Zo is het!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het gaat me ook niet om het leven, meer om het geld
Je hebt overigens wel gelijk.. begon ongeveer een jaar geleden met fulltime geen leven hebben..quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
och in dit tempo ben je er met een jaartje
Hehehe! Toch had je daarvoor ook al een aardig aantal, want mijn gemiddelde is hoger en zit nu bijna een jaar alhier en pas op iets van 6000 posts ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hebt overigens wel gelijk.. begon ongeveer een jaar geleden met fulltime geen leven hebben..
Neuh.. na een half jaar had ik iets van 500 posts ofzo..quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehehe! Toch had je daarvoor ook al een aardig aantal, want mijn gemiddelde is hoger en zit nu bijna een jaar alhier en pas op iets van 6000 posts ofzo
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
hoi rompeltjeflompeltjepompeltje![]()
Hehe, daarna ontdekte je de SCquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. na een half jaar had ik iets van 500 posts ofzo..
Wat wil je hebben?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:45 schreef jackson het volgende:
Astablief zeg
Laten we het daar maar niet over hebben want dat is nogal watquote:
Precies..quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, daarna ontdekte je de SC
agossjie,arme jackiepekkietrekkievlekkiequote:Op zaterdag 5 november 2005 21:45 schreef jackson het volgende:
Astablief zeg
hoiquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
agossjie,arme jackiepekkietrekkievlekkie
dan doe ik jou toch gewoon ook!![]()
*jackson een tijltje geeftquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:45 schreef jackson het volgende:
Astablief zeg
Te laat.... het is er al uitquote:
ikke ook, ikke ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
agossjie,arme jackiepekkietrekkievlekkie
dan doe ik jou toch gewoon ook!![]()
* zwijgtquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben want dat is nogal wat
Nu nog leren quotenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:46 schreef Janetje het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 november 2005 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, daarna ontdekte je de SC
[/quote
Precies..]
En ow wee ow wee als ik het woord 'slet' er in zie..quote:
Ik had hem allang verbeterd.. mierenaarschneuker..quote:
Ach... ikke wel!quote:
Zal wel lukkenquote:
Ja, ik ben me namelijk aan het misselijk eten aan roomfondant plaatjesquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... ikke wel!
Alles lekker verder?
Whehehe...quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had hem allang verbeterds.. mierenaarschneuker..
quote:
*houdt zich nu even wijselijk stilquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ow wee ow wee als ik het woord 'slet' er in zie..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, ik ben me namelijk aan het misselijk eten aan roomfondant plaatjes![]()
![]()
valt nog niet mee he?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[..]
*houdt zich nu even wijselijk stil
Roze koeken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, ik ben me namelijk aan het misselijk eten aan roomfondant plaatjes![]()
![]()
Neh, moet morgen vroeg opquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef jackson het volgende:
[..]!
Goed bezig... nog weg vanavond ?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
goed hoor, killypilliespillytillievoelenwillie!![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[..]
*houdt zich nu even wijselijk stil
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
valt nog niet mee he?![]()
* djenneke vingertjes tegenhoudt
Vroeg op drukt de pretquote:
Officieel wel ja, maar eigenlijk is het gewoon een snookertoernooitjequote:
Prachtige afwijzing.... subtiel doch keihardquote:
Geen idee wat dat isquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ook lekker, maar dit zijn roomfondant plaatjes![]()
En dat begint al zo vroeg joh ?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Officieel wel ja, maar eigenlijk is het gewoon een snookertoernooitje
Ik heb zo mijn momentenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Prachtige afwijzing.... subtiel doch keihard
Tof! Waar?quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Officieel wel ja, maar eigenlijk is het gewoon een snookertoernooitje
En ik geniet daar vanquote:
Valt wel mee eigenlijk, maar ik moet wel fit zijn, en helemaal naar Purmerend...quote:
Dat kan ver weg zijn ja...quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk, maar ik moet wel fit zijn, en helemaal naar Purmerend...
Zij die vragen worden overgeslagenquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:57 schreef jackson het volgende:
[..]
En ik geniet daar van
(kom maar met die afwijzing)
Jupquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zij die vragen worden overgeslagen
zeg ik nou eigenlijk: "kom maar!"???![]()
Ach, het is mijn werk he?!quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan ver weg zijn ja...
Wel zin in?
Je stelt me teleur zusje..quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zij die vragen worden overgeslagen
zeg ik nou eigenlijk: "kom maar!"???![]()
Ok check.... wist ik nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ach, het is mijn werk he?!![]()
En altijd heel erg gezellig, dus ja!
Goed punt.... je brengt het leukquote:
Ik weet het niet.. ik heb verder nog nooit een zus gehad..quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal wat zussen doen![]()
![]()
Het mag dan wel echt mijn werk zijn, het slaat nergens op hoor. Maar ach, ik word ervoor betaald, en tot ik eindelijk een echte baan heb gevonden vult het mijn C.V. Dus ik mag niet klagen (zeker gezien het feit dat ik echt maar zeer matig, in de zin van niet bijzonder goed, snooker).quote:
Ik wel... en et kloptquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. ik heb verder nog nooit een zus gehad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |