Rustig anquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:25 schreef F4iTH het volgende:
Terug naar Jacuzzi NUUUUUUU!!! GVD%^%$$%#
Ik zou anders ook van alles proberen indien een Joost type bij mij in de slaapkamer zojuist een "mosterdgasattack' zou hebben uitgeoefend.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:26 schreef Bocaj het volgende:
Lieske gaat haar huidje scrubben(Die leert het nooit....)
ik heb m ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef regenworm het volgende:
Ik heb de mooiste shot van lieske tot nu toe.
Wie biedt
Vijf eurocentquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef regenworm het volgende:
Ik heb de mooiste shot van lieske tot nu toe.
Wie biedt
quote:
Ik vind drinkspelletjes juist wel grappig.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
Er is niets te beleven daar dus Joost is iets boeiender![]()
Ik heb geen hekel aan Dido, ik vind haal alleen een nuffig,pedante kakmadam die véél te braaf is, eigenlijk heeft ze ook géén echt mooi gezicht en lelijke tanden, maar verder vind is er niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, echt niémand heeft hier een hekel aan Dido.![]()
zeg sorry voor t woord is geen mooi woordquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij gaat je excuses aanbieden. Aan iemand die niet eens het fatsoen heeft zijn excuses aan te bieden voor z'n krenterigheid![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef Rams3s het volgende:
De regie was snel, maar ik was sneller
[afbeelding]
je moet natuurlijk wel eerst een plaatje uploadenquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:29 schreef superhero87 het volgende:
FF offtopic, hoe maak je nou een avatar aan? Als ik op user icon manager druk gebeurt er nooit wat?? hmm
Joost is pas boeiender als hij nog maar met Rob en Chantal in het huis overblijft. Die dag hoop ik nooit mee te maken eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rustig an
Er is niets te beleven daar dus Joost is iets boeiender![]()
Mét mascara schop je het verder in het bedrijfsleven, heeft Lieske eerder eens gezegd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:29 schreef Marrije het volgende:
Wat een gezeur van Lieske om watjes omdat mascara er lastig af te krijgen is met wc papier. Wat dacht ze van geen mascara?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |