcee, 't schiet niet echt op.
Maar ik koester nog hoop.
Maar dat is BB hun eigenschuld je kan er veel meer van maken dan wat ze nu doen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt. Het gaat niet zo goed met de kijkcijfers.
Tja iddquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:02 schreef Bocaj het volgende:
Klote streek van BB dat wij de Jacuzzi niet mogen zien!
Ach, hij wil gewoon even zeuren over Lieske. Laat hem toch even.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kunnen we gewoon weer ff terug naar fotootjes van Tan ?![]()
Helemaal mee eens ja. En dan vooral voor queen Didoquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als hij dronken is wel ja.
Nuchter kruipt hij ook voor iedereen in t stof
Goed planquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef Jappie het volgende:
Echt de allerlaatste dan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zal gek worden zn schoothondje om me heen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ja. En dan vooral voor queen Dido![]()
Wat een watterig schoothondje.
Maar hij is wel liefquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef ruby het volgende:
Jezus, wat een neplach van Joost.
Klopt, leuke foto.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goed plan![]()
[afbeelding]
Cap van Arcee
Misschien. Maar teveel 'ingrijpen' of bijsturen door BB wordt door een deel kijkers weer niet op prijs gesteld.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar dat is BB hun eigenschuld je kan er veel meer van maken dan wat ze nu doen.
Je hebt gelijk....het is ook af en toe net een groot kind he....onze Gertquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, hij wil gewoon even zeuren over Lieske. Laat hem toch even.
Dat betekent dus dat de loggers van bb meerdere streams hebben of beter gezegd alle camera's in huis tot hun beschikking hebben!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja idd
En dan zeggen dat je niets mist als je via I-net kijkt jaja
Maargoed, we moeten het er mee doen
Alleen waait ie met alle winden mee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar hij is wel lief
Vind ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |