Na-na-na-na-naaaaaaaaaaaaquote:
ik heb geen versatel, maar mijn streams doen het ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Na-na-na-na-naaaaaaaaaaaa
Ik heb Versatelllllllllllllll alle 4 de streams dus![]()
![]()
Ze zitten in de kamer, op iemand in de slaapkamer na.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:28 schreef Isabeau het volgende:Jij blij
Kan je de rest mooi vertellen wat je allemaal ziet. Begin maar met typen, APK
Kantooruren = voor mietjes!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Jammer dat het geroddel over is zeg
Zijn ze verdorie de hele dag ruzie aan het maken geweest... Kom ik thuis, is alles pais en vree....
Ik vind dat BB voortaan moet regelen dat er tijdens kantooruren geen ruzies meer uitgevochten mogen worden.
klopt heb geen probleem meerquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Na-na-na-na-naaaaaaaaaaaa
Ik heb Versatelllllllllllllll alle 4 de streams dus![]()
![]()
Joh, maak je niet druk. Beetje alcohol dit weekend en alles komt goed qua frustraties.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Zijn ze verdorie de hele dag ruzie aan het maken geweest... Kom ik thuis, is alles pais en vree....
Ik vind dat BB voortaan moet regelen dat er tijdens kantooruren geen ruzies meer uitgevochten mogen worden.
Jij bent steeds net te laat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:28 schreef lovebear het volgende:
Had er ook al 1![]()
Hoefde alleen maar ff op invoeren te klikken
Hij heeft een zondebok nodig om zelf buiten schot te blijven, en Menno is een makkelijk doelwit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eensEn daarbij lijkt het wel of Rob Menno echt haat....ik gebruik het woord haat niet snel, maar hier lijkt het toepasselijk. En waarom? Ik zie het niet.
jajaja weekopdracht is gehaald en ik durf te wedden dat Roel door het lint en vervolgens direct door de mand gaatquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Joh, maak je niet druk. Beetje alcohol dit weekend en alles komt goed qua frustraties.
Is het niet een beetje laat voor een siesta, lieverd? Maar het is natuurlijk nooit te laat voor sinaasappeldressingsquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:31 schreef APK het volgende:
Ze zitten in de kamer, op iemand in de slaapkamer na.
Maar dat is offtopic, ik ga zo effe lekker aan de siesta en daarna iets in de microwave gooien.![]()
Uiteraard gevolgd door AH rauwkost met sinaasappelsap dressing.![]()
ik kan me Dido echt niet in de Lexion voorstellenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:30 schreef schatje het volgende:
Dido noemde de Lexion. Ben ik ook vaak geweest. Om 5:00 opstaan om er heen te gaan en dan pas om 8:00 naar binnen kunnen omdat er rij mensen staat van hier tot Tokio.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Nee, het is meer dan dat, ik kan mijn vinger er niet op leggen. Hij heeft vandaag ook minstens 3x gezegd "Ik ga er niet uit volgende week" alsof hij het als een soort mantra gebruikte om er zelf in te geloven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:32 schreef THB het volgende:
Hij heeft een zondebok nodig om zelf buiten schot te blijven, en Menno is een makkelijk doelwit.
Laten we het hopen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Joh, maak je niet druk. Beetje alcohol dit weekend en alles komt goed qua frustraties.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
ZOo. Ik ga nog even wat opruimen en dan een flmpje (of twee) kijken..
Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dido heeft de hele dag hetzelfde bandje afgedraaid.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Neuh, half uurtje en Bob is weer de man van de zus van mijn moeder.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Is het niet een beetje laat voor een siesta, lieverd? Maar het is natuurlijk nooit te laat voor sinaasappeldressings
Have fun...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
quote:
Ik hoor lees een echoquote:
Je oom dus. En kosmonauten rustten ook max. 1 uur, dus daar niet overheen gaan anders word je te moe.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:35 schreef APK het volgende:
Neuh, half uurtje en Bob is weer de man van de zus van mijn moeder.
Echoos zijn leukquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor lees een echo!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:31 schreef APK het volgende:
[..]
..ik ga zo effe lekker aan de siesta en daarna iets in de microwave gooien.![]()
Uiteraard gevolgd door AH rauwkost met sinaasappelsap dressing.![]()
Volgens mij heeft het een met het andere te maken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:35 schreef Lkw het volgende:
Wat ik hoor:
- Roel en Rob die klef en lacherig doen over iets wat me absoluut niet duidelijk is
- Lieske die een enorm langdradig en saai verhaal aan het ophangen is over studentenshit
Het lijkt er op dat 't een soort obsessie wordt...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:32 schreef THB het volgende:
[..]
Hij heeft een zondebok nodig om zelf buiten schot te blijven, en Menno is een makkelijk doelwit.
Vasthouden dat gevoel! Vooral vasthouden! En koester het alsof het jouw kindje is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:43 schreef Lkw het volgende:
Ik voel het nu heel duidelijk: ik haat Dido.
Best lekker gevoel eigenlijk![]()
Ik ben het zelden met je eens, maar dit keer sluit ik me geheel bij je aanquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:43 schreef Lkw het volgende:
Ik voel het nu heel duidelijk: ik haat Dido.
Best lekker gevoel eigenlijk![]()
Dat méén je niet!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Dido is weer vriendjes met Chantal zie ik
Een uurtje geleden kon ze nog aan het gas.
Het lukt, het lukt! Dank voor den tipquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:45 schreef APK het volgende:
[..]
Vasthouden dat gevoel! Vooral vasthouden! En koester het alsof het jouw kindje is.
Soms kan je volgens mij iemand heel intens haten als je op elkaar lijkt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat 't een soort obsessie wordt...
Ik snap het ook niet helemaal, volgens mij zouden ze buiten het huis best wel maatjes kunnen zijn want ik zie best wel wat overeenkomsten...Ik denk dat Rob hem gewoon als enorme concurent ziet en steeds meer begint te triggeren op Menno, zo kweek je vanzelf haat voor iemand...
Volgens mij zijn we het vooral over Lieske meestal niet eens. Maar Dido negeert haar nu zo hooghartig dat ik zelfs voor Lieske enige warme gevoelens kan koesteren...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het zelden met je eens, maar dit keer sluit ik me geheel bij je aan
Ik wel, maar ben ook een grote fan van Robquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:49 schreef cuall het volgende:
[..]
ik snap niet waarom, zit de streams te volgen, maar ik zie de lol er niet van in
T gebeurd wel meer hoor maskers van eiwit en modder schijnt goed te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Ze gaan maskertjes maken van eiwit.... Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord...
Ik ook niet. Kakmeisje. Daarom botste ze naar eigen zeggen ook met Linda uit het barmilieu.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:32 schreef MissX het volgende:
[..]
ik kan me Dido echt niet in de Lexion voorstellen
Op dit moment geniet ik van iedere negatieve opmerking over Dido. Wat heb ik me lopen ergeren sinds gisteravond.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het vooral over Lieske meestal niet eens. Maar Dido negeert haar nu zo hooghartig dat ik zelfs voor Lieske enige warme gevoelens kan koesteren...
Dacht ik meld het even, vind je vast wel leuk![]()
de lexionquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kakmeisje. Daarom botste ze naar eigen zeggen ook met Linda uit het barmilieu.
Maar ondertussen zelf wel naar de Lexion.
Morgen denk ik pasquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:58 schreef FuTilE het volgende:
Waar blijft de drank?
Hmm, niets voor mij zo te zien...quote:
Straks is de keuze wat makkelijker want ik denk dat binnen een uur iedereen gaat slapen dus valt er weinig te zienquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:02 schreef scanman01 het volgende:
Moeilijke keuze. Stream 1 en 2 poetsgeluiden. Stream 3 en 4 Dido en Nathalie...
Ehm... poetsgeluiden dan maar.
Dan wordt dat een relaxt nachtje. Lekker tijd om een keer wat anders te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Straks is de keuze wat makkelijker want ik denk dat binnen een uur iedereen gaat slapen dus valt er weinig te zien
Het is niet te doen om de rest van de tijd kwaad op een aantal personen te blijven. Dat beseft Dido ook wel. En Chantal is handig genoeg om daar op in te spelen. Lieske is wat weerlozer daarin.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Maar wat is er gaande tussen Dido en Chantal nu. Ze zitten poeslief vlak bij elkaar. Is Dido niet meer kwaad of probeert Chantal een wraaknominatie de volgende keer te voorkomen? Ik gok op het laatste.
Erg rustig bij jouquote:
Ik ken het gevoel. De Tanja fans kennen het ook. De Rob fans kennen het ook. De Nathalie fans ook enz enz enzquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:07 schreef Gert het volgende:
Pffff ik hoop eigenljik ook dat Dido eruit gaat volgende week.
Dan worden die SC's tenminste weer een beetje minder eentonig hopelijk.
Een van de meest foute tenten die er is. Hoewel ik er al paar jaar niet meer ben geweest. En het nu geloof ik wel iets anders is. Vroeger wel heeel veel, The Firstquote:
Zeg dan gewoon Peter....quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. De Tanja fans kennen het ook. De Rob fans kennen het ook. De Nathalie fans ook enz enz enz
En dan buiten het huis haar op wachten...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:07 schreef Gert het volgende:
Pffff ik hoop eigenljik ook dat Dido eruit gaat volgende week.
Dan worden die SC's tenminste weer een beetje minder eentonig hopelijk.
Ziet er leuk uit, maar halverwege bleef ie hangen bij mij...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:12 schreef PC eend het volgende:
De mensen waar de streams het niet bij doen hebben mooi de tijd om mijn filmpje even te bekijken
Click here to watch BB-Fight-for-your-right
Ahh wat schattigquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan buiten het huis haar op wachten...
"Nee echt Dido...ken je FOK ? Is een forumpje waar ik me wel eens vermaak ...je wilt niet weten wat voor een roddelaars en roddelaarsters daar zitten....en een afgunst!! Pff niet te geloven joh....neemt echt hilarische vormen aan zo af en toe...zo hadden ze het op een gegeven moment ook in hun hoofd gehaald om af te geven op jou. Bespottelijk vind je niet ? Ik niet hoor...ik ben trouw achter je blijven staan...door dik en dun zeg maar. Moordwijf vind ik je...echt waar."
En ze leefden nog lang en gelukkig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:12 schreef PC eend het volgende:
De mensen waar de streams het niet bij doen hebben mooi de tijd om mijn filmpje even te bekijken
en joost aan paaldansenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Héél mooi gemaakt. Veel stukjes die ik nog niet eens kende, zoals die kussengevechten!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan buiten het huis haar op wachten...
"Nee echt Dido Tanja...ken je FOK ? Is een forumpje waar ik me wel eens vermaak ...je wilt niet weten wat voor een roddelaars en roddelaarsters daar zitten....en een afgunst!! Pff niet te geloven joh....neemt echt hilarische vormen aan zo af en toe...zo hadden ze het op een gegeven moment ook in hun hoofd gehaald om af te geven op jou. Bespottelijk vind je niet ? Ik niet hoor...ik ben trouw achter je blijven staan...door dik en dun zeg maar. Moordwijf vind ik je...echt waar."
En ze leefden nog lang en gelukkig![]()
![]()
Dat lijkt me zwaar stug, het zal meer tussen hun oren zitten dat ze dénken iets te voelen maar ik denk niet dat dat daadwerkelijk het geval isquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Weet iemand of je daar nou écht high van wordt? Van die thee dan?
Dido zei zelf ook Sorry tegen Menno toen ze hem nomineerde.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:14 schreef jessie het volgende:
Dido durft gewoon wat minder tegen Chantal in te gaan. Nathalie ook! Die gaf gisteren veel meer af op Lieske. En dus hebben beide dames nu Lieske als "slachtoffer" Die stelt zich ook veel kwetsbaarder (en dommer) op dan Chantal door achter haar nominatie gelijk sorry te zeggen. (Alhoewel ze dat wel bij iedere nominatie deed) op de 1 of andere manier zijn Dido en Nathalie toch wel een beetje bang voor Chantal.
Hmm ik heb hem zelf even gechecked en toen deed ie het nogquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar halverwege bleef ie hangen bij mij...
dido zit wel erg gelukkig naast roel maar het wordt geen neuken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Weet iemand of je daar nou écht high van wordt? Van die thee dan?
In dat geval wordt Nathalie zometeen heel erg lastig denk ik en gaat Roel neuken met Dido.
Ik zal het zo nog eens proberen, volgens mij zat het halve topic te kijken en ging het daarom mis...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm ik heb hem zelf even gechecked en toen deed ie het nog
Vrijen dan ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
dido zit wel erg gelukkig naast roel maar het wordt geen neuken.
Daar is dido het niet type voor.
pceend = een kloon van peter6000???quote:
En stél dat ik dat zou doen hè.... en stél dat het zou lukken hè... dan weet ik zeker dat "iemand" wel wat posts van mij zou verzamelen, zoals deze, en zorgen dat Dido die onder ogen kreeg.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Héél mooi gemaakt. Veel stukjes die ik nog niet eens kende, zoals die kussengevechten!
APK ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En stél dat ik dat zou doen hè.... en stél dat het zou lukken hè... dan weet ik zeker dat "iemand" wel wat posts van mij zou verzamelen, zoals deze, en zorgen dat Dido die onder ogen kreeg.
Al zou ik niet alleen zijn, we hebben het hier wel over Tanjaquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe lang bij jij eigenlijk alweer alleen Eend ? ...jij bent echt wanhopig he ?![]()
![]()
Ik denk dat APK te laat is, omdat jij het dan al hebt gedaan.quote:
Rob zit erop te broeien weer over Menno te kunnen beginnen. Dat zie je aan alles. En BB ziet dat ook. De stream is gewoon aan het afwachten tot hij start met wederom een nieuwe Ronde....quote:
Das waar...sorry...daar had ik ff overheen gelezenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Al zou ik niet alleen zijn, we hebben het hier wel over Tanja![]()
Tsskk...wat ben jij slecht van vetrouwen zeg...mij een beetje hier als NSBer te kakken zettenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat APK te laat is, omdat jij het dan al hebt gedaan.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:28 schreef weyden het volgende:
SCHIJTZIEK VAN DAT GEZEIK OVER MENNO.....SNAP IN VREDESNAAM NIET WAAROM. IS DIE GAST DAN ECHT ZO ERG?
Zit je caps vast?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:28 schreef weyden het volgende:
SCHIJTZIEK VAN DAT GEZEIK OVER MENNO.....SNAP IN VREDESNAAM NIET WAAROM. IS DIE GAST DAN ECHT ZO ERG?
Het gaat over drank dat moet het niet zo moeilijk zijn om over menno te beginnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Rob zit erop te broeien weer over Menno te kunnen beginnen. Dat zie je aan alles. En BB ziet dat ook. De stream is gewoon aan het afwachten tot hij start met wederom een nieuwe Ronde....
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:28 schreef weyden het volgende:
die concorde had ik gemist.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:31 schreef Pinball het volgende:
Na Mao en de concorde ook de weckfles. WTG Dido.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:31 schreef weyden het volgende:
caps weer los hoor.
heb ook met Menno te doen.
foutjequote:Op vrijdag 4 november 2005 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja...wat is het nou ? 1 f5 geleden was het nog![]()
![]()
Hoop praatjes voor iemand die zelf ' btje medelij met m' durft te tiepen.quote:
Navondquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:33 schreef ruby het volgende:
Goedenavond.
Ligt het andere kamp al te maffen ofzo?
Denk het wel, ze zijn nergens te bekennen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:33 schreef ruby het volgende:
Goedenavond.
Ligt het andere kamp al te maffen ofzo?
Zei toch btje maarquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hoop praatjes voor iemand die zelf ' btje medelij met m' durft te tiepen.
Omdat het er simpelweg nog niet isquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:34 schreef ruby het volgende:
Waarom is er nog geen drank?
Ze wist het helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:32 schreef D.Rose het volgende:
die concorde had ik gemist.
Wist ze nog wel dat het een vliegtuig was, of had ze er nog nooit van gehoord?
Dat is nou jammer. Dat gaat toch nog wel komen he?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat het er simpelweg nog niet is
![]()
morgenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is nou jammer. Dat gaat toch nog wel komen he?![]()
Heb ik niet gehoord. Wanneer was dat??quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:36 schreef regenworm het volgende:
Lieske en chantal willen met dido praten.
Dido gaat alleen maar naar ze luisteren en gaat niks terug zeggen.
Is wel erg slap van haar eerst met een grote bek rond lopen.
En dan krijg ze de kans gaat ze haar mond dicht houden.
AH heeft de bestelling nog niet ontvangen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat het er simpelweg nog niet is
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:38 schreef Sonique het volgende:
LOL!!!
Dido "Wat voor lijm snuiven ze dan?"
ROb "Maakt niet uit, gewoon lijm"
Dido: "Dus ook pritstift enzo?"
geluid stream2quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:38 schreef weyden het volgende:
[..]
Heb ik niet gehoord. Wanneer was dat??
lolquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:38 schreef Sonique het volgende:
LOL!!!
Dido "Wat voor lijm snuiven ze dan?"
ROb "Maakt niet uit, gewoon lijm"
Dido: "Dus ook prittstift enzo?"
En dan was ik de staten-generaal nog vergeten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze wist het helemaal niet.![]()
Commentaar op de streams deel 249
Beetje laat (was het hele topic aan het lezen) maar wat een leuk filmpje!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:12 schreef PC eend het volgende:
pielepappenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:41 schreef ruby het volgende:
Rob drinkt veel sappen.
Alowa.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:42 schreef demins het volgende:
He, he bezoek weggebracht, eindelijk!
Goedenavond allen!![]()
Navondquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:42 schreef demins het volgende:
He, he bezoek weggebracht, eindelijk!
Goedenavond allen!![]()
Hotste wat er gebeurd lijkt: Dido verklaart Roel de liefde!
Kon ze het een beetje leuk uitleggen?![]()
Joehoe.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:45 schreef Wickedangel het volgende:
Hai![]()
Is Dido er al helemaal klaar mee?![]()
Hoiquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:45 schreef Wickedangel het volgende:
Hai![]()
ze is gestopt en heeft roel haar liefde verklaardquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:45 schreef Wickedangel het volgende:
Hai![]()
drugs zullen ze nooit doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:45 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat ze paddo's moeten nemen in het huis. Lijkt me enig.
chantal ligt al op bed.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:47 schreef ruby het volgende:
Doe mij nu maar even streams van een roddelende Chantal en kornuiten. Dank u.
En jij denkt dat ik gisteren ben geboren?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze is gestopt en heeft roel haar liefde verklaard
Ik ben in ieder geval klaar met Dildoquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:45 schreef Wickedangel het volgende:
Hai![]()
Dat vind ik best een optie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:49 schreef demins het volgende:
[..]
Dan zullen we het zelf over de schutting moeten gooien!![]()
Gadverdamme, het is nog waar ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
ze is gestopt en heeft roel haar liefde verklaard
Hallo!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:45 schreef Wickedangel het volgende:
Hai![]()
Yep!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik gisteren ben geboren?![]()
geeft niet want ik kon je reactie wel begrijpen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gadverdamme, het is nog waar ook![]()
Wat een trut.
Sorry Regenworm.
Misschien later, mag ze hopenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:52 schreef Sonique het volgende:
Dido gaat over de tong in de slaapkamer
lieske is geen roddelkneus zij roddelt het minst van allemaal.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:53 schreef versabommie het volgende:
chantal roddelt lekker over didooooooooooooo met die roddelkneus lieske en psychoingrid!
quote:
Dat is meer omdat niemand haar haar zinnen laat afmakenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske is geen roddelkneus zij roddelt het minst van allemaal.
ze roddelt de laatste weken meer dan Menno hehehe en dat is een keiharde feit !!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske is geen roddelkneus zij roddelt het minst van allemaal.
Luister eens wat meer de streams zou ik zeggen. We zitten niet meer in week 2.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is meer omdat niemand haar haar zinnen laat afmaken
HEAR HEAR!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is meer omdat niemand haar haar zinnen laat afmaken
Precies wat ik ook vindquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:57 schreef danosa het volgende:
Lieske's gelul komt echt niet over. Gek eigenlijk, ik vind dus ook dat ze geen bagage genoeg heeft om iets over een ander te kunnen zeggen
ze is alleen sinds vanmiddag al gewoon drie keer onderbroken en slikte het gewoonquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luister eens wat meer de streams zou ik zeggen. We zitten niet meer in week 2.
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
die chantal is echt ziek in haar kop...eerst menno dat hij loog terwijl dat anders Menno op een nominatie kon komen te staan en nu dido die sigaretten kreeg en die absoluut niet mocht delen ...gaat ze over zeiken dat ze nog geen haaltje heeft gehaald..
is die roddeltyfusfeeks nou zo dom ?
idd alle drie!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:59 schreef ChantalC het volgende:
Wat een arrogante kutwijfen zijn die 3 zeg... Achterbaks... Blehhhhhhhhhhhhhh!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:58 schreef versabommie het volgende:
ze roddelt de laatste weken meer dan Menno hehehe en dat is een keiharde feit !!!
ze gaat gewoon mee met de flow zullen een hoop blasfemistische lieskecult aanhangers hier zeggen maar roddelen = roddelen ...KLAAR!
OK snap dat je boos bent niemand vind t leuk als iemand zo achterbaks laag is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
die chantal is echt ziek in haar kop...eerst menno dat hij loog terwijl dat anders Menno op een nominatie kon komen te staan en nu dido die sigaretten kreeg en die absoluut niet mocht delen ...gaat ze over zeiken dat ze nog geen haaltje heeft gehaald..
is die roddeltyfusfeeks nou zo dom ?
Ik zat juist naar de streams te luisteren, daardoor viel het me juist weer opquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luister eens wat meer de streams zou ik zeggen. We zitten niet meer in week 2.
Laten we hopen dat de anderen dan ook eens de personen erop aanspreken die ze afzeiken.quote:
Zeer logisch lijkt me. Door Dido's gedrag sinds gisteravond zijn ze zeker niet dichter tot elkaar gekomen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:01 schreef Gert het volgende:
Nu Lieske weer: "Ik ga alleen maar sterker achter mijn nominatie staan."
En jij gelooft dit echt?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Doordat zij zo reageert ga ik alleen maar heftiger achter mijn nominatie staan"
nee rob gaat het ff tegen dido zeggend er word over je gepraat weer bonje in het huisquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:01 schreef Giggio het volgende:
Rob staat weer op de plee af te luisteren.... doortrekken!!!!
Die Rob schaamt zich ook werkelijk nergens voorquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:01 schreef Giggio het volgende:
Rob staat weer op de plee af te luisteren.... doortrekken!!!!
Jij denkt dat ze dit om taktische redenen doet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:54 schreef Giggio het volgende:
De neutraliteit van Dildo heeft niet gewerkt!
Ze moet emoties tonen is het advies van Chantal!
So be it!
Daar kan ik mij er best iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Doordat zij zo reageert ga ik alleen maar heftiger achter mijn nominatie staan"
Eng hè?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:01 schreef Gert het volgende:
Sjezus... wat krijgen we nou?
In de roddelsessie over Dido op de slaapkamer, is Chantal nog de meest integere.
Gadverdamme, het moet niet gekker worden.
We zullen het zien of ze standvastiger zal blijken te zijn dan Dido, die er al 1000x klaar mee is en die de hele dag al over iedereen heeft zitten roddelen en vindt dat ze allemaal aan het gas kunnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:02 schreef danosa het volgende:
[..]
En jij gelooft dit echt?
Lieske denkt als ik het maar (vaak genoeg) hardop zeg dan geloof ik er misschien zelf ook wel in.
Zeker weten. Als ik in het huis had gezeten, had ik haar inmiddels uitgekotst. Alleen hebben Lieske, Chantal en Ingrid natuurlijk niet gehoord hoe Dido ze de hele dag al heeft afgemaakt en uitgemaakt voor alles en nogwat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar kan ik mij er best iets bij voorstellen.
Dat is al vanaf dag 1 haar voornaamste bijdragequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:05 schreef Falco het volgende:
Mên, nu ook al Joost-bashing. Nathalie zegt telkens 'Ja'
Dat is het enige dat ze kan zeggen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:05 schreef Falco het volgende:
Mên, nu ook al Joost-bashing. Nathalie zegt telkens 'Ja'
Mee eens, het is beslist niet taktisch van Dido.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeer logisch lijkt me. Door Dido's gedrag sinds gisteravond zijn ze zeker niet dichter tot elkaar gekomen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:06 schreef ChantalC het volgende:
Chantal zit er naast... We vinden Dido wel interessant
Wat zei ze danquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
OOoooooooooooooooooohw hoor die vieze steek onder water over waarom roel dido leuk vin...hahaha nu komt de ware aard van die verderfelijke lieske boven GNAGNAGNA
Psychologish inzicht...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
OOoooooooooooooooooohw hoor die vieze steek onder water over waarom roel dido leuk vin...hahaha nu komt de ware aard van die verderfelijke lieske boven GNAGNAGNA
VVertel, aanbedenequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
Lieske vertelde net dat ze op de bank haar en chantal hadden uitgescholden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Als ik in het huis had gezeten, had ik haar inmiddels uitgekotst. Alleen hebben Lieske, Chantal en Ingrid natuurlijk niet gehoord hoe Dido ze de hele dag al heeft afgemaakt en uitgemaakt voor alles en nogwat.
Je hebt 100% gelijk, mijn excuses!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
OK snap dat je boos bent niemand vind t leuk als iemand zo achterbaks laag is.
Maar moet je in elke post zo schelden.
Ik snap t ook als je niet scheld.
![]()
Ik begrijp niet hoe roel in godsnaam dido leuk kan vinden en blablaroddelroddel ..quote:
Lieske is zwaar pissed door Dido's houding vandaag en ik kan me dat wel voorstellen. En ze moest eens weten wat Dido er vandaag allemaal heeft uitgegooid over hun. Daar kan dit geroddel nog niet bij in de schaduw staan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens, het is beslist niet taktisch van Dido.
Aan de andere kant kan ik me ook wel weer voorstellen dat je het een belachelijke aktie vindt als iemand je nomineert die nog geen week geleden letterlijk heeft gezegd "zich niet voor te kunnen stellen" haar ooit te nomineren.
Maar het zou Dido sieren als ze snel weer normaal gaat doen.
Ik vind Lieske nu trouwens ook niet zo sympathiek hoor, ze gáát maar door, met haar nieuwe bondgenootjes.
Al voelt Lieske zich misschien ook wat ongemakkelijk door Dido's houding, en zoekt ze nu bevestiging.
Tuurlijk. En die walgelijke 'ze kunnen allemaal aan het gas' opmerkingen van Dido vanmiddag en wat er daarna nog allemaal kwam, was allemaal prima natuurlijk. Kom op zeg. :}quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe roel in godsnaam dido leuk kan vinden en blablaroddelroddel ..
de echte rotte aard van lieske komt bovendrijven !
Ik had ook echt geen genuanceerd antwoord verwacht hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske is zwaar pissed door Dido's houding vandaag en ik kan me dat wel voorstellen. En ze moest eens weten wat Dido er vandaag allemaal heeft uitgegooid over hun. Daar kan dit geroddel nog niet bij in de schaduw staan.
Kom op... The Ice Queen is melting down!!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze dit om taktische redenen doet?
Ik denk niet dat Dido zo in elkaar zit.
Ik denk eerder dat ze zo aangeslagen is door de plotselinge massale nominatie en de motivering, dat ze veel meer dan normaal behoefte heeft aan aanhankelijkheid. Ze heeft gewoon een sterke schouder nodig, en laat haar reserves om Roel haar gevoelens te tonen, nu varen.
Of is die uitleg niet negatief genoeg?![]()
Waar ze het beste in is.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:11 schreef Falco het volgende:
Ooooh wat een huichelachtig schorem zit er toch in dat huis! Is het ooit wel eens zo erg geweest?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:14 schreef riri het volgende:
Houdt die Chantal ooit weleens haar mond dicht????
Hahahaha... en dat zeg jij met je wanhopige Dido verdedigings postsquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had ook echt geen genuanceerd antwoord verwacht hoor.
Dido is slecht, en Lieske is goed. Wat kan het leven toch eenvoudig zijn.![]()
Vond ik nog reuze meevallen hoor... vind dit vele malen erger!quote:
Lieske zal toch niet een concurrente (in de strijd om Roel) er uit hebben willen stemmen???quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe roel in godsnaam dido leuk kan vinden en blablaroddelroddel ..
de echte rotte aard van lieske komt bovendrijven !
Ik heb het niet over dido, sterker ik zou niet eens voor haar opkomen, maar het is nu toch wel enorm duidelijk dat lieske uit zichzelf wel heel erg walgelijk overkomt nu !quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. En die walgelijke 'ze kunnen allemaal aan het gas' opmerkingen van Dido vanmiddag en wat er daarna nog allemaal kwam, was allemaal prima natuurlijk. Kom op zeg. :}
Vind lief van jequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt 100% gelijk, mijn excuses!
lieske is net zoals joost met beide groepen meelopenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:15 schreef riri het volgende:
Lieske zit zichzelf zo af en toe behoorlijk te verlagen...zonde...wat dat betreft is het toch een meelopertje
Valt wel mee ze heeft een eigen mening en die laat ze niks opdringen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:13 schreef BB-King het volgende:
Lieske begint me tegen te vallen... wat een meelopertje.
Ze is zwaar opissed. Vind je het erg? Dido heeft Lieske al eens genomineerd. Heeft Lieske niet echt moeilijk over gedaan. En moet je nu kijken naar de uit-de-hoogte reactie van Dido op Lieske's nominatie. Ik had haar zelf nog veel erger afgemaakt in het huis.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:13 schreef BB-King het volgende:
Lieske begint me tegen te vallen... wat een meelopertje.
Dat geloof je toch zelf niet hè, dat Lieske er verborgen agenda's op na houdt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
De nominering van dido door Lieske komt bij mij nu ook in een heel slecht daglicht te staan...Lieske en haar geheime agenda's !![]()
king kongquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:17 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot010a.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is zwaar opissed. Vind je het erg? Dido heeft Lieske al eens genomineerd. Heeft Lieske niet echt moeilijk over gedaan. En moet je nu kijken naar de uit-de-hoogte reactie van Dido op Lieske's nominatie. Ik had haar zelf nog veel erger afgemaakt in het huis.
En laten we het alsjeblieft niet over het roddelen hebben. Heb je Dido niet de hele dag dit drietal horen afmaken met de meest walgelijke termen. De dido fans vinden het heerlijk dat ze Chantal, Ingrid en Lieske nu kunnen aanvallen op roddelen, maar vergeten voor het gemak even dat Dido het de hele dag al 100x erger doet.
Het is nu jouw momentquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef Gert het volgende:
Lieske: "Weet je wat ik nog het meest schijnheilig vindt? Iedereen die nu met Dido op de bank zit, is ook poeslief tegen ons. Omdat ze bang zijn dat wij hun de volgende keer nomineren."
Lieske ruikt aan de macht. Lekker gevoel hè, zo'n clubje.
Sjongejonge zeg, die zakt even door het ijs.
Dan moet je er iets instoppen. En daar kunnen ze nou net nog steeds niemand voor vinden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:14 schreef riri het volgende:
Houdt die Chantal ooit weleens haar mond dicht????
Volwassen actie van 'm.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:17 schreef schatje het volgende:
Rob roept op tot het doodzwijgen van Menno.
AMEN...quote:
Nee daar is ze te dom voor iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet hè, dat Lieske er verborgen agenda's op na houdt.
Zei hij dat? Die gaat wel héél ver zeg, in zijn haat tegen Menno.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
Rob roept de andere bewoners op om Menno dood te zwijgen
dit is echt te erg !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |