quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Héél mooi gemaakt. Veel stukjes die ik nog niet eens kende, zoals die kussengevechten!
APK ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En stél dat ik dat zou doen hè.... en stél dat het zou lukken hè... dan weet ik zeker dat "iemand" wel wat posts van mij zou verzamelen, zoals deze, en zorgen dat Dido die onder ogen kreeg.
Al zou ik niet alleen zijn, we hebben het hier wel over Tanjaquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe lang bij jij eigenlijk alweer alleen Eend ? ...jij bent echt wanhopig he ?![]()
![]()
Ik denk dat APK te laat is, omdat jij het dan al hebt gedaan.quote:
Rob zit erop te broeien weer over Menno te kunnen beginnen. Dat zie je aan alles. En BB ziet dat ook. De stream is gewoon aan het afwachten tot hij start met wederom een nieuwe Ronde....quote:
Das waar...sorry...daar had ik ff overheen gelezenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Al zou ik niet alleen zijn, we hebben het hier wel over Tanja![]()
Tsskk...wat ben jij slecht van vetrouwen zeg...mij een beetje hier als NSBer te kakken zettenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat APK te laat is, omdat jij het dan al hebt gedaan.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:28 schreef weyden het volgende:
SCHIJTZIEK VAN DAT GEZEIK OVER MENNO.....SNAP IN VREDESNAAM NIET WAAROM. IS DIE GAST DAN ECHT ZO ERG?
Zit je caps vast?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:28 schreef weyden het volgende:
SCHIJTZIEK VAN DAT GEZEIK OVER MENNO.....SNAP IN VREDESNAAM NIET WAAROM. IS DIE GAST DAN ECHT ZO ERG?
Het gaat over drank dat moet het niet zo moeilijk zijn om over menno te beginnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Rob zit erop te broeien weer over Menno te kunnen beginnen. Dat zie je aan alles. En BB ziet dat ook. De stream is gewoon aan het afwachten tot hij start met wederom een nieuwe Ronde....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |