Ik dacht dat jij een briljante TT had verzonnenquote:
Lieverd..kijk goed naar mijn username...it spells J A P P I E ...Jappie...kun jij met droge ogen beweren dat je daar op wat voor manier dan ook Gert of Wickedangel van kunt maken ...huh....huh.... ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een briljante TT had verzonnen![]()
Waarmee?quote:
Ik kennut nie lezuh..quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef Lkw het volgende:
Ik post 'm nog een keer, omdat het leuk is om te vergelijken
Big Brother Slowakije
Ach de mijne is nog erger maar staat klaar voor de volgendequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een briljante TT had verzonnen![]()
Heeeeeeeeeee, die hebben 8 streamsquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef Lkw het volgende:
Big Brother Slowakije
Nee, en 'chagrijnige zeiksnor' valt er ook niet van te maken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lieverd..kijk goed naar mijn username...it spells J A P P I E ...Jappie...kun jij met droge ogen beweren dat je daar op wat voor manier dan ook Gert of Wickedangel van kunt maken ...huh....huh.... ?![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef ruby het volgende:
Ben ik weer.
Het klinkt nogal tam. Is er nog drank of is het "feest" al afgelopen?
Oeequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef Gert het volgende:
ter ere van de topicstarter:
[afbeelding]
Moest dat nou... ZO open en bloot?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef Gert het volgende:
ter ere van de topicstarter:
[afbeelding]
[me= aai over de bol geeftquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:36 schreef versabommie het volgende:
* versabommie] gaat onder protest dit topic in![/me]
Wat een hoerenTT!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en 'chagrijnige zeiksnor' valt er ook niet van te maken.
Ze vragen ook geld voor de streamsquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee, die hebben 8 streams![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef Lkw het volgende:
Big Brother Slowakije
betaal streamsquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee, die hebben 8 streams![]()
Po¨lite SMS s kľúčovým slovom "WEBCAM" na číslo 7037 a obdr¸íte vᨠprístupový kód.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef Lkw het volgende:
Big Brother Slowakije
roarrrrrrrr!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
* aai over de bol geeft
Volgende x beter![]()
het is zo'n BB van luxe en een kippenhok.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Mijn Sloweens is niet meer wat het geweest is
Tuurlijk Jap, alles om jou wat vrolijker te maken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oeeis er meer waar dat vandaan kwam ?
![]()
* Rica ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 verlangt terug naar Tan
Hoiquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef demins het volgende:
En nou moet je je voorstellen dat ik express eerder ben weggegaan op een verjaardag om het spektakel van dichtbij mee te maken! Half uurtje ingelezen en ik kan mijn ogen niet meer open houden. Wat is dit voor een laf stelletje??
En dan zit ik verdomme ook nog in het verkeerde topic te posten. Dat komt niet meer goed vanvond![]()
* Demins wenst goedenavond iedereen
![]()
....J A P P I E......eh............P I J P E......A...AAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lieverd..kijk goed naar mijn username...it spells J A P P I E ...Jappie...kun jij met droge ogen beweren dat je daar op wat voor manier dan ook Gert of Wickedangel van kunt maken ...huh....huh.... ?![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef demins het volgende:
En nou moet je je voorstellen dat ik express eerder ben weggegaan op een verjaardag om het spektakel van dichtbij mee te maken! Half uurtje ingelezen en ik kan mijn ogen niet meer open houden. Wat is dit voor een laf stelletje??
En dan zit ik verdomme ook nog in het verkeerde topic te posten. Dat komt niet meer goed vanvond![]()
![]()
Eigenlijk zat je in het enige goede topic te posten maar iemand was me zomaar voor...het lef!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef demins het volgende:
![]()
Ga es gebukt staan danquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk Jap, alles om jou wat vrolijker te maken.
Jullie waren mij allebei voorquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eigenlijk zat je in het enige goede topic te posten maar iemand was me zomaar voor...het lef!
Ik was een poosje terug in Slowaije en heb het een paar keer gezien. Ze hebben daar voornamelijk Roeltjes en Linda's bij elkaar in een huis gezet. Werd het ook niet leuker op. En dan Roeltjes die niet alleen een grote mond hebben, maar daar ook naar handelen. Ze volgen elkaar ook echt aanquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
het is zo'n BB van luxe en een kippenhok.
Zit naar een filmpje te kijken op die site
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:42 schreef demins het volgende:
![]()
Nú overvraag je.quote:
Idd, ik vertrouwde blind op jequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eigenlijk zat je in het enige goede topic te posten maar iemand was me zomaar voor...het lef!
Jij krijgt morgen 2 punten in het survivalspelquote:
Ook met arm en rijk zie ik. Dat was best goed geslaagd in BB3 vind ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:46 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik was een poosje terug in Slowaije en heb het een paar keer gezien. Ze hebben daar voornamelijk Roeltjes en Linda's bij elkaar in een huis gezet. Werd het ook niet leuker op. En dan Roeltjes die niet alleen een grote mond hebben, maar daar ook naar handelen. Ze volgen elkaar ook echt aan![]()
Was meer karikaturaal daar.
Maar goed, tot zover deze non-informatie
Jij hebt stiekem gewoon een hele schijf vol met Tanja!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef Gert het volgende:
Nog ééntje dan, uit de oude doos.
[afbeelding]
Ik zal proberen je vertrouwen niet meer te beschamenquote:
Maken ze géén vrienden meequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef Sonique het volgende:
* Sonique vind het irritant dat BB het Roel Dido bubbel verhaal expres achter houdt voor de TV uitzending...
zit een filmpje te kijken en ja hoor blote tieten en voor de dames pikken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:35 schreef Lkw het volgende:
Big Brother Slowakije
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Van mij mag Rob er echt uitquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef rickfcdb1 het volgende:
ik zeg menno deruit donderdag wat een saai kutzooitje. en Roel klasse aktie he's back
Volgens mij peutert ze vaker in haar linkerneusgat dan in haar rechterquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Idd, oude doos.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:50 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Zit hier ook nog steeds ongeduldig tegen een leeg glas aan te tikken. Kan bijna niet meer praten zo droog is m'n keel ondertussenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Peter6000 is de gastheer, maar ik ben bang dat je op een droogje moet zitten, hij is weer helemaal in de ban van tan en vergeet dat hij de drankjes moet verzorgen
![]()
ook best als roel en dido maar blijven je ziet nu hoe interessant de rest is.quote:
Tja, de 'ruwe vorm', je moet ervan houdenquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
zit een filmpje te kijken en ja hoor blote tieten en voor de dames pikken.
links video klikken 3 nov je moet wel een beetje doorspoelen
Welke aktiequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef rickfcdb1 het volgende:
ik zeg menno deruit donderdag wat een saai kutzooitje. en Roel klasse aktie he's back
[me= geeft cuel en Snaptnix een drankjequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zit hier ook nog steeds ongeduldig tegen een leeg glas aan te tikken. Kan bijna niet meer praten zo droog is m'n keel ondertussen![]()
* ]ik ga zelf wel weer een portje inschenken, en geeft cuall ook een glas aan [/me]
Als Chantal ooit nog een kind krijgt, komt die echt uit de ouwe doos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |