Eigenlijk zat je in het enige goede topic te posten maar iemand was me zomaar voor...het lef!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef demins het volgende:
En nou moet je je voorstellen dat ik express eerder ben weggegaan op een verjaardag om het spektakel van dichtbij mee te maken! Half uurtje ingelezen en ik kan mijn ogen niet meer open houden. Wat is dit voor een laf stelletje??
En dan zit ik verdomme ook nog in het verkeerde topic te posten. Dat komt niet meer goed vanvond![]()
* Demins wenst goedenavond iedereen
![]()
Ga es gebukt staan danquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk Jap, alles om jou wat vrolijker te maken.
Jullie waren mij allebei voorquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eigenlijk zat je in het enige goede topic te posten maar iemand was me zomaar voor...het lef!
Ik was een poosje terug in Slowaije en heb het een paar keer gezien. Ze hebben daar voornamelijk Roeltjes en Linda's bij elkaar in een huis gezet. Werd het ook niet leuker op. En dan Roeltjes die niet alleen een grote mond hebben, maar daar ook naar handelen. Ze volgen elkaar ook echt aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
het is zo'n BB van luxe en een kippenhok.
Zit naar een filmpje te kijken op die site
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef demins het volgende:
En nou moet je je voorstellen dat ik express eerder ben weggegaan op een verjaardag om het spektakel van dichtbij mee te maken! Half uurtje ingelezen en ik kan mijn ogen niet meer open houden. Wat is dit voor een laf stelletje??
En dan zit ik verdomme ook nog in het verkeerde topic te posten. Dat komt niet meer goed vanvond![]()
* Demins wenst goedenavond iedereen
![]()
Nú overvraag je.quote:
Idd, ik vertrouwde blind op jequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eigenlijk zat je in het enige goede topic te posten maar iemand was me zomaar voor...het lef!
Jij krijgt morgen 2 punten in het survivalspelquote:
Ook met arm en rijk zie ik. Dat was best goed geslaagd in BB3 vind ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:46 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik was een poosje terug in Slowaije en heb het een paar keer gezien. Ze hebben daar voornamelijk Roeltjes en Linda's bij elkaar in een huis gezet. Werd het ook niet leuker op. En dan Roeltjes die niet alleen een grote mond hebben, maar daar ook naar handelen. Ze volgen elkaar ook echt aan![]()
Was meer karikaturaal daar.
Maar goed, tot zover deze non-informatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |