Darkraver, nee man, die lul heeft dat nummer verkracht end e tekst veranderd:quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... wel humor die tekst. Jammer dat er meteen Darkraver beelden in mijn hoofd opkomen
Als jij je er maar goed bij voelt !quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:00 schreef Janetje het volgende:
Thanks mate.. met mijn gebrek aan sociaal leven
Snap ik... maar Darkraver draait em vaak.... dus heb ik daar de beelden bij... Sensations 2002 ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Darkraver, nee man, die lul heeft dat nummer verkracht end e tekst veranderd:
6pack - drunken piece of shit
Dat is afaik het origineel..
Darkraver kan wel draaien, zijn early rave tijd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Snap ik... maar Darkraver draait em vaak.... dus heb ik daar de beelden bij... Sensations 2002 ofzo
Denk niet dat ik het zelf zal meemaken..quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dat we dat allemaal mogen mee maken
Ah, dan heeft Diana het inmiddels overgenomen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het zelf zal meemaken..
Hoop dat ik tegen die tijd wel een leven hebquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dat we dat allemaal mogen mee maken
Zou heel goed kunnen, of één van mijn andere personen..quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dan heeft Diana het inmiddels overgenomen?
Heb weinig met Darkraver... niet mijn stylequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Darkraver kan wel draaien, zijn early rave tijd..
och in dit tempo ben je er met een jaartjequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het zelf zal meemaken..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
och in dit tempo ben je er met een jaartje
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoop dat ik tegen die tijd wel een leven heb![]()
Zo is het!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het gaat me ook niet om het leven, meer om het geld
Je hebt overigens wel gelijk.. begon ongeveer een jaar geleden met fulltime geen leven hebben..quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
och in dit tempo ben je er met een jaartje
Hehehe! Toch had je daarvoor ook al een aardig aantal, want mijn gemiddelde is hoger en zit nu bijna een jaar alhier en pas op iets van 6000 posts ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hebt overigens wel gelijk.. begon ongeveer een jaar geleden met fulltime geen leven hebben..
Neuh.. na een half jaar had ik iets van 500 posts ofzo..quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehehe! Toch had je daarvoor ook al een aardig aantal, want mijn gemiddelde is hoger en zit nu bijna een jaar alhier en pas op iets van 6000 posts ofzo
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
hoi rompeltjeflompeltjepompeltje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |