T gebeurd wel meer hoor maskers van eiwit en modder schijnt goed te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Ze gaan maskertjes maken van eiwit.... Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord...
Ik ook niet. Kakmeisje. Daarom botste ze naar eigen zeggen ook met Linda uit het barmilieu.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:32 schreef MissX het volgende:
[..]
ik kan me Dido echt niet in de Lexion voorstellen
Op dit moment geniet ik van iedere negatieve opmerking over Dido. Wat heb ik me lopen ergeren sinds gisteravond.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het vooral over Lieske meestal niet eens. Maar Dido negeert haar nu zo hooghartig dat ik zelfs voor Lieske enige warme gevoelens kan koesteren...
Dacht ik meld het even, vind je vast wel leuk![]()
de lexionquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kakmeisje. Daarom botste ze naar eigen zeggen ook met Linda uit het barmilieu.
Maar ondertussen zelf wel naar de Lexion.
Morgen denk ik pasquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:58 schreef FuTilE het volgende:
Waar blijft de drank?
Hmm, niets voor mij zo te zien...quote:
Straks is de keuze wat makkelijker want ik denk dat binnen een uur iedereen gaat slapen dus valt er weinig te zienquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:02 schreef scanman01 het volgende:
Moeilijke keuze. Stream 1 en 2 poetsgeluiden. Stream 3 en 4 Dido en Nathalie...
Ehm... poetsgeluiden dan maar.
Dan wordt dat een relaxt nachtje. Lekker tijd om een keer wat anders te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Straks is de keuze wat makkelijker want ik denk dat binnen een uur iedereen gaat slapen dus valt er weinig te zien
Het is niet te doen om de rest van de tijd kwaad op een aantal personen te blijven. Dat beseft Dido ook wel. En Chantal is handig genoeg om daar op in te spelen. Lieske is wat weerlozer daarin.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Maar wat is er gaande tussen Dido en Chantal nu. Ze zitten poeslief vlak bij elkaar. Is Dido niet meer kwaad of probeert Chantal een wraaknominatie de volgende keer te voorkomen? Ik gok op het laatste.
Erg rustig bij jouquote:
Ik ken het gevoel. De Tanja fans kennen het ook. De Rob fans kennen het ook. De Nathalie fans ook enz enz enzquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:07 schreef Gert het volgende:
Pffff ik hoop eigenljik ook dat Dido eruit gaat volgende week.
Dan worden die SC's tenminste weer een beetje minder eentonig hopelijk.
Een van de meest foute tenten die er is. Hoewel ik er al paar jaar niet meer ben geweest. En het nu geloof ik wel iets anders is. Vroeger wel heeel veel, The Firstquote:
Zeg dan gewoon Peter....quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. De Tanja fans kennen het ook. De Rob fans kennen het ook. De Nathalie fans ook enz enz enz
En dan buiten het huis haar op wachten...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:07 schreef Gert het volgende:
Pffff ik hoop eigenljik ook dat Dido eruit gaat volgende week.
Dan worden die SC's tenminste weer een beetje minder eentonig hopelijk.
Ziet er leuk uit, maar halverwege bleef ie hangen bij mij...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:12 schreef PC eend het volgende:
De mensen waar de streams het niet bij doen hebben mooi de tijd om mijn filmpje even te bekijken
Click here to watch BB-Fight-for-your-right
Ahh wat schattigquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan buiten het huis haar op wachten...
"Nee echt Dido...ken je FOK ? Is een forumpje waar ik me wel eens vermaak ...je wilt niet weten wat voor een roddelaars en roddelaarsters daar zitten....en een afgunst!! Pff niet te geloven joh....neemt echt hilarische vormen aan zo af en toe...zo hadden ze het op een gegeven moment ook in hun hoofd gehaald om af te geven op jou. Bespottelijk vind je niet ? Ik niet hoor...ik ben trouw achter je blijven staan...door dik en dun zeg maar. Moordwijf vind ik je...echt waar."
En ze leefden nog lang en gelukkig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:12 schreef PC eend het volgende:
De mensen waar de streams het niet bij doen hebben mooi de tijd om mijn filmpje even te bekijken
Click here to watch BB-Fight-for-your-right
en joost aan paaldansenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Héél mooi gemaakt. Veel stukjes die ik nog niet eens kende, zoals die kussengevechten!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan buiten het huis haar op wachten...
"Nee echt Dido Tanja...ken je FOK ? Is een forumpje waar ik me wel eens vermaak ...je wilt niet weten wat voor een roddelaars en roddelaarsters daar zitten....en een afgunst!! Pff niet te geloven joh....neemt echt hilarische vormen aan zo af en toe...zo hadden ze het op een gegeven moment ook in hun hoofd gehaald om af te geven op jou. Bespottelijk vind je niet ? Ik niet hoor...ik ben trouw achter je blijven staan...door dik en dun zeg maar. Moordwijf vind ik je...echt waar."
En ze leefden nog lang en gelukkig![]()
![]()
Dat lijkt me zwaar stug, het zal meer tussen hun oren zitten dat ze dénken iets te voelen maar ik denk niet dat dat daadwerkelijk het geval isquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Weet iemand of je daar nou écht high van wordt? Van die thee dan?
Dido zei zelf ook Sorry tegen Menno toen ze hem nomineerde.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:14 schreef jessie het volgende:
Dido durft gewoon wat minder tegen Chantal in te gaan. Nathalie ook! Die gaf gisteren veel meer af op Lieske. En dus hebben beide dames nu Lieske als "slachtoffer" Die stelt zich ook veel kwetsbaarder (en dommer) op dan Chantal door achter haar nominatie gelijk sorry te zeggen. (Alhoewel ze dat wel bij iedere nominatie deed) op de 1 of andere manier zijn Dido en Nathalie toch wel een beetje bang voor Chantal.
Hmm ik heb hem zelf even gechecked en toen deed ie het nogquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar halverwege bleef ie hangen bij mij...
dido zit wel erg gelukkig naast roel maar het wordt geen neuken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Weet iemand of je daar nou écht high van wordt? Van die thee dan?
In dat geval wordt Nathalie zometeen heel erg lastig denk ik en gaat Roel neuken met Dido.
Ik zal het zo nog eens proberen, volgens mij zat het halve topic te kijken en ging het daarom mis...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm ik heb hem zelf even gechecked en toen deed ie het nog
Vrijen dan ?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
dido zit wel erg gelukkig naast roel maar het wordt geen neuken.
Daar is dido het niet type voor.
pceend = een kloon van peter6000???quote:
En stél dat ik dat zou doen hè.... en stél dat het zou lukken hè... dan weet ik zeker dat "iemand" wel wat posts van mij zou verzamelen, zoals deze, en zorgen dat Dido die onder ogen kreeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |