quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
FireFox en dan verschillende profielen, gewoon een scherm per profiel en die kan je dan gewoon in tabs verdelen..

hoe hejt taquote:

En je krijgt er tieten vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Bier en plezier rijmen niet voor niets op elkaar.
Zonder bier is er totaal geen plezier en heeft het leven nul komma nul nut en kans op slagen. Alleen de bierdrinkers zullen succes boeken in de toekomst.
Het drinken van bier opent totaal nieuwe werelden en wegen die anders niet te doorgronden zijn.

Dat is voor de vrouwen met cup A handigquote:

Body-buildenquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat is voor de vrouwen met cup A handig
Voor mij als man zijnde kan het handig zijn als ik ga body-builden. Dan hoef ik geen anabole steroiden te spuiten. Lekker 3 liter bier voor het gewichtheffen en de spieren groeien vanzelf.

Biertjequote:

Why not?quote:

Mits beweging. Maar bier.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Laat mensen lekker genieten met bier en sigaretten en ze halen het eeuwige leven met gemak![]()
Genieten van het leven is gezonder dan gezond leven. Bier, veel eten, roken. Onbezorgd leven en dan blijft dat overgewicht vanzelf weg.

beweging genoeg, van het glas heffen en naar de wc gaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mits beweging. Maar bier.. Idd.

En van bier moet je ook een hoop naar de wc.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
beweging genoeg, van het glas heffen en naar de wc gaan

Depends wat voor dag het is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Beweging inderdaad, maar verder word ik gestoord van die gezonde dingen die ze je willen aansmeren. Tevredenheid is het sleutelwoord. En als je tevreden bent met bier dan is dat toch goed![]()
Nee, beweging, en proberen geen zakken chips te eten en proberen op tijd op te staan.
Functioneren met bier is toch mogelijk? En een lever, tja...die kan wel wat hebben. Schadelijk is het pas bij 1 volle krat en dat is alleen voor alcoholisten of drinken julle 20 halve liters per dag?

Lucky Bastard you are!!!!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Depends wat voor dag het is.. In een avond wilt dat er wel ingaan.
.
En ik erger me er niet aan, ik doe gewoon niet mee, lekker blowen en zuipen, frituur eten boeit mij het of ik dit wrodt. Tot nu toe ben ik juist het tegenovergestelde van dik, en ik sport echt weinig(sinds kort woensdag badminton)en eet gewoon waar ik trek in heb.

kort biequote:Op zaterdag 5 november 2005 17:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Functioneren met bier is toch mogelijk? En een lever, tja...die kan wel wat hebben. Schadelijk is het pas bij 1 volle krat en dat is alleen voor alcoholisten of drinken julle 20 halve liters per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |