quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Welnee. Het is wat rustiger geweest en het zal ook niet meer zo idioot zijn als in het begin, maar [BeF] is alive and kickin'quote:
* pc-fr34k aangeeft, voorzichtig de bitterballen zijn erg heet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:25 schreef sararaats het volgende:
goeiemiddag iedereen.
een mini-frietje en een portie bitterballen aub
ow en een Jupiler
Wat een domme username heb jij zeg. En waarom de icon van HuHu geinvert?quote:
1 keer raden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat een domme username heb jij zeg. En waarom de icon van HuHu geinvert?
Hij heeft jouw topic(HuHu) gesloten en/of ervoor gezorgd dat je gebanned bent?quote:
Nee... er was een topic over tonks, waarin ik met de nick "Ik_hou_van_Tonks" postte. Die gooide Pool op slot en vanaf daar kan je het logische vervolg hier lezen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij heeft jouw topic(HuHu) gesloten en/of ervoor gezorgd dat je gebanned bent?
Oh, oke. Dan weet ik dat ok weer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:23 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Nee... er was een topic over tonks, waarin ik met de nick "Ik_hou_van_Tonks" postte. Die gooide Pool op slot en vanaf daar kan je het logische vervolg hier lezen.
Ik heb net een kei-tof nummer van Atari Teenage Riot geluisterdquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:58 schreef cerror het volgende:
Ik me net een kei-tof nummer van m'n atari opgenomen!
Hoi!quote:
Wat hebben mensen toch met klonen als ze boven de 10k komen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:00 schreef ikhouvanOtherside het volgende:
Ik dacht ik trek even een heel oude kloon uit de kast. Omdat GoLLeM bijna vol is.
Deze leek me wel toepasselijk
Tao---Do-things-intro-atari-stquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:58 schreef cerror het volgende:
Ik me net een kei-tof nummer van m'n atari opgenomen!
Nee hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat hebben mensen toch met klonen als ze boven de 10k komen.. Denk je nu echt dat je een leven hebt als je maximaal 10k posts hebt? Het is nog levenlozer als je veel kloons hebt hoor.
.
Neo hoor, onder een naam ben je veel herkenbaarder.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:12 schreef ikhouvanOtherside het volgende:
Zo spreid ik mijn bekendheid
Zo leren anderen mij ook kennen, die wegens vooroordelen eerst niet durfden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neo hoor, onder een naam ben je veel herkenbaarder.
Zo kan je fans verdelen onder jezelf. Dus de ene helft adoreert GoLLeM en de andere helft Litso.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neo hoor, onder een naam ben je veel herkenbaarder.
En er zijn nog mensen die alleen fan van ZixS zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:33 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Zo kan je fans verdelen onder jezelf. Dus de ene helft adoreert GoLLeM en de andere helft Litso.
Hij is ladende, effe een kwartiertje twintig minuten wachtenquote:
ik ookquote:
eigenlijk wel he, bent alci of niet hequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:46 schreef ikhouvanOtherside het volgende:
[..]
Geeft niet. Gewoon zuupen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
eigenlijk wel he, bent alci of niet he
Te vroeg voor bier is het nooit!quote:
Dat doe ik al vaak genoeg... maar dan moet ik zo vaak inloggenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, als jij nou eens onder GoLLeM, litso, deze kloon en al je andere kloons meepost is het altijd wel gezellig..
FireFox en dan verschillende profielen, gewoon een scherm per profiel en die kan je dan gewoon in tabs verdelen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:57 schreef ikhouvanOtherside het volgende:
[..]
Dat doe ik al vaak genoeg... maar dan moet ik zo vaak inloggen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
FireFox en dan verschillende profielen, gewoon een scherm per profiel en die kan je dan gewoon in tabs verdelen..
hoe hejt taquote:
En je krijgt er tieten vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Bier en plezier rijmen niet voor niets op elkaar.
Zonder bier is er totaal geen plezier en heeft het leven nul komma nul nut en kans op slagen. Alleen de bierdrinkers zullen succes boeken in de toekomst.
Het drinken van bier opent totaal nieuwe werelden en wegen die anders niet te doorgronden zijn.
Dat is voor de vrouwen met cup A handigquote:
Body-buildenquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat is voor de vrouwen met cup A handig
Voor mij als man zijnde kan het handig zijn als ik ga body-builden. Dan hoef ik geen anabole steroiden te spuiten. Lekker 3 liter bier voor het gewichtheffen en de spieren groeien vanzelf.
Biertjequote:
Why not?quote:
Mits beweging. Maar bier.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Laat mensen lekker genieten met bier en sigaretten en ze halen het eeuwige leven met gemak![]()
Genieten van het leven is gezonder dan gezond leven. Bier, veel eten, roken. Onbezorgd leven en dan blijft dat overgewicht vanzelf weg.
beweging genoeg, van het glas heffen en naar de wc gaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mits beweging. Maar bier.. Idd.
En van bier moet je ook een hoop naar de wc.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
beweging genoeg, van het glas heffen en naar de wc gaan
Depends wat voor dag het is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Beweging inderdaad, maar verder word ik gestoord van die gezonde dingen die ze je willen aansmeren. Tevredenheid is het sleutelwoord. En als je tevreden bent met bier dan is dat toch goed![]()
Nee, beweging, en proberen geen zakken chips te eten en proberen op tijd op te staan.
Functioneren met bier is toch mogelijk? En een lever, tja...die kan wel wat hebben. Schadelijk is het pas bij 1 volle krat en dat is alleen voor alcoholisten of drinken julle 20 halve liters per dag?
Lucky Bastard you are!!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Depends wat voor dag het is.. In een avond wilt dat er wel ingaan.
.
En ik erger me er niet aan, ik doe gewoon niet mee, lekker blowen en zuipen, frituur eten boeit mij het of ik dit wrodt. Tot nu toe ben ik juist het tegenovergestelde van dik, en ik sport echt weinig(sinds kort woensdag badminton)en eet gewoon waar ik trek in heb.
kort biequote:Op zaterdag 5 november 2005 17:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Functioneren met bier is toch mogelijk? En een lever, tja...die kan wel wat hebben. Schadelijk is het pas bij 1 volle krat en dat is alleen voor alcoholisten of drinken julle 20 halve liters per dag
Oh, wacht, 20 halve liters, als ik me best doet gaat dat wel, maar dan gaat het er denk ik ook wel uit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lucky Bastard you are!!!!!
20 halve liters lukt me niet. Ooit 1 keer een krat leeg gedronken maar bij mij gaat het na de 6e-7e halve liter richting slaapmodus. Vroeger tijdens stappen ging er wel wat meer in. Tot het bittere eind.
20 halve liters...quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, wacht, 20 halve liters, als ik me best doet gaat dat wel, maar dan gaat het er denk ik ook wel uit.. Ik zat 20 flesjes te denken.
Mwah, in een dag moet dat wel lukken imo, maar wel kotsgegarandeerd. Ik val eigenlijk nooit in slaap van de drank, ik slaap wel lekkerder, dat wel. Maar spontaan in slaap vallen, nee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
20 halve liters...
Dat is doordrinken totdat je niet meer weet hoe je 's morgens wakker wordt.
Idd. Dat is gewoon de aanbevolen hoeveelheid.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:23 schreef 9christensen het volgende:
20 flesje over een hele dag is een peuleschilltje
precies, das andere koekquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
20 halve liters...
Dat is doordrinken totdat je niet meer weet hoe je 's morgens wakker wordt.
Aand at spul heb ik een eker geroken volgens mij, is dat dat vreselijk zoete spul?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:24 schreef Janetje het volgende:
Blue curacao, gemixt met wijn en tequilla met toostjes met kruidenboter..
2 bier, dat is veels te weinig man.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:25 schreef the900 het volgende:
Two beer or not two beer.
zo doamtquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:25 schreef the900 het volgende:
Two beer or not two beer.
Dan 'not two beer'quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
2 bier, dat is veels te weinig man..
Daar gaat mijn beeld van matrozen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tegenwoordig nogal lastig op schepen
Ah, het fameuze après-meeting brouwselquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:24 schreef Janetje het volgende:
Blue curacao, gemixt met wijn en tequilla met toostjes met kruidenboter..
Bier.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:34 schreef the900 het volgende:
Sterke drank is voor mietjes.
Bier is het echte werk.
Whiskey dan. Dat is wel lekker ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bier.. Maar sterke drank is niet voor mietjes hoor, het is gewoon lekker. Mits goede sterke drank dan.
Blue curacao? Ja.. das verschrikkelijk zoetquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aand at spul heb ik een eker geroken volgens mij, is dat dat vreselijk zoete spul?
Nog koppijn?quote:
Helemaal geen raar genoeg.quote:
Ach, zodra ze een voet aan wal zetten klopt dat echt nog wel, kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar gaat mijn beeld van matrozen.. Dacht dat het altijd stoere zuiplui waren.
.
Veelsteveel bier en een shoarmapizza.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Recept vastleggen & registreren. Als je je dat nog kan herinneren
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, zodra ze een voet aan wal zetten klopt dat echt nog wel, kan ik je vertellen
quote:
voortquote:
Het klinkt al goorquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:48 schreef tho_Omas het volgende:
Bacardi Black + Cachaca + Apfelkorn + Coolbest bijelkaar gooien en ontdek de gevolgen![]()
Carnaval is een feest voor RTL4-volkquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Wie van de zuipers hier viert carnaval ?
Ik niet. Hoewel ik het wel een ultiem zuipfeest vond vroeger. 12:00 met een echte reden zuipen
Omdat kapiteins van olietankers dat ook hebben gedaan. Als die vervolgens naar de klote gaan, is dat niet zo goed voor de reputatie van oliemaatschappijenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
. Maar waarom niet op het schip zelf, dronken varen.
.
quote:
Ach, maakt dat nou uit, beetje dode vissen en vogels. Dat is het bier toch wel waard.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omdat kapiteins van olietankers dat ook hebben gedaan. Als die vervolgens naar de klote gaan, is dat niet zo goed voor de reputatie van oliemaatschappijen
Dus al een paar jaar liggen alle schepen, die voor oliemaatschappijen werken, droog.
Ik ben Limburger, en vond het altijd wel wat hebben. Helemaal in de roes zitten de 3e dag van het zuipen. Je staat op met een kater en pakt meteen de volgende pils en overal zie je bier. Tijdens carnaval zat ik in trance en dronk ik gewoon lekker doorquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Carnaval is een feest voor RTL4-volk
Ìk heb het nou nog nooit voor elkaar gekregen om met carnaval hier (in limburg) te zijn..quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben Limburger, en vond het altijd wel wat hebben. Helemaal in de roes zitten de 3e dag van het zuipen. Je staat op met een kater en pakt meteen de volgende pils en overal zie je bier. Tijdens carnaval zat ik in trance en dronk ik gewoon lekker door![]()
Je ziet overal bier gewoon. Waar je ook staat. Overal bier.
Is dat niet het ultieme voor de bierdrinkers hier
Joajoaquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben Limburger, en vond het altijd wel wat hebben. Helemaal in de roes zitten de 3e dag van het zuipen. Je staat op met een kater en pakt meteen de volgende pils en overal zie je bier. Tijdens carnaval zat ik in trance en dronk ik gewoon lekker door![]()
Is niet bedoeld om om te praten, want ik vier het zelf ook niet meer
Waarom zou je het beperken tot 3 dagen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is niet bedoeld om om te praten, want ik vier het zelf ook niet meer
Het verkleden vond ik ook niet alles. Maar het sfeertje dat mensen met bier op straat liepen zonder beboet te worden door de politie vond ik wel wat hebben.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ìk heb het nou nog nooit voor elkaar gekregen om met carnaval hier (in limburg) te zijn..
Carnaval heeft wel wat.....hoewel het te beperkt is. Iedere dag opstaan met bier is beter uiteraardquote:
Maastrichtquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Carnaval heeft wel wat.....hoewel het te beperkt is. Iedere dag opstaan met bier is beter uiteraard
Toch goede herinneringen eraan overgehouden. Bier bier bier. Gewoon in je eentje rondzwerven in maastricht en bier en bier en bier en bier zuipen. In m'n eentje omdat ik vrienden uit het oog verloor en op oorlogspad ging
Legaal alcoholist zijn 365 dagen is iets voor de toekomst misschien? Alcoholist zijn voor 3 dagen per week, is misschien bedoeld om het leuk te houden?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom zou je het beperken tot 3 dagen?
Inderdaadquote:
Hahaha.. nee, wtf is dat? Dat werd me van de week ook gevraagd, ik:quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad
Je kent "de missisippi" dus ook?
Dat is een boot, een coffeeshop. Ik ben daar zeeziek geworden een paar keer. Overal banken waar je lekker kunt hangen. Ligt ergens buiten het centrum. Ik ben daar niet vaak geweest. Laatste 6 jaar sowieso niet meer omdat ik geen wiet meer rook.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. nee, wtf is dat? Dat werd me van de week ook gevraagd, ik:![]()
Ahhh... die ligt zeker aan de Boscherweg..quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat is een boot, een coffeeshop. Ik ben daar zeeziek geworden een paar keer. Overal banken waar je lekker kunt hangen. Ligt ergens buiten het centrum. Ik ben daar niet vaak geweest. Laatste 6 jaar sowieso niet meer omdat ik geen wiet meer rook.
Oeh, klinkt vet. Jammer dat het zo ver weg is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat is een boot, een coffeeshop. Ik ben daar zeeziek geworden een paar keer. Overal banken waar je lekker kunt hangen. Ligt ergens buiten het centrum. Ik ben daar niet vaak geweest. Laatste 6 jaar sowieso niet meer omdat ik geen wiet meer rook.
Een keer stond ik daar bij de tafelvoetbal tafel. Liep er zo'n gast frontaal tegen de muur op, en viel ie recht achterover op zijn achterhoofd. Die medewerker lag in een deuk. Zegt ie van : " Pas op voor de muren hier".
Niet extreem merk je de Maas daar, maar je merkt wel dat je op een boot zit. Vooral als je de ramen in de gaten houdt als het waait.
Er ligt een grote parkeerplaats voor. Veel Belgen en Duitsers komen daar toeristisch op bezoekquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahhh... die ligt zeker aan de Boscherweg..Leuk ja.. dat was vast die boot waar ik 's avonds zo 'veilig' langs naar huis moest fietsen..
Nooit wiet geprobeerd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Er ligt een parkeerplaats voor. Veel Belgen en Duitsers komen daar toeristisch op bezoek
Iedere bank had een tafel en iedere tafel een waterpijp. Niet echt smakelijk om aan de waterpijp te lurken waar iedere gast aan gezeten heeft, deed ik dus ook niet.
WietWord ik te wazig van. Geef mij maar bier
Is ook niet echt nodig. Bij mij stortte de wereld in als ik wiet rookte. Ik werd er gek van. Net zoals Mushrooms en die andere zooi. Tis toch echt "hardere" drugs voor mij.quote:
Het is een boot gewoon. Best groot. Als je binnenkomt is er een bar, en verderop is een grote ruimte met banken. Een soort ladingsruimte die groot genoeg is voor 100 mensen of iets minder of iets meer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oeh, klinkt vet. Jammer dat het zo ver weg is..
Studeer nu in maastrichtquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is ook niet echt nodig. Bij mij stortte de wereld in als ik wiet rookte. Ik werd er gek van. Net zoals Mushrooms en die andere zooi. Tis toch echt "hardere" drugs voor mij.
Bier zorgt voor een vrolijke stemming meestal. In ieder geval niet voor wazigheid. Aangeschoten stemming als ik me goed voel van te voren
Wiet...nah
Bier
Heb je in Maastricht gestudeerd of woonde je daar vroeger? Of nog steeds?
Ahhhh en dat bevalt een beetje tussen de Limburgers?quote:
Het was in het begin nogal wennenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ahhhh en dat bevalt een beetje tussen de Limburgers?
Valkenburg ken je zeker ook dus? Valkenburg.....ook vaak geweest daar ben ik. Of Heerlen??? Sittard??? Of blijf je in Maastricht of kom je de weekenden terug?
Maastricht kom ik ook niet vaak. Ik zit vaak in Brunssum te hokken, isoleren. Omdat ik het allemaal al enigszins gezien heb.
Brunssum is ook niet de moeite van een bezoek waardquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het was in het begin nogal wennen...
Tuurlijjk ken ik Valkenburg.. niet vaak geweest, maar Heerlen en Sittard ga ik vaak heen om te winkelen(jaja.. meiden he)..
Vaak ben ik in het weekend in Maastricht.. zo af en toe ga ik ook nog wel eens terug..
Hmm.. Brunssum.. nop, nooit geweest.
Naja.. ik ga eigenlijk nooit uit buiten Maastricht, het is zo moeilijk om met de trein terug te komen he.. of je moet willen wachten tot een uur of half 7quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Brunssum is ook niet de moeite van een bezoek waardTis hier echt een gat. Maar dat is rustig te noemen en er lopen meer gekken rond dan normale mensen. Sommigen zeggen dat Brunssum :"Derry" is, een plaats die Stephen King vaak noemt in zijn boeken.
Heerlen is wel okey met winkels inderdaad. Zoals het Corio Centre. Sittard kwam ik alleen om te studeren, dat was mijn plek.
Zo nu tijd voor biertjeKrijg dorst van het tikken.
Wennen aan Limburgers kan ik me trouwens goed voorstellen, ik moet ook altijd wennen aan het accent van mensen boven de rivier. Op de een of andere manier klinkt het buitenlands.
Ik ben er ongetwijfeld wel eens langsgekomen, plein ken ik wel. Zoals ik net zei, ik ga voornamelijk uit in Maastricht, ben dan vaak in de twee Heeren, mn favo tent.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Cafe Bracke Janetje??? Ken je dat? Daar wordt je Brak als je daar naartoe gaat op Zaterdag avond. En ze tappen Gulpener. Gulpener moet je toch zeker kennen als half limburg ingeburgerde?
Cafe Bracke ligt in Heerlen. Op het pancratius plein. Waar al die cafe's samenkomen in Heerlen.
Hebben jullie ook een beest dat om de zoveel jaar een hoop mensen vermoord?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Brunssum is ook niet de moeite van een bezoek waardTis hier echt een gat. Maar dat is rustig te noemen en er lopen meer gekken rond dan normale mensen. Sommigen zeggen dat Brunssum :"Derry" is, een plaats die Stephen King vaak noemt in zijn boeken.
Hmmm klinkt koel alleen heb je natuurlijk erg veel lst van concurentie. Hier in Rotterdam zijn er ook gebieden met een hoop coffeeshops bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het is een boot gewoon. Best groot. Als je binnenkomt is er een bar, en verderop is een grote ruimte met banken. Een soort ladingsruimte die groot genoeg is voor 100 mensen of iets minder of iets meer.
Gewoon een coffeeshop. Waar je naartoe gaat als je wilt verdwalen een beetje.
Het is geen jacht, gewoon een schip en niet echt mega bijzonder. Het is dat ze wiet verkopen dat het zo goed looptHeb wel verhalen gehoord dat de eigenaar mega rijk is. Maar dat krijg je als je een goed lopend iets hebt lopen.
Maastricht wilde een tijd terug een centrum voor wiet hebben, een soort paradijs voor de wiet-rokers. Dus echt zoals je winkel-centra hebt. Maar dan voor wiet-rokend Benelux. Waar alle coffeeshops samen komen.
We hebben een brunssumerheide waar genoeg gekken rondlopen. Misschien wel weerwolven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een beest dat om de zoveel jaar een hoop mensen vermoord?.
Klopt. Maar dat idee van 1 centraal gebied met coffeeshops was bedoeld om de overlast te beperken. Maar ik vraag me af, of wiet-rokers zorgen voor lawaai. Die zijn vaak te stoned om lawaai te makenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hmmm klinkt koel alleen heb je natuurlijk erg veel lst van concurentie. Hier in Rotterdam zijn er ook gebieden met een hoop coffeeshops bij elkaar..
Het is er altijd gezelligquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:
De 2 heeren, ken ik niet. Misschien ga ik dit jaar carnaval vieren weer, na lange tijd afwezigheid, misschien vrienden dan eens meenemen daarheen, als ze maar bier hebben ook en als het maar gezellig is. Ik wil nog eens proeven aan carnaval dus. Al is het maar voor 1 dag. Is dat een grote tent?
Ik word hier wel beïnvloed door die G hoor..quote:Voor mij klinkt het Hollandse accent als buitenlands, alleen op tv niet zo erg. Maar in het echt of via de telefoon lijkt het Hollandse als apart. Alsof ze niet thuis horen in NederlandMaar dat komt omdat ik vaak alleen de zachte G hoor.
We doen een poging het BeFkwaliteitspostrecord over onzinnige dingen te verbreken..quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:14 schreef cerror het volgende:
Jezuïde wat een boel tekst voor in bef.
Naja, ik ging toch een film kijken.
Je hebt stoned zijn en hi zijn he, stonde gasten willen nog weleens een beetje voor lawaai zorgen(lachkicks enzo), maar erg veel overlast ook weer nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat idee van 1 centraal gebied met coffeeshops was bedoeld om de overlast te beperken. Maar ik vraag me af, of wiet-rokers zorgen voor lawaai. Die zijn vaak te stoned om lawaai te maken
Concurrentie is altijd overal en altijd liggend op de loer.
Die zouden er best wel eens in hebben kunnen zitten,quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef The_Langolier het volgende:
maden en wormen. Schedels enzo!
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef cerror het volgende:
Die zouden er best wel eens in hebben kunnen zitten,
Mijn baggerperiode.quote:
Hehehe. samen met el_rey!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:32 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar de Käper topics
En Houzer de wouzerquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:34 schreef cerror het volgende:
Hehehe. samen met el_rey!
Ik wel..quote:
laat maar zittenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:24 schreef cerror het volgende:
Zeg sara, ik vond net die ene foto's terug.![]()
![]()
Ik soms, parttime dooie.quote:
Die flat afspringen klinkt nogsteeds aanlokkelijk hoor..quote:
Zeg, dit is R&P niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:36 schreef Janetje het volgende:
Ik wil dood..
quote:
Oh ik dacht dat ik hier verzoekjes kon doen..quote:
Nog gecensureerd ook.quote:
Anders had ik nog bozer gekeken..quote:
Wil wil jou nou doden?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik hier verzoekjes kon doen..
cerror? rompompom? jij?quote:
Voor de ret kan ik niet spreken.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voor de ret kan ik niet spreken.
Damn.. dan is mijn laatste hoop gevestigd op... Naja..quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet het nog te onderdrukken hoor
Moet lukkenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Damn.. dan is mijn laatste hoop gevestigd op... Naja..![]()
Geen zin meer om ook maar iets te doen.. fok!ken is het leukste wat ik vandaag heb gedaan.. Just kill me..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Vanwaar deze zelfmoordneigingen J?
Als je in de trein naar Zetten-Andelst stapt dan zorg ik ervoor dat je vandaag nog iets veel leukers doet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:04 schreef Janetje het volgende:
Geen zin meer om ook maar iets te doen.. fok!ken is het leukste wat ik vandaag heb gedaan.. Just kill me..
Maar dat mag de pret niet drukken..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Als je in de trein naar Zetten-Andelst stapt dan zorg ik ervoor dat je vandaag nog iets veel leukers doet.![]()
Jij wil me wel doden?quote:
Klinkt eng dichtbij....quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Als je in de trein naar Zetten-Andelst stapt dan zorg ik ervoor dat je vandaag nog iets veel leukers doet.![]()
Gaarne..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
als je dat graag wil...
maare dit gaat ergens anders over
Dat hoor ik meer.... en ben het er zeker mee eens. Ik woon er dan ook nietquote:
Bij Tiel denk ik aan enge vrouwen met blauwe gewadenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:17 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
daar kan ik niets aan doen. Tiel is nie viel.![]()
Ik aan Turken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij Tiel denk ik aan enge vrouwen met blauwe gewaden
Eens! En aan een poppetje met allemaal kersen aan zijn lijfquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij Tiel denk ik aan enge vrouwen met blauwe gewaden
Ik woon er in de buurt. Werk er part-time al 6 jaar ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:21 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar er was iets met jou en tiel, dat weet ik wel.
Dat was het ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik woon er in de buurt. Werk er part-time al 6 jaar ofzo
Goeie dag BeFmodje.. hoe istie vandaag?quote:
Ik hoest en rochel, heb 'n knallende koppijn en ben doodmoe, maar verder alles okayquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goeie dag BeFmodje.. hoe istie vandaag?
Dat klinkt niet best..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik hoest en rochel, heb 'n knallende koppijn en ben doodmoe, maar verder alles okay.
Vanavond stad in zit er ook niet meer in vrees ik.
quote:
Oh, dat zal niet danquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik hoest en rochel, heb 'n knallende koppijn en ben doodmoe, maar verder alles okay.
Vanavond stad in zit er ook niet meer in vrees ik.
Och, op zich een relaxte werkdag... alleen jammer dat je dan zo gaar bentquote:
Dankquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:30 schreef Janetje het volgende:
Dat klinkt niet best..![]()
*stophoestje aangeeft.
Na een paar jaar broeikaseffect.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:31 schreef The_Langolier het volgende:
Hé! Ga je mee! Naar Zandvoort aan de zee!
Door het broeikaseffect verschuift Zandvoort volgens jouw naar Limburgquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Na een paar jaar broeikaseffect..
s[ub]Dat ligt tich helemaal niet aan zee, amar in limburg?[/sub]
Alstublieftquote:
ah Freyaquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*doet hier ook weer eens een kijkje nemen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alstublieft![]()
Oeh.. over 3 posts een feestje
Nee, ik dacht dat dat al in Limburg lag en door het broeikaseffect komt de zee zeg maar daarheen. Maar ik ben topografisch gehandicapt vandaar de subtekst.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:38 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Door het broeikaseffect verschuift Zandvoort volgens jouw naar Limburg![]()
Je bent er al bijna ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alstublieft![]()
Mits alcohol.quote:
Dat blijktquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat dat al in Limburg lag en door het broeikaseffect komt de zee zeg maar daarheen. Maar ik ben topografisch gehandicapt vandaar de subtekst.
Die ga je wel hier posten he?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:39 schreef Janetje het volgende:
Alstublieft![]()
Gezellig!quote:
Ach.. het boeit me eigenlijk niet zo hoeveel posts ik heb.. naja nr. 10.000 is natuurlijk wel tof..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent er al bijna ja.. Ik had eigenlijk verwacht dat je er eerder dan mij zou zijn, maar ik heb de laatste paar dagen aardig doorgespamt.
.
*alcohol heeft..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mits alcohol.
* pc-fr34k zingt: Ain't no party like an alcoholic party..
Maar natuurlijk!quote:
anders is het ook geen feestjequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mits alcohol.
* pc-fr34k zingt: Ain't no party like an alcoholic party..
WVMZquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
anders is het ook geen feestje![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:55 schreef Janetje het volgende:Mijn 10.000e post
Nooit verwacht zo diep te zakken.. maar het is zover..
Felicitaties mogen online of persoonlijk, er staat bier.. pak maar.. er is ook wijn en tequilla.. dus ga je gang..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja... wel humor die tekst. Jammer dat er meteen Darkraver beelden in mijn hoofd opkomenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Nog maar 2 jJanetje, ik heb de mijne trouwens ook bewust in een [BeF]-topic geplaatst.
I get drunk and I stumble to the phone
Toconjure up a bitch to bone when I'm alone
OHh shit, tow back, I need to take a piss
Only when I'm drunk I sing a song like this
Cause there ain't no party like an alcoholic party!
Ain't no party like an alcoholic party!!!!.
Gefeliciteerd en lekker allemaal, hoe ver is persoonlijk?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:55 schreef Janetje het volgende:Mijn 10.000e post
Nooit verwacht zo diep te zakken.. maar het is zover..
Felicitaties mogen online of persoonlijk, er staat bier.. pak maar.. er is ook wijn en tequilla.. dus ga je gang..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cheers!quote:
Dank u, dank u..quote:
Persoonlijk is héééééééél ver..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en lekker allemaal, hoe ver is persoonlijk?.
Thanks mate.. met mijn gebrek aan sociaal levenquote:
quote:
Darkraver, nee man, die lul heeft dat nummer verkracht end e tekst veranderd:quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... wel humor die tekst. Jammer dat er meteen Darkraver beelden in mijn hoofd opkomen
Als jij je er maar goed bij voelt !quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:00 schreef Janetje het volgende:
Thanks mate.. met mijn gebrek aan sociaal leven
Snap ik... maar Darkraver draait em vaak.... dus heb ik daar de beelden bij... Sensations 2002 ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Darkraver, nee man, die lul heeft dat nummer verkracht end e tekst veranderd:
6pack - drunken piece of shit
Dat is afaik het origineel..
Darkraver kan wel draaien, zijn early rave tijd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Snap ik... maar Darkraver draait em vaak.... dus heb ik daar de beelden bij... Sensations 2002 ofzo
Denk niet dat ik het zelf zal meemaken..quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dat we dat allemaal mogen mee maken
Ah, dan heeft Diana het inmiddels overgenomen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het zelf zal meemaken..
Hoop dat ik tegen die tijd wel een leven hebquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dat we dat allemaal mogen mee maken
Zou heel goed kunnen, of één van mijn andere personen..quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dan heeft Diana het inmiddels overgenomen?
Heb weinig met Darkraver... niet mijn stylequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Darkraver kan wel draaien, zijn early rave tijd..
och in dit tempo ben je er met een jaartjequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het zelf zal meemaken..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
och in dit tempo ben je er met een jaartje
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoop dat ik tegen die tijd wel een leven heb![]()
Zo is het!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het gaat me ook niet om het leven, meer om het geld
Je hebt overigens wel gelijk.. begon ongeveer een jaar geleden met fulltime geen leven hebben..quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
och in dit tempo ben je er met een jaartje
Hehehe! Toch had je daarvoor ook al een aardig aantal, want mijn gemiddelde is hoger en zit nu bijna een jaar alhier en pas op iets van 6000 posts ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hebt overigens wel gelijk.. begon ongeveer een jaar geleden met fulltime geen leven hebben..
Neuh.. na een half jaar had ik iets van 500 posts ofzo..quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehehe! Toch had je daarvoor ook al een aardig aantal, want mijn gemiddelde is hoger en zit nu bijna een jaar alhier en pas op iets van 6000 posts ofzo
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
hoi rompeltjeflompeltjepompeltje![]()
Hehe, daarna ontdekte je de SCquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. na een half jaar had ik iets van 500 posts ofzo..
Wat wil je hebben?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:45 schreef jackson het volgende:
Astablief zeg
Laten we het daar maar niet over hebben want dat is nogal watquote:
Precies..quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, daarna ontdekte je de SC
agossjie,arme jackiepekkietrekkievlekkiequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:45 schreef jackson het volgende:
Astablief zeg
hoiquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
agossjie,arme jackiepekkietrekkievlekkie
dan doe ik jou toch gewoon ook!![]()
*jackson een tijltje geeftquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:45 schreef jackson het volgende:
Astablief zeg
Te laat.... het is er al uitquote:
ikke ook, ikke ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
agossjie,arme jackiepekkietrekkievlekkie
dan doe ik jou toch gewoon ook!![]()
* zwijgtquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben want dat is nogal wat
Nu nog leren quotenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:46 schreef Janetje het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 november 2005 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, daarna ontdekte je de SC
[/quote
Precies..]
En ow wee ow wee als ik het woord 'slet' er in zie..quote:
Ik had hem allang verbeterd.. mierenaarschneuker..quote:
Ach... ikke wel!quote:
Zal wel lukkenquote:
Ja, ik ben me namelijk aan het misselijk eten aan roomfondant plaatjesquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... ikke wel!
Alles lekker verder?
Whehehe...quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had hem allang verbeterds.. mierenaarschneuker..
quote:
*houdt zich nu even wijselijk stilquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ow wee ow wee als ik het woord 'slet' er in zie..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, ik ben me namelijk aan het misselijk eten aan roomfondant plaatjes![]()
![]()
valt nog niet mee he?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[..]
*houdt zich nu even wijselijk stil
Roze koeken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, ik ben me namelijk aan het misselijk eten aan roomfondant plaatjes![]()
![]()
Neh, moet morgen vroeg opquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef jackson het volgende:
[..]!
Goed bezig... nog weg vanavond ?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
goed hoor, killypilliespillytillievoelenwillie!![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[..]
*houdt zich nu even wijselijk stil
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
valt nog niet mee he?![]()
* djenneke vingertjes tegenhoudt
Vroeg op drukt de pretquote:
Officieel wel ja, maar eigenlijk is het gewoon een snookertoernooitjequote:
Prachtige afwijzing.... subtiel doch keihardquote:
Geen idee wat dat isquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ook lekker, maar dit zijn roomfondant plaatjes![]()
En dat begint al zo vroeg joh ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Officieel wel ja, maar eigenlijk is het gewoon een snookertoernooitje
Ik heb zo mijn momentenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Prachtige afwijzing.... subtiel doch keihard
Tof! Waar?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Officieel wel ja, maar eigenlijk is het gewoon een snookertoernooitje
En ik geniet daar vanquote:
Valt wel mee eigenlijk, maar ik moet wel fit zijn, en helemaal naar Purmerend...quote:
Dat kan ver weg zijn ja...quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk, maar ik moet wel fit zijn, en helemaal naar Purmerend...
Zij die vragen worden overgeslagenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:57 schreef jackson het volgende:
[..]
En ik geniet daar van
(kom maar met die afwijzing)
Jupquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zij die vragen worden overgeslagen
zeg ik nou eigenlijk: "kom maar!"???![]()
Ach, het is mijn werk he?!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan ver weg zijn ja...
Wel zin in?
Je stelt me teleur zusje..quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zij die vragen worden overgeslagen
zeg ik nou eigenlijk: "kom maar!"???![]()
Ok check.... wist ik nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ach, het is mijn werk he?!![]()
En altijd heel erg gezellig, dus ja!
Goed punt.... je brengt het leukquote:
Ik weet het niet.. ik heb verder nog nooit een zus gehad..quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal wat zussen doen![]()
![]()
Het mag dan wel echt mijn werk zijn, het slaat nergens op hoor. Maar ach, ik word ervoor betaald, en tot ik eindelijk een echte baan heb gevonden vult het mijn C.V. Dus ik mag niet klagen (zeker gezien het feit dat ik echt maar zeer matig, in de zin van niet bijzonder goed, snooker).quote:
Ik wel... en et kloptquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. ik heb verder nog nooit een zus gehad..
Matig is relatief! maar ik vind et wel okequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het mag dan wel echt mijn werk zijn, het slaat nergens op hoor. Maar ach, ik word ervoor betaald, en tot ik eindelijk een echte baan heb gevonden vult het mijn C.V. Dus ik mag niet klagen (zeker gezien het feit dat ik echt maar zeer matig snooker).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |