Als je in de trein naar Zetten-Andelst stapt dan zorg ik ervoor dat je vandaag nog iets veel leukers doet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:04 schreef Janetje het volgende:
Geen zin meer om ook maar iets te doen.. fok!ken is het leukste wat ik vandaag heb gedaan.. Just kill me..
Maar dat mag de pret niet drukken..
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Als je in de trein naar Zetten-Andelst stapt dan zorg ik ervoor dat je vandaag nog iets veel leukers doet.![]()
Jij wil me wel doden?quote:
Klinkt eng dichtbij....quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Als je in de trein naar Zetten-Andelst stapt dan zorg ik ervoor dat je vandaag nog iets veel leukers doet.![]()
Gaarne..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
als je dat graag wil...
maare dit gaat ergens anders over
Dat hoor ik meer.... en ben het er zeker mee eens. Ik woon er dan ook nietquote:
Bij Tiel denk ik aan enge vrouwen met blauwe gewadenquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:17 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
daar kan ik niets aan doen. Tiel is nie viel.![]()
Ik aan Turken.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij Tiel denk ik aan enge vrouwen met blauwe gewaden
Eens! En aan een poppetje met allemaal kersen aan zijn lijfquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij Tiel denk ik aan enge vrouwen met blauwe gewaden
Ik woon er in de buurt. Werk er part-time al 6 jaar ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:21 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar er was iets met jou en tiel, dat weet ik wel.
Dat was het ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik woon er in de buurt. Werk er part-time al 6 jaar ofzo
Goeie dag BeFmodje.. hoe istie vandaag?quote:
Ik hoest en rochel, heb 'n knallende koppijn en ben doodmoe, maar verder alles okayquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goeie dag BeFmodje.. hoe istie vandaag?
Dat klinkt niet best..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik hoest en rochel, heb 'n knallende koppijn en ben doodmoe, maar verder alles okay.
Vanavond stad in zit er ook niet meer in vrees ik.
quote:
Oh, dat zal niet danquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik hoest en rochel, heb 'n knallende koppijn en ben doodmoe, maar verder alles okay.
Vanavond stad in zit er ook niet meer in vrees ik.
Dankquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:30 schreef Janetje het volgende:
Dat klinkt niet best..![]()
*stophoestje aangeeft.
Na een paar jaar broeikaseffect.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:31 schreef The_Langolier het volgende:
Hé! Ga je mee! Naar Zandvoort aan de zee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |