Door het broeikaseffect verschuift Zandvoort volgens jouw naar Limburgquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Na een paar jaar broeikaseffect..
s[ub]Dat ligt tich helemaal niet aan zee, amar in limburg?[/sub]
Alstublieftquote:
ah Freyaquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*doet hier ook weer eens een kijkje nemen
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alstublieft![]()
Oeh.. over 3 posts een feestje
Nee, ik dacht dat dat al in Limburg lag en door het broeikaseffect komt de zee zeg maar daarheen. Maar ik ben topografisch gehandicapt vandaar de subtekst.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:38 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Door het broeikaseffect verschuift Zandvoort volgens jouw naar Limburg![]()
Je bent er al bijna ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alstublieft![]()
Mits alcohol.quote:
Dat blijktquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat dat al in Limburg lag en door het broeikaseffect komt de zee zeg maar daarheen. Maar ik ben topografisch gehandicapt vandaar de subtekst.
Die ga je wel hier posten he?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:39 schreef Janetje het volgende:
Alstublieft![]()
Gezellig!quote:
Ach.. het boeit me eigenlijk niet zo hoeveel posts ik heb.. naja nr. 10.000 is natuurlijk wel tof..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent er al bijna ja.. Ik had eigenlijk verwacht dat je er eerder dan mij zou zijn, maar ik heb de laatste paar dagen aardig doorgespamt.
.
*alcohol heeft..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mits alcohol.
* pc-fr34k zingt: Ain't no party like an alcoholic party..
Maar natuurlijk!quote:
anders is het ook geen feestjequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mits alcohol.
* pc-fr34k zingt: Ain't no party like an alcoholic party..
WVMZquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
anders is het ook geen feestje![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:55 schreef Janetje het volgende:Mijn 10.000e post
Nooit verwacht zo diep te zakken.. maar het is zover..
Felicitaties mogen online of persoonlijk, er staat bier.. pak maar.. er is ook wijn en tequilla.. dus ga je gang..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja... wel humor die tekst. Jammer dat er meteen Darkraver beelden in mijn hoofd opkomenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Nog maar 2 jJanetje, ik heb de mijne trouwens ook bewust in een [BeF]-topic geplaatst.
I get drunk and I stumble to the phone
Toconjure up a bitch to bone when I'm alone
OHh shit, tow back, I need to take a piss
Only when I'm drunk I sing a song like this
Cause there ain't no party like an alcoholic party!
Ain't no party like an alcoholic party!!!!.
Gefeliciteerd en lekker allemaal, hoe ver is persoonlijk?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:55 schreef Janetje het volgende:Mijn 10.000e post
Nooit verwacht zo diep te zakken.. maar het is zover..
Felicitaties mogen online of persoonlijk, er staat bier.. pak maar.. er is ook wijn en tequilla.. dus ga je gang..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cheers!quote:
Dank u, dank u..quote:
Persoonlijk is héééééééél ver..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en lekker allemaal, hoe ver is persoonlijk?.
Thanks mate.. met mijn gebrek aan sociaal levenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |