Na-na-na-na-naaaaaaaaaaaaquote:
ik heb geen versatel, maar mijn streams doen het ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Na-na-na-na-naaaaaaaaaaaa
Ik heb Versatelllllllllllllll alle 4 de streams dus![]()
![]()
Ze zitten in de kamer, op iemand in de slaapkamer na.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:28 schreef Isabeau het volgende:Jij blij
Kan je de rest mooi vertellen wat je allemaal ziet. Begin maar met typen, APK
Kantooruren = voor mietjes!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Jammer dat het geroddel over is zeg
Zijn ze verdorie de hele dag ruzie aan het maken geweest... Kom ik thuis, is alles pais en vree....
Ik vind dat BB voortaan moet regelen dat er tijdens kantooruren geen ruzies meer uitgevochten mogen worden.
klopt heb geen probleem meerquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Na-na-na-na-naaaaaaaaaaaa
Ik heb Versatelllllllllllllll alle 4 de streams dus![]()
![]()
Joh, maak je niet druk. Beetje alcohol dit weekend en alles komt goed qua frustraties.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Zijn ze verdorie de hele dag ruzie aan het maken geweest... Kom ik thuis, is alles pais en vree....
Ik vind dat BB voortaan moet regelen dat er tijdens kantooruren geen ruzies meer uitgevochten mogen worden.
Jij bent steeds net te laat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:28 schreef lovebear het volgende:
Had er ook al 1![]()
Hoefde alleen maar ff op invoeren te klikken
Hij heeft een zondebok nodig om zelf buiten schot te blijven, en Menno is een makkelijk doelwit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eensEn daarbij lijkt het wel of Rob Menno echt haat....ik gebruik het woord haat niet snel, maar hier lijkt het toepasselijk. En waarom? Ik zie het niet.
jajaja weekopdracht is gehaald en ik durf te wedden dat Roel door het lint en vervolgens direct door de mand gaatquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Joh, maak je niet druk. Beetje alcohol dit weekend en alles komt goed qua frustraties.
Is het niet een beetje laat voor een siesta, lieverd? Maar het is natuurlijk nooit te laat voor sinaasappeldressingsquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:31 schreef APK het volgende:
Ze zitten in de kamer, op iemand in de slaapkamer na.
Maar dat is offtopic, ik ga zo effe lekker aan de siesta en daarna iets in de microwave gooien.![]()
Uiteraard gevolgd door AH rauwkost met sinaasappelsap dressing.![]()
ik kan me Dido echt niet in de Lexion voorstellenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:30 schreef schatje het volgende:
Dido noemde de Lexion. Ben ik ook vaak geweest. Om 5:00 opstaan om er heen te gaan en dan pas om 8:00 naar binnen kunnen omdat er rij mensen staat van hier tot Tokio.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Nee, het is meer dan dat, ik kan mijn vinger er niet op leggen. Hij heeft vandaag ook minstens 3x gezegd "Ik ga er niet uit volgende week" alsof hij het als een soort mantra gebruikte om er zelf in te geloven.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:32 schreef THB het volgende:
Hij heeft een zondebok nodig om zelf buiten schot te blijven, en Menno is een makkelijk doelwit.
Laten we het hopen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Joh, maak je niet druk. Beetje alcohol dit weekend en alles komt goed qua frustraties.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
ZOo. Ik ga nog even wat opruimen en dan een flmpje (of twee) kijken..
Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
ZOo. Ik ga nog even wat opruimen en dan een flmpje (of twee) kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |