hoe hejt taquote:
En je krijgt er tieten vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Bier en plezier rijmen niet voor niets op elkaar.
Zonder bier is er totaal geen plezier en heeft het leven nul komma nul nut en kans op slagen. Alleen de bierdrinkers zullen succes boeken in de toekomst.
Het drinken van bier opent totaal nieuwe werelden en wegen die anders niet te doorgronden zijn.
Dat is voor de vrouwen met cup A handigquote:
Body-buildenquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat is voor de vrouwen met cup A handig
Voor mij als man zijnde kan het handig zijn als ik ga body-builden. Dan hoef ik geen anabole steroiden te spuiten. Lekker 3 liter bier voor het gewichtheffen en de spieren groeien vanzelf.
Biertjequote:
Why not?quote:
Mits beweging. Maar bier.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Laat mensen lekker genieten met bier en sigaretten en ze halen het eeuwige leven met gemak![]()
Genieten van het leven is gezonder dan gezond leven. Bier, veel eten, roken. Onbezorgd leven en dan blijft dat overgewicht vanzelf weg.
beweging genoeg, van het glas heffen en naar de wc gaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mits beweging. Maar bier.. Idd.
En van bier moet je ook een hoop naar de wc.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
beweging genoeg, van het glas heffen en naar de wc gaan
Depends wat voor dag het is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Beweging inderdaad, maar verder word ik gestoord van die gezonde dingen die ze je willen aansmeren. Tevredenheid is het sleutelwoord. En als je tevreden bent met bier dan is dat toch goed![]()
Nee, beweging, en proberen geen zakken chips te eten en proberen op tijd op te staan.
Functioneren met bier is toch mogelijk? En een lever, tja...die kan wel wat hebben. Schadelijk is het pas bij 1 volle krat en dat is alleen voor alcoholisten of drinken julle 20 halve liters per dag?
Lucky Bastard you are!!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Depends wat voor dag het is.. In een avond wilt dat er wel ingaan.
.
En ik erger me er niet aan, ik doe gewoon niet mee, lekker blowen en zuipen, frituur eten boeit mij het of ik dit wrodt. Tot nu toe ben ik juist het tegenovergestelde van dik, en ik sport echt weinig(sinds kort woensdag badminton)en eet gewoon waar ik trek in heb.
kort biequote:Op zaterdag 5 november 2005 17:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Functioneren met bier is toch mogelijk? En een lever, tja...die kan wel wat hebben. Schadelijk is het pas bij 1 volle krat en dat is alleen voor alcoholisten of drinken julle 20 halve liters per dag
Oh, wacht, 20 halve liters, als ik me best doet gaat dat wel, maar dan gaat het er denk ik ook wel uit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lucky Bastard you are!!!!!
20 halve liters lukt me niet. Ooit 1 keer een krat leeg gedronken maar bij mij gaat het na de 6e-7e halve liter richting slaapmodus. Vroeger tijdens stappen ging er wel wat meer in. Tot het bittere eind.
20 halve liters...quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, wacht, 20 halve liters, als ik me best doet gaat dat wel, maar dan gaat het er denk ik ook wel uit.. Ik zat 20 flesjes te denken.
Mwah, in een dag moet dat wel lukken imo, maar wel kotsgegarandeerd. Ik val eigenlijk nooit in slaap van de drank, ik slaap wel lekkerder, dat wel. Maar spontaan in slaap vallen, nee.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
20 halve liters...
Dat is doordrinken totdat je niet meer weet hoe je 's morgens wakker wordt.
Idd. Dat is gewoon de aanbevolen hoeveelheid.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:23 schreef 9christensen het volgende:
20 flesje over een hele dag is een peuleschilltje
precies, das andere koekquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
20 halve liters...
Dat is doordrinken totdat je niet meer weet hoe je 's morgens wakker wordt.
Aand at spul heb ik een eker geroken volgens mij, is dat dat vreselijk zoete spul?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:24 schreef Janetje het volgende:
Blue curacao, gemixt met wijn en tequilla met toostjes met kruidenboter..
2 bier, dat is veels te weinig man.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:25 schreef the900 het volgende:
Two beer or not two beer.
zo doamtquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:25 schreef the900 het volgende:
Two beer or not two beer.
Dan 'not two beer'quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
2 bier, dat is veels te weinig man..
Daar gaat mijn beeld van matrozen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tegenwoordig nogal lastig op schepen
Ah, het fameuze après-meeting brouwselquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:24 schreef Janetje het volgende:
Blue curacao, gemixt met wijn en tequilla met toostjes met kruidenboter..
Bier.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:34 schreef the900 het volgende:
Sterke drank is voor mietjes.
Bier is het echte werk.
Whiskey dan. Dat is wel lekker ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bier.. Maar sterke drank is niet voor mietjes hoor, het is gewoon lekker. Mits goede sterke drank dan.
Blue curacao? Ja.. das verschrikkelijk zoetquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aand at spul heb ik een eker geroken volgens mij, is dat dat vreselijk zoete spul?
Nog koppijn?quote:
Helemaal geen raar genoeg.quote:
Ach, zodra ze een voet aan wal zetten klopt dat echt nog wel, kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar gaat mijn beeld van matrozen.. Dacht dat het altijd stoere zuiplui waren.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |