T gebeurd wel meer hoor maskers van eiwit en modder schijnt goed te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:54 schreef flugeltje het volgende:
Ze gaan maskertjes maken van eiwit.... Daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord...
Ik ook niet. Kakmeisje. Daarom botste ze naar eigen zeggen ook met Linda uit het barmilieu.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:32 schreef MissX het volgende:
[..]
ik kan me Dido echt niet in de Lexion voorstellen
Op dit moment geniet ik van iedere negatieve opmerking over Dido. Wat heb ik me lopen ergeren sinds gisteravond.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het vooral over Lieske meestal niet eens. Maar Dido negeert haar nu zo hooghartig dat ik zelfs voor Lieske enige warme gevoelens kan koesteren...
Dacht ik meld het even, vind je vast wel leuk![]()
de lexionquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kakmeisje. Daarom botste ze naar eigen zeggen ook met Linda uit het barmilieu.
Maar ondertussen zelf wel naar de Lexion.
Morgen denk ik pasquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:58 schreef FuTilE het volgende:
Waar blijft de drank?
Hmm, niets voor mij zo te zien...quote:
Straks is de keuze wat makkelijker want ik denk dat binnen een uur iedereen gaat slapen dus valt er weinig te zienquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:02 schreef scanman01 het volgende:
Moeilijke keuze. Stream 1 en 2 poetsgeluiden. Stream 3 en 4 Dido en Nathalie...
Ehm... poetsgeluiden dan maar.
Dan wordt dat een relaxt nachtje. Lekker tijd om een keer wat anders te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Straks is de keuze wat makkelijker want ik denk dat binnen een uur iedereen gaat slapen dus valt er weinig te zien
Het is niet te doen om de rest van de tijd kwaad op een aantal personen te blijven. Dat beseft Dido ook wel. En Chantal is handig genoeg om daar op in te spelen. Lieske is wat weerlozer daarin.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Maar wat is er gaande tussen Dido en Chantal nu. Ze zitten poeslief vlak bij elkaar. Is Dido niet meer kwaad of probeert Chantal een wraaknominatie de volgende keer te voorkomen? Ik gok op het laatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |