Oeh, klinkt vet. Jammer dat het zo ver weg is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat is een boot, een coffeeshop. Ik ben daar zeeziek geworden een paar keer. Overal banken waar je lekker kunt hangen. Ligt ergens buiten het centrum. Ik ben daar niet vaak geweest. Laatste 6 jaar sowieso niet meer omdat ik geen wiet meer rook.
Een keer stond ik daar bij de tafelvoetbal tafel. Liep er zo'n gast frontaal tegen de muur op, en viel ie recht achterover op zijn achterhoofd. Die medewerker lag in een deuk. Zegt ie van : " Pas op voor de muren hier".
Niet extreem merk je de Maas daar, maar je merkt wel dat je op een boot zit. Vooral als je de ramen in de gaten houdt als het waait.

Er ligt een grote parkeerplaats voor. Veel Belgen en Duitsers komen daar toeristisch op bezoekquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahhh... die ligt zeker aan de Boscherweg..Leuk ja.. dat was vast die boot waar ik 's avonds zo 'veilig' langs naar huis moest fietsen..

Nooit wiet geprobeerd.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Er ligt een parkeerplaats voor. Veel Belgen en Duitsers komen daar toeristisch op bezoek
Iedere bank had een tafel en iedere tafel een waterpijp. Niet echt smakelijk om aan de waterpijp te lurken waar iedere gast aan gezeten heeft, deed ik dus ook niet.
WietWord ik te wazig van. Geef mij maar bier

Is ook niet echt nodig. Bij mij stortte de wereld in als ik wiet rookte. Ik werd er gek van. Net zoals Mushrooms en die andere zooi. Tis toch echt "hardere" drugs voor mij.quote:

Het is een boot gewoon. Best groot. Als je binnenkomt is er een bar, en verderop is een grote ruimte met banken. Een soort ladingsruimte die groot genoeg is voor 100 mensen of iets minder of iets meer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oeh, klinkt vet. Jammer dat het zo ver weg is..

Studeer nu in maastrichtquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is ook niet echt nodig. Bij mij stortte de wereld in als ik wiet rookte. Ik werd er gek van. Net zoals Mushrooms en die andere zooi. Tis toch echt "hardere" drugs voor mij.
Bier zorgt voor een vrolijke stemming meestal. In ieder geval niet voor wazigheid. Aangeschoten stemming als ik me goed voel van te voren
Wiet...nah
Bier
Heb je in Maastricht gestudeerd of woonde je daar vroeger? Of nog steeds?

Ahhhh en dat bevalt een beetje tussen de Limburgers?quote:

Het was in het begin nogal wennenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ahhhh en dat bevalt een beetje tussen de Limburgers?
Valkenburg ken je zeker ook dus? Valkenburg.....ook vaak geweest daar ben ik. Of Heerlen??? Sittard??? Of blijf je in Maastricht of kom je de weekenden terug?
Maastricht kom ik ook niet vaak. Ik zit vaak in Brunssum te hokken, isoleren. Omdat ik het allemaal al enigszins gezien heb.

Brunssum is ook niet de moeite van een bezoek waardquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het was in het begin nogal wennen...
Tuurlijjk ken ik Valkenburg.. niet vaak geweest, maar Heerlen en Sittard ga ik vaak heen om te winkelen(jaja.. meiden he)..
Vaak ben ik in het weekend in Maastricht.. zo af en toe ga ik ook nog wel eens terug..
Hmm.. Brunssum.. nop, nooit geweest.

Naja.. ik ga eigenlijk nooit uit buiten Maastricht, het is zo moeilijk om met de trein terug te komen he.. of je moet willen wachten tot een uur of half 7quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Brunssum is ook niet de moeite van een bezoek waardTis hier echt een gat. Maar dat is rustig te noemen en er lopen meer gekken rond dan normale mensen. Sommigen zeggen dat Brunssum :"Derry" is, een plaats die Stephen King vaak noemt in zijn boeken.
Heerlen is wel okey met winkels inderdaad. Zoals het Corio Centre. Sittard kwam ik alleen om te studeren, dat was mijn plek.
Zo nu tijd voor biertjeKrijg dorst van het tikken.
Wennen aan Limburgers kan ik me trouwens goed voorstellen, ik moet ook altijd wennen aan het accent van mensen boven de rivier. Op de een of andere manier klinkt het buitenlands.
Ik ben er ongetwijfeld wel eens langsgekomen, plein ken ik wel. Zoals ik net zei, ik ga voornamelijk uit in Maastricht, ben dan vaak in de twee Heeren, mn favo tent.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Cafe Bracke Janetje??? Ken je dat? Daar wordt je Brak als je daar naartoe gaat op Zaterdag avond. En ze tappen Gulpener. Gulpener moet je toch zeker kennen als half limburg ingeburgerde?
Cafe Bracke ligt in Heerlen. Op het pancratius plein. Waar al die cafe's samenkomen in Heerlen.

Hebben jullie ook een beest dat om de zoveel jaar een hoop mensen vermoord?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Brunssum is ook niet de moeite van een bezoek waardTis hier echt een gat. Maar dat is rustig te noemen en er lopen meer gekken rond dan normale mensen. Sommigen zeggen dat Brunssum :"Derry" is, een plaats die Stephen King vaak noemt in zijn boeken.

Hmmm klinkt koel alleen heb je natuurlijk erg veel lst van concurentie. Hier in Rotterdam zijn er ook gebieden met een hoop coffeeshops bij elkaar.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het is een boot gewoon. Best groot. Als je binnenkomt is er een bar, en verderop is een grote ruimte met banken. Een soort ladingsruimte die groot genoeg is voor 100 mensen of iets minder of iets meer.
Gewoon een coffeeshop. Waar je naartoe gaat als je wilt verdwalen een beetje.
Het is geen jacht, gewoon een schip en niet echt mega bijzonder. Het is dat ze wiet verkopen dat het zo goed looptHeb wel verhalen gehoord dat de eigenaar mega rijk is. Maar dat krijg je als je een goed lopend iets hebt lopen.
Maastricht wilde een tijd terug een centrum voor wiet hebben, een soort paradijs voor de wiet-rokers. Dus echt zoals je winkel-centra hebt. Maar dan voor wiet-rokend Benelux. Waar alle coffeeshops samen komen.

We hebben een brunssumerheide waar genoeg gekken rondlopen. Misschien wel weerwolven.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een beest dat om de zoveel jaar een hoop mensen vermoord?.

Klopt. Maar dat idee van 1 centraal gebied met coffeeshops was bedoeld om de overlast te beperken. Maar ik vraag me af, of wiet-rokers zorgen voor lawaai. Die zijn vaak te stoned om lawaai te makenquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hmmm klinkt koel alleen heb je natuurlijk erg veel lst van concurentie. Hier in Rotterdam zijn er ook gebieden met een hoop coffeeshops bij elkaar..

Het is er altijd gezelligquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:59 schreef Dromenvanger het volgende:
De 2 heeren, ken ik niet. Misschien ga ik dit jaar carnaval vieren weer, na lange tijd afwezigheid, misschien vrienden dan eens meenemen daarheen, als ze maar bier hebben ook en als het maar gezellig is. Ik wil nog eens proeven aan carnaval dus. Al is het maar voor 1 dag. Is dat een grote tent?
Ik word hier wel beïnvloed door die G hoor..quote:Voor mij klinkt het Hollandse accent als buitenlands, alleen op tv niet zo erg. Maar in het echt of via de telefoon lijkt het Hollandse als apart. Alsof ze niet thuis horen in NederlandMaar dat komt omdat ik vaak alleen de zachte G hoor.

We doen een poging het BeFkwaliteitspostrecord over onzinnige dingen te verbreken..quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:14 schreef cerror het volgende:
Jezuïde wat een boel tekst voor in bef.
Naja, ik ging toch een film kijken.

Je hebt stoned zijn en hi zijn he, stonde gasten willen nog weleens een beetje voor lawaai zorgen(lachkicks enzo), maar erg veel overlast ook weer nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat idee van 1 centraal gebied met coffeeshops was bedoeld om de overlast te beperken. Maar ik vraag me af, of wiet-rokers zorgen voor lawaai. Die zijn vaak te stoned om lawaai te maken
Concurrentie is altijd overal en altijd liggend op de loer.

Die zouden er best wel eens in hebben kunnen zitten,quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:25 schreef The_Langolier het volgende:
maden en wormen. Schedels enzo!

quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:26 schreef cerror het volgende:
Die zouden er best wel eens in hebben kunnen zitten,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |